iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Conqueror 02.09.2025 23:41

noskatījos trampa runas plūdus 22:00 tiešraidē - neviena pušplēsta vārda par Ukrainu un krieviju - kaut kāds baigi svarīgais paziņojums, par kuru visa pasaule gaida elpu aizturējusi, čiks, kaut kāds kosmosa vadības centrs tiek pārcelts uz alabamu un viss, tramps: paldies par uzmanību!

Conqueror 02.09.2025 23:32

kādas iAuto komentātoru domas vai viedoklis par SASTRĒGUMA NODOKLI? Vai Rīgā tādu vajag ieviest?

skat. uz rakstu nra.lv Kaimiņvalstī plāno ieviest "sastrēguma nodokli". To paredzot ES direktīva

hm….

Conqueror 13.08.2025 14:15

Nedaudz vairāk kā parasti - par Citroen C3 Aircross, jo papildus dalībai iAuto 2025 gada 22 gab. dažādu atšķirīgu auto testa braucienā, izmantoju iespēju izbraukt un vairāk iepazīties ar šo auto, jo tas tika piešķirts no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam, tātad kā auto nedēļas nogalei. kopumā tika nobraukts 780 km. Pēc veiktajiem testa braucieniem, salīdzinot arī ar citu marku un izmēru auto, ir radušies šādi secinājumi par Citroen C3 Aircross.

Pozitīvi:

1) ārējais dizains kopumā patīkams, labi nostrādāts, lukturi, slīpētie diski, krāsa arī tāda pieņemama - sudrabaini pelēka, cilvēkiem, kas nevēlas izcelties, pašā laikā, man personīgi šim auto gribētos kaut ko spilgtāku, lai izceļas, labāk pamanāms, dotu priekšroku sarkanai krāsai šim modelim – ir pieejama tāda izvēle katalogā;

2) svarīgākie rādījumi - kā ātrums, degvielas atlikums, ārējās apkārtnes temperatūra utt., izvietoti šaurā priekšējā spraugā tūlīt zem priekšējā stikla apakšējās malas - ļoti pārskatāmi, ērti, citus mazāk svarīgus rādījumus var meklēt un uzlikt uz ekrāna blakus pa vidu panelim;

3) gaitas īpašības pārbaudītas tikai pa asfaltu, pa gludu labu sošeju ripo teicami, protams, bet posmos, kur nav tik labas kvalitātes gluds segums, tomēr gāzelējas un šūpojas; nesanāca un nemeklēju iespēju pabraukt pa kādu grants ceļu, atklāti sakot, negribēju, pažēloju auto;

4) patīkami pārsteidza bagāžnieka ietilpība tik mazā auto, tā kā ir salīdzinoši stāva aizmugure, iekrāmēt mantas var daudz, un vēl, nolokot otrās rindas sēdekļus, jau ir pavisam pieklājīgi daudz vietas

Negatīvi:

1) aizdedzes atslēgas novietojums stūrei sānā – traucēja labajai kājai, visu laiku kāja bija jātur nedaudz ieslīpi uz viduskonsoles pusi, lai nesaskartos ar atslēgu, citiem Citroen modeļiem  ir ieprojektētas start-stop pogas priekšējos paneļos, kur tās netraucē un neberžas gar kājām;

2) zem priekšējā paneļa atradu izolācijas lentā ietītu vadu kumšķi, kas nebija nostiprināts vai iebīdīts dziļāk zem paneļa, vadīt auto netraucēja, tomēr jocīgi, ka tāds vadu mudžeklis brīvi nokarājas zem priekšējā paneļa, virs pedāļiem, iespējams, servisā, kaut kāds vāciņš bija noņemts un neuzlikts atpakaļ;

3) degvielas patēriņš – hm, 6,2 litri uz simtu (rādījums, auto saņemot autocentrā), tas ir daudz, man izdevās ar eko braukšanu testa beigās nodzīt uz 5,9 litriem uz 100km, reklāmas bukletā rakstīts, ka 5,7 l uz 100 km, nu to jau laikam kaut kāds profesionāls auto izmēģinātājs acīmredzot izmēģinājumu poligonā sasniedzis…motors maziņš, ar turbīnu, un automātu, acīmredzot tā īsti neiet kopā šī kombinācija degvielas ekonomijas ziņā, šķiet kādu cilindru vajadzētu vairāk šī auto motoram, citādi diezgan palieli apgriezieni dzinējam, kamēr ieskrienas auto, uzsākot braukt; tā kā intereses pēc degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā braucu eko režīmā, nevienu pašu apdzīšanu visā testa laikā neveicu.

4) šim auto bagāžnieks jātver ar roku un jāaizver ar roku, kas pēc ilgākas braukšanas nav patīkami, jo bagāžnieka apakšējā mala ātri paliek netīra un putekļaina, rokas tiks sasmērētas garantēti, arī šim modelim nepieciešama bagāžnieka atvēršana un aizvēršana elektriski vai ar pogu aizdedzes atslēgā, vai ar kājas pavicināšanu zem bufera, nedomāju, ka mūsdienās tā būtu baigā ekstra

5) vēja troksnis paliels, sākas ar klusu šņākšanu jau pie 80km/st, Jūrmalas šosejas posmā uz īsu brīdi braucot 110km/st, jau paliela vēja šņākoņa; izskatās, ka ar aerodinamiku nav neko daudz inženieri projektētāji pastrādājuši, un tas arī varbūt viens no iemesliem palielajam degvielas patēriņam;

6) durvis – durvis šim auto veras ciet un vaļā neraksturīgi smagi, tādas pamatīgas durvis, kaut kā jāpiepūlas par daudz tās kustināt, esmu pieradis pie vieglāk kustināmām durvīm ikdienā savam auto.

Kopsavilkums – mierīgai braukšanai, uz veikalu un citās darīšanās – praktisks auto, salīdzinoši mazu izmēru, varēs atrast vietu stāvvietās, domāju, kā sākuma līmeņa auto, vai kā pirmais auto iesācējiem, lai iegūtu praktisku autobraukšanas pieredzi, pirms pārsēsties uz kādu jaudīgāku, sportiskāku auto.

Par Citroen C3 Aircross - vēl viena svarīga lieta, kas gan attiecas uz Latvijas ceļu projektētājiem: šis auto nolasa ceļa zīmes un attēlo tās priekšējā panelī, tas ir forši, bet, kas nav labi, un tas ir akmens projektētāju dārziņā, tas ir ceļa zīmju trūkums pēc ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kā 50 vai 70, neseko ierobežojuma izbeigšanās ceļazīme vai 90, un Citroen visu laiku ziņo ka jābrauc ar 50 vai 70, lai gan sen nav šis ātruma ierobežojums, ir atļautie 90, acīmredzot, ka priekš Latvijas jāsaprogrammē savādāk ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, teiksim, pēc nākamā krustojuma auto saprot, ka 50 ierobežojums automātiski izbeidzas un nav ko pīkstēt un mirgot visu laiku, kamēr parādās ceļā nākamā ceļazīme. Paldies iAuto un “Auto Bassadone” par iespēju notestēt Citroen C3 Aircross!

Conqueror 13.08.2025 8:32

par Citroen C3 Aircross - vēl viena svarīga lieta, kas gan attiecas uz Latvijas ceļu projektētājiem un būvētājiem: šis auto nolasa ceļa zīmes un attēlo tās priekšējā panelī, tas ir forši, bet, kas nav labi, un tas ir akmens ceļinieku dārziņā, tas ir ceļa zīmju trūkums pēc ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kā 50 vai 70, neseko ierobežojuma izbeigšanās ceļazīme vai 90. un Citroen visu laiku ziņo ka jābrauc 50, lai gan sen nav ierobežojumu, ir atļautie 90. skaidrs, ka priekš Latvijas jāsaprogrammē savādāk ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, teiksim, pēc nākamā krustojuma auto saprot, ka 50  ierobežojums automātiski izbeidzas un nav ko pīkstēt un mirgot visu laiku, kamēr parādās ceļā nākamā ceļazīme

Conqueror 12.08.2025 19:04

4) šim auto bagāžnieks jātver ar roku un jāaizver ar roku, kas pēc ilgākas braukšanas nav patīkami, jo bagāžnieka apakšējā mala ātri paliek netīra un putekļaina, rokas tiks sasmērētas garantēti, arī šim modelim nepieciešama bagāžnieka atvēršana un aizvēršana elektriski vai ar pogu aizdedzes atlēgā, vai ar kājas pavicināšanu zem bufera, nedomāju, ka mūsdienās tā būtu baigā ekstra

5) vēja troksnis paliels, sākas ar klusu šņākšanu jau pie 80km/st, Jūrmalas šosejas posmā uz īsu brīdi braucot 110lm.st, jau paliela vēja šņākoņa; izskatās, ka ar aerodinamiku nav neko daudz inženieri projektētāji pastrādājuši, un tas arī varbūt viens no iemesliem palielajam degvielas patēriņam;

6) durvis – durvis šim auto veras ciet un vaļā neraksturīgi smagi, tādas pamatīgas durvis, kaut kā jāpiepūlas par daudz tās kustināt, esmu pieradis pie vieglāk kustināmām durvīm laikam J

Kopsavilkums – mierīgai braukšanai, uz veikalu un citās darīšanās – praktisks auto, salīdzinoši mazu izmēru, varēs atrast vietu stāvvietās, domāju, kā sākuma līmeņa auto, vai kā pirmais auto iesācējiem, lai iegūti praktisku autobraukšanas pieredzi, pirms pārsēsties uz kādu jaudīgāku, sportiskāku auto

Conqueror 12.08.2025 19:04

Negatīvi:

1) aizdedzes atslēgas novietojums stūrei sānā – traucēja labajai kājai, visu laiku kāja bija jātur nedaudz ieslīpi uz vidus  konsoles pusi, lai nesaskartos ar atslēgu, citiem Citroen modeļiem  ir ieprojektētas start-stop pogas priekšējos paneļos, kur tās netraucē un neberžas gar kājām;

2) zem priekšējā paneļa atradu izolācijas lentā ietītu vadu kumšķi, kas nebija nostiprināts vai iebīdīts dziļāk zem paneļa, vadīt auto netraucēja, tomēr jocīgi, ka tāds vadu mudžeklis brīvi nokarājas zem priekšējā paneļa, virs pedāļiem, iepējams, servisā, kaut kāds vāciņš bija noņemts un neuzlikts atpakaļ;

3) degvielas patēriņš – hm, 6,2 litri uz simtu (rādījums, auto saņemot dīlercentrā), tas ir daudz, man izdevās ar eko braukšanu testa beigās nodzīt uz 5,9 litriem uz 100km, reklāmas bukletā rakstīts, ka 5,7 l uz 100 km, nu to jau laikam kaut kāds superprofesionālis auto izmēģinātājs acīmredzot izmēģinājumu poligonā sasniedzis…motors maziņš, ar turbīnu, un automātu, acīmredzot tā īsti neiet kopā šī kombinācija degvielas ekonomijas ziņā, šķiet kādu cilindru vajadzētu vairāk šī auto motoram, citādi diezgan palieli apgriezieni dzinējam, kamēr ieskrienas auto, uzsākot braukt; tā kā intereses pēc degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā braucu eko režīmā, nevienu pašu apdzīšanu visā testa laikā neveicu

Conqueror 12.08.2025 19:03

Nedaudz vairāk kā parasti  - par Citroen C3 Aircross, jo papildus dalībai iAuto 2025 gada 22 gab. dažādu atšķirīgu auto testa braucienā, papildus izmantoju iespēju izbraukt un vairāk iepazīties ar šo auto, jo tas tika piešķirts no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam, tātad kā auto nedēļas nogalei. kopumā tika nobraukts 780 km. Pēc veiktajiem testa braucieniem, salīdzinot arī ar citu marku un izmēru auto ir radušies šādi secinājumi par Citroen C3 Aircross.

Pozitīvi:

1) ārējais dizains kopumā patīkams, labi nostrādāts, lukturi, slīpētie diski, krāsa arī tāda pieņemama - sudrabaini pelēka, cilvēkiem, kas nevēlas izcelties, pašā laikā, man personīgi šim auto gribētos kaut ko spilgtāku, lai izceļas, labāk pamanāms, dotu priekšroku sarkanai šim modelim – ir pieejama tāda izvēle katalogā;

2) svarīgākie rādījumi - kā ātrums, degvielas atlikums, ārējās apkārtnes temperatūra utt., izvietoti šaurā priekšējā spraugā tūlīt zem priekšējā stikla apakšējās malas - ļoti pārskatāmi, ērti, citus mazāk svarīgus rādījumus var meklēt un uzlikt uz ekrāna blakus pa vidu panelim;

3) gaitas īpašības pārbaudītas tikai pa asfaltu, pa gludu labu sošeju ripo teicami, protams, bet posmos, kur nav tik labas kvalitātes gluds segums, tomēr gāzelējas un šūpojas; nesanāca un nemeklēju iespēju pabraukt pa kādu grants ceļu, atklāti sakot, negribēju, pažēloju auto;

4) patīkami pārsteidza bagāžnieka ietilpība tik mazā auto, tā kā ir salīdzinoši stāva aizmugure, iekrāmēt mantas var daudz, un vēl , nolokot otrās rindas sēdekļus, jau ir pavisam pieklājīgi daudz vietas

Conqueror 12.08.2025 17:56

nav viedoklis par šo auto - braukšanas īpašībām - arī testu dienā nesanāca izbraukt, kā stāvošu izvērtēju, iesēdos, apskatījos salonu, kloķus utt. krāsa pareizā, virsbūvei, par priekšējo paneli - savdabīgs, atšķirīgs no citiem testa auto, testu biedrs pēc izkāpšanas teica, ka sēdeklis foršs, ērti braukt, bet tā nekas īpašs, fiats kā fiats

Conqueror 12.08.2025 17:52

nav viedoklis par šo - nesanāca izbraukt testu dienā, no ārpuses, tā neko, samērā glīts, ar samērīgām formām

Conqueror 07.08.2025 15:35

Piesakos!

Conqueror 23.07.2025 17:08

nerakstīju, ka nepatīk - vienkārši skudriņas pa muguru nekad nav skrējušas, klausoties šo BS

Conqueror 23.07.2025 11:49

nekas īpašs, paklausījos,  neredzu tur neko tai viņa mūzikā

Conqueror 23.07.2025 11:45

būtu labāk izdalījuši ar rokām darbināmus ratiņus, uzliec uz sliedēm un airējies no zasulauka uz bolderāju

Conqueror 15.07.2025 11:43

nav slikti, nav slikti, ir pat labāk, nekā bija gaidīts, ar 10 miljardiem var izsist atlikušos zobus tam kr-lācim

Conqueror 14.07.2025 14:26

atkal kārtējais lohs ceļ neslavu BMW!

Conqueror 14.07.2025 14:25

vienreiz apklustiet, sīkie kranči! Tramps šodien sitīs dūri uz galda!  

Conqueror 05.07.2025 17:15

Ķīnas ārlietu ministrs Vans Ji Eiropas Savienības augstākajai diplomātei paziņojis, ka Pekina nevar pieļaut, ka Krievija zaudētu karu pret Ukrainu, jo tas ļautu Amerikas Savienotajām Valstīm pilnībā pievērsties Ķīnai, sacīja kāda par sarunu informēta amatpersona, tādējādi pretrunā ar Pekinas publiski pausto neitralitātes pozīciju konfliktā, ziņo CNN.

Conqueror 05.07.2025 16:36

Pilnīgi iespējams, ka visu cilvēces enerģētikas problēmu risinājums slēpjas kādā no Mali raktuvēm, raksta UNIAN.

Rietumāfrikā inženieri un zinātnieki ir atklājuši pazemes rezervuāru, kas piepildīts ar tīru ūdeņraža gāzi, kas piedāvā iespēju pilnībā atbrīvot pasauli no gāzes un naftas problēmām.

Digital Matter iconŠajās raktuvēs ir aptuveni 1 400 000 kilogramu tīra ūdeņraža, raksta Ecoticias.com. Tas aizņem platību līdz 8 kvadrātkilometriem. Publikācija raksta, ka atklājums bija traģiska incidenta rezultāts, kad 2000. gados Mali Burakabougou raktuvēs gāzes noplūdes rezultātā izcēlās liels ugunsgrēks.

Izrādījās, ka izdalītā gāze bija 98 procenti tīra ūdeņraža. Analīze parādīja, ka raktuvēs esošais ūdeņradis ir savā tīrākajā formā un pilnībā atšķiras no ūdeņraža, kas radies piesārņojošu procesu rezultātā. Tas radies ķīmisku reakciju rezultātā starp ūdeni un dzelzs bagātiem minerāliem. Turklāt tika atklāts, ka ūdeņradis turpina nepārtraukti ražoties dabiskā procesā, ko sauc par serpentinizāciju.

Conqueror 20.06.2025 20:46

Conqueror rakstīja: 'Šodien Tukumā

95 benzīns 0,902

98 benzīns 0,942

dīzelis 0,837

šis bija 2020 . gada 7. maijā......

Conqueror 20.06.2025 20:43

Circle K  98 benzīna cenas tuvākajā stacijā:

svētdiena, 1. jūnijs: 1,614 eiro par litru

trešdiena, 4. jūnijs: 1,624

ceturtdiena, 12. jūnijs: 1,644

pirmdiena, 16. jūnijs: 1,664

piektdiena, 20. jūnijs: 1,674

cenu šis kantoris visu laiku paceļ, ar "lienošo" metodi

ik pēc laika, tik met pa 10 centiem klāt

Conqueror 10.06.2025 9:37

jā! šim auto ir manuālā ātrumkārba! no visiem izmēģinātajiem iAuto testā - vienīgajam! uzreiz jūtos kā zivs ūdenī! parasti man smieklīgākais pēc iekāpšanas jebkurā auto, kam ir automāts- roka ķeras pēc tukšuma pa vidu, bet tur jau nav ierastais manuālās ātrumkārbas kloķis, jāmeklē  aiz stūres kloķītis vai vidus konsolē pogas, lai ieslēgtu D režīmu. un kreisā kāja beidzot var piedalīties auto vadīšanā - sajūga pedālis arī ir. ļoti patika priekšējā panelī animācija  par ieteicamo eko režīmu, ja esi izgājis ārpus komfortablā režīma zonas, mašīna parāda mazu ikoniņu ar ātrumpārslēgu, uz kuru ātrumu vēlams pārslēgties, uz augšu vai uz leju, lai paliktu eko zonā. ikdienas vajadzībām un ikdienas satiksmei CSN noteikumu robežās ideāls auto, aizvest var gan līdzbraucējus, gan arī bagāžniekā salikt pietiekami daudz mantu, konkrēti man nepatīk tik drūma virsbūves krāsa, ņemtu oranžu vai zaļu auto. Latvijas apstākļiem un ceļiem ideāls auto - gan cena, gan lietošanas izmaksas un ērtības, no testa auto bariņa šis Dacia Bigster ir vissimpātiskākais, apsverot visus par un pret, ja vajadzētu, ņemtu sev tādu auto

Conqueror 09.06.2025 0:07

paldies iauto par iespēju izmēģināt daudzus un dažādus vāģus! bija ļoti interesanti, tieši tas, ka gaitā var salīdzināt tik dažādus auto, no izmēģinātajiem auto vairāk piesaistīja lielākie - peugeot 5008, dacia bigster, opel grandland, škoda kodiaq, vw transporter. visi auto ir labi, atšķiras tikai nianses, ekrānu izkārtojums, pogas uz stūres, nedaudz atšķirīgie braukšanas režīmu pārslēdzēji, un arī braukšanas īpašības dažādiem auto jau ir tik tuvu, ka atšķiras jau niansēs, nevis ar atrāvienu. skaidrs, ka auto konstruēšana iet straujiem soļiem uz priekšu, ar katru jaunu modeli parādās kas interesants un nebijis. dacia bigster bija ar manuālo ātrumkārbu, tas priekš manis bija patīkams pārsteigums, varēju pārslēgt ātrumus ar roku, atzīšos, esmu konservatīvs, man vairāk patīk tieši šādi auto

Conqueror 08.06.2025 23:49

šis bija interesants auto, salons tāds īpatnējs, ar citur neredzētu viduskonsoli, bet nekas, man patika, atšķirīgs, interesanti, arī ekrāni un pogas savādāki, salīdzinot ar citiem auto, bet grafika laba, braukšana, kā jau ar elektroauto, klusa, dinamika un bremzēšana laba, izmēros pietiekami plaša, bagāžnieks liels, nav viedoklis par braukšanu tumsā, kā apgaismo ceļu utt.

Conqueror 08.06.2025 23:41

šis ir grandland mazais brālis, hm, tik atceros, ka iepriekšējais frontera bija kārtīgs džīps, jocīgi, ka šim pilsētas suv izvēlēts nosaukums frontera, pēcnācējs agrākajam frontera šis auto nav, šķiet, vajadzēja citu nosaukumu izvēlēties. vāģis nedaudz par mazu priekš manis, kā nekā izmēri mazāki visos virzienos, salīdzinot ar grandland. par braukšanu, nekādu īpašu atšķirību nav, opelis, kā jau opelis, aizvedīs, visur, kur vajag, no A uz B, par braukšanu diennakts tumšajā laikā viedokļa nav, kā apgaismo ceļu utt,  tests veikts dienā

Conqueror 08.06.2025 23:34

šis ir frontera lielais brālis, ja tā varētu teikt. iekšējie izmēri man atbilstošāki, kopējais iespaids labs, šis auto ir solis uz priekšu, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, protams, priekšējais panelis un ekrāni ir, kā citiem līdzīgiem auto, niansēs savādāki, bet tāpat viss ir labi nolasāms un saskatāms, braukšana normāla, stūrējas un bremzējas, teiktu, ka nekas īpašs, normāls vāģis, bagāžnieks liels, aiz sevis var normāli iesēsties, nav viedoklis par braukšanu naktī, izmēģinājums veikts dienas laikā

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti