jaunā korvete - īsta konfekte
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jaunā korvete - īsta konfekte
Volkswagen tagad testē nākamās paaudzes Passat ar tā sērijveida virsbūvi, kas joprojām ir stipri maskēta. Viens no Eiropas iecienītākajiem ģimenes automobiļiem atgriežas jaunā spiegu fotoattēlu komplektā, un šoreiz mums ir iespēja ieskatīties salonā.
No tā, ko mēs varam redzēt, Passat salons tiks pilnībā pārveidots, un tajā būs jauns informācijas panelis ar tīrāku dizainu un vairāk digitālo ierīču. Centrālajā konsolē ir masīvs planšetdatora stila ekrāns, kas ir ļoti līdzīgs Volkswagen ID modeļu ekrānam. HVAC vadības ierīces ir integrētas tajā pašā modulī, un, visticamāk, tām ir kapacitatīvā pieskāriena funkcija. Nav ērtākais veids, kā kontrolēt salona temperatūru, taču šķiet, ka šī tehnoloģija izmaksu samazināšanas nolūkos izplatās gandrīz visu Volkswagen grupas zīmolu produktos.
Vēl viena būtiska izmaiņa salīdzinājumā ar aizejošo Passat ir pārnesumu pārslēgs. Ja pašreizējais modelis ir aprīkots ar parasto sviru, kas atrodas viduskonsolē ļoti tuvu priekšējam roku balstam, šķiet, ka jaunais modelis pārslēgsies uz stūres kolonnā uzstādītu pārnesumu sviru. No šiem agrīnajiem fotoattēliem kontrolieris izskatās ļoti līdzīgs tam, ko Mercedes-Benz izmanto dažos savos modeļos. Savukārt viduskonsole joprojām ir pārklāta ar skrūvējamu masku, un ir grūti saprast, kas slēpjas zem tā.
Stūre, kas atšķiras no pašreizējā Passat Eiropā, izskatās kā tipiska Volkswagen stūre, kā tas redzams pašreizējā Golf un elektriskajos modeļos no ID diapazona. Tas izmanto kapacitatīvās pieskārienu pogas skaļuma, tālruņa vadībai un, iespējams, kruīza kontroles funkcijām. Stūres priekšā ir redzams pilnībā digitāls instrumentu panelis.
VW grupas izpilddirektors Herberts Dīss apstiprināja, ka grupas augstākās klases zīmoli ieies F1.
Apstiprinot baumas par Porsche un Audi pievienošanos Formulai 1, Volkswagen grupas izpilddirektors Herberts Dīss atklāja, ka divi luksusa zīmoli piedalīsies lielākajā sacīkšu seriālā. Svarīga informācija tika atklāta tiešraides straumē ar nosaukumu "Dialogs ar Diesu", kas notika vācu valodā oficiālajā VW grupas vietnē YouTube.
Mini pārtrauc manuālo kārbu iebūvi automašīnās.
Bet vai tas ir īslaicīgs solis?
Mini šobrīd izstrādā savu galveno modeļu nākamās paaudzes, tostarp trīsdurvju lūku un Countryman krosoveru. Aizejošo paaudžu ražošana joprojām turpinās, taču autoražotājs ir nolēmis vienkāršot komplektāciju atlikušajiem mēnešiem uz montāžas līnijām. Piegādes ķēdes problēmas liek Mini pārtraukt automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu ražošanu.
Turpinoties mikroshēmu krīzei un citām problēmām, kas ietekmē automobiļu rūpniecības izlaidi, Mini vēlas "nodrošināt ražošanas stabilitāti", kā ziņo Autocar, un apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc sava produkta. Cik mēs saprotam situāciju, šķiet, ka šis lēmums ir pasaules tirgiem, ne tikai Apvienotajai Karalistei. Pagaidām Mini nav apstiprinājis, vai šī kustība būs pastāvīga vai tikai īslaicīga, līdz mikroshēmu trūkums tiks mazināts.
"Pašreizējie apstākļi, tostarp karš Ukrainā un pusvadītāju trūkums, izraisa piegādes ķēdes ierobežojumus visā globālajā automobiļu rūpniecībā," teikts Mini paziņojumā. “Lai nodrošinātu maksimālu produkcijas izlaidi, lai apmierinātu pieaugošo klientu pieprasījumu, mūsu produktu piedāvājums ir jāvienkāršo. Šis risinājums ir visefektīvākais veids, kā nodrošināt ražošanas stabilitāti, lai mēs varētu turpināt piegādāt visiem mūsu klientiem jaunus Mini.
Būs ļoti interesanti redzēt, vai nākamās paaudzes Mini modeļi būs pieejami ar manuālo ātrumkārbu. Ja mikroshēmu trūkums turpināsies arī nākamgad un pēc tam, mēs nebūsim pārsteigti, ja jaunais lūka un Countryman ieradīsies kā tikai automātiskie modeļi, vismaz sākotnēji. Paredzams, ka abi transportlīdzekļi debitēs pirms gada beigām un nonāks pārdošanā nākamā gada pirmajā ceturksnī.
Itāļu autoražotāja pirmais "SUV" šogad tuvojas globālajai debijai.
Ir pagājis kāds laiciņš, kopš Ferrari paziņoja par savu pirmo "SUV", kas nes nosaukumu Purosangue. Četru durvju modelis debitēs šogad un tagad, šajā jaunākajā spiegu videoklipā, ko sniedz YouTube Varryx, tika iemūžināts prototips ar plānākiem apvalkiem nekā jebkad agrāk.
Kā redzat, prototips gandrīz parādīja Purosangue veidoto korpusu, lai gan mēs varam teikt, ka Ferrari ir paveicis lielisku darbu, noslēpjot dažas detaļas, neskatoties uz plānāku maskēšanos. Atšķirībā no iepriekšējā novērojuma, arī šeit prototips bija aprīkots ar citu riteņu komplektu. Aizmugurē joprojām bija redzamas četrgalvu caurules, kas, atrodoties kustībā, radīja spēcīgu noti.
interesanti nokrāsots auto
Sveiciens Dāklaita k-gam!
Paldies par aizrādījumu, kam negadās saputroties, neviens nav bez grēka.
nevis apstāķļi bet ķīnieši - stulbais google tulkotājs
Otrajā vietā pasaulē visvairāk pārdoto elektromobiļu sarakstā ierindojies Ķīnas jaunums – Wuling HongGuang Mini EV. Mājās tas pārliecinoši apsteidza savu konkurentu Baojun E-Series, kā arī labi darbojās uz tādu smagsvaru fona kā Tesla Model Y un VW ID.3.
Tiesa, lai sasniegtu pirmo vietu reitingā, iesācējam būs jāpapūlas. Līdz šim Tesla Model 3 pārdošanas apjoms gandrīz trīs reizes pārsniedz Wuling HongGuang Mini EV. Taču uz Wuling HongGuang Mini EV rezultātiem var raudzīties ar citām acīm, ņemot vērā, ka šī automašīna (tāpat kā divas citas Ķīnas mini-elektriskās automašīnas) tiek pārdota tikai un vienīgi Ķīnā. Vai varat iedomāties, kas būtu noticis, ja šis ķīnietis tiktu pārdots citās valstīs?
SAUC-GM-Wuling ir izvirzījis sev mērķi izveidot nelielu pilsētas elektromobili, kas būtu pieejama ikvienam. Iegūtais auto ir patiesi niecīgs, nedaudz nepilnus trīs metrus garš, un salonā var ietilpt četri vidēji virsbūves apstākļi. Elektromotors ar jaudu 20 kW ļauj mazulim sasniegt maksimālo ātrumu tikai 100 km, un akumulatora jauda ar jaudu 9,2 vai 13,8 kW / h pietiks maksimāli 120- 170 km noskriets.
otrais populārākais: Wuling HongGuang Mini EV
kāds ir redzējis šitādu Latvijā?
Ķīnā ar tādiem gandrīz visi braukā
šitas esot vispopulārākais pasaules elektroauto
šitas labs
Auto plačos vairums auto ir ar universālu virsbūvi, sedani ir maz
Nu, te par kaķiem ir viena nianse, ja jūsu auto ir no apakšas aizsargāts ar pannu, kaķi nekādīgi nevar ielīst, kā manējam - nav neviena kaut cik liela šķirba, lai kaķis tiktu iekšā motortelpā
Kas notiek Latvijā? Galvenais topiks pārklājies ar putekļiem un nogrimis aizmirstībā? Visi taču brauc ar lietotiem auto!
pacients nr sešpiecnulle - vispirms jāiemācās saprotami latviski izteikties, nevis šeit kropļot latviešu valodu, iesaku iAuto redakcijai šo neadekvāto personāžu uz laiku izslēgt no komentāru rakstīšanas iespējas
Katram un katrai - tad jauns nosaukums? Kāpēc nebija labs likums un kārtība?
lai ievēlētu labāku Saeimu, jāmaina vēlēšanu sistēma, puse deputātu kā līdz šim - no partiju sarakstiem, otra puse - no vienmandāta apgabaliem.
Paldies mūsu hokejistiem par
cīņu un neatlaidību!
Neatkarīgi no rezultāta pateicībā par jaudīgu atbalstu un līdzjušanu mūsu hokejistiem visiem Circle K EXTRA biedriem tikai rīt,
16. februārī, milesPLUS degvielai atlaide 15 c/l.
Akcija spēkā tikai 16.02.2022. Circle K EXTRA biedriem, uzpildot milesPLUS benzīnu un dīzeļdegvielu un norēķinoties veikalā pie kases, pie degvielas sūkņa vai ar mobilo maksājumu. Akcija spēkā, kamēr prece ir pieejama.
līdz ar to, ka LV neuzvarēja, atlaide degvielai nebūs
ja gadienā Latvija uzvarēs Slovākiju, tad nākamā dienā Circle K taisīs 15 centu litrā atlaidi degvielai - tikai Circle K karšu biedriem
"iedarbināt" nav tas pats, kas braukt pa ceļu....
Lamborghini Huracan GT3 EVO2
RWD mašīnai ir jauna aero pakete tās pilnajai oglekļa šķiedras korpusam.
Tas bija 2014. gads, kad Lamborghini autosporta nodaļa atklāja Huracan Super Trofeo. GT3 variants sekoja gadu vēlāk ar GT3 EVO laišanu tirgū 2018. gadā. Paplašināšanās turpinājās 2020. gadā ar GT2 sacīkšu automašīnu, un tagad Lamborghini Squadra Corse atklāj vēl vienu tikai trasē paredzētā superauto iterāciju. GT3 EVO2 pārņem STO, kas pati par sevi ir Super Trofeo versija, kas paredzēta ceļu satiksmei, tāpēc arī Super Trofeo Omologata nosaukums.
EVO2 ir pieejams kā jaunbūvēta automašīna vai jauninājumu pakotne esošajiem Huracan GT3 EVO īpašniekiem, un tā pamatā ir aizmugurējo riteņu versija, un tā virsbūve ir pilnībā izgatavota no oglekļa šķiedras. Otrā sacīkšu evolūcija iegūst pārskatītu aerodinamisko paketi ar jaunu difuzoru, lai palielinātu aizmugurējo piespiedējspēku. Turklāt no STO iegūtais masīvais spārns vēl vairāk palīdz automašīnai palikt pielīmēts pie ceļa, un tam ir jauni balsti lielākai regulēšanai.
Pat grīda ir izgatavota no oglekļa šķiedras un ir pārklāta ar Zilona šķiedru, lai uzlabotu tās izturību. Lamborghini sacīkšu roka ir atjauninājusi apgāšanās būri, pievienojot divus aizmugurējos balstus un šūnveida sānu paneļus, kas izgatavoti no oglekļa un kevlara. Lai lepotos ar Huracan GT3 EVO2 strukturālo stingrību, organiskā stikla sānu logi tagad ir piestiprināti pie durvju paneļa, izmantojot vairākas skrūves.
Kas attiecas uz riteņiem, tie ir apvilkti ap Pirelli riepām, un tiem ir uzlabotas bremzes ar jauniem suportiem un klučiem, kas ir izturīgāki nekā iepriekš gan sprinta, gan izturības sacīkstēs. Squadra Corse arī uzlaboja vilces kontroles un bremžu pretbloķēšanas sistēmas, lai atvieglotu automašīnas vadāmību zemas saķeres scenārijos.