vēlāk uzraksti, vai reāli pēc lietus būs rūsas plankumi!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vēlāk uzraksti, vai reāli pēc lietus būs rūsas plankumi!
Tagad var, trokšņi monofoniskāki. Kā gadās, ka gultnis eļļots no kārbas, nobeidzas? Cik h diez maiņai?
Auto vietā nopirku tikai jaunu gultni. Priekšējā labā maiņa aizņēma 4 stundas, bet ja būtu reizē padziļinātu apkopi bremzēm veicis u.t.t.u.tml., tad var sanākt čakars visai dienai ar. Izdevās visu sadzīt vietās, braucu, skāde vien , ka šis gultnis nav bijis tas sliktākais - bubina ta joprojām!
Tomēr kārbas gultnis!
2016. gada auto. Cerams, šogad neaizmirsi bremžu šķidrumu nomainīt pilnībā?
Kāds BMW dīzelis daudzmaz kopts arī varbūt jau sanāktu!
Tas bija domāts par manu otro auto clio, kuram 1, 15 atmo benzīns. Vai nu taisās noslāpt, vai rauj tā it kā es gribētu sacensties. Otrais robs savukārt to motoru nosēdina un tad beidzot uzkacinātie tiek garām...
Nu jā, žiperīga, jo vienmēr nākas startēt ar kārtīgiem 3k, lai nenoslāptu! Tāpēc sanāk neviļus, negribot būt pirmajam...
Šitas jau gan ir paņēmiens jau zem jostas vietas. Ja jau nekur nevajag iet, braukt u.tml., tad vismaz garāžā varētu auto pucēt vai labot! Cilvēkam varbūt vienīgi sestdienā laiks iepirkt rezerves daļas, štrumus!
Jaunākie noteikumi: drīkst piedalīties ar jebkuru masveida ražotāja auto! Pēdējo 3 vietu ieguvēji tiek banoti no konkursa uz visiem laikiem! Jāpublicē visu auto iegūtie punkti, nevis tikai septiņu. Jūsu varianti?
Tā jau kāreiz ir tā kļūda un Jūsu kompetencē ir to mainīt!
Vai ar esošo kārbu otrais robs vārgi ceļ? Tas varētu būt klupšanas akmens 5robu kārbām ( jāliek plānākas mizas?)!
Mainīji zobeni? Pie viena varēji sadaleni (viena, rindinieks?)nomainīt, lai atgūtu kaut rūpnīcas jestrumu!
Lētāk , bet tāpat jau ķēpīgi, tam auto pakasīt kārtīgi aiz auss, t.i. iztīrīt zemes aiz paspārņiem, tilta sijām u.c., izmest rezerves riteni...
Jāuztraucas vienīgi tādu iegādāt nojātu!
Jau III paaudzes E bija ekselents auto(2002-2006).
Draugam bija E270D. Gadus pat trīs bija laimīgs, lepns, bet tad izjuka motors...auto tik labs, ka nemaz līdz pēdējam brīdim nedzirdēja motora agoniju. Pārdeva par kapeikām. Vietā nopirka Passat 2015 2.0D, DSG, garlaicīgs, jo uzticams, kā jau pirmā saimnieka auto pienākas!
Arī A6 garenbāze tur pie vainas!
Varbūt mazpilsētā dīzelis ar DPF tiešām nav labākais variants. Vēl taču daudz lietoto dīzeļu nāk bez sīkdaļiņu filtra (piemēram, 2008.g. Renault 1.46 CR TD).
Tas tāds mājiens, ka ar auto vislabāk iepazīties Gran Turismo spēlītē?
Augstumu 15" riepām tā arī neminēji! Vai mēdz pumpēt riepas tikai uzmontējot? Neesmu manījis sev nevienā auto tādu patēriņa starpību pat pārejot no ziemas uz vasaras riepām. 0,4 l/100 max(benz.). Kur tad palika pēc tam tā Fabia ?
Tas viss jau labi, tāds solis pretī tautai! Tomēr... Būtu man tā teikšana, es vispār jauno, rūpnīcas nullīšu, max komplektācijas auto vērtēšanu atstātu to valstu ekspertu ziņā, kurās tā arī nopietni pērk tos jaunos! Latvijas gada lietotais auto būtu vērtīgs konkurss. Tie paši dīleri lai piedalās ar, piemēram, 6 gadīgiem, vismaz 150 t.km noskrējušiem, reālas komplektācijas, saulē pabalējušiem, pagreizos diskos un riepās apautiem auto! Vērtējot pēc cenas un kvalitātes attiecības, remontējamības u.tml kritērijiem.
Opel Blaupunkt Car 2003 tomēr ir tāds, kasešnieks. Vai nav jēdzīgāk uzreiz tādu mainīt? Atradu servisa manuāli, bet tāds nejēdzīgs, pat tehnisko parametru nav. Ja nu tomēr atrodat kodu, tad tas jāievada pēc AS pogas ilgas turēšanas(Safe); ievadam un atkal turam AS ilgi.
Tas kods varbūt arī ir 2003 (Ja papīros redzi C.A.R.:2003 !
Atlaid tak vienreiz to roceni ! Pacel pa ritenim (pie reizes uzliec ziemas diskus), izgriez, novērtē pretestību. Ja viss ok, pārbaudi ģeneratoru, nu kaut vismaz spriegumu pirms starta, tad iedarbinātam u.tml. Varbūt visu stāvēšanas laiku darbini reģistratoru?
Vismaz borta datorā VW Golf no 4. paaudzes un arī 7-tajā acīmredzot nemānās - prot uzskaitīt patēriņu no dzinēja iedarbināšanas brīža (vēl pat neuzsākot kustību) pretstatā Renault Megane II, kur uzskaite sākas no aptuveni 30 km/h sasniegšanas, tādējādi uzrādot neticami jauku pilsētas režīma patēriņu!
Cik kWh uzrādīja max režīmā? Uz cik tad gāja, ap 140 km/h? Piemēram elektromopēds ar 45km/h notērē 3 kwh/100 km (paša mopēda masa-120 kg).
1) Tiem kam tā nauda, ir arī informācija, ka nekāda burkāna (subsīdiju) nebūs
2) vnk pagaidām vēl stilīga, avangardiska dāvana sievietei
3) pavisam drīz draud inflācijas risks
4) šos auto pamani, jo gribi redzēt/braukt
Jūsu varianti?
DE3300. Interesants, dzīves cikla ekoloģisks, Saab 9-3. Brauc, rūc, izskatās normāli. Pa LV vien 400 t. Nobraukums virs 560 t.