Es ar nopētīju, ka šoferim nereāli noveicis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es ar nopētīju, ka šoferim nereāli noveicis.
Tu gan neattapīgs, paskaties zem logo, kādi tur vēl ir logo, sapratīsi kas par to maksā? iespējams arī Tu.
Loģiski, ja cilvēki paņem franšīzi vai tml. tad lapa būs kopija.
Tratelim man Lonē Down ~1000kb, Up tikai ~50kb
Painteresējies, vai tuvumā nav kāds provaiders, kas caur to Internetu laukiem vai kā to projektu sauca piedāvā pieslēgties. Man sievas vecāki pieslēdzās, ātrums down kāds 1Mb, up kādi 400kb, sērfošanai nekāda vaina.
Triatles atkal sola pārklājumu uz gada beigām 100%, un solījums varētu būt diezgan reāls, jo viņiem līgums ar Satiksmes ministriju.
Man te uzņēmums arī taisās izmantot Traitel pakalpojumus tipa rāciju sakariem , arī datu pārraidei, būšot arī izdalītie kanāli. Tagad arī iedeva vienu modēmu patestēt, kam jau iebūvēts wi-fi rūteirs, ir arī parastais, tīkla vadiem.
Otrdien redzēju to plakātu uz Čaka ielas, netālu no Pērnavas ielas.
CRDI rakstīja: Es ari domaju par motorolleri, bet tad acis iekrita 125 cm3 "baiks" HONDA CBR 125R.... kaut ka baigi pavilkos, tagad mokos un nevaru pirkt vai nepirkt.....
Domājot par 125ccm aparātu, arī skatījos uz tamlīdzīgiem varianiem, bet tad padomāju, ja nav mocis tad nav. Ātrumi šitam pašam jāštepselē, kam man to vajag pilsētā, cena arī vismaz uz pusi lielāka kā normālam rollerim. Pa pilsētu arī vieglāk uz rollera, sēdēšana ērtāka.
Darbinieks rakstīja: Ekur brangs motorolis.
www.autobloggreen.com/...
Varbut zinātāji var pateikt ar kādu ideju šitāds izgatavots?
Šitādu Rīgā arī esmu redzējis, stāvēja tur kur aplis uz Dzirnavu ielas.
Vērojot iAuto diskusijās pēdējā laikā notiekošo, tās drīz varēs mierīgi slēgt, jo nevienu citu vortālu Latvijā nezinu, kur notiek tāda nozākāšana, kā arī vispārējs offtopiks. 90% ierakstu no iAuto diskusijām varētu dzēst, jo tiem nav nekāda jēga.
Kauņā tipa Maxima lielveikalā bija par ~400Ls rolleris. Būtu bijis kur ielikt, vienu paņemtu.
Te jau atkal skaudība, ka kādam labs bizness. Un tas tiešām ir viņu bizness, nav viņi nekāda labdarības organizācija.
Vajadzētu tā kā noskaidrot sākumā, kāda tad tai laivai ir antena, parastā pasīvā, vai aktīvā (ar pastiprinātāju).
Caur to maģa vadu var laist maksimāli kādu ceturtdaļampēra slodzi, ne vairāk, līdz ar to, caur to var komutēt kādu starpreleju, arī aktīvās antenas pastiprinātāja barošanai pietiks.
NU tad tev arī būs patiešām lieli izdevumi.
Nu ja, vajag tur būt malās tādiem caurumiņiem. Jaunākajam ,arī šķiet, tāpat.
A kas tur ko brīnīties, auto ir 2004. gada, tagad jau praktiksi 4 gadi, tātad tas tos 100 000 km vismaz jau ir nobraucis. Ja vēl pa pilsētu. Auto jau arī pasmags.
Ar kaut ko jau jāsāk.
Ja tikai izdomā to aķi ielikt bagāžniekā, padomā arī par tā aķa ventilāciju (ja tikai tas nav želejnieks), citādi bagāžnieks var vienā brīdī uziet gaisā.
Optimas, ja nekļūdos, visas ir želejnikei, līdz ar to pieļauj arī dziļās izlādes.
A ko cepamies, tur takš (vismaz topika) virsraksts ir PAR logu tonejuma AIZLIEGUMU.
Bet mans viedoklis ir tāds, ka tas ko likums patreiz atļauj ir pilnīgi pietiekošs, lai tas tonējums darītu savus tiešos pienākumus, nevis lai kāds aiz tā spēlētu paslēpes.
NU sliņķi
1.4. apstāšanās - transportlīdzekļa apturēšana uz laiku, kas nepārsniedz piecas minūtes, ja tā ir nepieciešama
pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā, kravas iekraušanai transportlīdzeklī vai izkraušanai no
tā;
1.40. stāvēšana - transportlīdzekļa apturēšana, ja tā nav saistīta ar pasažieru iekāpšanu transportlīdzeklī vai
izkāpšanu no tā, kravas iekraušanu transportlīdzeklī vai izkraušanu no tā, kā arī transportlīdzekļa apturēšana uz
laiku, kas pārsniedz piecas minūtes, ja tā ir saistīta ar pasažieru iekāpšanu transportlīdzeklī vai izkāpšanu no tā,
kravas iekraušanu transportlīdzeklī vai izkraušanu no tā;
Tātad, pasažieri nebija, krava nebija - tātad vainīgs, un viss. Nākareiz kādu kasti stiep līdzi, tipa kravu. Vai izliecis, ka palicis slikti, tad tā būs piespiedu apstāšanās.
1.35. piespiedu apstāšanās - transportlīdzekļa apturēšana tehniska bojājuma dēļ vai bīstamības dēļ, ko rada
transportlīdzekļa vadītāja vai pasažiera veselības stāvoklis, vedamā krava vai ceļu satiksmei bīstams šķērslis uz
ceļa;
Bet vai kaut kāda foto publiska izstādīsāna, ja to nevaic varas iestādes, var tā veikt, un apavainot cilvēku kaut kādā pārkāpumā. kaut kāda interneta lapele (lai arī liela), nevar uzņemties šoģa funkcijas. Tam ir policija un līdzīgas struktūras. Tie, kuru bildes ir publicētas TVNETā var mierīgi iesūdzēt to tiesā par goda un cieņas aizskaršanu.
Protams, es neatbalstu agresīvu brauksānu, bet TVNET rīcība arī nav korekta.
Šodien apmēram turpat jau bija kaut kāds sadedzis auto. Es pa augšu braucot nesaparu, vai tā bija tā Laguna, vai lagunu kāds bija savācis, un citu auto tur nosvilinājuši.
Garaisjanka rakstīja:
juriz rakstīja: Man tā laime, ka drīz jābūt kārtējam pārrēķinam
strikjim naudas pietiks vai mums samesties?
Nu tik traki jau nav, jo man tas mēneša maksājums grozās ap 130Ls, un tur tas pieaugums nav tik traģisks, lai gan - meloč, no NEprijatno ...
Ir jau arī doma, ka vajadzētu sakasīt to summu, un tik vaļā no tā ikmēneša "prieka". Varētu arī cerēt uz ietaupījuma no KASKO.
Man tā laime, ka drīz jābūt kārtējam pārrēķinam
Avantime bija ķipa Espace kupeja
Ja kas, google saka, ka mobīlais telefons saistīts ar SIA Veiters, kas nodarbojas ar tipogrāfjas pakalpojumiem.
78. Izbraucot uz ceļa no blakusteritorijām (pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām,
uzņēmumiem u.tml.), transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem,
kas virzās pa ceļu.
Vēl jau ir šāds punkts, tikai tā jau ir stāvvieta viena vesela. Un tad jau sanāk, ka tiešām, braucot ar purnu ārā, man priekšroka attiecībā pret to, kas man tuvojas no kreisās puses
Ir tāds www.csdd.lv/...
kur ir definēts ceļš, ja kas
3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas
visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš,
mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas
būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un
paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un
apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori,
signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie
līdzekļi);
Tāpēc iekš CSN tā termina vairs nav.