iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
WALA 30.09.2025 12:28

CSDD nav vispār nekāda sakara ar fizisku tr-ta līdzekļu TA veikšanu, to dara privāts kantoris, faktiski ar dabīga monopola pazīmēm … 

Nez vai tā, tā īsti ir labā prakse  - īpaši tagad kad traktori un agregāti ir kļuvuši ļoti sarežģīti un vidējais mehs tikko no skolas sola baudīs to atbilstību, ka nesanāk ka puikas nepaliek bez rokām un kājām darot to ko nekad nav pratuši …

WALA 29.09.2025 20:30

Vai iAuto tavā virzienā “mestajos” ieteikumos bija - mēģini mainīt sensorus, jeb tomēr tika teikts par diagnostiku ?

Pie kam atkarībā no tā vai pirki orģinālu, vai nē -  var gadities ka esi papildinājis problēmu klāstu, nevis tās atrisinājis. Bet bez diagnostikas un spečuka kurš saprot un ir gatavs ieguldīt tavā auto laiku - te var aizšaut ļoti garām un piedevām vairākas reizes no vietas ….

WALA 24.09.2025 13:36

Pārslēgšanas izskatas apmēram šādi, bet te izskatas ka ar šo Volvo risinājumu apskatei cauri varētu neiziet kaut pretimbraucošo nežilbinās:

 

WALA 24.09.2025 13:23

Pirms ko darīt ar elektroniku - iesaku atrast kondensāta cēloni ( aizsērējusi ventilācija, plaisa vai hermētiķis laiž garām). 

Un tad kā raksta darklight - atkarībā no drosmes un “roku līkuma” . 

 

Iespējams ka šāds variants noņemot no Uk auto sanāk pat lētāk nekā visa pārējā ķēpa:

www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/volvo/s60/cdmlli.html#photo-2 

P.S. atsevišķiem auto pat der viss lukturis tik “aizkars” pareizi jāpārslēdz. Ja neder viss - tad der korpusa “stikls” utt. Varianti “ķīmijai” ir dažādi un to pielietojums tiek ierobežots tokai ar paša varēšanu/mačēšanu un sapratni par lietām. Pie kam Volvo (klubu) forumos jau noteikti ir kaudze ar “pašdarbnieku” risinājumiem …

WALA 24.09.2025 10:33

Parastais ne-turbo ?

 

Pirmkārt kādas krāsas dūmu mākonītis - balts - tad tas ir tvaiks un ja vien nezūd dzeses škidrums - “ignorējams lielums”.

“Zilgans” - tad kas notiek ar eļļas līmeni un kāda vispār eļļa tiek lietota. 

   

WALA 19.09.2025 11:30

Šis un tas par elektroniku un kā tiek čakarēti patērātāji:

 

WALA 18.09.2025 18:47

OK, ja tā tad tā, nekad nav bijusi situācija kad justos sodīts ne pa tēmu, t.i.ir bijuši gadījumi kad esmu nav ko liegties -prasti nolohojies, vienīgo reizi kad bija zināms pamats strīdēties par to ka biju tikai apstājies kravas iekraušanai tika ar foto tehniski parādīts ka patiesība nav gluži manā pusē.

WALA 18.09.2025 18:39

Diemžēl lokālu risinājumu jorpojām neesmu atradis, nekas pagaidām nelien ārā, bet varbūt ka palīdz tas kas tika iemests ...

WALA 18.09.2025 18:38

Kā būtu ar viena tukšuma nodzēšanu .com starp O un M 🙄

WALA 18.09.2025 12:37

Tas ko stāvvietu kontekstā reizēm izdodas apstrīdēt - stāvvietas ierīkošanas likumību, nepareizi izvietotas zīmes, vai tās piederību un apsaimniekošanas tiesības, bet tur jau ar cilvēki ātri mācās no savām kļūdām …

WALA 18.09.2025 12:34

Juridiski - ja esi apstājies maksas stāvvietā - tad esi piekritis stāvvietas lietošanas noteikumiem, nav jābūut ģēnijam lai atpazītu kas par auto apstājies, BEV vai ICE. Un attiecīgi mieŗigi uzliks sodu. Ja būs kāds kurš no auto nekā nejēdz - varbūt arī izšļūksi cauri sveikā, bet tas nav uz ilgu laiku, ja vien neesi 100% pārliecināts ka visu laiku viens un tas pats nejēga atbrauks tevi kontrolēt. Pie kam nav jau grūti pēc VNZ vai reizēm arī pēc VIN ( ja aizdomas jau radušās) noskaidrot ar “kādu zvēru darīšana”. 

WALA 18.09.2025 9:56

Intersanti cik lielā mērā vaboles slēdža mehānismi atškiras ( redzu ka atšķiras, bet vai būtiski ???):

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/verdeckverschluss-kaefer-cabrio-3-stueck/3167325902-223-4964

 

Un Forda Escort:

 

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/verdeckverschluss/2978358396-223-1540

WALA 18.09.2025 9:11

Nav pašam, bet varbūt tāpat atradīšu. Nejauši atradu šādu saitu ( iemetīšu vēsturei. moš kādreiz te kādam noder):

www.heritagepartscentre.com/eu/155871384d-hood-upper-lock-latch.html

WALA 17.09.2025 18:52

Vēl jau ir iespējas frēzēt utml. Printēt protams ir lētāk …

WALA 16.09.2025 11:11

Meklēts tiek kravas/pasažieru busiņš, doka vai tīra kravas kaste ?

WALA 15.09.2025 8:37

Hmm, zini ASV piesliešanās partijām ir ar “lielu vezumu” tur ja ģemenē visi Republikāņi - tad 90% varbūtība ka atvases arī būs Republikāņi arī sekojošajās paaudzēs ne tikai nākamajā. Un kā tas strādā es pat īsti izskaidrot nespēju, jo  pēdējo 20 gadu laikā Republikāņu pusē vietējie senatori bieži ir tādu tuftu uztaisījuši ka lielākajai daļai atbalstītāju būtu  jābūt vienkārši akliem lai par to pašu kadru virspār jelkad balsotu. 

Bet nu ir Demokrātiem ar stulbības galvā, tā ka viņi ir “viens otra vērti reizēm” …

WALA 15.09.2025 7:51

Par to vai kaut kam jāmainas vai nē var atbildēt tikai kāds kurš šo MB vadības bloku ir programmējis, jo kā jau augstāk minēja - vadības bloks pāriet uz “arvārijas režimu” un piemēro konkrētu kaut kādu vidēju degvielas “karti” - nu jeb vienkāršāk sakot programātiski fiksētu konkrētu gaisa un degvielas sajaukumu kurš jau faktiski ignorē specifiskus momentānos gaisa masas merījumus. Bet tehniski būtu jāparādas vismaz Check Engine kļūdai. Pēc būtības elektroniski vadīta degvielas padeve ir para vairākām kārtām precīzāka kā karburators, un karbutratori taču arī aukstā laikā turpināja darboties, jā kādreiz protams bija pašam jāregulē čoks ( gaisa padeve) un varēja būt ka auto motors auksts diezgan paraustījās ja netrāpīji. 

Modernā auto ir vairāki (dažādi) sensori kurus ja ņem vērā degvieles sagatavē nav liela bēda ja tavs MAF pēkšņi “izkrīt” no shēmas, kamēr vien kāds no pārējiem sensoriem nesāk pilnīgu tuftu “stāstīt” motora vadībai. Nu teiksim lambda pilnā mutē “dziedātu” - "lej, lej ielej vēl" … 

WALA 11.09.2025 8:34

Mazliet par to kā var novērot satiksmi un arī par to kādus secinājumus ir iespējams izdarīt:

WALA 09.09.2025 15:50

Es ar nolūku pārspīleju - jo tieši tas pats pārsvarā notiek valstsvīru galvās, un gan jau specdienesti kuriem par to maksā - arī piešauj uguni valstsvīru bailēm. Mēs katrs dzīvojam tāda vai citā informācijas burbulī - vai mēs tā objektīvi esam gatavi no tā izkāpt ārā tad ja izrādas ka mēs domājam jau saknē aplami ??? Baidos ka ne vienmēr … un jebkurš politķis atzīt savu lēmumu greizumu - kur tu tādu esi redzējis/sastapis …

WALA 09.09.2025 12:22

Kamēr plakanzemju viedoklis ir tikai viedoklis - nav problēma ar tā necenzēšanu. 

Bet iedomājies ka plakanazemji apvienojas, bruņojas un dodas reālā “krusta gājienā” iznīcināt visus “nepareizi ticīgos” ar viņus “stulbo” apaļo zemi kura ir bīstama un “var nejauši no tās nokrist” - vai tad joprojām paliek spēkā ka tādus informācijas avotus kuri aicinās uz vardarbību nevajag cenzēt ???

Bet “Mein Kampf” jābūt brīvi pieejamai, jeb ne ?  

 

 

P.S. šis nav pr to ka vajag cenzēt vai ka nevajag cenzēt, bet par to ka tas nav vienkārši un tas nav viennozīmīgi - faktiski ir dažādi līdzekļi dažādiem laikiem/laikmetiem. 

WALA 09.09.2025 11:03

Zini tā vienmēr ir tāda ļoti delikāta lieta ar kuru grūti pareizi trāpīt. Piem. ir idioti kuri tic ka zeme ir plakana, un tā sērga vēršas plašumā līdz ar brīvi pieejamo stulbingu Youtube un citos kanālos. Šī stulbinga izpausme pagaidām nav neko bīstama, tomēr nav teikts ka laika gaitā tas tā turpinās būt. Cenzēt šādu stulbingu vai necenzēt ? Viss atkarīgs no tā ar kādām problēmām saskaramies, ja pēksņi sākas kautiņi biezā slānī starp plakanzemjiem un “bļodzemjiem” - ko ar to darīt ?

Un jebkura veida informācija - tas vismaz daļēji ir jautājums par konkrētā cilvēka ticību tāda vai cita veida informācijai. ir slikti kad val'diba mēģina cenzēt, bet ir sūdigi arī ja pilnīgi jebkādi mēsli sāk parādīties brīvi pieejami. Kāds ar “interesantu morālo nostāju” patiesi varētu sākt argumentēt ka nepilngadīgo puskailu foto aizliegums ir cenzūra … Tā ka kaut kādu robežu “nospraušana” ( tajā skaitā cenzūra) ir normāla sabiedrības “vienošanās”, kur to robežu nospraust - kā jau teicu nereti ir ļoti sarežgīti.

 

P.S. un tas pats piesauktais likums - jā arī tas faktiski ir cenzūra, tas neļauj darīt absolūti visu kas ienāk prātā …

 

WALA 09.09.2025 10:35

Kā domā, ja jamiem BEV būtu vēsi aizsniedzams un ekonomiski izdevīgs, domā ka nebūtu jau sen pārsēdušies ???

Gan jau ka pats arī rēķini līdz kur, ko un kā ir izdevīgāk darīt.

Nelaime jua ilglaicīgi bija tā ka autoražotāji tēmēja uz to ka ar tehnoloģiski prastāku auto varēs noslaukt lielāku piķi no klientūras. Ķīna šo procesu drusku tā kā ievirzīja aizsniedzamākos plauktos, bet arī ar niansēm + gan jau ES regulatori “pieregulēs cenu” tirgus aizsardzības vajadzībām …

 

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti