paldies iauto par iespēju izmēģināt daudzus un dažādus vāģus! bija ļoti interesanti, tieši tas, ka gaitā var salīdzināt tik dažādus auto, no izmēģinātajiem auto vairāk piesaistīja lielākie - peugeot 5008, dacia bigster, opel grandland, škoda kodiaq, vw transporter. visi auto ir labi, atšķiras tikai nianses, ekrānu izkārtojums, pogas uz stūres, nedaudz atšķirīgie braukšanas režīmu pārslēdzēji, un arī braukšanas īpašības dažādiem auto jau ir tik tuvu, ka atšķiras jau niansēs, nevis ar atrāvienu. skaidrs, ka auto konstruēšana iet straujiem soļiem uz priekšu, ar katru jaunu modeli parādās kas interesants un nebijis. dacia bigster bija ar manuālo ātrumkārbu, tas priekš manis bija patīkams pārsteigums, varēju pārslēgt ātrumus ar roku, atzīšos, esmu konservatīvs, man vairāk patīk tieši šādi auto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jā! šim auto ir manuālā ātrumkārba! no visiem izmēģinātajiem iAuto testā - vienīgajam! uzreiz jūtos kā zivs ūdenī! parasti man smieklīgākais pēc iekāpšanas jebkurā auto, kam ir automāts- roka ķeras pēc tukšuma pa vidu, bet tur jau nav ierastais manuālās ātrumkārbas kloķis, jāmeklē aiz stūres kloķītis vai vidus konsolē pogas, lai ieslēgtu D režīmu.
un kreisā kāja beidzot var piedalīties auto vadīšanā - sajūga pedālis arī ir. ļoti patika priekšējā panelī animācija par ieteicamo eko režīmu, ja esi izgājis ārpus komfortablā režīma zonas, mašīna parāda mazu ikoniņu ar ātrumpārslēgu, uz kuru ātrumu vēlams pārslēgties, uz augšu vai uz leju, lai paliktu eko zonā. ikdienas vajadzībām un ikdienas satiksmei CSN noteikumu robežās ideāls auto, aizvest var gan līdzbraucējus, gan arī bagāžniekā salikt pietiekami daudz mantu, konkrēti man nepatīk tik drūma virsbūves krāsa, ņemtu oranžu vai zaļu auto. Latvijas apstākļiem un ceļiem ideāls auto - gan cena, gan lietošanas izmaksas un ērtības, no testa auto bariņa šis Dacia Bigster ir vissimpātiskākais, apsverot visus par un pret, ja vajadzētu, ņemtu sev tādu auto