Lamborghini apstiprina, ka Huracan iegūs plug-in hibrīda spēka piedziņu
Tas iegūs V8 vai V10 dzinēju pēc pasūtījuma.
Mēs nezinām daudz par superauto, kas galu galā aizstās Lamborghini Huracan. Autoražotāja sākuma līmeņa kupeja debitēja 2013. gada beigās, tāpēc tas vairs nav jauns lielgabals šajā segmentā. Klīst baumas, ka aizstājējs varētu ierasties 2024. gadā, taču nekas nav skaidrs. Tomēr Lamborghini ir apstiprinājis Auto Express, ka Huracan tuvākajā laikā iegūs plug-in hibrīda spēka piedziņu.
Saskaņā ar Auto Express ziņojumu, PHEV spēka agregāts varētu darbināt superauto jau nākamajā gadā. Lamborghini CTO Rouven Mohr sniedza dažas detaļas par automašīnas spēka piedziņu, atklājot, ka uzņēmums savienos elektromotoru ar dzinēju ar vairāk nekā sešiem cilindriem, bet mazāk nekā 12 cilindriem. Ne tikai tas, bet arī šis jaunais dzinējs tiks pielāgots Lamborghini. Tomēr Mohrs sacīja, ka nevar komentēt "pēdējās detaļas" par spēka piedziņu.
Lamborghini ir agresīvs plāns līdz 2024. gada beigām piedāvāt katram transportlīdzeklim hibrīda variantu. Uzņēmums veic lielus ieguldījumus savos elektrifikācijas pasākumos, kas galu galā radīs zīmola pirmo elektrisko transportlīdzekli desmitgades otrajā pusē. EV būs četrvietīgs GT automobilis.
Urus ir vēl viens Lamborghini, kas tiek pārveidots par hibrīdu, autoražotājs sāk hibridizācijas pasākumus ar Aventador nomaiņu, kas tiks piegādāts 2023. gadā. Spiegu kadri fiksēja krosovera testus šā mēneša sākumā, un SUV varēja izmantot Porsche ražotu divu turbokompresoru. 4,0 litru V8 hibrīda spēka agregāts, kas darbina Panamera Turbo S E-Hybrid. Šajā lietojumā tas nodrošina 689 zirgspēkus (513 kilovatus), un baumas liecina, ka Urus tas varētu nodrošināt aptuveni 820 ZS (611).
re, šitas arī labs
Manhart Land Rover Defender ir slēpts 500 ZS SUV
Ja jums nepatīk V8 ar kompresoru, Manhart piedāvā kaut ko jums.
Land Rover Defender nosaukuma plāksnīte jau labu laiku ir bijusi pazīstama ar savām bezceļa spējām. Jaunajā versijā tā kā stabila un vienkārša SUV statuss, iespējams, ir mazinājies, taču paliek viens fakts – tā joprojām ir ļoti spējīga bezceļa rotaļlieta.
Defender faktiski nekonkurē pašreizējā jaudīgo SUV tirgū. Bet, ja meklējat vairāk, Manhartam ir Defender DP 500. Vācu uztvērējs britu apvidus auto ir piešķīris slēptu pārveidojumu, kas ir ierobežots un diezgan unikāls salīdzinājumā ar pārējiem Defenders.
Pirmkārt, tas ir virsbūves pārveidojums. Defender DP 500 ir ieguvis spīdīgi melnus spārnu paplašinājumus un radiatora režģi, un Manhartam raksturīgās svītras ir smalki izpildītas. Šeit galvenais ir riteņu iespējas. Klienti, kas nav bezceļu, var izvēlēties gaiši pelēko Manhart Forged Line disku komplektu, kura izmēri ir 12x24 collas, kas ietīti 295/30ZR24 riepās.
Savukārt tie, kas Defender DP 500 izmantos nopietniem bezceļiem, var izvēlēties melno Concave One 10,5x22 collu riteni, ko var nosegt ar 295/40ZR22 riepām.
Salona uzlabojumi ietver ādas un Alcantara, kas konfigurētas pēc klienta vēlmēm. Fotogrāfijās redzamā augsta kontrasta, divu toņu krāsu koncepcija melnā un sudrabaini pelēkā krāsā.