Līdz galam nesaprotu, ko topika autors grib panākt? Man nav elektroauto un arī tuvākā laikā neplānoju viņu iegādāties, bet ir cilvēku grupa, kam viņš der un ģimenei, kam ir 2 auto, šobrīd 1 elektro + 1 dīzeļauto, ir ļoti saprātīga kombinācija. Tas, ka elektro krīt cenas, tam ir vairāki izskaidrojumi, manās acīs:
1.Sākumā tas bija modes kliedziens, kā jau visam jaunajam cenu prasa augstu un ir sabiedrības daļa, kas ir gatava to maksāt, sākuma eiforija beidzās, tirgus sāk stāties savā vietā, protams, cenu kritums lietotiem - iespaidīgs,
2. Šī tehnoloģija šobrīd diezgan strauji attīstās un 5 gadus vecs elektroauto jau ir fiziski un morāli novecojis, kas, protams, izraisa lielu cenu kritumu, kā arī, ja pēc pāris gadiem ražotāji izlaidīs tādus akumulatorus, kā sola, tad arī šī brīža elektro auto cenu kritums būs iespaidīgs, jo tie jau būs pavisam citi auto, gan vieglāki, gan ar lielāku veiktspēju.
3. Ķīnas auto ar savu cenu...
4. Lietoti elektro auto joprojām maksā dārgāk nekā lielais vairums cilvēku spēj samaksāt par lietotu auto, kam ir nauda, tie skatās jauna virzienā, visādi atbalsti, utt.
5. Daļai neder elektro auto...
Kanibaals rakstīja:
To jau viņš nestāstīs cik ir iegrūdis savā premium mīzeļmotorā un apkopēs. Ka tik BMW, jo tas ir prestižs pacanu vidū kam grūtā bērnība.
Nu šo veidokli arī vari paturēt pie sevis, no viena grāvja otrā...