Liela daļa no t.s. CSNg upuriem ir pašnāvnieki, starp citu. Platākas šosejas viņiem vajagot, aha. Platākus kapus nevajag?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Liela daļa no t.s. CSNg upuriem ir pašnāvnieki, starp citu. Platākas šosejas viņiem vajagot, aha. Platākus kapus nevajag?
Nu, gadās 🧙♂️
https://iauto.lv/forums/topic/27601-ludzu-izvertet-un-dzest-so-komentaru?pnr=26
HIPPY 05.08.2025 11:12
12. Portālā ir aizliegts ievietot (komentāros vai diskusijās) vai nosūtīt citiem portāla lietotājiem:
Lūdzu norādi uz Noteikumu punktu 🧐
Ja tevi neinteresē tēma, nav jau spiesta lieta šeit sarakstīties ar t.s. liekuļiem.
"Tik maza daļa" - no kopējā skaita - jā, protams. 111 cilvēki no ~1.5milj tiešām ir maz. Cita lieta, kādas ir sekas šiem negadījumiem ilgtermiņā - katram no tiem ir bērni, vai varētu būt bērni. Cik tas izmaksās valstij no visu seku viedokļa, kāds ir negūtais labums. Un šie ikgadējie zaudējumi ir pilnīgi lieki.
Kā liecina VP dati, 2024. gadā CSNg dzīvību zaudējuši 111 cilvēki, tajā skaitā 33 transportlīdzekļu vadītāji, 33 gājēji, 23 pasažieri un seši velosipēdu vadītāji, 11 motociklu vadītāji, divi mopēda vadītāji, viens elektroskrejriteņa vadītājs u.c.
Kam man ticēt - somiem un holandiešiem, kuri saka ka palīdz vai tev, kas apgalvo pretējo? Laikam jāskatās uz faktu bāzi un pētījumu metodoloģiju. Tavi fakti ir tevis apgalvotais, viena cilvēka pieredze? Labi, tā arī pierakstīšu.
Vaicāšu pārējiem - kam jūs ticētu šajā gadījumā?
https://iauto.lv/forums/topic/44108-satiksmes-drosibas-uzlabosana-tas-ir-iespejams
topinamburs 05.08.2025 4:39 nakts vidū nesaprata izlasīto un pievienoja komentāru ārpus konteksta, veicot verbālo uzbrukumu cita komentāra autoram, turklāt veica tā pilno citēšanu, papildinot to tikai ar vienu rindiņu. Tas ir nepieklājīgi, nevajadzīgi un nepieņemami interneta diskusijās, padara kopējo tēmu mazāk pārskatāmu un defokusē diskusiju.
Piesaukt kalnu ceļus, runājot par plakanajiem Helsinkiem - kāds bija mērķis? Vai tu nupat ilustrēji tipisko AV domāšanas veidu - lai pagūtu uz zaļo luksoforu, maucu uz cik tā miskaste iet?
Bremzes protams ir jātaupa, tāpēc pirms pārejas nevajag bremzēt - gājējs apstāsies un pāries, kad auto būs aiztraucies. Gut Waldemar, gut.
In many parts of the city, roads have been narrowed and trees have been planted with the deliberate goal of making drivers uncomfortable — the rationale being that complex urban landscapes force drivers to move more cautiously through populated areas.
www.politico.eu/article/helsinki-no-traffic-death-roads-eu-accident-finland-driving-transport/
The city has systematically removed on-street parking spaces, reclaiming parking space for public use. They also increased road tolls, using the money to invest in public transit. Oslo has also reduced speed limits throughout the city.
Stockholm, meanwhile, made key routes available only by foot or bike. The city led a campaign to identify and fix small but critical gaps in the pedestrian network, such as muddy paths or missing connections, often based on direct input from citizens.
Ko tu piedāvā darīt, lai celtu braukšanas kultūru kopumā?
More than half of Helsinki’s streets have a speed limit of 30 km/h (approximately 20 mph). Half a century ago, the city barely had half of its area with a 50 km/h limit (30 mph). They gradually worked to reduce the speed limit, especially around schools and kindergartens.
Smarter street design also played a key role. Pedestrian and cycling infrastructure was prioritized for upgrades in recent years. More and more people started using public transit or bikes, or just walking. Substantial investments also made public transit more efficient and reliable.
"dzēsīšu visus tā smirdīgā kropļa (putna) komentārus"
Moderatoram (kā Turcijai, vai Emirātiem) būtu jābūt neitrālam vai es to izdomāju?
Māri, taisi augšā pogu "Ignorēt lietotāju", bet esi gudrs - iznomā tiesības to spiest uz vienu mēnesi, abonēšana ar maksas SMS
Izskatās, ka tirgus ir gatavs, aizies uz urrā 😊
Vai braukšanai pa granteni vajag SUV?
iA 2000.g. Ņemt turbo kvattro Audi vai Subaru?
iA 2025.g. Samsung vešenei vairāk apgriezienu, bet LG lielāks toveris
Dekatlons jau tāds naudasmaisu veikals, kam visa nauda aiziet par oplīzi 🤭
Un iemesls ir...tas ka tu esi vientuļš biroja piederums, kam pat savas večiņas nav 🙃 Jā, tādā gadījumā es to nevaru.
Kāpēc tu domā, ka autorastiem ir lielākas tiesības uz ceļa? Auto masa tev nedod nekādas priekšrocības, bet gan uzliek papildus pienākumus. Uz šo iekrīot 95% AV.
Ja auto un velo ietriecas pūlī vai uzbrauc gājējam - kurā gadījumā nodarītais kaitējums būs lielāks? Nu re, te arī atbilde.
Iestumt es varu tavai kukažai 🙂
50, nu pagaidām ir 50.
Likvidē tos veloceliņus, velo pieagušajam šā vai tā jābrauc pa brauktuvi, bērnbi var pa ietvi. Var jau arī bērnus pa brauktuvi, jāsaliek tik gulošie ik pēc 200m un zīme (20). Runa par Rīgas teritoriju, izņemot Ulmaņa gatvi.
Ja auto brauktu uz 5km/st tad neviens gājējs vai velo netiktu notriekti. Piekrīti? Bet vislabāk būtu padziļināta med. komisija lai tādi kā tu, ar lieko hromosomu, vispār netiktu pie interneta, nerunājot jau par AV apliecību. Pasaule kļūtu labāka!
Ja lasīji, tad ielu sašaurinājumi un koki primāri pielietoti pilsētās.
Bet daudz esmu braucis pa ceļiem ar ozolu un bērzu alejām - ļoti patīkama braukšana vasarās, pasargā no saules. To dēļ, kas skrien ātrāk par savu sargenģeli, zāģēt nost alejas ir tīrākā aplamība. Kas grib - lai sitas nost, pārējiem būs drošāka braukšana.