Abet es redzēju video, kur vienam MB Sprinterim 150000 km laikā maina jau 4. motoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Abet es redzēju video, kur vienam MB Sprinterim 150000 km laikā maina jau 4. motoru.
lieto elektrību tikai tad, ja tev ir muca naftas, ko dedzināt?
Bradypus rakstīja:
Nu bet es taču nenoliedzu, ka EV ir piemērots korķos sēdēšanai, jo īpaši tad, ja var savā lepnajā guļamrajona privātmājā lādēt “no rozetes”. KBJ
Kādēļ benzīna uzpildes vietu skaitam būtu jāaug? Tas ir stabils un pietiekams. Bet patiesībā jau aug gan - pie jaunbūvētajiem ceļiem top arī jaunas DUS.
Un pie vecajiem klapējas ciet.
Bradypus rakstīja:
Zviedrija neiederas?
https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_Empire
Somijā vēl joprojām ir oficiāla okupantu divvalodība un īpašumi, kā arī Latvija de facto šobrīd ievērojamā apjomā pieder zviedru fondiem un bankām.
Somijai pieder zviedru apdzīvotas Ālandu salas. Tāpēc arī šī valoda. no vikingu laikiem gandrīz visas Baltijas jūras salas bija zviedru apdzīvotas, arī Somijas piekraste.
Zviedru bankas un pensiju fondi ar varu kādam mežus atņēma?
Bradypus rakstīja:
Ja tevi interesē tikai tas, kas ir Latvijā, tad nav arī brīnums, ka nespēj atšķirt, kas ir DUS (ko jāreizina ar sūkņu skaitu), lai iegūtu analogu tavām “uzlādes vietām”. Tās “uzlādes vietas” dominējoši vēl ir… tuvu sabiedriskajam, ko lieliski var izmantot, kā EV aizstājēju.
Un rozetes ir katrā ēkā.
Automašīnas vairākumam lietotāju ir nokļūšanai ikdienas braucieniem, kas ļoti reti ir vairākus simtus km.
Arī R, D, A un Z Eiropā uzlādes vietu skaits aug. Benzīna uzpildes vietu skaits diez vai.
Latvijā ir ap 600 DUS, un ap 1000 uzlādes vietu
Guns, germs, and steel. Palasiet grāmatiņu šo. Rietumniekiem vnk gadījās visi šie apstākļi vienlaikus. Kā cilvēciski nežēlīgas būtnes mēs vai viņi ne ar ko neatšķiramirs.
Tu esi iesprūdis savā burbulī. Šodien, kad EV ar bateriju 60 un vairāk kWh var mazlietotu nopirkt jau no 15 tūkstošiem, un ātrās uzlādes vietu daudzums pieaug nepārtraukti, Tava muldēšana ir pilnīga dezinformācija
1)"valsts" neko neeksportē, to dara bāleliņi biznesmeņi
2) ilglaicīgs trends ir uz to, ka eksportē arvien vairāk augstākas pievienotās vērtības produktus, nevis apaļkoku un šķeldu, ar izņēmumiem 22 un 23. gadā, kad cenas biomasai pieauga tā, ka gandrīz vai visu varēja pārstrādāt šķeldā un notirgot
3) dati rāda, ka pēdējos 25 gados apjomi ko izcērt un eksportē, nav diži mainījušies
Problēma risināma elementāri. Pārsēžoties uz EV.
core rakstīja:
Pie tam uz Siguldenes cik to ekrānu? A te reāli katrā galā pa vienam vajag un viss, jo nav desmitiem nobrauktuvju/uzbrauktuvju.
tur arī ir vairākas bezjēgas vietas, kur to ekrānu pietrūkst. It īpaši jautra ir vieta, kur (vasarā) 110 kmh zona beidzas ar tumsā knapi pamanāmu blāvu 90 kmh ierobežojuma zīmi - pirms fotoradara. Visu laiku bija milzīgspilgtās viedās, bet pēkšņi - parastā, blāvā 90.
Bradypus rakstīja:
No Saeimas tribīnes varas režīma deputāts atzīst, kuram pienākas galavārds “demokrātijā”.
"Aicina" neproti atšķirt no "atzīst"?
Bradypus rakstīja:
Pateici A, pasaki B. Lūk “MOL group”, kurus tu te netieši piesauc, uzticamo klientu saraksts - ne jau Ungārija ar savu naudu to Putinu sponsorē: https://molgroupcards.com/network
ai nu nevajag! EU ieperk maziņu dalu no tā, ko pirms kara.
GB12 rakstīja:
Vai tiešām ledus beidzot varētu būt sakustējies? Vismaz krievu propaganda šobrīd panikā visai pamatīgi ārdās…
Baigi neskatos šos, par ko tāds satraukums viniem?
Tikai Mārupē tā, vai?
Taču nē, bet Timrota vaimanāšana nupat jau pavisam plēš ausis.
PS - bet par to, ka to horizontālo vaļņu ir par daudz, piekrītu.
Ir daudz citi veidi, kā satiksmi mierināt.
Vangoju, ka nenotiks. Pu caur Trampu atkal stiepj gumiju.
Vangoju, kakraiņiem tā ir vairāk takstiski pragmatiska pieeja - viņi var apturēt, var neapturēt, bet tādējādi var daļēji izdarīt spiedienu gan uz Slovākiju/Ungāriju (un caur tām uz ES), gan arī ietekmēt Krievijas ienākumus. Piemēram, vai agrāk šogad viņi neapturēja piegādes uz Slovākiju?
Un, protams, ja gribētu, viņi varētu izlaist cauri arī Putinu, bet maz ticams, ka pie milzu galda sēdošais, S 300 ap saviem namiem aplikušais "bunkurā" sēdošais Putins uz to paļautos!
Tā ir speciāla piedeva, ne jau Fairy kaut kāds! Pavisam cits stāsts.
Dārgais muļķa bērns, ko Tu skaties visādu fufeli! Tik daudz ziepju - problēmas ar porainību un stiprību garantētas! Kaut kādu DIY virtuves virsmu, vai interjera elementu, ko pēc tam apstrādā ar eļļu vai polimēru, lai neuzsūc ūdeni, varētu mēģināt, bet ne jau blokus celtniecībai!
raimondsm drusciņ piņķerējas...
Ja būtu pārkaudzēm lētas elektroenerģijas (t.i, ja kāds palaistu kaut ko pilnīgi jaunu kā enerģiju iegūt no ātoma), tad varētu māžoties (sorry, ražot) sintētiskas degvielas ko kurināt arhaiskos iekšdedzes dzinējos ar pārdesmim % lietderību. Kamēr tās nav, enerģija jāizlieto taupīgi. Elektrotransportā ar daudzdesmit % lietderību!
Euro ncap testus paskaties.
VDD jau atkārtoti brīdina augstskolu akadēmisko personālu lai uzmanās vai vispār atliek vizītes Ķīnā, un lai lieto vienreizlietojamu viedierīci.
Bradypus rakstīja:
Nabūs tik viegli. Kā nošķirsi nobraukumu ārzemēs?
GPS ‘melnā kaste’. Tikai sabiedrību uzkurinās pabļaut, ka lielais brālis skatās.
No Bergamo lidostas uz kalniem gājām kājām, ne tur nomas auto vajag, ne takso. Gan jau arī velonomas tur ir.
Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
18
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
10
tāpat kā ir kas maina aifoniem baterijas, augot pieprasījumam, parādīsies arī remontētāji baterijām
tas, ka baterijAS korpuss ir virsbūves stingrības elements gan nav nekas pārsteidzošs. Arī vējstikli tādi mēdz būt.