iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Motorolers 24.02.2019 8:51

S4 man pa mazu, pa retam, bet reizēm visa ģimene sakāpj...2+3+1 (suns 60kg). Reāli ir vai nu džipveidīgais vai Avant.

Motorolers 23.02.2019 20:01

Tas jaunais nodoklis 300Eur gadā lielajiem motoriem ir reāli kretīnisks, it kā nekas liels, bet ir vienkārši cilvēciski žēl!

Uz privātpersonu pērkot auto, būtu pofig, jo man ir 50% atlaide, bet uz uzņēmumu lielais nodoklis+300 jau veidojas gadā apaļš cipars 1K.

Sieva ir tikusi pie sava jaunā-mazlietotā auto, starp citu, SQ5 ripo ļoooti LABI, tagad mana kārta, bet nespēju izlemt iep... kapeiku un pirkt 3L D, vai iet ar devīzi, dzīvo 1x un skatīties uz kko lielāku, niknāku, baudāmāku!

Motorolers 10.02.2019 23:10

Macan vēl ir aktuālā paaudze, iznāks jauns, cena būs lejā, kaut gan grūti bija atrast arī SQ5, pa dārgu naudu ņem cik gribi, respektīvi cena tuvu macan. Mobile.de pilna ar 3 gadīgiem pa 40K, Macan bija pa dārgu šobrīd.

Motorolers 10.02.2019 22:11

Nu RS6 Es nekādi nesauktu par to pašu auto, S modifikācija protams, ne tik krasi atšķiras, bet tāpat tur lērums mezgli ir citi, sākot ar dzinēju, kārbu, bremzēm, utt. Jā piekrītu, ka viņi vārās uz to, bet tā jau ir katra izvēle, pirkt vai nē. Teiksim 318i Bmw vai M3 Bmw Es galīgi neuzskatu par vienu un to pašu auto, kaut parādīsi viņus ierindas pilsonim, kam galvenā mašīnas atsķirība ir krāsa, viņš noteikti pateiks, ka vienādas...gandrīz!

Motorolers 10.02.2019 21:43

Neuzskatu, ka visi 10+ ir vēsture, bet MK2 ir VĒSTURE. Tad kad Es ieraugu kārtējo topiku par Audi 2.5tdi, tad tā ir vēsture! Reāli viss kas ir vecāks par 10g. Lēnām fiziski un morāli noveco. Elektronika noveco vēl ātrāk, pat 5g. vecs dators jau būs vēsture, kaut word dokumentu lieliski vēl apstrādās turpmākos 5 gadus, tad gan vsjo. Mašīnai tas varētu būt apmēram 10+10. 20+ tad jau lēnām uz VS statusu!

Motorolers 10.02.2019 21:37

Tad gribi teikt, ka RS6, S6 un A6 arī ir viens un tas pats auto?

Motorolers 10.02.2019 20:39

Atļaušos piebilst, ka modelis SQ5 tiek ražots no 2013.gada.

Motorolers 10.02.2019 19:36

Piekrītu, ka te pa jauniem, tad jātaisa vēl viens topiks 0-5, viens 5-10, un vēl viens priekš msh, par autobūves vēsturi

Motorolers 10.02.2019 13:49

Pēc ilgas gaidīšanas, beidzot man ir atbraucis jaunais garāžas iemītnieks. Nav gan jauns, bet 3g. vecs Audi SQ5 ar 326Zs dīzeli, ar nepacietību gaidu, kad tiks piereģistrēts un varēšu patestēt Vēl gan diski un riepas ziemai jāiegādājas.

Motorolers 10.02.2019 10:46

Zinu vienu valsts iestādes darbinieku, kas zog un tirgo. Viņš tādā amatā, kas apgādā mežizstrādes tehniku ar degvielu. Cena 0.85. Pats tādu neleju, kaut krīzes laikā esmu lietojis BY degvielu, kā ar lauksaimniecības D, kad vēl ferma pašam bija.

Motorolers 02.02.2019 9:04

Redz normālos servisos ir mucas ar sintētikām, un neviens ar kanniņām nepi... Kā tu esi apnicis ar savu vēsturi! Lasu Tevis pieminētos auto modeļus un domāju, vai esmu nonācis atpakaļ 90jos? Teksts - krutas kanniņas vienkārši iespārda! Krutas kanniņas!!! Jūs tur limonādes skārdenes arī vēl krājat virtuvē virs bufetes?

Motorolers 01.02.2019 9:36

Man jau ar likās, ka draugiem vairs neeksistē, bet laikam kļūdos...

Pats labprāt pamestu arī facebook, tik tas, ka tas konts padara ērti lietojamas citas aplikācijas, kā booking, ryanair, airbnb, auto nomas utt. Biš tā virtuālā pasaule ir piegriezusies, vai arī vecāks palieku

Motorolers 26.01.2019 19:32

Nebiju jau Warsavā tikai, labi, ka siksna neplīsa kkur Vācijā (kur regulāri turēju brīžiem ap 200) vai Polijas mežos, tad gan ar to Kasko būtu kā būtu, līdz Latvijai nevestu, tik līdz vietējam dīlercentram aizvizinātu, un varētu sestdien svētdien dzert alu Pats jau nedaudz vainīgs, būtu mierīgi braucis, nekas nebūtu noticis, bet pilnībā izbaudīju, ko puteņa laikā sniedz quattro priekšrocības

Kopā jau biju nobraucis 4000km, pietrūka 145

Motorolers 26.01.2019 14:37

Man pagāšnakt partrūka ģenerātora siksna pie Panevežiem, KASKO nogādāja mašīnu uz man norādīto vietu. Mājās biju 4 no rīta. Strādā Kasko!

Motorolers 22.01.2019 19:22

Tur ta lieta, ka 2.0d ir aktuāls, starp 140-180, virs, jau vairs nē! Ziemā gan to neizjūt, īpaši ātrāk nepaskriesi. Galvenā problēma 2.0d ir apdzīšanas manevri, tie nesanāks tik droši un pārliecinoši kā ar 3.0.

Motorolers 22.01.2019 9:50

Šodien ceļš ved tālāk uz otru DE galu, tur jau vairs nesanāks ierakstīties 7,5L

Motorolers 22.01.2019 8:43

Šī ir tā priekšrocība, ko dod 3L motors, droši vari veikt visas apdzīšanas, apdzen uzreiz visu sastāvu, nevis lasi pa vienam. Starp citu, aizbraucot līdz vakardienas gala mērķim - 1000km. Vidējais degvielas patēriņš 7.2L kompī, pēc bakas metodes ap 7.5L. Kā man patīk 3L dzinēji šādos braucienos!

Motorolers 22.01.2019 8:37

Katlakalna, no Juglas būtu pusstunda klāt!

Motorolers 21.01.2019 22:05

Nu ko, šodien 7.00 izbraucu no mājas, 14.00 biju Warsava. (Pēc LV laika) tas ar 2 maziem pitstopiem, un lielu avāriju aiz Mariampoles, dabūju raut pa mazajiem ceļiem kādus 10km, lai apbrauktu korķi. No Ostrow maz bānis vaļā, it kā lidz galam nepabeigts, zīme 100, man gan tas netraucēja ielikt kruīzā uz 140 Bet poļi ziemā lēnāk brauc, nekā vasarā, retāk manāmi lidotāji, kaut gan uz Berlīnes bāņa Es arī kruīzu uz 150 uxliku, nevis 180

Motorolers 20.01.2019 11:10

Nu kabluks kā kabluks, tad jau arī Maxima salāti un šaliks ir garšīgi!

Motorolers 20.01.2019 11:05

Man ar kā neliels arguments nospēlēja, ka jaunajai versijai Zs ir biš vairāk, kaut gan pārējie tehniskie dati ir vienādi, gan 0-100, gan Nm.

Motorolers 19.01.2019 18:27

Galīgi neesmu Voyager fans, bet nu braukt 8 gadus ar bulkvāģi, tas būtu drausmīgs sods Nu nafig to Rifter!

Motorolers 19.01.2019 18:25

Neesmu tik gudrs šai Euro 5 vai 6 jautājumā, tagad nopirku auto, kuram ir Euro 6, bija iespēja pirkt to pašu modeli ar Euro 5, bet speciāli skatījos lai ir gadu jaunāks un ir jau Euro 6, lai nav problēmas kkur vāczemē piemēram. Vai Euro 6 dīzelis ir jau arī gausāks gaitā?

Motorolers 18.01.2019 12:58

Kā Tu esi apnicis ar savu nabadzību...

Nu nelien foruma sadaļās, kur ir kkas pieminēts par jauniem auto, NELIEN! Tev tur nav ko darīt un izskatās, ka nekad nebūs.

Ja ir nosaukums, kā pašam salabot garāžā 20 gadus vecu auto - super! Tas ir TAVS! Tur Tu reāli vari palīdzēt cilvēkiem,bet nelien pie sadaļām, kur auto maksā vairāk, kā 3K eur...

Motorolers 16.01.2019 13:38

Audi Q8:

Jauns, stilīgs, iespaidīgs, varētu pat teikt - tāds nezināms lielums vidējam LV braucējam. Dalīšos īsos iespaidos par šo auto, ar kuru devos nelielā testa braucienā.

Man gribētos dalīt auto vērtējumu divās daļās:

• Pirmā daļa būtu tehniskais izpildījums, motors, piekare, gaita, interjers, utt.

• Otrā daļa - tehnoloģijas, ko šis auto piedāvā.

Ķeršos klāt pie pirmās daļas. Parasti pirms dodos iepazīties ar jaunu auto, apskatos viņa tehniskos datus, kas mani sagaida. Šim uz papīra viss izskatījās smuki, ne iespaidīgi, bet smuki. Aprīkots ar 286Zs 3.0D apēka agregātu, kas nodrošina labu paātrinājumu gan no vietas, gan gaitā, vieglus apdzīšanas manevrus. Ja gribat ar šo auto piedalīties dragreisā, nesanāks, tik dinamisks viņš noteikti nav, vai pie vainas lielā auto masa, vai ātrumkārbas darbība, īsti nesapratu, bet uz akseleratora pedāli viņš sākumā reaģē gausi, tā kā ar aizturi, un tad ar cirtienu paātrinas. Piebildīšu gan, ka vēl nevienā auto nebiju redzējis tik daudz dažādus ātrumkārbas režīmus, ko vadītājs var pats sakonfigurēt, pielāgot savām vajadzībām, tātad, noteikti ir atrodams risinājums šai problēmai. Gaita uz ceļa ļoti patika, pneimo piekare “nogludināja” visus nelīdzenumus, kaut ceļa segums nebija ne tuvu ideālam, arī “zemākajā” regulējumā problēmu nebija, kļuva tikai nedaudz “cietāks”, lieki piebilst, ka ātrumu šai auto nejūt, braucot uz 120km/h, sajūta ir ka max 92km/h, no fotoradariem jāuzmanas! Ja Es būtu šī auto pircējs, Es vēlētos niknāku dvēseli, jo tiek piedāvāts tas pats motors, kas ir daudziem citiem mazākajiem brāļiem (A4, A6, A8, Q5, Q7), piebilstot, ka sedani ar šo motoru būs krietni dinamiskāki. Pērkot flagmani gribētos, lai viņš šai ziņā ir pārāks par ierindas A6, Q5. Šobrīd tas ir vienīgais dzinējs, gaidam papildinājumu dzinēju paletē.

Salons – grūti ko īpaši izcelt, moderns dizains, varbūt nedaudz par daudz “stikla”, uz kura pat pie vismazākā pieskāriena paliek pirkstu nospiedums, līdzi gan dodas lupatiņa, ar ko to visu notīrīt, ja ir pedantisks īpašnieks, gan jau viss būs kārtībā, bet kā tas viss izskatīsies pie mazliet šmucīgāka saimnieka? Būs speķa panelis  Gaismas diodes ir gaumīgi ierīkotas gan durvīs, gan panelī, nekas lieks! Prasītos kāda papildus mantu glabātuve, jo vieta noteikti to ļauj, ir maza telpa zem elkoņbalsta, kur ieliekot lādēt telefonu, neko diži vairāk neiebāzīsi. Atšķirībā no X6, vietas aizmugurē ir daudz un ērti būs sēdēt arī 3 pasažieriem, sēdekļu apdare un ērtums, nav kur piesieties, viss no kvalitatīviem materiāliem un ērts.

Otrā daļa – Tehnoloģijas. Lai apgūtu visu ko šis auto piedāvā šai jomā, ar dažām stundām noteikti nepietiek, arī ar dažām dienām diez vai, it sevišķi, ja nav bijusi iepriekšēja pieredze ar līdzīgām ekstrām. Vadītājam tiek piedāvāti 2 displeji plus skārienjūtīgs panelis, kurš piedāvā gan regulēt klimatkontroli, gan brīžiem pārtop par klaviatūru, vai tāfeli, kurā ar pirkstu var uzrakstīt vārdu “Rīga” un navigācija saprot, ka jāpiedāvā Rīga – iespaidīgi! “Mazajā” ekrānā pie stūres tiek rādīta tik daudz informācija, ka sākumā nedaudz apmulsti, lai visu saprastu, “Lielais” ekrāns man prasījās lielāks, dažiem konkurentiem viņš ir lielāks, arī mazais ekrāns prasījās nedaudz lielāks, jo auto izmērs to noteikti ļauj. Ja runājam par pašu navigācijas sistēmu, tad viņa liekas “novecojusi”, jebkurā mūsdienīgā viedtālrunī viņa būs ērtāk lietojama un ar vairāk ekstrām, bet tas klibo visiem autoražotājiem un maksāt par viņu dažus tūkstošus eiro tiešām neredzu jēgu, Latvijā noteikti nē! Auto piedāvā tālruni savienot ar smartphone interfeiss, bet līdz tam netiku, lai varētu izteikt vērtējumu. Iekrita acīs tālruņa bezvadu uzlādes cena! 566Eur, pie tam vieta neērta, zem elkoņbalsta...Jūs nopietni 566Eur, bet ja ir kas maksā... 360 kameras, ņemot vērā auto izmērus ir derīga fīča, bet pie viņām ir jāpierod, lai skaidri pateiktu, vai ikdienā viņas ir noderīgas, jo vairāk tāpat skatījos vecajos labajos spoguļos.

Tāds gala slēdziens varētu būt: par šādu cenu (104000) prasītos lielāks pārsteiguma moments no jauna modeļa, sākot kaut vai ar dzinēju, nevis iesaiņot to pašu konfektīti spīdīgākā papīrītī. Tā – skaits auto, ar mūsdienīgām iespējām, šauram pircēju lokam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti