erts, daudz vietas gan prieksaa gan aizmugure.
dinamiku vareetu veleties labaaku
patikama opcija bija piebremzeesana atbilstosi prieksaa braucosas masinas uzvediibai.
erts, daudz vietas gan prieksaa gan aizmugure.
dinamiku vareetu veleties labaaku
patikama opcija bija piebremzeesana atbilstosi prieksaa braucosas masinas uzvediibai.
Sarežģīts salons, daudz atdalītu elementu. Laikam mēģināts radīt ekskluzīvu iespaidu, bet man kā tehniķim sķita pārspīleti un dārgi.
patikams auto, gaumigi pieticigs salons, labs paatrinajums
parsteidza durvju rokturi: jauzspiezj vienaa puse un aiz otras puses jaavelk lai durvis attiaisu, japierod.
Plusi: vidējie sēdekļi ērti pārbīdāmi
Minusi: Mazs paātrinājums, patēriņš izskatījās virs 30kwh/100km
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
6
Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)
p.s. aizmirsu piebilst ka mazs pagrieziena radiuss, var uz celja apgriezties bez grutibam.