nekas īpašs, paklausījos, neredzu tur neko tai viņa mūzikā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nekas īpašs, paklausījos, neredzu tur neko tai viņa mūzikā
būtu labāk izdalījuši ar rokām darbināmus ratiņus, uzliec uz sliedēm un airējies no zasulauka uz bolderāju
nav slikti, nav slikti, ir pat labāk, nekā bija gaidīts, ar 10 miljardiem var izsist atlikušos zobus tam kr-lācim
atkal kārtējais lohs ceļ neslavu BMW!
vienreiz apklustiet, sīkie kranči! Tramps šodien sitīs dūri uz galda!
Ķīnas ārlietu ministrs Vans Ji Eiropas Savienības augstākajai diplomātei paziņojis, ka Pekina nevar pieļaut, ka Krievija zaudētu karu pret Ukrainu, jo tas ļautu Amerikas Savienotajām Valstīm pilnībā pievērsties Ķīnai, sacīja kāda par sarunu informēta amatpersona, tādējādi pretrunā ar Pekinas publiski pausto neitralitātes pozīciju konfliktā, ziņo CNN.
Pilnīgi iespējams, ka visu cilvēces enerģētikas problēmu risinājums slēpjas kādā no Mali raktuvēm, raksta UNIAN.
Rietumāfrikā inženieri un zinātnieki ir atklājuši pazemes rezervuāru, kas piepildīts ar tīru ūdeņraža gāzi, kas piedāvā iespēju pilnībā atbrīvot pasauli no gāzes un naftas problēmām.
Šajās raktuvēs ir aptuveni 1 400 000 kilogramu tīra ūdeņraža, raksta Ecoticias.com. Tas aizņem platību līdz 8 kvadrātkilometriem. Publikācija raksta, ka atklājums bija traģiska incidenta rezultāts, kad 2000. gados Mali Burakabougou raktuvēs gāzes noplūdes rezultātā izcēlās liels ugunsgrēks.
Izrādījās, ka izdalītā gāze bija 98 procenti tīra ūdeņraža. Analīze parādīja, ka raktuvēs esošais ūdeņradis ir savā tīrākajā formā un pilnībā atšķiras no ūdeņraža, kas radies piesārņojošu procesu rezultātā. Tas radies ķīmisku reakciju rezultātā starp ūdeni un dzelzs bagātiem minerāliem. Turklāt tika atklāts, ka ūdeņradis turpina nepārtraukti ražoties dabiskā procesā, ko sauc par serpentinizāciju.
Conqueror rakstīja: 'Šodien Tukumā
95 benzīns 0,902
98 benzīns 0,942
dīzelis 0,837
šis bija 2020 . gada 7. maijā......
Circle K 98 benzīna cenas tuvākajā stacijā:
svētdiena, 1. jūnijs: 1,614 eiro par litru
trešdiena, 4. jūnijs: 1,624
ceturtdiena, 12. jūnijs: 1,644
pirmdiena, 16. jūnijs: 1,664
piektdiena, 20. jūnijs: 1,674
cenu šis kantoris visu laiku paceļ, ar "lienošo" metodi
ik pēc laika, tik met pa 10 centiem klāt
jā! šim auto ir manuālā ātrumkārba! no visiem izmēģinātajiem iAuto testā - vienīgajam! uzreiz jūtos kā zivs ūdenī! parasti man smieklīgākais pēc iekāpšanas jebkurā auto, kam ir automāts- roka ķeras pēc tukšuma pa vidu, bet tur jau nav ierastais manuālās ātrumkārbas kloķis, jāmeklē aiz stūres kloķītis vai vidus konsolē pogas, lai ieslēgtu D režīmu. un kreisā kāja beidzot var piedalīties auto vadīšanā - sajūga pedālis arī ir. ļoti patika priekšējā panelī animācija par ieteicamo eko režīmu, ja esi izgājis ārpus komfortablā režīma zonas, mašīna parāda mazu ikoniņu ar ātrumpārslēgu, uz kuru ātrumu vēlams pārslēgties, uz augšu vai uz leju, lai paliktu eko zonā. ikdienas vajadzībām un ikdienas satiksmei CSN noteikumu robežās ideāls auto, aizvest var gan līdzbraucējus, gan arī bagāžniekā salikt pietiekami daudz mantu, konkrēti man nepatīk tik drūma virsbūves krāsa, ņemtu oranžu vai zaļu auto. Latvijas apstākļiem un ceļiem ideāls auto - gan cena, gan lietošanas izmaksas un ērtības, no testa auto bariņa šis Dacia Bigster ir vissimpātiskākais, apsverot visus par un pret, ja vajadzētu, ņemtu sev tādu auto
paldies iauto par iespēju izmēģināt daudzus un dažādus vāģus! bija ļoti interesanti, tieši tas, ka gaitā var salīdzināt tik dažādus auto, no izmēģinātajiem auto vairāk piesaistīja lielākie - peugeot 5008, dacia bigster, opel grandland, škoda kodiaq, vw transporter. visi auto ir labi, atšķiras tikai nianses, ekrānu izkārtojums, pogas uz stūres, nedaudz atšķirīgie braukšanas režīmu pārslēdzēji, un arī braukšanas īpašības dažādiem auto jau ir tik tuvu, ka atšķiras jau niansēs, nevis ar atrāvienu. skaidrs, ka auto konstruēšana iet straujiem soļiem uz priekšu, ar katru jaunu modeli parādās kas interesants un nebijis. dacia bigster bija ar manuālo ātrumkārbu, tas priekš manis bija patīkams pārsteigums, varēju pārslēgt ātrumus ar roku, atzīšos, esmu konservatīvs, man vairāk patīk tieši šādi auto
šis bija interesants auto, salons tāds īpatnējs, ar citur neredzētu viduskonsoli, bet nekas, man patika, atšķirīgs, interesanti, arī ekrāni un pogas savādāki, salīdzinot ar citiem auto, bet grafika laba, braukšana, kā jau ar elektroauto, klusa, dinamika un bremzēšana laba, izmēros pietiekami plaša, bagāžnieks liels, nav viedoklis par braukšanu tumsā, kā apgaismo ceļu utt.
šis ir grandland mazais brālis, hm, tik atceros, ka iepriekšējais frontera bija kārtīgs džīps, jocīgi, ka šim pilsētas suv izvēlēts nosaukums frontera, pēcnācējs agrākajam frontera šis auto nav, šķiet, vajadzēja citu nosaukumu izvēlēties. vāģis nedaudz par mazu priekš manis, kā nekā izmēri mazāki visos virzienos, salīdzinot ar grandland. par braukšanu, nekādu īpašu atšķirību nav, opelis, kā jau opelis, aizvedīs, visur, kur vajag, no A uz B, par braukšanu diennakts tumšajā laikā viedokļa nav, kā apgaismo ceļu utt, tests veikts dienā
šis ir frontera lielais brālis, ja tā varētu teikt. iekšējie izmēri man atbilstošāki, kopējais iespaids labs, šis auto ir solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, protams, priekšējais panelis un ekrāni ir, kā citiem līdzīgiem auto, niansēs savādāki, bet tāpat viss ir labi nolasāms un saskatāms, braukšana normāla, stūrējas un bremzējas, teiktu, ka nekas īpašs, normāls vāģis, bagāžnieks liels, aiz sevis var normāli iesēsties, nav viedoklis par braukšanu naktī, izmēģinājums veikts dienas laikā
šis ir salīdzinoši liels auto, iekšējie izmēri man piemēroti, iekārtoties pie stūres var ērti. priekšējais panelis interesants, ekrāni arī labi, grafika laba, man patika. braukšanas izjūtas labas, stūrējas, bremzējas, bagāžnieks liels, aizmugurē aiz sevis varu normāli iesēsties. ārējais izskats interesants, var atšķirt no citiem līdzīgas klases un izmēru auto, varētu būt viena no manām izvēlēm, ja domātu par auto maiņu, tā kā braucu dienas laikā, nav vērtējums par braukšanu naktī, kā apgaismo ceļu u.c.
pirmie iespaidi - ja salīdzina ar citiem līdzīgiem auto, nav lielu būtisku atšķirību, stūrējas labi, atsaucīgs paātrinoties un bremzējas labi, priekšējais panelis ar ekrāniem, pārskatāmi, protams, nedaudz atšķirīga grafika, ar savu stilu, kopējais iespaids par salonu, protams, tas katram ir jāvērtē individuāli, vai patīk vai nepatīk, man personīgi, nekāda vaina, maniem izmēriem auto ir nedaudz par ciešu, šis ir īsāka auguma cilvēkiem vairāk piemērots auto, aizmugurē var iesēsties aiz sevis, bagāžnieks pietiekami ietilpīgs. Ārējais izskats, ar savu stilu, tas katram pašam jāskatās, patīk vai nepatīk, kopējais iespaids, šis tas atšķirīgs un daudz kas līdzīgs, salīdzinot ar citu marku auto, tests veikts saulainā laikā, nav vērtējums, kā būtu braukt tumsā, kā auto apgaismo ceļu naktī utt.
Solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējām paaudzēm, protams. Ir pieredze braukšanā ar dažādu paaudžu VW transporteriem. Sēdēšanas pozīcija un instrumentu panelis ar ekrāniem un kabatas panelī - pārskatāmi un ērti. braukšanas izjūtas, kā jau transporterī, stūrējas labi, sānu spoguļi labi, jaunums - atpakaļskata spogulis IR! kā tā? - kravas busiņš, aizmugurē starpsiena? hm, busiņa aizmugurē iebūvēta videokamera, un tā filmē aizmuguri, bet attēls tiek rādīts atpakaļskata spogulī
šis ir būtiski, jo agrāk bija jāiztiek tikai ar sānu spoguļiem.
Gribētos novērtēt arī gaitas un bremzēšanas īpašības ar kravu, šoreiz braucu bez kravas, par to izpaliek iespaidi un vērtējums. tāpat arī tik īsā testā dienas laikā nav iespējams pārbaudīt, kāda ir braukšana naktī, kā apgaismo ceļu utt.
Piesakos!
Nejauši noķerts kadrs: Trampa telefona fona tapete kļūst par interneta sensāciju
Tramps ticis pie jaunas iesaukas - vārda TACO pieaugošā popularitāte ASV. Ar šo abreviatūru ir sākuši apzīmēt Trampu, un šis burtu salikums ASV prezidentam nav glaimojošs, jo nozīmē: Tramps vienmēr “noraustās” (Trump Always Chickens Out)
penši - tie arī iet ar papīrīšiem maksāt komunālos rēķinus maxima kasēs - tur arī ir apstrādes maksa
eu, kas te par drišanu manā topikā? šeit runājam par lietotiem auto, kam ir problēmas ar saprašanu, labāk te nelieniet!
nerakstīju, ka nepatīk - vienkārši skudriņas pa muguru nekad nav skrējušas, klausoties šo BS