varētu arī ar īstajiem vārdiem un uzvārdiem turpmāk reģistrēties un esošiem pārreģistrēties, tad uzreiz pazudis visi dīvainie un rupjie, neadekvātie, tādi kā sešpisnulle un līdzīgie, kas te vienā laidā kaut ko nejēgā rakstās
laimīgu jauno gadu! ![]()
varētu arī ar īstajiem vārdiem un uzvārdiem turpmāk reģistrēties un esošiem pārreģistrēties, tad uzreiz pazudis visi dīvainie un rupjie, neadekvātie, tādi kā sešpisnulle un līdzīgie, kas te vienā laidā kaut ko nejēgā rakstās
laimīgu jauno gadu! ![]()
otrdien, kad būs gigantiska atkala - arī vajag dot puteņa biļetes sab transā ![]()
Ja vairāki tirgotāji vienlaikus var piemērot tik lielas atlaides, cik pamatots ir tagadējais degvielas cenas sadārdzinājums? ![]()
Latvijai nepieciešama kā ēst viedā rekariņizācija un tās vietā vajag viedo repīlenizāciju ![]()
Pirmdien un otrdien Rīgā darbosies 'puteņa biļetes'
Saistībā ar meteorologu prognozēm par gaidāmo puteni Rīgas pašvaldība noteikusi, ka pirmdien, 12. decembrī un otrdien, 13. decembrī, autovadītāji pilsētas sabiedrisko transportu varēs izmantot bez maksas, jeb tiek ieviestas tā saucamās "puteņa biļetes", informē Rīgas dome.
Šajā laikā par braukšanai sabiedriskajā transportā derīgu dokumentu tiek uzskatīta vieglā transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība. Tā saucamā automašīnas tehniskā pase kā braukšanai derīgs dokuments jāuzrāda tikai kontroles laikā, tā nav jārāda transportlīdzekļa vadītājam.
Šo iespēju var izmantot jebkura pilngadīga persona, autovadītāja apliecībai nav obligāti jābūt līdzi. Reģistrācijas apliecība apliecinās, ka konkrētais transportlīdzeklis tajā brīdī neatrodas satiksmē, kas ir pašvaldības mērķis. Minētos braukšanas atvieglojumus pašvaldība ievieš, lai mazinātu satiksmes intensitāti stipras snigšanas laikā vai pēc tās, tādējādi atvieglojot ielu uzturēšanas tehnikas darbu.
Par "sniega biļešu" tālāku ieviešanu tiek lemts atkarībā no meteoroloģiskajām prognozēm, tādēļ pašvaldība aicina sekot līdzi informācijai Rīgas domes sociālo tīklu kontos, vietnē riga.lv un medijos.
prognoze būs vēl sliktāka - 40-50cm sniegs būšot - nu ko, iešu un braukšu ar vilcienu, kamēr laimes lāči tiks sameklēti un sūnu ciemos ješkas notīrīs sniegu ![]()
Prognoze pasliktinās: putenis vienā dienā atnesīs 20 cm sniega segu ![]()
Portugāle vakar Šveici norullēja pamatīgi ![]()
es jau savu pagalmu notīrīju ![]()
kā tu zini ka tev ir mitras sveces? ![]()
vienkārši vajag taisīt bildes uz smuka fona - mauriņš, tīra sega utml - tad te neviens nešausmināsies par apakšā redzamo kultūrslāni vai miskasti, bardaku ... ![]()
jā un kā tad tā - tā Glorija tagad gozēsies pa Saeimu?
nopirku indukcijas plīti ![]()
nobalsoju ar tukšu aploksni, tas ir mans protests pret visiem šitiem politpulciņiem
šitas labs:
13.Saeimas deputāts Aleksandrs Kiršteins (NA) TV24 raidījumā “Kārtības rullis” ar Armandu Puči izsakās šādi: “Es domāju, ka tas nav nekas sevišķs. Krievu fašisms jeb krievu imperiālisms, ko mēs redzam pēdējos trīssimt gados. Es neredzu nekādu atšķirību starp Ļermontova aprakstīto Kaukāza tautu slepkavošanu, pēc tam Sibīrijas tautu slaktēšanu, pēc tam iebrukumu Somijā vai pēdējos gados invāziju Abhāzijā, Dienvidosetijā, Gruzijā un Krimas pussalas pievienošanu 2014. gadā.
Tā ir normāla Krievijas eksistences forma, viņš konstatē.
Un kamēr šī valsts netiks likvidēta un sadalīta, tur nekas nemainīsies.
Citādi nevajag domāt, ka kaut kas tur apstāsies, prognozē deputāts.
laikam nevienam nedeva ar šito izbraukt....
Alfa Romeo Supercar, iespējams, tiks izgatavots 2023. gadā ar Twin-Turbo V6.
Paredzams, ka līdz 2025. gadam sekos maza apjoma sērijveida automašīna.
2018. gada jūnijā Alfa Romeo atklāja produktu ceļvedi, kurā bija norādīti GTV un 8C modeļi, kuru iznākšana bija plānota līdz 2022. gadam. Tomēr šī attēla atjauninātajā versijā no FCA 2019. gada 3. ceturkšņa rezultātiem šie divi jauninājumi diemžēl vairs nebija iekļauti. Par entuziastu sarūgtinājumu, plāni par Giulia Coupe un superauto ar vidējo dzinēju tika nolikti plauktos. Tomēr jaunā ziņojumā teikts, ka, pirms zīmols kļūs elektrisks, joprojām varētu būt iespējama aizraujoša ar ICE darbināma Alfa.
Automašīnu medijam motor1.com ir laba ziņa - Alfa Romeo jau nākamgad prezentēs "dizaina pētījumu" par pilnvērtīgu superauto. Ja būs pietiekama interese, līdz desmitgades vidum tiks laists klajā maza apjoma sērijveida automašīna. Veiktspējas mašīnas centrā, domājams, būs divu turbo 2,9 litru V6 dzinējs no Quadrifoglio-spec Giulia un Stelvio, ar jaudu 505 zirgspēki un 600 ņūtonmetru griezes momentu.
Lai mēs neaizmirstu, Alfa Romeo uz īsu brīdi pārdeva Giulia GTA/GTAm ar sešu cilindru dzinēju, kura jauda bija 533 ZS, vienlaikus saglabājot tādu pašu griezes momentu. Ziņojumā nav izslēgta hibrīda spēka piedziņas iespēja ar Formula 1 know-how, balstoties uz saikni ar Sauber. Oglekļa šķiedras monokoka šasija, kādai vajadzēja būt atdzimušajam 8C, ir atsevišķa iespēja, arī ar iespējamu detaļu izmantošanu no Sauber un/vai māsas zīmola Maserati ar tā MC20.
Uztveriet šīs ziņas kopā ar sakāmvārdā teikto sāls šķipsniņu, taču būtu skumji, ja V6 dzinēju neizmantotu vēl pēdējo reizi, pirms Alfa Romeo kļūst elektrisks. Saskaņā ar dokumentu, ko pirms gada izdeva mātes uzņēmums Stellantis, teiksmainais itāļu zīmols 2027. gadā kļūs par pilnībā elektrisku zīmolu paplašinātajā Eiropā, Ziemeļamerikā un Ķīnā. Nākamās paaudzes Giulia jau ir pasludināts par EV, taču tas varētu vairs nebūt tradicionāls sedans.
Alfa Romeo nebija problēmu pārdot visus 500 Giulia GTA/GTAm spēkratus, lai gan tie bija ārkārtīgi dārgi, sasniedzot 180 000 eiro pēdējā gadījumā. Beidzamajam benzīna auto būtu tūlītējs kolekcionāru uzbrukums, it īpaši vēlamā superauto formā. Cerams, ka šajā visā ir kāda patiesība un mēs saņemsim pēdējo urrā no benzīna Alfas, pirms viss kļūs elektrisks.
Resurss: motor1.com
Kristians fon Kēnigsegs vēlas aizbraukt ar Jesko Absolut uz VW Group Ehra-Lessien testa trasi.
Tas bija 2020. gada marts, kad Koenigsegg atklāja Jesko Absolut ar solījumu sasniegt neticamās 300 jūdzes stundā. Faktiski zviedru zīmols apsolīja, ka neviens cits nākotnes modelis nespēs to pārvarēt, līdzīgi kā Bugatti pēc Chiron Super Sport 300+ ir pārstājis dzīties pēc ātruma rekordiem. Kamēr ļaudīm no Molšeimas ir izdevies sasniegt 304,77 jūdzes stundā (490 km/h) – lai gan tikai vienā virzienā –, mēs vēl neesam redzējuši maksimālo ātrumu ar visu laiku ātrāko ķēniņa olu
Kristians fon Kēnigsegs sarunā ar žurnālu Top Gear izteica uzņēmuma apņemšanos izmantot Jesko Absolute ar pilnu jaudu. Viņš pat teica, ka "būtu kauns neparādīt, ko tas spēj", ņemot vērā simulācijas un reālās dzīves veiktspēju, ko līdz šim ir parādījis hipeauto. Tomēr to ir vieglāk pateikt nekā izdarīt.
"Tajā pašā laikā tas ir patiešām biedējoši. Kad mēs Nevadā uz atklāta ceļa [ar Agera RS] veicām dominējošo homologētas sērijveida automašīnas rekordu divos virzienos ar ātrumu 277 jūdzes stundā, tas bija vienkārši ļoti bīstami. Es vēlētos lai ir slēgts ceļš, iespējams, piemēram, Ehra-Lessien, kur tā ir ļoti gara, kur jūs varat izņemt daļu no tās puses, jo tā tik un tā ir pietiekami biedējoša. Mēs noteikti vēlamies, lai mēs tur brauktu tikai drošības apsvērumu dēļ. Pārbaudāma norises vietu, ceļš, pieredzējis šoferis."
Uzņēmuma vadītājs cer uz Volkswagen grupas Ehra-Lessien testa trasi Lejassaksijā, Vācijā, kur pirms tam tika izmēģinātas neierobežotas Chiron Super Sport 300+ un Veyron Super Sport versijas. Protams, jādomā, vai VW būtu tik laipns un ļautu Koenigsegg izmantot savu trasi un gāzt no troņa W16 hiperauto savā mājas laukumā. Bažas rada arī drošība, jo, ja mēģinājuma laikā kaut kas noiet greizi, VW izskatīsies slikti.
Ferrari SP48 Unica
Ferrari Boss ir pārliecināts, ka 2025. gadā gaidāmā pirmā elektriskā sporta automašīna kompensēs papildu svaru ar lielisku transportlīdzekļa dinamiku noņems papildus svaru.
Ir pagājuši gandrīz desmit gadi, kopš LaFerrari hibrīds tika atklāts sabiedrībai, parādot Maranello vēlmi pieņemt elektrificētu nākotni. Šodienas klāsts ietver ne vienu, bet divus PHEV modeļus ar 296 GTB un SF90 Stradale. Purosangue apvidus auto, kas debitēs septembrī, tiks veidots uz platformas, kas jau no pirmās dienas izstrādāta, lai atbalstītu hibrīda spēka piedziņu, jo pat Prancing Horse nevar būt imūna pret stingrākiem emisiju noteikumiem.
Tālab 2025. gads ieies vēsturē kā gads, kad Ferrari gatavojas prezentēt modeli bez iekšdedzes dzinēja. Klientiem nevajag uztraukties par papildu svaru, ko rada akumulators un cita aparatūra, jo uzņēmuma izpilddirektors saka, ka inženieri atradīs veidu, kā kompensēt pievienoto masu. Benedetto Vigna apliecināja klientiem, ka EV joprojām būs Ferrari:
"Runājot par piedziņu, attiecībā uz transportlīdzekļa dinamiku, mēs varam pārvaldīt šo papildu svaru. Tiesa, mums ir par dažiem 100 kilogramiem vairāk nekā parastai ICE automašīnai uz tāda paša veida zirgspēkiem, bet patiesībā, mani pārliecina fakts, ka mums ir dziļa izpratne par transportlīdzekļa dinamiku. Tātad tas ir izaicinājums, bet mēs to uzskatām par iespēju turpināt radīt kaut ko unikālu."
Lai gan autoražotāji parasti izmanto vairāk vai mazāk vienas un tās pašas elektroniskās mikroshēmas, Ferrari inženieri spēj nodrošināt kaut ko unikālu un atšķirīgu. Lai mēs neaizmirstu par notiekošo Le Mans Hypercar programmu, kas turpmākajos gados noteikti nesīs dividendes hibrīdauto un elektrisko automobiļu attīstībā.
296 GTB, SF90 Stradale, elektrificēts Purosangue un 2025 EV ir tikai aisberga redzamā daļa, jo Ferrari saka, ka tīri ICE modeļi līdz 2026. gadam veidos tikai 40 procentus, bet desmitgades beigās tas samazināsies līdz 20 procentiem. 2030. gadā hibrīdi un EV katrs veidos 40 procentus.
Lai izstrādes posmā būtu pilnīga kontrole, elektromotori tiks konstruēti pašu spēkiem. Turklāt akumulatori tiks izgatavoti Maranello un integrēti automašīnās procesā, kas par prioritāti piešķirs vieglo konstrukciju.
Ferrari Purosangue izspiegots ar ražošanai gatavu ārpusi
Šim testa mūlim ir virsbūves paneļi, kas atbilst iepriekšējiem spiegu kadriem no ražošanai gatava SUV.
Ražošanai gatavais Ferrari Purosangue SUV tika izspiegots Ferrari rūpnīcā Maranello, Itālijā, veicot vieglas maskēšanās pārbaudes. Mēs esam redzējuši daudz spiegu kadru, kuros redzams Ferrari pirmais SUV, taču ir skaidrs, ka šis konkrētais testa mūlis ir tuvu ražošanas specifikācijām. Mēs sagaidām, ka sērijveidā gatavu Ferrari Purosangue SUV redzēsim vēlāk šogad, kad tas beidzot debitēs septembrī.
Ferrari Purosangue SUV iezīmē lielas pārmaiņas Ferrari, kas ir pazīstama ar saviem superauto. Lai gan Ferrari nosaukums ir sinonīms skaisti veidotām kupejām, tas nenozīmē, ka Ferrari iebilst pret praktiskākām formām. Pirms Ferrari ienāca SUV pasaulē, itāļu zīmols radīja dažas unikālas 2+2 kupejas un pat pilnpiedziņas GTC4 Lusso.
Ferrari Purosangue SUV ir transportlīdzeklis, ar kuru Enzo Ferrari noteikti lepotos. Enzo bija skaidrs, ka viņš uzbūvēja Ferrari automobiļus, lai finansētu savas sacīkšu komandas. Tā kā veiktspējas apvidus auto popularitāte turpina augt, šķiet, ka tas ir ideāls veids, kā Ferrari izveidot praktiskāku transportlīdzekli, kas radītu pietiekami daudz ieņēmumu, lai Enzo būtu vairāk nekā lepns.
Mēs sagaidām, ka Ferrari Purosangue SUV izmantos vai nu V8 dzinēju ar turbokompresoru, vai hibrīdu V12. Ferrari Purosangue SUV bāzes modelis palīdzētu Ferrari pārdot lielu apvidus auto apjomu, savukārt V12 augšējā apdare radītu ekskluzivitāti un piedāvātu klientiem jaudīgāku iespēju.
Dodge Charger SRT Hellcat Widebody By Bader ir draudīgs sedans
Tā aizmugurējās riepas ir platākas nekā OG Lamborghini Countach.
Iespējams, neapmācītai acij Dodge Charger SRT Hellcat neizskatās savādāk nekā standarta V6 modelis. Un zini ko? Varbūt tas ir nedaudz smalks lietu lielajā shēmā, ņemot vērā zem pārsega slēptos spēka plūdus. Šim konkrētajam lādētājam nav šādas anonimitātes. Pat tiem, kas neko nezina par automašīnām, šī elles kaķene izskatās pēc Frankenšteina uz riteņiem.
Šis ir 2016. gada Charger SRT Hellcat, kas ir svaigi no Vācijas bāzētā tūninga uzņēmuma S. Bader Karosserie und Lack garāžas. Tā īpašniekam Sebastianam Bāderam ir tieksme uzkopt amerikāņu muskuļus, lai terorizētu Vācijas ielas, un šis Bādera pielāgotais lādētājs dara tieši to.
Pilnīgi netrūkst lielā platā korpusa komplekta, kas sniedzas krietni tālāk par riteņu arkām, nosedzot daļu priekšējo durvju un pusi no aizmugures. Komplektā ir iekļauti arī sānu sliekšņi, priekšējais sadalītājs, aizmugurējās fasādes pagarinājumi un pārsteidzoši pieticīgs spoileris uz bagāžnieka. Priekšpuses pārsegu aizstāj ar sarkano acu krāsu pārsegu.
Lai maksimāli izmantotu papildu telpu, Bāders uzstāda 21 collu piecu spieķu riteņus, kas apvilkti ar 295/35 sērijas riepām priekšā, un absurdi 355/25 sērijas gaļas izstrādājumi aizmugurē. Jāpiemin, ka tas ir lielāks nekā pirmās paaudzes Lamborghini Countach tvaikonis un Bugatti Chiron. Pat tad, lai pareizi aizpildītu spārnus, ir nepieciešamas garākas asis un 25 mm riteņu starplikas. Balstiekārta ir ieguvusi regulējamus coiloverus, lai nodrošinātu veselīgu kritumu, un citi apakšdaļas komponenti ir uzlaboti, lai saskaņotu lādētāja plašāko pozīciju.
Kena Bloka Hoonicorn Mustang tagad var iegādāties kā 1:10 mēroga RC automašīnu
Tam ir arī visu riteņu piedziņa.
Kena Bloka 1400 zirgspēku pilnpiedziņas 1965. gada Ford Mustang Hoonicorn ir zvērs. Tas ir bijis virsrakstos kopš tā debijas 2016. gadā ar tikai 845 ZS zem motora pārsega, taču laiks maina lietas, un pat Hoonicorn neatpūšas. Team Associated ir šeit, lai sniegtu faniem iespēju pilotēt foršo Mustang 1:10 mēroga RC automašīnas formā.
Team Associated būvē Block Hoonicorn Mustang uz tās pilnīgi jaunās Apex2 šasijas. Tā izmērs ir 18 collas (458 mm) un 7,87 collas (200 mm) plats, un tam ir noslēgti priekšējie un aizmugurējie pārnesumu diferenciāļi, pilna metāla lodīšu gultņi, tērauda piedziņas asis, regulējamas amortizatora stiprinājuma vietas un oficiāli licencēti American Racing VF503 riteņi. iet ar oficiāli licencēto 1965. gada Ford Mustang un tā Hoonicorn virsbūvi.
RC automašīnai ir aizmugurējā neatkarīgā balstiekārta, noslēgta piedziņa, lai izvairītos no gružiem, ar eļļu pildītiem amortizatoriem, kā arī metāla gredzenu un zobratu zobrati. Tā ir izturīga RC automašīna, kas ir aprīkota ar trīs partiju suku motoru, Reedy SC500X programmējamu matētu ESC un aktīvo aizmugurējo piekari, kas pielāgo purngalu visā piekares cikla laikā. Tam ir arī visu riteņu piedziņa, un tā ir gatava visam, ko vien var darīt.
Hoonicorn ir pieejams ar Team Associated rezerves daļu līniju un Apex2 šasijas jauninājumiem, kas ietver akumulatora lādētāju, papildu akumulatorus, motorus, balstiekārtas uzgaļus un šķidrumus, tāpat kā īstais auto.
Kučinskis: Dzērājšoferiem noņemto mašīnu ir tik daudz, ka tās vairs nav kur likt