Blondīni uz aizmugurējā beņķa, un jo dārgāka mašīna, jo smukāka blondīne (un lielāki p...)!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Blondīni uz aizmugurējā beņķa, un jo dārgāka mašīna, jo smukāka blondīne (un lielāki p...)!
Kkāda aplikācija to piedāvā, tik neatceros kura.
Ja esi bijis 1 lietotājs un laicīgi manījis visus šķidrumus, tad jau var ilgāk, bet sāk apnikt tad vecais auto
Tas, ka ķīna ielauzīsies tirgū ar laiku, tas skaidrs, bet nebrauks visi, noteikti nē!
NATO samits
A kad tad brauksi ar to ko gribās? 65-70 gadu vecumā? Kkā neesmu pārliecināts, ka izdosies piedzīvot bezrūpīgo vācu pensionāra dzīvi, braukāt ar kruīza kuģiem apkārt pasaulei ar sirmu galvu un pilnu maku. Kaut gan arī viņiem tie saldie laiki beidzās, cenas visur aug, bet pensijas līdzi netiek. Sūdzējās man viens, agrāk varējis atļauties ko gribās, tagad jāskaita.
Tas ir garšīgs kumoss, tik ej nu tiec tādiem klāt!
Ja kumoss ir gards, loģiski, ka menedžeris, kurš viņu atpērk, no maz saprotoša klienta, viņu nogrūž pa saviem kanāliem un ss.lv viņš nekad neparādīsies! Šobrīd pat man piedāvā A8, 2015. gada, pa 28K, tirgus cena tādam ap 33-35K, čalis pērkot Lexus vietā, to atstājot, bet kkā izlēmu, ka sedanu nepērku, skatos džipveidīgo. Tik problēma tā, ja meklē sev ko konkrētu, tad diez vai mūsu mazajā tirgū sagaidīsi sev vēlamo auto, tā var 2 gadus gaidīt un nesagaidīt, un ne jau vienmēr tos garšīgos kumosus piedāvās, uz tiem gribētāju netrūkst
Tādēļ skatos, ko šobrīd piedāvā tirgus, ir noteiktas prasības, ja atrodu, tad ņemu ciet.
Nu ja šobrīd redzu uz ceļa auto, ka manā jaunībā 90jos jau nebija jaunas, tad gan jau ceed, atvests no zemes, kur tik traki nerūsē, arī ripināsies te 2028.g. Paskataties SS.lv, viņš ir pārbāzts ar 20+25 gadus vecām lamātām!
Ja ir līgums uz nobraukumu 120-150Kkm, tad ir, tur tas tirgus ir tik liels, ka visus auto pa draugam nenopirksi, kā arī atlikušās atpirkuma vērtības ir tik augstas, ka nav tur vairs uz kā uzvārīties.
Šobrīd pat Moller dod operlīzingu ar atpirkumu 40% pēc 5 gadiem. Paņemam Q5, kurš maksā 55000K ar 2.0D, 40% pēc 5 gadi ir 22K, neko daudz uz tāda vairs neuzvārīsi, nu varbūt var mēģināt pa 25K viņu tirgot, bet vai izdosies?
Visdrīzāk brauks ar vecākiem modeļiem. Šobrīd pat, ja pavēro mūsu LV auto parku, ir tik daudz 20+ gadus vecas mašīnas!
Vienīgā problēma, rūsa ar laiku viņas noēdīs...bet pārējo jau var salabot, nekā dārga tu vairs nav.
Pie manis pat šad tad klienti atbrauc ar cigāru, muciņu, passat no 88.gada...tam auto ir jau 30 gadi!!! Izskatās viņi bēdīgi, bet kkā ripo!
Mobile un izsoles pilnas ar tādiem, viņi laikam ņem uz 2-3-4 gadiem vai nobraukumu 120000-150000, tad maina uz jaunu. Tas tiesa, ka cenas kritums ir bijis milzīgs, manā gadījumā, tas auto tagad maksā ap 50000 lētāk, nekā bija jauna cena!
Es arī pārdevu savu Opel Zafira. Tomēr nosliecos par mazlietota auto iegādi, nu nekādi nevarēju sievu pierunāt uz kādu jaunu Škoda vai Seat, vai VW, viņa man pieprasa tikai Audi Jaunu pacelt, tādu kā gribas, bez līzinga nevaru, tad nu pētu mobile.de, jo Latvijā piedāvājums 2-3 gadus veciem auto ir tuvu nullei. (Kur nu vēl aprīkotiem) Šobrīd viens ir noskatīts, gaidu friča atbildi!
Tas, kurš pērk jaunu auto, tam tas maz uztrauc, ko viņš darīs pēc 10 gadiem!
Ir tā saucamās viduseiropas ziemas riepas, ja ikdienā nebrauc pa Eiropas maģistrālēm uz 180km/h, tad ar tādām mierīgi var nobraukt visu gadu. Jā, laukiem viņas nederēs, bet pārvietoties pa maģistrālajiem ceļiem, nekādu problēmu, uz plika ledus, tur biš jāuzmanas. Vienreiz tādas jaunas uzliku, ja nemaldos, Nokian WR modelis saucās.
Es savā laikā Auto Rīga atstāju savu A8 kā pirmo iemaksu, no sākuma solīja ap 20-22K, beigās tik pa 18K novērtēja, bet kā minēji Tu, iedeva lielu atlaidi jaunam auto, kā rezultātā piekritu. Pārdošanā viņi viņu izlika pa 24K!!! Tā viņš viņiem kādus gadus 2-3 vismaz stāvēja, cik sapratu, beigās pa 15K pārdeva
Nesaprotu to dīlersalonu alkatību šai jautājumā, uzliec cenu plus 1-1,5K un sit gaisā un ir nauda uzreiz, nevis cer uz astronomisku peļņu, bet beigās nedabū neko!
Ir jau arī tāds plauktiņš, kā uzņēmējs, kurš pats sev meklē auto, man viņu neviens nekad nepiešķirs, pašam vien būs jāpērk un jāuztur. Man pat sapņos nerādās, ka kāds man varētu nopirkt auto
Sakarā ar to, ka meklēju jaunus-citus auto, pārdodu vecos, tā ka ja kādam te interesē Audi A5 Sportback (3.0d, ap 300Zs, 2010.g.) vai Opel Zafira (2.0d, 165Zs,2013.g) (abi ar reālu vēsturi un nobraukumiem), varu piedāvāt.
Jānomazgā, jāsataisa bildes, jāliek ssā.
Uzzvanīju, it kā no DE 17.gadā ievests. Paldies par info, tā būtu rīt uz Bausku aizskrējis
Tas ir LV info, vēl jau jautājums, kas ar viņu noticis DE, kur pirmos 2 gadus dzīvojis un braucis pārsteidzoši maz, tikai 45K.
Priekš A8, remonta summas nav lielas, es ar savējo vienreiz suni notriecu, remonta izmaksas bija līdzīgas.
Šai mašīnai pozitīvais ir tas, ka lielais cenas kritums ir aiz muguras, turpmākajos 5 gados, viņa zaudēs jau vairs tikai kkur ap 15K no savas vērtības, nevis 65K, kā iepriekšējos 3 gados.
Ja nobraukums atbilst patiesībai un nav sista, kas, protams, ir jāpārbauda - labs pirkums!
Re kur interesants variants tirgojas! Cena ļoti pievilcīga, viens experts te tūlīt bļaus, ka tas jau A4
Man parasti 8h sanāk, tiesa bez pusdienām, bet ar vienu uzpildi. Vietām gan krietni pārsniedzot atļauto ātrumu, kā arī regulāri dzenot fūres, kur drīkst un kur arī nedrīkst. Pēdējo reizi gan septembrī braucu, tad vēl nebija vaļā Bialystok bānis, varbūt tagad vēl ātrāk varētu, rekords ir bijis 7h, bet tas naktī. Janvārī jābrauc, paskatīšos kā sanāks!
tu esi nevis ezis bet ēzelis. Kāds tev ir info, ar ko Es braukāju? Brauc ar savu tabureti laimīgs un nejauc gaisu te.
Biju aizdevies uz Moller aplūkot piedāvājumu, jaunie Q5 likās simpātiski, bet cena...nesaprotu īsti viņu cenu politiku. Bija papliki par 43K, bet kā puslīdz aprīkots, tā cena no 52K līdz 59K, pamatā ar 2.0 252zs benzīnu vai 2.0 190Zs dīzeli, bet ir viens liels bet, pa 59K ir piedāvājumā Q7 ar 286Zs 3.0 dīzeli! Diapazonā no 43 līdz 52 nav piedāvājumā nekas. 52-59K par Q5 liekas tomēr stipri pa daudz.
Pēc nedēļas braucu uz DE, atrākais maršuts joprojām Lomza-Ostrov-Mazovecki?