Ja es pareizi skatos, kaut kādi katalizatori, DPFi vismaz vieglajiem ir tādā pat aptuveni cenā.
Ko es nesaprotu?
Ja es pareizi skatos, kaut kādi katalizatori, DPFi vismaz vieglajiem ir tādā pat aptuveni cenā.
Ko es nesaprotu?
Var būt, motors ievērojami kustās, "noimitējas" ātrumpārslēga kustības, un izlec no tā ātruma.
Un ko tagad?
Vismaz vakar sskā bija viens avantime, ar dīzeli gan.
Tāpat, ir viens espace ar 3.5 benzīnu. Tas būtu tiešām intereanti.
Aizraustīties līdz tam servisam vēlreiz, lai labo
Te jau ar varētu nopirkt kādu auto mūžam, bet tas, diemžēl, sarūsēs, pirms paspēs dzinējs nobeigties.
Tev takš teica, ka 200EUR.
Ieliec kārtīgu muzičķu, un aizmirsti par visām citām skaņām
Jāņem vērā, ka C30 pamatā ir Ford Focus bāze. tas tāds nepraktiskās, bet interesantāk ford focus. Varbūt pat mazāk rūsē.
Pilnīgi iespējams tikai spaile pie paša startera nosūbējis, nav kontakts. Bet jāskatās.
Galvenie iemesli logu svīšanai, kas nāk prātā:
1. Ar auto tiek braukti mazi gabali, līdz ar ko salons neizvēdinās
2. Slikta gaisa cirkulācija salonā - ieslēgta gaisa recirkulācija, sen nav mainīts salona filtrs (daudzi nenojauš par tā esamību), aizmugurē ventilācijas atveres ciet, varbūt aizkrauts ar kādiem krāmiem un tml.
3. Kaut kur salonā nāk papildus mitrums - caurs salona radiators, ciet lūkas notekas (ja ir lūka), un mitrums nāk salonā, dažiem vienkārši ir caura grīda , tad dažām mašīnām mēdz aiziet ciet notekas no motortelpas nodalījuma, kur mēdz būs iekšā arī salona ventilators, un tad no turienes tek iekšā un tml.
Tas spilventiņš neko daudz nelīdzēs. Ja viss ir reāli kārtībā, un auto tiek iekāpts ar slapjām drēbēm, tad pirmajā brīdī kaut kāds aizsvīdums būs neizbēgams, es teiktu.
Pret "neizbēgamo" aizsvīdumu reāli palīdz tikai kondicinieris.
Ņem ražotāja noteikto un miers. Arī varu ieteikt autostarts. Pie tam, pie viņiem vari arī veco atstāt (nu nevajadzēs tev to vairs), un vēl par to atlaidi dabūsi.
Un ko var no tāda gribēt. Vismaz atsevišķo wi-fi rūteri vajag paņemt, tad to nolikt kādā labākā vietā (pie loga, uz to pusi, kur tornis), arī jau varētu būt būtisks uzlabojums. Galu galā, LMT dod un uzstāda ārējās antenas. tas viss līguma ietvaros.
Ja nu tas ar LMT nesanāk, tad ar šādu vajadzētu pietikt
Starteris vispār griež?
No tiem +xxx% jēga ir, ir tur tā gaismas atdeve lielāka. Protams, izdeg ātrāk.
Ja par xenon look. Lētajā galā tur būs totāls draņķis, tikai zila gaisam un nekāda redzamība.
Tas pats Osram savām, ja ieskatās, tieši paša kvēldiega darbības zonā ir tīri caurspīdīgs stikls, tikai gar malām ir zils pārklājums. Rezultātā ceļu apgaismo labi, pats lukturis spīd zilganā krāsā, bet tikai pats lukturis, uz ceļa tur nekāds xenona efekts nebūs.
JanJan rakstīja: Vizuāli tīri interesanta mašīnas aizmugure, man patīk! Vienā youtube review gan tika minēts, ka tas aizmugurējais stikls esot diezgan nepraktisks un skatoties uz aizmugurē notiekošo rodas sajūta, ka tur ir tikai tāda neliela šaujamlūka pa kuru neko daudz ārā nevar redzēt.
AR šo jau "slimo" mūsdienās daudzi, tāpat kā arī ar platiem A balstiem un tml.
Narkomānam pie kājas, ir signalizācija vai nav. Viņš no sākuma izsitīs logu, un tad domās tālāk - vai paķert kaut ko fiksi, ja tur kas ir, vai lēnām doties prom.
Rēķinies, ka pērc gandrīz jau antīku auto, kas Latvijā vairs nemaz tik daudz nav. OK, kāds Audi80 nav jaunāks, bet to ir vairāk, un pretkorozijas aizsardzība arī bija pat labāka. Parasti ir jau labi parūsējuši. TDS dzinēji esot ne visai - ne īsti iet, un arī faktiski visiem mūžš jau ir beidzies. Bet tev labāk uz bmwpower.lv
Kā jau BMW vispār, visticamāk nav īpaši saudzēts, ar retiem izņēmumiem.
Te tiešām pēdējais laiks tam auto nomainīt īpašnieku.
Tad varbūt jāpārbauda beidzot tas ventilators?! lai gan izklausās, ka tur vēl ir citas problēmas ar to auto.
Savienojums ar lidostu pašlaik nesanāks. Atbilstošais turpinājums sanāk Mārupes nov. teritorijā, kur jau ir sabūvētas pasvaigas būdas iespējamā trasē. Tur sen jau vajadzēja satiksmes ministrijai iejaukties, bet ...
Parasti servisā var tikt pēc pāris dienām, ja kaut kas akūts, var arī kādreiz tajā pašā dienā.
Parasti servisi paši sagadā detaļas.
Kādam nolūkam auto vajadzētu dziļizlādes?! Faktiski nekam. Dziļizlādes aķis paredzēts gadījumiem, kur ilgi vajag nodrošināt konstantu, salīdzinoši nelielu strāvu, lai to arī var izlādēt "tukšu", nevbaidoties to nobeigt.
Dziļizlādes aķis nekādīgi nebūs labāks pie kaut kādiem ekstrēmiem auto ekspluatāicijas apstākļiem.
Nez, jjjj teica, ka viņs agronet lapā redzot tikai dziļizlādes, es redzu ko vairāk. Jā, ir tur vēl atsevišķa sadaļa tikai ar dziļizlādes.
Jā, šai paaudzei rūsa uz arkām ir problēma. Lai gan arī, vairāk tiem, kas braukuši pa lauku ceļiem. Citādi tie auto ir OK.
Pa naudu gan var ieķert tā paša Renault Megane, kam rūsa nav problēma, un citādi ļoti līdzīgs, ne sliktāks ne labāks.
Nez, te
www.agronet.lv/produkti/akumulatori/auto-akumulatori/
tikai daļai redzu piezīmi par dziļilzādi, pamatā tiem, kam balts korpuss.
Gan jau kādā elektronikas kastē par daudz putekļu, vai arī mitrums iet iekšā. Vadi kaut kur sagājuši uz īso. Viss kaut kas var būt. Bet vajag elektriķi, tas skaidrs.