Griežoties laukā, virs joslām redzama zīme. Nav tieši deguna priekšā, bet neviens AV tā neskatās jo tad nekur tālu neaizbrauks.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Griežoties laukā, virs joslām redzama zīme. Nav tieši deguna priekšā, bet neviens AV tā neskatās jo tad nekur tālu neaizbrauks.
Ja pa A joslu nenāk A (nav redzams) - kāpēc nebraukt tajā? Kāpēc obligāti stāvēt uz veloceliņa un ķert no tā stressu?
93. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505. ceļa zīmi un 940. ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu un jānogriežas tuvākajā brauktuvē vai vietā, kur no ceļa nobrauc uz blakusteritoriju. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.
Kā redzams, tad CSN rakstītāji nav aizdomājušies par situāciju, kad šajā joslā nonāk izgriežoties, citādi tas būtu pieminēts (jo kādēļ gan ir izcelta nogriešanās no šīs joslas).
Tātad, vadoties pēc "aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu un jānogriežas tuvākajā brauktuvē vai vietā, kur no ceļa nobrauc uz blakusteritoriju" pretējā virzienā būtu "izgriežoties uz ceļa no blakusteritorijas, aizliegts ilgstoši braukt pa šo joslu".
Kas ir ilgstoši? Varētu jau rakstīt "līdz nākamajam krustojumam" - bet tad būtu problēma ar vietām, kur izgriešanās ir 5m pirms krustojuma (no vārtrūmes, pagalma) - tur nāktos aizšķērsot ietvi un tad raut iekšā otrajā joslā.
Manuprāt, tas attālums kas ir tagad, ir pietiekams un ja nu otrajā joslā neviens nelaiž, nu tad neviens jau neliedz apstāties A joslā un pagaidīt kamēr var mainīt joslu, īpaši ja nebrauc A. Visādas Teslas kas brauc pa A un dabūtu gaidīt, arī nav liela problēma jo tas tik laika jautājums kad tām A-privilēģiju atcels. Autobuss arī lai pagaida, un ja šādu gadījumu būtu daudz, tad jau kaut kas dabīgā ceļā arī izveidotos.
Freijers rakstīja:
opelis rakstīja:
0pis rakstīja:
Var atļaut braukt vieglajiem ar pāra numuriem pāra datumos un ar nepāra numuriem - nepāra datumos. Auto skaits uzreiz samazināsies.....tikai jāsaliek fotoradari, lai "gudrajiem" nebūtu kārdinājuma.
Ir vietas Eiropā, kur tādas lietas notiek. Šī gada 17.aprīlī braucu IT no Positano uz Amalfi (abi IT) un pie iebraukšanas Amalfi pilsētelē mani aptur pašvaldības policija. Pienāk ments un smaidot stāsta, ka šodien neesot mana diena, jo man auto numura pēdējais cipars ir 7 un tāpēc sods 86 Eur. Ja maksāšot 5 dienu laikā, tad 55 eur.
Šādi "risinājumi" satiksmes mazināšanai ar pāra un nepāra numuriem noved pie tā, ka katram ir nevis viens, bet gan divi lūžņi ar pāra/nepāra cipariem - pārbaudīts jau 3.pasaules valstīs...
Par zemu nodoklis otrajam auto....
Varbūt tam sodītajam AV vajag brilli kā Timrotam, lai ieraudzītu zīmi kas nosaka joslu sadalījumu. Tā ir redzama, jau gatavojoties izgriezties. Cita lieta, ka AV tādā vietā vispār neskatās pa labi, tikai pa kreisi - vai ceļš ir brīvs.
Nu slikti, ka etronam nebija Doof-sicher pakas.
Aha, tā ira sazvērestība. Tāpat kā stūre, ar kuras palīdzību AV var braukt agressīvi, mētājoties pa joslām. Nelieši, redz kas viņiem padomā!
Pulciņi, vasaras nodarbības. Domā, jūlijā-augustā skolā nekas nenotiek?
Turklāt, tāda raustīšana nestrādā, te var, te nevar. Vieglāk ir viens veids, neba nu vadītāji pēta ka šodien 28. augusts, bet tagad jau 2. septembris. Kam bērni jau lieli, neko daudz neiedziļinās.
Starp citu. Ja EV ir vissādi atvieglojumi, tad kas ir gaidāms soda punktu sakkarā. Atvieglojumi, punkti kā citiem vai Elektriskie Papildpunkti?
Vai ta fenilalanīns nemaz nelīdz, ka naktī jātaisa iA par lielvarenu?
Однако в соцсетях обсуждают не машину, а человека за сценой, который вручную снимал с нее полотно. Пользователи отмечают, что часто на презентациях такого уровня это происходит автоматически — при помощи специальных устройств.
Ja numurs ar burtiem maksā 50K - lūdzu, pērc un brauc katru dienu 🤣
Skaties, lai bērni nefano par KIA ar maisiņu uz galvas 🤔
Jelgavas tiesa, nu nesmīdiniet manas čības!
Pieredzējis AV visus noapaļojumus u.c. nianses spēj saskatīt ar perifēro redzi. Apjukums ir tikai pēc ziemas, pēc tam ātri pielāgojas. Ja sāk pētīt visas nianses sēžot pie stūres, var sanākt Bumsis, un ne jau romantiskā nozīmē.
[7.2] Apgabaltiesa šādam pirmās instances tiesas viedoklim nevar pievienoties, nonākot tieši pie pretēja viedokļa, tas ir, ka AV pārkāpums fiksēts krustojumā, uzsverot, ka brauktuves apmales noapaļojums beidzas nevis tieši pirms luksofora un horizontālā gājēju pārejas apzīmējuma, kā to norādījusi pirmās instances tiesa, bet gan beidzas pēc luksofora un gājēju pārejas apzīmējuma (skatoties no Brīvības ielas, virzienā uz pilsētas centru).
-----------------------------------
Gribās ticēt, ka cien. Tiesa ir pievienojusi Lietai Aero Foto Uzņēmumus vai Satelīta Uzņēmumus vai citus Vizuālos Materiālus, kas pierādītu ka 2. instances Tiesas lēmums ir Pareizāks (Ticamāks) par 1. instances Tiesas lēmumu. Ja nav, tad sanāk ka 2. inst Tiesas Lēmums balstīts uz Pieņēmuma, kas tiesu praksē nav uzskatāms par Faktu. Īsumā, Tiesas lēmums ir t.s. Fufelis (izzīstais) 🤭
Var atļaut braukt vieglajiem ar pāra numuriem pāra datumos un ar nepāra numuriem - nepāra datumos. Auto skaits uzreiz samazināsies.....tikai jāsaliek fotoradari, lai "gudrajiem" nebūtu kārdinājuma.
k442 rakstīja:
0pis rakstīja:
Braucis tur neesu, nezinu vai redz vai neredz, bet nu OK - tehniski būtu labāk uzlikt vēl otru luksaforu, lai nevar veikt pagriezienā, kamēr gājējiem deg sarkanais.
Bet es nesaprotu vienu - kā var aizdomāties par tiesībām braukt zem sarkanā luksafora? CSN atļauj tikai vienu gadījumu - kad AV ir iebraucis krustojumā pie zaļā, atļaujošā signāla, un pa to laiku signāls nomainās - tad sk. 129. Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma.
Bet šeit ir neregulējams krustojums! Tātad, AV nav tiesību ignorēt luksafora aizliedzošo signālu. Tieši tik vienkārši. Tiešām ir atcelti sodi lohiem, kas nespēj izlasīt CSN?
CSN 53. punkts un tā apakšpunkti nosaka vietu, kur vadītājam jāaptur transportlīdzekli, ja luksofora signāls aizliedz kustību. Norādītais punkts neparedz vadītāja pienākumu apturēt transportlīdzekli krustojumā, bet iebraukt tajā neviena zīme un ceļa apzīmējums neaizliedz, līdz ar to vadītājam pēc tam, kad nogriežoties ir palaisti gājēji, ir atļauts turpināt kustību, kā galu galā atzina apelācijas instances tiesa.
Vietu var aplūkot šeit:
1 Dzelzceļnieku iela - Google Maps
Pāreja NAV krustojumā. AV un tiesas dulburi to var nezināt, protams.
Neviens nezin, vai Grēta nav ceļā uz Irānu?
Ko Māris saka par pērienu, ko saņem mullu režīms?
Varu piedāvāt par labu cenu izgatavot biedrības biedru apliecības, Tkreklus, kepkas ar biedrības bedra logo, organizēt telpas biedrības biedru sabiedrošanās pasākumbiedruļošanai, kā arī noalgot vieslektoru kas biedrības biedriem nolasīs ļoti noderīgu lekciju par biedrību biedru biedrošanās tālejošām sekām un pozitīvo ietekmi uz sabiedrību.
Braucis tur neesu, nezinu vai redz vai neredz, bet nu OK - tehniski būtu labāk uzlikt vēl otru luksaforu, lai nevar veikt pagriezienā, kamēr gājējiem deg sarkanais.
Bet es nesaprotu vienu - kā var aizdomāties par tiesībām braukt zem sarkanā luksafora? CSN atļauj tikai vienu gadījumu - kad AV ir iebraucis krustojumā pie zaļā, atļaujošā signāla, un pa to laiku signāls nomainās - tad sk. 129. Transportlīdzekļa vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma.
Bet šeit ir neregulējams krustojums! Tātad, AV nav tiesību ignorēt luksafora aizliedzošo signālu. Tieši tik vienkārši. Tiešām ir atcelti sodi lohiem, kas nespēj izlasīt CSN?
Nupatās braucu pa t.s. mazo apvedceļu - Juglā iekšā, gar zviedru bodi, gar Depo, gar kapiem, tur jau Stahānoviešu (bij.) pārvads un tur - brauc kaut pa Deenvidu tiltu, vai pa Krasta ielu, Salu tilts, lidosta.
ezis71 rakstīja:
core rakstīja:
Man arī 0, skatē teica, ka DPF kā jaunam auto.
Manam auto noskrējiens 230000 km,cik tavam?
Auto ir noskrējiens vai nobraukums? Ko saka iA expertu domnīca?
Bildē nevar redzēt visos sīkumos, bet izskatās pāreja atrodas jau aiz noapaļojuma sākuma - līdz ar to, pāreja nav krustojumā.
Ā, un kas? Rīgā arī ir feiskontrole. Krustojumos. Nofočē un paskatās, kas tu par putnu.