šitas ir labi. Cilvēks saprot, ka ICE gals drīz klāt, elektriskajam naudas nebūs, pāriet uz kājminamo dampi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
šitas ir labi. Cilvēks saprot, ka ICE gals drīz klāt, elektriskajam naudas nebūs, pāriet uz kājminamo dampi.
Viss kā "vecajos labajos" laikos. šīrs toreiz bija viens no lohiem un šodien viņš atkal ir viens no tiem.
nuhaj tad kaut kādi iebildumi pret vakcinēšanos?
Pag, tu gribi teikt, ka jebkurš lohs drīkst tirgot/ražot/potēt cilvēkiem čūsku eļļu vai jebkādu citu sūdu bez pierādījumiem, ka tā žļurga ir nekaitīga?
Kādus vēl ekspertus tagad? Lai nelietis uzrāda sertificētu laboratoriju slēdzienus, ka tam ūdenim ilgtermiņā nebūs negatīvas ietekmes uz cilvēku veselību. Un pierādījumus, ka testēts ir vismaz uz vairākiem tūkstošiem cilvēku. Un vismaz 5 gadus. Un, ka nav nanočipi tur iebāzti pierādījumus. Citādi nahren, varēs apelāciju iesniegt.
šito sūdu nu gan varēji nebāzt.
tas viņu kvazisapistais ūdens nav testēts normālās laboratorijās, uz lielām fokusa grupām ar atbilstošu metodoloģiju un ilgstoši, izmantotās tehnoloģijas ir nepārbaudītas un to ietekme uz cilvēka veselību ilgtermiņā nezināma.
klavieres mūsdienās pasit padusē un uznes uz 4. stāvu viens cilvēks.
ciekurs nekad neziņo, viņš prasti dirš.
ved pie čipotāja un prasi, lai tas remontē savu sataisīto kuiņu. Lai gan šitas hlams, ja paskatās topiku vēsturi, ir tolmeta kandidāts. nav jēgas to labot. brauc kā var pabraukt līdz apskate beidzas un uz lūžņiem
Nekas nav cancelēts. Citas viņa grāmatas tur brīvi pieejamas. Šitā arī būs, kad iznāks
Bradypus rakstīja: Es gan sekoju. Ne tikai Fauci. Un atkal mēģini novērst uzmanību no paša galvenā - Fauci ir atzinis, ka ir ar nodokļu maksātāju naudu finansējis Ķīnu veikt riskantus pētījumus, ko nevarēja ASV. Un par to melojis kongresam - tāpat kā par maskām u.c. detaļām visā pandēmijas "vadībā". Jā - tiešu pierādījumu nav un tu vari mēģināt ticēt, ka vienkārši zinātnieki ir tik nespējīgi pusotra gada laikā atrast "vainīgo" dzīvnieku, bet FB jau ir atcēlis cenzūru laboratorijas noplūdes "sazvērestības teorijai" - tagad ir kļuvis atļauts par to runāt, un Barnes&Nobles kopā ar Amazon ir izdzēsuši no piedāvājuma Fauci grāmatu.
Neglābs tevi FoxNes lamāšana - daudz labāks indikators ir krišana "savējo" nežēlastībā - brūk tavs iedomātās patiesības karšu namiņš un gudrākās žurkas mūk pirmās.
Fauci grāmata nav vēl iznākusi. Un tā nav par covid.
darklight rakstīja: Atkal jau viss forums piespamots. Vai tiešām nevar uztaisīt tik vienkāršu lietu, ka jaunā lietotāja pirmais posts ir jāapstiprina adminam/ moderatoram? Un, ja Māris netiek galā, var tak iedot moderatora tiesības kādam līdzsvarotam personāžam?
šitas hlams tak griežas uz 20 gadu vecām tehnoloģijām. Priecājies, ka te kaut kas kust. Nav te īsti moderatora opciju, jo šis nav uz normāla foruma dzinēja uzlikts ar kaut cik sakarīgu funkcionalitāti.
G7 valstīs plānots pakāpeniski atteikties arī no fosilās degvielas.
Man dēlam 15 gadu un viņš tik stulbus jautājumus neuzdod jau sen. Koplietošanas ceļš nozīmē, ka visiem tā lietotājiem ir vienādas tiesības uz personisko drošību. Onkam Vecumniekos, kurš izdomājis vakarā pāriet tukšu ceļu, uz kura redzamības zonā nav neviena auto, ir tiesības paļauties, ka kāts pitarlohs pēkšņi nenesīsies ievērojami pārsniedzot apdzīvotā vietā noteiktos limitus.
Iebraucot to mierīgi var. Es tā arī parasti daru, atmetu gāzi jau labu gabalu pirms zīmes un pie tās jau ripoju ar 55km/h.
Gruzijā tādus Priusus daudz redzēju uz ielām.
Šodien traki daudz gan cloudflare 520, gan nginx 400.
Papildus divreiz pazuda ieraksts forumā. Kurš atbilda visiem noteikumiem, nebija ne rupjības, ne reklāmas spams.
tādi jau tie volvo hlami ir. vajag aizliegt ievest. nogalina mūsu cilvēkus.
LVceļi publicē sarakstu:
lvceli.lv/aktuali/zinami-prioritarie-posmi-videja-atruma-kontroles-sistemu-ieviesanai/
Pie Jelgavas apvedceļa vienmēr braucu pa apli otrajā joslā. Reizēm gadās dibenbrāļi, kas uzskata, ka aplī arī otrā josla paredzēta apsteigšanai un ir ļoti nervozi aizmugurē.
Leiši tirgo ļoti lētus un pēc skata kvalitatīvi atjaunotus nopisteņus. Ja ir reliģiski aizspriedumi pret tādas pašas kvalitātes preci no pašmāju tirgoņiem Rumbulā, tad, protams, Lietuva ir pareizā izvēle.
Remontu izmaksas uz standarta nolietojuma dēļ plīstošajiem komponentiem parasti jūtami neatšķiras. Jaunākiem būs mazliet dārgāk, bet kā kuru reizi.
Ievērojami dārgākas jaunākiem modeļiem būs izmaksas, kas saistītas ar interjera bojājumiem vai konkrētām hlamam raksturīgu bloku nojukšanu.
faktiski ar šo tekstu mēs te esam uzmesti. Pats solīji augstāk, kad pārdosi, tad izdzēsīsi. kur vīrs un vārds?
Mum nav tāda atļautā minimālā ātruma, kādus sodus tu gribi?
Vācijā uz bāņa minimums 60.
Kāpēc domā neredz? Tas jau nav minimālais, bet maksimālais ātrums.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
6
Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)
Vācijas datu aizsardzības likumi to padara par vienu no visnecaurspīdīgākajām valstīm auto vēstures ziņā.