krisus rakstīja: lielā navigācija
fantastisks aprīkojums
debesu daavana no pro vento
un tikkai 80kkm
krisus rakstīja: lielā navigācija
fantastisks aprīkojums
debesu daavana no pro vento
un tikkai 80kkm
kaarteejais Viitola shedevrs lohiem :www.autonet.lv/...
columbia rakstīja: Runāju to, ko zinu, par vējstiklu tev taisnība, bet esmu apmierināts ar jumperu.
Katram sava bļodiņa tuvāka.
Ieteikums topika autoram - šajā saitā patiesību neatradīsi! Pajautā kādam pazīstamam servisa meistaram, tas vismaz pateiks objektīvi, vēlu veiksmi!
un paziistamais meistars teu pateiks - MB un VW daljas var dabuut daudz un dazjaadas + remonc ir 'saprotamaaks' , ar Renoo situaacija ir soo soo , bet ar PSA un It bandas razjojumiem labaak nepinies .
columbia rakstīja: Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan ksāja ap 400 Ls.
Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.
Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.
ak ta jumperim ailas boxterim ailas dukakaalim , 98' kaarba ir taa stipraa vieta un xadene katru gadu nau jaapaarlasa , motors lec kaa bitiite , buuda diagonaali neshkjobaas un veejstiklu nepleesh utt .superduper businjsh
vaj tik tu , draudzinj , neesi citroonu tirgotaajs jo veel kaadu tikpat laimiigu jumperjuuzeru nau gadiijies sastapt
nau parastiem praatiem lemts saprast ka~2l turboodiizelis ir ''baudaamaaks'' par 2l neturbobenziinnu , 1,6benziinu vienk.vispaa nau veerc piemineet
par 'ekonomiju'' te runa neiet
'viena tante teica ' (mans draugs staastiija savu pieredzi ) kurinaat maaju ar LPG , caur 'balto mucu ' vaj 'peleekajiem balooniem' ir pilniigaa $$$$ tirzaa , ~180kv/m 2staavi , labi siltinaata maaja , topiita ar peleekajiem ballooniem , siltaas griidas +'turboo' Junkerss , ~250LVLziemas meenesii labi siltinaata ,1staava, siltaas griidas , 180kv/m , zemes siltumsuuknis ( ar 'chuusku ' pagalmaa ) ~80LVL ??!!! ar granulaam esot '3,14pelee' to vinjas ir to vinju nau
Mana pieredze ,ar parasto gaazi , Riiga ,sh.g.janvaaris 185kv/m , lielas vitriinas , nesiltiinaata veikala eeka , ar JUnkeri , reekjins 199LVL - x y i nutsa
, laikam jaakjeras pie siltinaashanas pasakuma , yo ba nnie sieri skarbi gan paceelushi gaazes cenu
.
arba rakstīja: Pēdējā 5 gadē ražotie auto NAV DOMĀTI LIETOŠANAI ilgāk par šiem 5 gadiem, jo viņu remontu izmaksas ir ļoti augstas.
Pērkot nākošo auto ir jādomā nevis vai automāts, bet vai nav vērts pirkt jaunu
100% es gan meegjinaashu pietureeties pie 3gadi vai 100kkm sheemas
Karlsone rakstīja: Da nē Vnk pamanāmāk
bij jau taapat labi redzams nu tad lai ripo
tak liecies mieraa vishh jau nateica ka shajaa janvaarii
viagris rakstīja:
TDI rakstīja: viagri piedaavaa man labaak kaadu primastaaru par jauku ciparu , moshh nopirkshu
Cheko meilu
dariic
shiiris ,vakaru pavadiijis bezceraa kurbuleedams, nu ir slims un pagalam , organisma t' ir maximaali iespeejama un nau speeka pazinjot par sakaavi
AutooRiigaa pat [P] ir nekaads
Kaada bij $$$ starpiiba , njemt caur vinjiem vs citur ?
P.S. savulaik turbiinu pirku par~DM700,- (bez PVN veel toreiz )pret vieteejo ls700,- ??!!
arii labs t-model paardodaas info sheit:
Dundurs rakstīja: Ja pēc 1996. gada - rūpnīcas defekts. Pakļauts oficiālam Chrysler atsaukumam. TC motors Krasta ielā 40 novērsīs šo bez maksas.
triis reizes !!
Redaktors rakstīja: Nav tik traki - es gaidu, kad tas auto darbosies un es biju gatavs to samainīt pret savējo - ja nē, tad es par ~1800 pārdodu savu Celica '92.
nu ja cheinjdzjs notiksies , rekomendeeju SIA'' DIMEKSS'' , citaadi pakroc tekvielaa garanteec
viagris rakstīja:
TDI rakstīja:
viagris rakstīja:
TDI rakstīja: iisaa baaze ,kravas/pasazjieru +A/C daavanaa
Rīt būšu darbā, paskatīšos kas un kā, iemet e-mailu ja kas
bet nu iisie mums naak kravinieki 3vietiigie (priekšā) i sjo
nutad \'\'garais\'\' , caksis@inbox.lv
Tātad vajag 6vietiigo, nevis kaut kādu mistisko kravas pasažieru
apsaukaajies kaa gribi , bet galiigi bes logiem neaa , minimums shitik \'\'stikla\'\' :
viagris rakstīja:
TDI rakstīja: iisaa baaze ,kravas/pasazjieru +A/C daavanaa
Rīt būšu darbā, paskatīšos kas un kā, iemet e-mailu ja kas
bet nu iisie mums naak kravinieki 3vietiigie (priekšā) i sjo
nutad 'garais' , caksis@inbox.lv
iisaa baaze ,kravas/pasazjieru +A/C daavanaa
tetis rakstīja: parsvarā jau ta pat
un taa vot ir riktiiga pljactva
viagris rakstīja:
TDI rakstīja: viagri piedaavaa man labaak kaadu primastaaru par jauku ciparu , moshh nopirkshu
Varu tikai jaunu piedāvāt, lietotu pie mums nav bijis. Ja der jauns, tad atmeilo, ko Tev vajag aagris@inbox.lv
nez vai Tu speesi jaunu piedaavaat par labaaku ciparu kaa Trafiku no Renjoo + neesmu paarliecinaats par jauna piekshanu -nau jau prieksh sevis
bet prieksh managera
suudiiga taam TOYOTAam seedeklju apsilde !!!! var nobrukt , taupi 'laimiigajam pirceejam ' !!!!
viagri piedaavaa man labaak kaadu primastaaru par jauku ciparu , moshh nopirkshu
Ak tad VW nuuu manam G4 visus stiklus paspeeju saskraapeet liidz uzzinaaju 'fiichu' par 'pareizo virzienu'
, a prieksheejo , kuru nomainiiju deelj plaisas , vairs nerotaa shviikas
2 VWfans : neliec neorgjinaalo cruise -suudz konkreecz !!
iecheko vaj opelim 'aftermaarketaa' nevar uzlikt origin. ( 99gadaa liku origin .uz G4-85LVL).
CV2,8CRD aut .reaalais pateerinjsh ziemaa , ~ieveerojot CSN , 24h testdrive laikaa , marshrutaa Juurmala-Riiga-Sigulda-Riiga-Juurmala-TCmotors 11,5 . PIEDRAAZJAMS konkreeti jo 3,3aut . , tai pat rezjiimaa ,gaazi njem~15l/100km
ruusa vinjiem visiem buus -loga raamis , durju apakshas utt ., buutiibaa fignja
raugi lai pak.tilc negaudo , citaadi nekas uuberiipashi slikc nau noveeroc. - sakaltushas un piloshas degvielas cauruliites nau uzskataamas par baisu defektu
bet tam ir veerc ppieveerst uzmaniibu . 