Mazdu nekas nespēj glābt! ????
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mazdu nekas nespēj glābt! ????
Kādēļ braukt pie dīlera? Gribas vairāk maksāt? Protams, nevajag pirkt elļu maximā. Vienīgais, ja nu ir ļoooti ekskluzīvs auto, kā piemēram, Bentley, tad ir svarīga kristāltīra vēsture.
Tā pārdošanas cena jaunam 35-39K jau bija puslīdz OK, pasties šodrīd - Mollers par tādas komplektācijas Q5 grib izspiet 52-55K, stāv kā konservbundžas padomju gastranomā, reti kurš pērk
Normāli par tādu divgadīgu būtu prasīt 25-27K, bet Latvietis praktiskais grib izspiest kko vairāk
Cik nu esmu runājis ar dažiem auto tirgotājiem, viņi galīgi neizjūtot mazos treknos gadus, jo auto kas maksā virs 10K tirgojoties nu ļooti gausi. Es arī iemetot acis ss.lv, secinu, ka joprojām ir piejamas tās pašas mašīnas, kas tur stāvēja pirms 4-5 mēnešiem! Tik cena pa pāris K zemāka, un ir zemāka par mobile vidējo piedāvājumu. Cilvēki saprātīgāki palikuši vai VID kontrole to tik stipri ietekmējusi, vai nav naudas?
Tāda interesanta tendence, ko šobrīd var novērot ss.lv. Daudzi, kas pirms 2-2,5 gadiem nopirka pēdējos Q5 iepriekšējās paudzes modeļus mēģina viņus šobrīd nogrūst tuvu tam ciparam, par kādu pirka. Izredzes pārdot tuvu nullei! Čoms jau savējam cenu nolaidis par 3-4K, tāpat neviens virsū neskatās, citi spītīgi liek sludinājumus par 33 -36K, gandrīz par tik pat, cik atstāja par viņu pirms šiem 2 gadiem, brīnos, uz ko viņi cer?
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/vento/ceofe.html
Re kur jāņem ciet!
Padārga izklaide...
Ir kādam bijusi pieredze/saskarsme ar Audi 4.0 TFSI dzinēju?
Čoms NOR dzīvo un ir novērojis, ka kaimiņiem kuriem ir Teslas, visai bieži apciemo evakuators, tehniskās ķibeles gadās šad tad, garāžā pats viņu nesaskrūvēsi.
Kamēr LV nebūs serviss, tikmēr uz šo marku pat neskatos.
Ikdienā lietoju, kasjaki daudz viņiem! Pamatā lietoju, nevis dēļ ātrākā maršuta, bet dēļ radariem
Man ar no rītiem no Valdlaučiem vienmēr pār pļavu dzen izbraukt uz A7, kaut ceļš tur principā nav, bet desmitiem šoferi, nežēlojot savu auto dzenas pār tiem rakumiem, lai ātrāk tiktu uz darbu, Waze to laikam iegaumē un piedāvā kā ātrāko-labāko maršutu.
No rītiem ar spītīgi vēlas mani iedzīt Rīgas-Ziepniekkalna sastrēgumos, kaut braucot gar ĶPF, un apvedceļu darbā nokļūstu 2x ātrāk!!! Tiesa veicu liekus 15km.
BMW ir ēdelīgāks par Audi, tiesa ar bundža viņam lielāka.
Kolēģim ir tāds, grib tikt vaļā, visu laiku kkādas problēmas. Nobraukums gan lielāks viņam, ap 250K.
Ja godīgi, izbrīna nobraukums 2010.gada auto, 3L dīzelim tikai 150K, gribas teikt, nu nu...
Manam A5, kurš ir līdzīga vecuma, servisa apmeklējumi ir daudz retāki.
Man Mollers piedāvāja braukt un pārprogrammēt kko sakarā ar izplūdes gāzēm, laipni atteicos, jo saprotu, ka uzkrāmēs papildus ierobežojumus, iespējams kļūdos?
Piekrītu, tas noteikti liktu padomāt, kā tad šis auto ir ticis lietots, trasē dzīts vai? Tagad meklējot otru auto, šad tad izlec kāds ar ABT čipu, uzreiz iedomājos Vācija bāni un bultiņu uz 300 ????
Jaunus neesmu čipojis, tikai lietotus un problēmu nav bijis.
Te Tev līdz galam nepiekritīšu, tas kas to auto būs pircis pa sūri grūti pelnītu naudu, viņu nečipos, bet tas, kam viņa ir daudz un viegli nāk, nočipos acis nemirkšķinot un po viņam būs, redz tas dīleris kko vai nē! Ja Es pirktu jaunu, Es painteresētos par iespējām viņu "uzlabot", vai to darītu...hvz, izvērtētu riskus.
Utopija. Diez vai pat 10000 būs, ja nu vienīgi, degvielas cenas tiks drastiski paaugstinātas un sasniegs piem. 2.50Eur/l
Es nesaprotu cilcēkus, kas tādu sūuu var pirkt, viņš tak rij ap 10L.
kasinsh79 rakstīja: Man ļoti neparasts komentārs. Mana darbs devēja jaunais pirkums - Mercedes - Benz Actros 1845. Tas nozīmē 450zs dzinēja jaudu. Aprīkots tāds vilcējs ar visu iespējamo. Plus vairākums jauno smago tagad ir automāti. Adaptīvais kruīzs, Led gaismas, klimats utt.nozimē platu šofera smaidu Kas priecē? Oriģinālie tikai teju iebrauktie 2tkm parāda unikālu degvielas ekonomiju. Ar padsmit tonnu kravu no Warsaw līdz Rīgai - tikai 27l patēriņš
Ar pāris tonnām pat nieka 20l, un tas ar visu fūri aizmugurē. Tehnika godam. Salīdzinājumam, padomju laikos SuperMaz ēda ar kravu ap 50l dīzeļa
un ekstru tur nebija vispār.
Mersis nav tā labākā izvēle starp smagajiem! 27L padsmit tonnu kravai nav labs rādītājs! Zem 25 būtu labs. Pilna fūre ir ap 26t kravas, tad vajadzētu būt ap 27-28L
Viņi abi ir vienā cenā!
Viņam cena kā biznesa klases auto, ne visi var atļauties.
Drīz sāksies finanšu krīze un lielie zīmoli savus auto tik uz exportu varēs tirgot Jau tagad auto virs 60K nav viegli pārdot.
Tās ar cirvi tēstās formas galīgi neuzrunā..
Gribētos dzirdēt domas, vai ir jēga aizbraukt?
Es savam Audi tā uztaisīju, ne pie dīlera, bet strādā!