Tas gan būs skaisti, kad interneta “mēdītājus” varēs lasīt no plskt 21:00 līdz 4:00 rītā lai lieki elektro tīklu neslogo ![]()
![]()
![]()
Mūzikas servisi un radio būs piejami tikai braucot uz un no darba utml. ![]()
![]()
![]()
Norēķinu sistēmas lūdzu lietot tikai starp plkst 14:00 un 16:00 dienā, un vispār labāk pārejat uz skaidras naudas norēķiniem, jo nekad jau neko nevar zināt …




















Izmērs vs dzesēšana nav lielākā problēma ir gana daudz dažādu nesliktu dizaina aka izvietojuma variantu, Pamatproblēma ir mēģinājums ražot pietiekami lēti lai vispāŗ kāds to visu pirktu, jo IMHO Porsche bija viens no jēdzīgākajiem bateriju inženiertehniskajiem risinājumiem, kamēr Tesla bija “elegants” izmaksas samazinošos risinājums … Tā kā VW dorši vien mēģina atkārtot Tesla, bet patentu dēļ nez vai dŗikst prečizi daŗit to pašu. Pie kam Telsa pārgāja uz lielākiem individuāliem elementiem pāri gadu atpakaļ.
Un tad vēl pa virsu klājas uzlādes kontroliera uzvedība …