Jā valvetronic un vanos behās ir štelle, bet tikai līdz brīdim, kad jāsāk labot un vispirms saprast, kas labojams...
Vēl arī Hyundai dual CVVT tehnoloģija( ieplūdes, izplūdes vārstu atvēruma laika nobīde atkarībā no slodzes un apgr.; neietver vārstu pacēluma variēšanu).
Tāpēc hibrīdos lieto motorus Atkinsona ciklā, jo tad tie ar vienu sadaleni un 8 vārstiem vismaz ir iespējami ekonomiski un arī tad vēl ierobežotā apgr. diapazonā?
Jā 2.0AQY motors man kāreiz ir senču Golfā IV, vajadzētu paņemt un nomainīt vienreiz zobeni utml. Nav mainīta jau 14.gadu. Ar gāzi aprīkots, sanāk pat ekonomisks. Protams, plus 1~1,5 l gāzes(~8,5), sal.ar Clio 1.15L motoru.