Šitajā kauna traipā iauto.lv/zinas/latvija/36928-tv-auto-zinas-teste-kads-ir-pats-mazakais-bmw-ikss-video
tiešām neviens netaisās video padarīt redzamu?
Šitajā kauna traipā iauto.lv/zinas/latvija/36928-tv-auto-zinas-teste-kads-ir-pats-mazakais-bmw-ikss-video
tiešām neviens netaisās video padarīt redzamu?
Ar EGR tam D4D nav nekādu problēmu, ja netiek regulāri štepselēts 6.ātrums zem 110 km/h.
Kārtējais kauna traips - avārija uz Kuldīgas-Talsu ceļa iauto speciālistu galvās notikusi netālu no Madonas!!!!
iauto.lv/pie-stures/avarijas/36906-avarija-madonas-tuvuma-kravinieks-ieslid-gravi
Varbūt vienluktura braucēji vasarās brauc ar moci? Tad nu nesezonā, lai vismaz tuvāk savam divriteņu dranduļetam, mauc ar vienu gaismu?
tajā biznesā ir viens labums. Priekšnieks regulāri nenāk ar uzdevumiem - mums pa maz klientu, izdomājiet kam vēl varam pārdot mūsu pakalpojumus, kā varam paplašināt klientu loku, nu tak zilo okeānu esat dzirdējuši, utml ...
iAuto rakstīja: Par šo: Pētījums: Piektā daļa autovadītāju pirms brauciena nepārliecinās, vai ceļš ir apledojis iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/36883-petijums-piekta-dala-autovaditaju-pirms-brauciena-neparliecinas-vai-cels-ir-apledojis jā, tā ir preses relīze un autors norādīts.
Bet vispār tā ir problēma, daudz mauc uz 90 un viss, vienalga kāds ir ceļš.
PS: Ierosinājums labāk raksti speciālajā sadaļā, te 20 gadu atmiņas ![]()
Te cilvēks gribēja norādīt, ka vispār tā ir problēma ne tikai uz ceļa, kur mauc uz 90 bezsakarā.
Arī te tā ir problēma - neskatoties kontekstu un nelasot saturu, vienkārši iemauc preses relīzi ar pilnīgi nejēdzīgiem padomiem.
core rakstīja: Ienāku, redzu pašā augšā topiks par covid19, pašā galā nav jaunu ierakstu, pārlaižu acis pāri pēdējai lapai čekojot katram ierakstam datumu un laiku, nepamanīju jauno ierakstu. Iet vēlreiz pāri? Vai meklēt iepriekšējā lapā tādā pašā stilā?
Kad beidzot te tiks kaut kas uzlabots? Kad tiks izcelti nelasītie posti?
šeit ir plāns ierīkot web tehnoloģiju muzeju.
Ja antivaxers nonāk slimnīcā, tad viņam ir līdz pudelīte ar homeopātisko šņagu un kaklā pakārts liegums izmantot jebkādas ķīmiskas zāles no plauktiem?
Apiņa meli : www.la.lv/peteris-apinis-latvija-no-covid-19-nomirs-200-cilveku-gada-iespeja-nomirt-no-insulta-ir-10-reizu-lielaka
Tūlīt būs jau 1300 mirušo.
Viss ir ļoti vienkārši. Kamēr nebūs lielākā daļa tautas sapotēta, ierobežojumi paliks. Negribi ierobežojumus - potējies. Šahs un mats.
Konsultēs caur Zoom.
www.riga.lv/lv/jaunums/riga-pievienojas-parizes-klimata-deklaracijai
Tad jau drīz sāks piegriezt kūpinātājus.
Problēma ir galvā. Ja jau pat topiku ar šādu pašu nosaukumu, kurš uztaisīts pavisam nesen, nespēj atrast.
Vislabākais ir dzīt automobili uz servisu un pateikt večiem - papildiniet/nomainiet eļļu tur. Viņi būs daudz gudrāki un zinās ko darīt.
Kā tur bija tas teiciens - kas der visam, neder nekam ![]()
Spēlēšanai tak ir jaunais Playstation, priekš kam pie datora mocīties?
Tak te viss topiks sastāv no 1000 reižu nozelētām tēmām. Kāda škirba ko viņš te liek?
Bākā daudz degvielas? Var pagaidīt, kamēr beidzas.
taaneko vīrusam ir vēl viena interesanta blakne - garšas un ožas zudums. Un tas var vilkties mēnešiem pēc pārslimošanas. Arī pārslimošanas vieglā formā.
Iedomājies savu dzīvi pēc tāda joka iestāšanās - būs pilnīgi vienalga, cik dārga tava dzērienu karte. Garšos tie visi vienādi pēc nekā.
Šitik vecus auto un ar gāzi brauc tik ilgi kamēr iet. Ja sākas problēmas - tolmets. Remonti tur neatmaksājas.
Es gribu pa lauku un meža ceļiem braukāt. Skatos uz kaut ko šitāda tipa: www.lifegarage.lv/veikals/params/category/234812/item/1504577/
Tie pilsētas rolleri ar mazajiem riteņiem pa granteniekiem nebūs īsti komfortabli.
Elektriskajam ir mazāk kam lūst, tas nesmird, tam nav riebīga trokšņa, ātrumi nav jāslēdz ar kāju
Man ir elektrovelo no veikala. Ir oficiālais ierobežojums, kuru ir uzrakstīts iekš manuālā kā atslēgt
Motors pa vidu, aizmugurē planetārā rumba. 28 collu riteņi.
Assist režīmā līdz ~70km var nobraukt, 13Ah laikam. Pret vēju un kalnos ne tik lielos ļoti labi. Kad beidzas bača, ir diezgan tā, jo sver tas 25kg.
Gribu elektromoci, lai var ātrāk un bik tālāk tikt.
Grafiki ir daudz un dažādi. Kas ir svarīgi - tos ir taisījuši zinātnieki, ne jau paņēmi pats saliki no veco malkas pagaļu gredzeniem un šahtas pagalma tālākā stūrī.
Un zinātnieku vidū šobrīd ir praktiski pilnīgi vienots viedoklis (tam piekrīt vairāk kā 97% klimata sfērā strādājošo), ka pašreizējā sasilšana ir cilvēku darbības rezultāts.
Skatīties grafikus senākiem laikiem par apmēram -20K gadu ir tikai interesanti. Tam nav nekāda sakara ar civilizāciju ne no timescale, ne no tās izdzīvošanas perspektīvām.
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
PHP ir diezgan normāla izvēle ne pārāk sarežģītiem darbiem, kur ātri vajag uz web tehnoloģijām bāzētu produktu. Freimworki (laravels utml..) ļauj tos izveidot puslīdz drošus un uzturamus.
Tomēr bieži valda maldīgs uzskats, ka PHP jāņem, jo programmētāji ir lēti. Tā nu gan nav taisnība. Lēti ir slikti programmētāji. Normāls programmētājs maksās tik cik tas maksās, neatkarīgi no valodas. Nu labi, dažas maksās vairāk, jo tās ir pa maz.
Students vai iesācējs uzceps lētu sūdu. Ja vajag kauna traipu, tad var ņemt tādu lētu programmētāju.