iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
WALA 27.12.2024 10:55

Varbūt tupa pārkarst un ieslēdzas aizsardzība ??? Izlasi instrukciju par jaunās lampiņas "fīčām" !

WALA 20.12.2024 18:35

Drīzāk gan, kur daudz naudas - tur arī "gudrinieki" klāt. Acīmredzot pasākums ar subsīdijām ir jānogriež saknē - lai iet uz biržu un pamēģina dabūt to investīciju kapitālu ... tur potenciālo investoru/akciju pircēju modrā acs atsekos kretīnus, kaut gan reizēm arī tur iekrīt kā piemērā ar Elizabeth Holmes .

WALA 20.12.2024 12:36

Eko bullšits:

WALA 19.12.2024 16:50

Tas ko raksta un rāda amerikāņi ir 10 reizes jāpārbauda, un ja tas izskatas pēc fake tad 110% ka tas ir feiks, jo tur klikšķu mednieku saviesies ka biezs ... un tad vēl Ķīnas centieni parādīt visus kā idiotus ...

pa lielam - atrodi kas publicē (maksimāli tuvu sākotnējai info) - pamēģināsim atrast kam pieder, tad arī izdarīsim secinājumus ... jo "muļķību tālākizplatītāju" tur būs ka biezs - ja tā var iztekties tad sen un labi atstrādāta tehnoloģija interneta aizkakāšanai ...

WALA 19.12.2024 16:02

Demokrātija un vārda brīvība ir ļoti liela atbildība, kura piedevām vēl prasa lielu zināšanu apjomu ...

WALA 19.12.2024 10:16

Man gan šķiet ka tauta vienkāŗši pavilkusies uz Deep fake ...

www.nj.com/news/2024/12/no-drones-arent-searching-nj-for-nuclear-material-latest-conspiracy-theory-debunked.html

P.S. un nav obligāti līst "alternatīvajos mēdītājos" pēc stulbām sensācijām ...

WALA 18.12.2024 17:42

Visiem ierobežojumiem ir pāris lieli mīnusi :

1) ja to grib kontrolēt ir vajadzīgs  kāds reāls cilvēks vai vairāki, kuri to kontrolēs. Tam vajag finanses utml.

2) lai būtu kaut kāda jēga no tā visa un potenciāli atturētu cilvēkus kaut ko tādu darīt - ir jāizdomā kaut kāds soda mērs.

3) kādam tas soda mērs tā vai citādi selektīvi tiks piemērots, un te var "vilkt paralēles" līdz pat ebreju koncentrācijas nometnēm ...

WALA 18.12.2024 13:25

jebkurai "akciju apmaiņai" ir par kaut ko jāvienojas, tādēļ nav starpība vai pārdod/pārpērk, vai "apvienojas" kas parasti ir abpusēja akciju apmaiņa ...

WALA 16.12.2024 10:10

Pieļauju ka paliela daļa to kas mazliet nolād v-vid radarus tieši tāpat arī dara - sameklē sev "klusu" vietu un mierīgi ripina savā ierastajā ātrumā tā lai "palīstu" zem "vidējā ātruma" mērierīču "intereses robežas" ...

Un kā līdz tam "klusumam un harmonijai" nokļūst "zīmīgi paklusē" ...

WALA 13.12.2024 10:45

Varu arī pakomentēt pretējo - gan saistībā ar immobilaizera pulti - man jams sāka izrīt bateriju ~ 2 nedēlu laikā. Acīmredzot attālums strap auto un pultīm bija tāds ka pults nepārstāja sazināties ar "auto" un baterija ātri tika nosēdināta. Aizbraucu uz signalizācijas kantori - "izravēja" vienu konkrētu pretestību - uztveršanas attālums samazinājas līdz apmēram 5 metri ap auto, bet baterija atkal kalpo pusgadu+.

Respektīvi pultīs arī ir iekšā aktīvā antenna - atkarībā no stāvokļa - mierīgi var būt ka pults vairs nepastiprina  signālu ...

WALA 13.12.2024 10:32

Kondensāta pazušana un atkal-parādīšanās var būt saistīta tīri ar laikapstākļiem/gaisa mitrumu. Tādēļ es tiešām pievērstu uzmanību tieši tam cik labi strādā luktura "ventilācija" ...

Teorētiski ar parastu rokas pumpi var pārliecināties kā tur ir ar to ventilāciju ...

WALA 12.12.2024 10:04

Ar to līmēšanu tā uzmanīgi - ja lukturī kaut kur prasti tek iekšā - viena lieta, ja lukturī veidojas kondensāts - tad tev kāreiz vajag pretēju efektu - lai jams labāk ventilējas ...

WALA 06.12.2024 10:26

Kad intensīvi praktiski katru nedēlas nogali vilku uz Madonas rajonu - braukāju ar radzēm. Tagad kad turp dodos vidēji  reizi mēnesī - jau apmēram 15 gadu radzes nelietoju.

P.S. ar  radzēm uz plika asfalta nekad nav patikusi braukšana ...

WALA 04.12.2024 13:40

Nepiedzimt, vai mirt ātri, citādi gribi vai nē būs kādam savureiz šķērslis, un dažreiz "nepārvarams"...

WALA 02.12.2024 14:53

Nepārproti - man ar vakardien v-vid zonā, viens kurš brauca ar knapiem 95km/h pēc mana spidometra, pie izbraukšanas  nometa jau 75 km/h un zemāk pēc mana spidometra - un tas ir kaitinoši. Man tikai nav nekādas ticības faktam ka kāds ir spējīgs uzražot sakarīgus CSL/CSN (esošo vietā) ... Tapēc tādi jautājumi, kā tu to "redzi"...

WALA 02.12.2024 13:38

Es te tā kā tēmēju uz sen apzinātu faktu ka revolūcija jebkur patiesībā nemaina absolūti neko, t.i. vismaz ne uz labo pusi.

Bet atbildot uz tavu jautājumu - ja šāda situācija ir iespējama, tad vai nu tas kurš apkalpo strādā slikti, vai arī tu esi absolūti sarēķinājis savu laiku nepareizi . 

Kur analoģija varētu būt - ceļš ir apledojis, nekaisīts un ir objektīvi "vilkties", līdz ar ko nevienam nav jāpiemērojas tavai nepieciešamībai "skriet un paspēt" ... tas nekas ka vislielākais škērslis tev sasniegt tavu vēlamo rezultātu ir saķere ar ceļa virsmu ... un nevis bariņš lēnbraucēju ...

WALA 02.12.2024 13:32

Un ko darīt, ja izcilais "gaisa kuģa pilots" nejauši paņem nepareizu "augstumu" savā lidojumā un avarē ??? Kādu sodu tad tādam liksim ???

WALA 02.12.2024 13:14

Kurš būs tas kurš vērtēs ka tas ir "pārāk lēni" ... un ja vienam jāsteidzas un 10 cilvēkiem nē - tad kā vērtēt situāciju ???

WALA 12.11.2024 13:23

Nu, nē arī sareģītie (10 ātrumu) automāti ir diezgan labi remontējami atkarībā no ražotāja. ZF 8HP kārbas vispār ir vienkāršības un izturības 'iemiesojums"  ...Nelaime ir tā ka ir palicis ļoti mazs pieprasījums pēc remonta, līdz ar ko kantori kas to dara ir pazuduši no tirgus un attiecīgi ir "izkūpējis" detaļu tirgus ar visām no tā izrietošajām sekām ...

P.S. piem Celica Gen7 viena no manuālajām kārbām (jaudīgajām versijām) bija neizjaucama bez speciāla instrumenta "novilcēja" ar kuru burtiski bija "jaielien" visā kārbas dziļumā šaurā spraugā aiz visiem zobratiem ... tā ka tās  remonts ar bija apšaubāma izklaide.

WALA 12.11.2024 9:56

EV ir ļoti daudz un dažādu datora detaļu vai detaļu ar tādu vai līdzīgu funkcionalitāti un izturību, kuras diemžēl nepaliek labākas ... tikai lētākas. Un Taivāna jau sāk domāt ko viņiem tagad darīt līdz ar Trampa valdīšanas ēru , tad es domāju ka varam gatavoties ļoti lielām ziepēm ja ar Taivānu būs problēmas ...

WALA 11.11.2024 10:59

Nāksies vien Vācijai apgūt vienkāršu un kvalitatīvu iekšdedzes auto ražošanu, bez stulbiem elektroniskiem un citādiem vipendroniem. Ja vācu auto atkal kļūs par viegli un ērti apkalpojamiem un bez stulbām problēmām ar aizlietu elektroniku piem. no jumta lūkas notekām ... nekādu tādu dižu problēmu to nākotnei neredzu. Un pārstājam vienreiz ticēt stulbiem optimizētājiem ... peļņa no viena pārdotā auto protams nav slikti, taču jo vairāk rūpnīcu veram ciet, jo mazāk ir strādnieku un tā visā piegādes/sagādes ķēdē .. un attiecīgi arvien mazāk ir potenciālu pircēju ...

WALA 11.11.2024 10:53

Tam ir pavismaz citi iemesli un LielĶīnas samērā gudra politika - visur kur kāds Ķīnā kaut ko dara - visur blakus stāv Ķīnas uzņēmums turpat vai ar lielāko daļu kapitāla ...

WALA 08.11.2024 10:00

Nu jūs tauta dodat - kur, nu kur Latvijā ir tik daudz to cilvēku, lai te vispār rastos jebkādas problēmas ... ?!?!?!

WALA 07.11.2024 10:27

220V maiņstrāvas lielākā problēma ir sirds ritma izmaiņas elektrošoka gadijumā, citādi tas ir ļoti nepatīkami, bet dižu skādi nenodarīs, un ir cilvēki kuriem tas 220V un pat 380V ir pilnīgi pie kājas, praktiski var ņemt vadu rokās un tik jutīsi ādas sviluma smaku, bet jamiem nekas ...

Un jā 220V es ar pārlieku nebaidos, bija pat gadijums kad mazgājos dušā pie boilera ar bojātu zemējumu - visi apkārt saka dušas kloķi - sit pa nagiem - bet es mierīgi zem tekošas dušas stāvu ...

WALA 07.11.2024 10:16

Kaut ko itkā saproti, bet tajā pat laikā daudz arī nesaproti:

Caurmēra "parastās līnijas" jeb "piegāde" līdz gala lietotājam ir 400V - tātad zemspriegums.

Caurmēra pamanāmās "lielās līnijas" jeb elektroeneģijas pārvades tīkla līnijas ir 110kV ( kilovolti) un 330kV.

Tad vēl ir arī vidspiegums ar ko saprot 1000V līdz 20kV. vai kaut kā tā ( neesmu enerģētiķis tā kā piedodiet ja robežas norādīju nepareizi). Mazliet vairāk par šīm lietām īsumā var redzēt šeit:

latvenergo.lv/storage/app/uploads/public/5db/5b4/ba5/5db5b4ba55167379779473.pdf

ast.lv/lv/content/aizsargjoslu-platumi

 P.S. un ir ļoti būtiska atšķirība ar kādu spriegumu ir daŗišana - maiņstrāvu vai līdzstrāvu - katrai ir savas bīstamības īpatnības attiecībā uz cilvēku.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti