kādas iAuto komentātoru domas vai viedoklis par SASTRĒGUMA NODOKLI? Vai Rīgā tādu vajag ieviest?
skat. uz rakstu nra.lv Kaimiņvalstī plāno ieviest "sastrēguma nodokli". To paredzot ES direktīva
hm….
kādas iAuto komentātoru domas vai viedoklis par SASTRĒGUMA NODOKLI? Vai Rīgā tādu vajag ieviest?
skat. uz rakstu nra.lv Kaimiņvalstī plāno ieviest "sastrēguma nodokli". To paredzot ES direktīva
hm….
Nedaudz vairāk kā parasti - par Citroen C3 Aircross, jo papildus dalībai iAuto 2025 gada 22 gab. dažādu atšķirīgu auto testa braucienā, izmantoju iespēju izbraukt un vairāk iepazīties ar šo auto, jo tas tika piešķirts no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam, tātad kā auto nedēļas nogalei. kopumā tika nobraukts 780 km. Pēc veiktajiem testa braucieniem, salīdzinot arī ar citu marku un izmēru auto, ir radušies šādi secinājumi par Citroen C3 Aircross.
Pozitīvi:
1) ārējais dizains kopumā patīkams, labi nostrādāts, lukturi, slīpētie diski, krāsa arī tāda pieņemama - sudrabaini pelēka, cilvēkiem, kas nevēlas izcelties, pašā laikā, man personīgi šim auto gribētos kaut ko spilgtāku, lai izceļas, labāk pamanāms, dotu priekšroku sarkanai krāsai šim modelim – ir pieejama tāda izvēle katalogā;
2) svarīgākie rādījumi - kā ātrums, degvielas atlikums, ārējās apkārtnes temperatūra utt., izvietoti šaurā priekšējā spraugā tūlīt zem priekšējā stikla apakšējās malas - ļoti pārskatāmi, ērti, citus mazāk svarīgus rādījumus var meklēt un uzlikt uz ekrāna blakus pa vidu panelim;
3) gaitas īpašības pārbaudītas tikai pa asfaltu, pa gludu labu sošeju ripo teicami, protams, bet posmos, kur nav tik labas kvalitātes gluds segums, tomēr gāzelējas un šūpojas; nesanāca un nemeklēju iespēju pabraukt pa kādu grants ceļu, atklāti sakot, negribēju, pažēloju auto;
4) patīkami pārsteidza bagāžnieka ietilpība tik mazā auto, tā kā ir salīdzinoši stāva aizmugure, iekrāmēt mantas var daudz, un vēl, nolokot otrās rindas sēdekļus, jau ir pavisam pieklājīgi daudz vietas
Negatīvi:
1) aizdedzes atslēgas novietojums stūrei sānā – traucēja labajai kājai, visu laiku kāja bija jātur nedaudz ieslīpi uz viduskonsoles pusi, lai nesaskartos ar atslēgu, citiem Citroen modeļiem ir ieprojektētas start-stop pogas priekšējos paneļos, kur tās netraucē un neberžas gar kājām;
2) zem priekšējā paneļa atradu izolācijas lentā ietītu vadu kumšķi, kas nebija nostiprināts vai iebīdīts dziļāk zem paneļa, vadīt auto netraucēja, tomēr jocīgi, ka tāds vadu mudžeklis brīvi nokarājas zem priekšējā paneļa, virs pedāļiem, iespējams, servisā, kaut kāds vāciņš bija noņemts un neuzlikts atpakaļ;
3) degvielas patēriņš – hm, 6,2 litri uz simtu (rādījums, auto saņemot autocentrā), tas ir daudz, man izdevās ar eko braukšanu testa beigās nodzīt uz 5,9 litriem uz 100km, reklāmas bukletā rakstīts, ka 5,7 l uz 100 km, nu to jau laikam kaut kāds profesionāls auto izmēģinātājs acīmredzot izmēģinājumu poligonā sasniedzis…motors maziņš, ar turbīnu, un automātu, acīmredzot tā īsti neiet kopā šī kombinācija degvielas ekonomijas ziņā, šķiet kādu cilindru vajadzētu vairāk šī auto motoram, citādi diezgan palieli apgriezieni dzinējam, kamēr ieskrienas auto, uzsākot braukt; tā kā intereses pēc degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā braucu eko režīmā, nevienu pašu apdzīšanu visā testa laikā neveicu.
4) šim auto bagāžnieks jātver ar roku un jāaizver ar roku, kas pēc ilgākas braukšanas nav patīkami, jo bagāžnieka apakšējā mala ātri paliek netīra un putekļaina, rokas tiks sasmērētas garantēti, arī šim modelim nepieciešama bagāžnieka atvēršana un aizvēršana elektriski vai ar pogu aizdedzes atslēgā, vai ar kājas pavicināšanu zem bufera, nedomāju, ka mūsdienās tā būtu baigā ekstra
5) vēja troksnis paliels, sākas ar klusu šņākšanu jau pie 80km/st, Jūrmalas šosejas posmā uz īsu brīdi braucot 110km/st, jau paliela vēja šņākoņa; izskatās, ka ar aerodinamiku nav neko daudz inženieri projektētāji pastrādājuši, un tas arī varbūt viens no iemesliem palielajam degvielas patēriņam;
6) durvis – durvis šim auto veras ciet un vaļā neraksturīgi smagi, tādas pamatīgas durvis, kaut kā jāpiepūlas par daudz tās kustināt, esmu pieradis pie vieglāk kustināmām durvīm ikdienā savam auto.
Kopsavilkums – mierīgai braukšanai, uz veikalu un citās darīšanās – praktisks auto, salīdzinoši mazu izmēru, varēs atrast vietu stāvvietās, domāju, kā sākuma līmeņa auto, vai kā pirmais auto iesācējiem, lai iegūtu praktisku autobraukšanas pieredzi, pirms pārsēsties uz kādu jaudīgāku, sportiskāku auto.
Par Citroen C3 Aircross - vēl viena svarīga lieta, kas gan attiecas uz Latvijas ceļu projektētājiem: šis auto nolasa ceļa zīmes un attēlo tās priekšējā panelī, tas ir forši, bet, kas nav labi, un tas ir akmens projektētāju dārziņā, tas ir ceļa zīmju trūkums pēc ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kā 50 vai 70, neseko ierobežojuma izbeigšanās ceļazīme vai 90, un Citroen visu laiku ziņo ka jābrauc ar 50 vai 70, lai gan sen nav šis ātruma ierobežojums, ir atļautie 90, acīmredzot, ka priekš Latvijas jāsaprogrammē savādāk ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, teiksim, pēc nākamā krustojuma auto saprot, ka 50 ierobežojums automātiski izbeidzas un nav ko pīkstēt un mirgot visu laiku, kamēr parādās ceļā nākamā ceļazīme. Paldies iAuto un “Auto Bassadone” par iespēju notestēt Citroen C3 Aircross!
par Citroen C3 Aircross - vēl viena svarīga lieta, kas gan attiecas uz Latvijas ceļu projektētājiem un būvētājiem: šis auto nolasa ceļa zīmes un attēlo tās priekšējā panelī, tas ir forši, bet, kas nav labi, un tas ir akmens ceļinieku dārziņā, tas ir ceļa zīmju trūkums pēc ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kā 50 vai 70, neseko ierobežojuma izbeigšanās ceļazīme vai 90. un Citroen visu laiku ziņo ka jābrauc 50, lai gan sen nav ierobežojumu, ir atļautie 90. skaidrs, ka priekš Latvijas jāsaprogrammē savādāk ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, teiksim, pēc nākamā krustojuma auto saprot, ka 50 ierobežojums automātiski izbeidzas un nav ko pīkstēt un mirgot visu laiku, kamēr parādās ceļā nākamā ceļazīme
4) šim auto bagāžnieks jātver ar roku un jāaizver ar roku, kas pēc ilgākas braukšanas nav patīkami, jo bagāžnieka apakšējā mala ātri paliek netīra un putekļaina, rokas tiks sasmērētas garantēti, arī šim modelim nepieciešama bagāžnieka atvēršana un aizvēršana elektriski vai ar pogu aizdedzes atlēgā, vai ar kājas pavicināšanu zem bufera, nedomāju, ka mūsdienās tā būtu baigā ekstra
5) vēja troksnis paliels, sākas ar klusu šņākšanu jau pie 80km/st, Jūrmalas šosejas posmā uz īsu brīdi braucot 110lm.st, jau paliela vēja šņākoņa; izskatās, ka ar aerodinamiku nav neko daudz inženieri projektētāji pastrādājuši, un tas arī varbūt viens no iemesliem palielajam degvielas patēriņam;
6) durvis – durvis šim auto veras ciet un vaļā neraksturīgi smagi, tādas pamatīgas durvis, kaut kā jāpiepūlas par daudz tās kustināt, esmu pieradis pie vieglāk kustināmām durvīm laikam J
Kopsavilkums – mierīgai braukšanai, uz veikalu un citās darīšanās – praktisks auto, salīdzinoši mazu izmēru, varēs atrast vietu stāvvietās, domāju, kā sākuma līmeņa auto, vai kā pirmais auto iesācējiem, lai iegūti praktisku autobraukšanas pieredzi, pirms pārsēsties uz kādu jaudīgāku, sportiskāku auto
Negatīvi:
1) aizdedzes atslēgas novietojums stūrei sānā – traucēja labajai kājai, visu laiku kāja bija jātur nedaudz ieslīpi uz vidus konsoles pusi, lai nesaskartos ar atslēgu, citiem Citroen modeļiem ir ieprojektētas start-stop pogas priekšējos paneļos, kur tās netraucē un neberžas gar kājām;
2) zem priekšējā paneļa atradu izolācijas lentā ietītu vadu kumšķi, kas nebija nostiprināts vai iebīdīts dziļāk zem paneļa, vadīt auto netraucēja, tomēr jocīgi, ka tāds vadu mudžeklis brīvi nokarājas zem priekšējā paneļa, virs pedāļiem, iepējams, servisā, kaut kāds vāciņš bija noņemts un neuzlikts atpakaļ;
3) degvielas patēriņš – hm, 6,2 litri uz simtu (rādījums, auto saņemot dīlercentrā), tas ir daudz, man izdevās ar eko braukšanu testa beigās nodzīt uz 5,9 litriem uz 100km, reklāmas bukletā rakstīts, ka 5,7 l uz 100 km, nu to jau laikam kaut kāds superprofesionālis auto izmēģinātājs acīmredzot izmēģinājumu poligonā sasniedzis…motors maziņš, ar turbīnu, un automātu, acīmredzot tā īsti neiet kopā šī kombinācija degvielas ekonomijas ziņā, šķiet kādu cilindru vajadzētu vairāk šī auto motoram, citādi diezgan palieli apgriezieni dzinējam, kamēr ieskrienas auto, uzsākot braukt; tā kā intereses pēc degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā braucu eko režīmā, nevienu pašu apdzīšanu visā testa laikā neveicu
Nedaudz vairāk kā parasti - par Citroen C3 Aircross, jo papildus dalībai iAuto 2025 gada 22 gab. dažādu atšķirīgu auto testa braucienā, papildus izmantoju iespēju izbraukt un vairāk iepazīties ar šo auto, jo tas tika piešķirts no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam, tātad kā auto nedēļas nogalei. kopumā tika nobraukts 780 km. Pēc veiktajiem testa braucieniem, salīdzinot arī ar citu marku un izmēru auto ir radušies šādi secinājumi par Citroen C3 Aircross.
Pozitīvi:
1) ārējais dizains kopumā patīkams, labi nostrādāts, lukturi, slīpētie diski, krāsa arī tāda pieņemama - sudrabaini pelēka, cilvēkiem, kas nevēlas izcelties, pašā laikā, man personīgi šim auto gribētos kaut ko spilgtāku, lai izceļas, labāk pamanāms, dotu priekšroku sarkanai šim modelim – ir pieejama tāda izvēle katalogā;
2) svarīgākie rādījumi - kā ātrums, degvielas atlikums, ārējās apkārtnes temperatūra utt., izvietoti šaurā priekšējā spraugā tūlīt zem priekšējā stikla apakšējās malas - ļoti pārskatāmi, ērti, citus mazāk svarīgus rādījumus var meklēt un uzlikt uz ekrāna blakus pa vidu panelim;
3) gaitas īpašības pārbaudītas tikai pa asfaltu, pa gludu labu sošeju ripo teicami, protams, bet posmos, kur nav tik labas kvalitātes gluds segums, tomēr gāzelējas un šūpojas; nesanāca un nemeklēju iespēju pabraukt pa kādu grants ceļu, atklāti sakot, negribēju, pažēloju auto;
4) patīkami pārsteidza bagāžnieka ietilpība tik mazā auto, tā kā ir salīdzinoši stāva aizmugure, iekrāmēt mantas var daudz, un vēl , nolokot otrās rindas sēdekļus, jau ir pavisam pieklājīgi daudz vietas
nav viedoklis par šo auto - braukšanas īpašībām - arī testu dienā nesanāca izbraukt, kā stāvošu izvērtēju, iesēdos, apskatījos salonu, kloķus utt. krāsa pareizā, virsbūvei, par priekšējo paneli - savdabīgs, atšķirīgs no citiem testa auto, testu biedrs pēc izkāpšanas teica, ka sēdeklis foršs, ērti braukt, bet tā nekas īpašs, fiats kā fiats
nav viedoklis par šo - nesanāca izbraukt testu dienā, no ārpuses, tā neko, samērā glīts, ar samērīgām formām
Piesakos!
nerakstīju, ka nepatīk - vienkārši skudriņas pa muguru nekad nav skrējušas, klausoties šo BS
nekas īpašs, paklausījos, neredzu tur neko tai viņa mūzikā
būtu labāk izdalījuši ar rokām darbināmus ratiņus, uzliec uz sliedēm un airējies no zasulauka uz bolderāju
nav slikti, nav slikti, ir pat labāk, nekā bija gaidīts, ar 10 miljardiem var izsist atlikušos zobus tam kr-lācim
atkal kārtējais lohs ceļ neslavu BMW!
vienreiz apklustiet, sīkie kranči! Tramps šodien sitīs dūri uz galda!
Ķīnas ārlietu ministrs Vans Ji Eiropas Savienības augstākajai diplomātei paziņojis, ka Pekina nevar pieļaut, ka Krievija zaudētu karu pret Ukrainu, jo tas ļautu Amerikas Savienotajām Valstīm pilnībā pievērsties Ķīnai, sacīja kāda par sarunu informēta amatpersona, tādējādi pretrunā ar Pekinas publiski pausto neitralitātes pozīciju konfliktā, ziņo CNN.
Pilnīgi iespējams, ka visu cilvēces enerģētikas problēmu risinājums slēpjas kādā no Mali raktuvēm, raksta UNIAN.
Rietumāfrikā inženieri un zinātnieki ir atklājuši pazemes rezervuāru, kas piepildīts ar tīru ūdeņraža gāzi, kas piedāvā iespēju pilnībā atbrīvot pasauli no gāzes un naftas problēmām.
Šajās raktuvēs ir aptuveni 1 400 000 kilogramu tīra ūdeņraža, raksta Ecoticias.com. Tas aizņem platību līdz 8 kvadrātkilometriem. Publikācija raksta, ka atklājums bija traģiska incidenta rezultāts, kad 2000. gados Mali Burakabougou raktuvēs gāzes noplūdes rezultātā izcēlās liels ugunsgrēks.
Izrādījās, ka izdalītā gāze bija 98 procenti tīra ūdeņraža. Analīze parādīja, ka raktuvēs esošais ūdeņradis ir savā tīrākajā formā un pilnībā atšķiras no ūdeņraža, kas radies piesārņojošu procesu rezultātā. Tas radies ķīmisku reakciju rezultātā starp ūdeni un dzelzs bagātiem minerāliem. Turklāt tika atklāts, ka ūdeņradis turpina nepārtraukti ražoties dabiskā procesā, ko sauc par serpentinizāciju.
Conqueror rakstīja: 'Šodien Tukumā
95 benzīns 0,902
98 benzīns 0,942
dīzelis 0,837
šis bija 2020 . gada 7. maijā......
Circle K 98 benzīna cenas tuvākajā stacijā:
svētdiena, 1. jūnijs: 1,614 eiro par litru
trešdiena, 4. jūnijs: 1,624
ceturtdiena, 12. jūnijs: 1,644
pirmdiena, 16. jūnijs: 1,664
piektdiena, 20. jūnijs: 1,674
cenu šis kantoris visu laiku paceļ, ar "lienošo" metodi
ik pēc laika, tik met pa 10 centiem klāt
jā! šim auto ir manuālā ātrumkārba! no visiem izmēģinātajiem iAuto testā - vienīgajam! uzreiz jūtos kā zivs ūdenī! parasti man smieklīgākais pēc iekāpšanas jebkurā auto, kam ir automāts- roka ķeras pēc tukšuma pa vidu, bet tur jau nav ierastais manuālās ātrumkārbas kloķis, jāmeklē aiz stūres kloķītis vai vidus konsolē pogas, lai ieslēgtu D režīmu. un kreisā kāja beidzot var piedalīties auto vadīšanā - sajūga pedālis arī ir. ļoti patika priekšējā panelī animācija par ieteicamo eko režīmu, ja esi izgājis ārpus komfortablā režīma zonas, mašīna parāda mazu ikoniņu ar ātrumpārslēgu, uz kuru ātrumu vēlams pārslēgties, uz augšu vai uz leju, lai paliktu eko zonā. ikdienas vajadzībām un ikdienas satiksmei CSN noteikumu robežās ideāls auto, aizvest var gan līdzbraucējus, gan arī bagāžniekā salikt pietiekami daudz mantu, konkrēti man nepatīk tik drūma virsbūves krāsa, ņemtu oranžu vai zaļu auto. Latvijas apstākļiem un ceļiem ideāls auto - gan cena, gan lietošanas izmaksas un ērtības, no testa auto bariņa šis Dacia Bigster ir vissimpātiskākais, apsverot visus par un pret, ja vajadzētu, ņemtu sev tādu auto
paldies iauto par iespēju izmēģināt daudzus un dažādus vāģus! bija ļoti interesanti, tieši tas, ka gaitā var salīdzināt tik dažādus auto, no izmēģinātajiem auto vairāk piesaistīja lielākie - peugeot 5008, dacia bigster, opel grandland, škoda kodiaq, vw transporter. visi auto ir labi, atšķiras tikai nianses, ekrānu izkārtojums, pogas uz stūres, nedaudz atšķirīgie braukšanas režīmu pārslēdzēji, un arī braukšanas īpašības dažādiem auto jau ir tik tuvu, ka atšķiras jau niansēs, nevis ar atrāvienu. skaidrs, ka auto konstruēšana iet straujiem soļiem uz priekšu, ar katru jaunu modeli parādās kas interesants un nebijis. dacia bigster bija ar manuālo ātrumkārbu, tas priekš manis bija patīkams pārsteigums, varēju pārslēgt ātrumus ar roku, atzīšos, esmu konservatīvs, man vairāk patīk tieši šādi auto
šis bija interesants auto, salons tāds īpatnējs, ar citur neredzētu viduskonsoli, bet nekas, man patika, atšķirīgs, interesanti, arī ekrāni un pogas savādāki, salīdzinot ar citiem auto, bet grafika laba, braukšana, kā jau ar elektroauto, klusa, dinamika un bremzēšana laba, izmēros pietiekami plaša, bagāžnieks liels, nav viedoklis par braukšanu tumsā, kā apgaismo ceļu utt.
šis ir grandland mazais brālis, hm, tik atceros, ka iepriekšējais frontera bija kārtīgs džīps, jocīgi, ka šim pilsētas suv izvēlēts nosaukums frontera, pēcnācējs agrākajam frontera šis auto nav, šķiet, vajadzēja citu nosaukumu izvēlēties. vāģis nedaudz par mazu priekš manis, kā nekā izmēri mazāki visos virzienos, salīdzinot ar grandland. par braukšanu, nekādu īpašu atšķirību nav, opelis, kā jau opelis, aizvedīs, visur, kur vajag, no A uz B, par braukšanu diennakts tumšajā laikā viedokļa nav, kā apgaismo ceļu utt, tests veikts dienā
šis ir frontera lielais brālis, ja tā varētu teikt. iekšējie izmēri man atbilstošāki, kopējais iespaids labs, šis auto ir solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, protams, priekšējais panelis un ekrāni ir, kā citiem līdzīgiem auto, niansēs savādāki, bet tāpat viss ir labi nolasāms un saskatāms, braukšana normāla, stūrējas un bremzējas, teiktu, ka nekas īpašs, normāls vāģis, bagāžnieks liels, aiz sevis var normāli iesēsties, nav viedoklis par braukšanu naktī, izmēģinājums veikts dienas laikā
noskatījos trampa runas plūdus 22:00 tiešraidē - neviena pušplēsta vārda par Ukrainu un krieviju - kaut kāds baigi svarīgais paziņojums, par kuru visa pasaule gaida elpu aizturējusi, čiks, kaut kāds kosmosa vadības centrs tiek pārcelts uz alabamu un viss, tramps: paldies par uzmanību!