iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
WALA 16.09.2025 11:11

Meklēts tiek kravas/pasažieru busiņš, doka vai tīra kravas kaste ?

WALA 15.09.2025 8:37

Hmm, zini ASV piesliešanās partijām ir ar “lielu vezumu” tur ja ģemenē visi Republikāņi - tad 90% varbūtība ka atvases arī būs Republikāņi arī sekojošajās paaudzēs ne tikai nākamajā. Un kā tas strādā es pat īsti izskaidrot nespēju, jo  pēdējo 20 gadu laikā Republikāņu pusē vietējie senatori bieži ir tādu tuftu uztaisījuši ka lielākajai daļai atbalstītāju būtu  jābūt vienkārši akliem lai par to pašu kadru virspār jelkad balsotu. 

Bet nu ir Demokrātiem ar stulbības galvā, tā ka viņi ir “viens otra vērti reizēm” …

WALA 15.09.2025 7:51

Par to vai kaut kam jāmainas vai nē var atbildēt tikai kāds kurš šo MB vadības bloku ir programmējis, jo kā jau augstāk minēja - vadības bloks pāriet uz “arvārijas režimu” un piemēro konkrētu kaut kādu vidēju degvielas “karti” - nu jeb vienkāršāk sakot programātiski fiksētu konkrētu gaisa un degvielas sajaukumu kurš jau faktiski ignorē specifiskus momentānos gaisa masas merījumus. Bet tehniski būtu jāparādas vismaz Check Engine kļūdai. Pēc būtības elektroniski vadīta degvielas padeve ir para vairākām kārtām precīzāka kā karburators, un karbutratori taču arī aukstā laikā turpināja darboties, jā kādreiz protams bija pašam jāregulē čoks ( gaisa padeve) un varēja būt ka auto motors auksts diezgan paraustījās ja netrāpīji. 

Modernā auto ir vairāki (dažādi) sensori kurus ja ņem vērā degvieles sagatavē nav liela bēda ja tavs MAF pēkšņi “izkrīt” no shēmas, kamēr vien kāds no pārējiem sensoriem nesāk pilnīgu tuftu “stāstīt” motora vadībai. Nu teiksim lambda pilnā mutē “dziedātu” - "lej, lej ielej vēl" … 

WALA 11.09.2025 8:34

Mazliet par to kā var novērot satiksmi un arī par to kādus secinājumus ir iespējams izdarīt:

WALA 09.09.2025 15:50

Es ar nolūku pārspīleju - jo tieši tas pats pārsvarā notiek valstsvīru galvās, un gan jau specdienesti kuriem par to maksā - arī piešauj uguni valstsvīru bailēm. Mēs katrs dzīvojam tāda vai citā informācijas burbulī - vai mēs tā objektīvi esam gatavi no tā izkāpt ārā tad ja izrādas ka mēs domājam jau saknē aplami ??? Baidos ka ne vienmēr … un jebkurš politķis atzīt savu lēmumu greizumu - kur tu tādu esi redzējis/sastapis …

WALA 09.09.2025 12:22

Kamēr plakanzemju viedoklis ir tikai viedoklis - nav problēma ar tā necenzēšanu. 

Bet iedomājies ka plakanazemji apvienojas, bruņojas un dodas reālā “krusta gājienā” iznīcināt visus “nepareizi ticīgos” ar viņus “stulbo” apaļo zemi kura ir bīstama un “var nejauši no tās nokrist” - vai tad joprojām paliek spēkā ka tādus informācijas avotus kuri aicinās uz vardarbību nevajag cenzēt ???

Bet “Mein Kampf” jābūt brīvi pieejamai, jeb ne ?  

 

 

P.S. šis nav pr to ka vajag cenzēt vai ka nevajag cenzēt, bet par to ka tas nav vienkārši un tas nav viennozīmīgi - faktiski ir dažādi līdzekļi dažādiem laikiem/laikmetiem. 

WALA 09.09.2025 11:03

Zini tā vienmēr ir tāda ļoti delikāta lieta ar kuru grūti pareizi trāpīt. Piem. ir idioti kuri tic ka zeme ir plakana, un tā sērga vēršas plašumā līdz ar brīvi pieejamo stulbingu Youtube un citos kanālos. Šī stulbinga izpausme pagaidām nav neko bīstama, tomēr nav teikts ka laika gaitā tas tā turpinās būt. Cenzēt šādu stulbingu vai necenzēt ? Viss atkarīgs no tā ar kādām problēmām saskaramies, ja pēksņi sākas kautiņi biezā slānī starp plakanzemjiem un “bļodzemjiem” - ko ar to darīt ?

Un jebkura veida informācija - tas vismaz daļēji ir jautājums par konkrētā cilvēka ticību tāda vai cita veida informācijai. ir slikti kad val'diba mēģina cenzēt, bet ir sūdigi arī ja pilnīgi jebkādi mēsli sāk parādīties brīvi pieejami. Kāds ar “interesantu morālo nostāju” patiesi varētu sākt argumentēt ka nepilngadīgo puskailu foto aizliegums ir cenzūra … Tā ka kaut kādu robežu “nospraušana” ( tajā skaitā cenzūra) ir normāla sabiedrības “vienošanās”, kur to robežu nospraust - kā jau teicu nereti ir ļoti sarežgīti.

 

P.S. un tas pats piesauktais likums - jā arī tas faktiski ir cenzūra, tas neļauj darīt absolūti visu kas ienāk prātā …

 

WALA 09.09.2025 10:35

Kā domā, ja jamiem BEV būtu vēsi aizsniedzams un ekonomiski izdevīgs, domā ka nebūtu jau sen pārsēdušies ???

Gan jau ka pats arī rēķini līdz kur, ko un kā ir izdevīgāk darīt.

Nelaime jua ilglaicīgi bija tā ka autoražotāji tēmēja uz to ka ar tehnoloģiski prastāku auto varēs noslaukt lielāku piķi no klientūras. Ķīna šo procesu drusku tā kā ievirzīja aizsniedzamākos plauktos, bet arī ar niansēm + gan jau ES regulatori “pieregulēs cenu” tirgus aizsardzības vajadzībām …

 

WALA 09.09.2025 8:54

P.S. Tik Māri/redaktor ņemat vērā - sarunām un tērzēšanai jau tāpat seko līdzi attiecīgi specdienesti, un tehniski jau tagad vismaz daļēji skaitļošanas resursi tam visam ir atvēlēti valstu pusē. Tā ka X-viņu zin kam vajadzīga šī publiskā mērkaķošanās … jeb specdienestiem ir paspīdējusi iespēja paķert lielāku budžetiņu ????

 

Jebkura Peer to peer nelegāla saziņa pareizi lietojot kriptogrāfiju ir neuzlaužama lai ko partija un valdība tur gribētu panākt, tādēļ jau specdienesti vāc visādas softa ievainojamības, ka brīdi kad vajag - atlauzīs tavu telefonu vaļā un noslasīs visas ziņas ko sagribēs. Tik nu nopietni krimināļi jau sen algo atbilstošus speciālistus lai labāk slēptos no dažādām valdībām.

P.P.S jā tehniski klasiskie šifrēšanas algoritmi būs uzlaužami ar kvantu datoriem ( piem. SHA256 - šobrīd nav uzlaužams jēdzīgā laikā, bet nākotnē tā nebūs problēma)

WALA 09.09.2025 8:50

Principā valstu valdības ir idioti kuri “vakara pasaciņu” vārdā tērē nejēdzīgas summas muļķībām, kuras jebkurš tīnis ar interesi par tēmu apiet 5 minūtēs. Tiešām jau deputāti tik dumji palikuši, vai arī jaunībā tik ļoti rātni bijuši ka nepielec kas viss šis ir bezjēdzīga laika un naudas šķiešana … 

ZZZZ - + miljons, ļoti laba ilustrācija 🤣

WALA 05.09.2025 14:30

Nav jauns, bet nu par tēmu - kad algoritms ir veidots ar dažādām fīčām, kā atlikušā nobraucamā attāluma prioritāte vai saderība ar maršrutu, kā nobraukuma utml. izlīdzināšana starp auto utml. bet kad nav ņemts vērā tas ka ir vērts auto sakārtot pie novietošanas stāvvietā + ņemt vērā aktuālo pasūtījumu apjomu un tad secīgi izbraukt nevis pilnīgi nejauši + vēl braukt kaut kādus mistiskus apļus pa stāvlaukumu …

WALA 05.09.2025 14:20

Piedod - neesmu MB lietotājs, braucu ar japāņiem un vēl Fordiem.

 

As meģinātu sākt palasīties tieksim šeit:

https://latvia.mercedes-benz-clubs.com/#

 

forum.mbclub.lv/

WALA 05.09.2025 11:52

Un tu atkal faktski piedāvā dedzināt gāzi un/vai šķeldu daudz vairāk 🤨

WALA 05.09.2025 11:35

Ir daŗits arī tas un bija pat zirga pļaujmašina - bet to es esmu piedzīvojis tikai vilktu aiz traktora, kaut zirgs vectēvam bija un ir piens uz pienotavu vests.

 

P.S. par to dīvaini - dabu no dabas aizsargā - diemžēl dzīves realitāte - tā kā lielākā daļa tiek intensīvi apstrādāta, tad nav īsti citas izvēles kā “selekcionēt” savvaļas retos augus, jo dabiskā ceļā ( bez intensīvas lauku apsaimniekošanas) tie mieŗigi ceļotu no pļavas uz pļavu, un tas ka viena pļava aizaugtu ar kokiem lileu problēmu neradītu … bet jebkas kas nonāk zem “intensīvas lauksaimniecības” tas viens un divi nosprāgs un neizplatīsies vairs nekur …

WALA 05.09.2025 9:59

Ja jau šur un tur pieskārāmies zirgu transportam iAuto, tad arī šeit ir vērts pieskarties “saknēm”. Un Vācijā ir līdzīgas iniciatīvas savvaļas augu saglabāšanai, tiesa neesmu gan manījis ka to daŗītu tieši ar roku darba palīdzību:

 

P.S. un jā ir dzīvē gadijies ar vectēvu kopā dažu labu pļavu šādi nopļaut ;)

WALA 05.09.2025 9:19

Tava kļūda var nozīmēt jebko - mitrumu kur nevajag ( kaut vai pie vadu štekeriem), beigtu to vai citu bloku, sūdīgu “zemējumu” vai pārlauztu vadu, aizlauztu savienojuma kontaktu vai vadu kurš rīvējas pret kādu metāla daļu … bet sākt droši vien ir vērts ar konkrētās sistēmas drošinātāja atrašanu ( ja eksistē) …

Un jā kattrā tādā “sūdā” iekšā ir pietiekoši elektronikas bieži un pat “drošinātāju” bloks reizēm ir dažādu bloku “komunikācijas maģistrāle/centrmezgls”.

 

WALA 05.09.2025 9:02

Iemesls visticamāk ir nepareizs degmaisījums, un kā jau augstāk teica - iemesli var būt dažādi un visticamāk “slēpjas” pie sensoriem kuri dod nepareizus rādijumus. Diemžēl ko vairāk pateiks tikai pieredzējis meršu diagnostikas speciālists.

WALA 04.09.2025 10:41

Tas ka liela daļa autovadītāju vairs braukt nemāk - nav nekāds jaunums. Un elektro auto nav nekāda panaceja “guršanai” - iedziļinies inženiertehniskajā pusē un sparatīsi ka elektro kaste var būt vai nu vienkārša un spēj darīt apmēram pusi no dīzeļa (vai iekšdedzes dzinēja) darba vai arī to sarežģītība pārspēs dīzeļa sarežģītību. 

Tas neizslēdz ļoti specifiskus gadījumus kur BEV strādā stipri pārāk par dīzeli, un arī otrādi. Vienkārši pieņem kā faktu ka dīzelis vispārīgā gadījumā joprojām ir nepārspēts un ja ned=stos ar ekoloģijas normām tur kur tas ir aplami, tad dīzeli būtu ļoooooti grūti aizvietot. Un savukārt otrādi - ir vietas kur elektriskā pievada lietas ir neaizvietojamas.

Tāpēc jau ir jāpieņem visāda figņa likumdošanas līmenī, lai kaut kā mēģinātu izspiest iekšdedzi/dīzeli no vietām kur to būs ļooooti grūti aizvietot …

WALA 03.09.2025 14:56

ZZZZ rakstīja:

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim

 

Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!

Redzi es tev varu pateikt uzreiz - kamēr maršruts ir teiksim kā DHL, untml. piegādes auto pa Rīgu utml. - kur diezgan lielu daļu darba laika auto stāv uz vietas - BEV strādā, tikko kā tev vajag vai nu ļoti smagu kravu, attālumu vai kādus specifiskus pārvadājumu parametrus - tam BEV vēl nav gatavi. UN ja būsim godīgi, tad BEV nekādi nav uzskatāms par vienkāršu, pat zinot to kādi ir modernie automāti un kā tiem nepatīk pārslodzes …

BEV arī ļoti nepatīk pārslodzes … tikai pagaidām pie maza to skaita un lielākoties to lietojot tur kur tie arī diezgan labi der - viss ir vairāk kā OK.

WALA 03.09.2025 14:46

Kā domā cik ilgi viņi tur būs un vai nākamajā iepirkumā vēl tādi tiks pirkti ?

WALA 03.09.2025 10:04

Un neaizmirsti aizliegt kruīza kuģus kopā ar visiem autobusiem kuri tos apkalpo …

 … un tad palasi ko par tevi domās Vecrīgas krodzinieki un veikalnieki …

WALA 03.09.2025 10:03

Kā taisies apkopt celiņus, ietves, zālienus utml. dīzeļu aizliedzēj ? 

Kaut kā neesmu manījis ka pat Rīgas Dārzi un parki lietotu ko elektrisku … un benzīna dzīnējus ar vēl jāpameklē …

WALA 02.09.2025 10:05

Legāli drīkst, problēma - liela daļa samērā jaunu ciematu utml. ir apvienoti HOA ( home owners asociation) un kāds alkatīgs vai pārlieku uzpūtīgs amerikānis ir uzzīmējis noteikumus, ka “zālei jābūt noteiktā krāsā, garumā utml.” - tad sāk rasties problēmas, jo tomāts neiekļaujas garuma un krāsas parametros … atliek varbūt palodžu/balkonu kastes, bet tad arī nav teikts , ka “fasades pusē tādus drīkst izveitot, ja kādam škiet pamanāmi un ”nesmuki" …

Galu galā arī LV savulaik gandrīz dabūjām būvniecības noteikumus ka siltumnīcas būve būtu jāsakaņo būvvaldē …

 

Un video aprakstītajā gadījumā - ir liela iespējamība pārkāpt Monsanto patenta nosacījumus, pat absolūti ejot viņu produktiem ar lielu līkumu … ja kāds blakus tos izmantotu …

WALA 02.09.2025 8:45

Mazliet par nezāļu apkarošanas biznesu:

 

WALA 01.09.2025 9:14

Čalis kurš izķēmo instrumentus ( klavieres ar īstiem āmuriem utml.) uztaisījis baigo ģitārveidīgu verķi - imho reāli cool

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti