Izlasi lohu likumus augstāk. Īstu lohu nekas neapstādinās .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izlasi lohu likumus augstāk. Īstu lohu nekas neapstādinās .
Pagriez skaļāk rādžu.
Lai diskusija būtu auglīga un ritētu vēlamā gultnē, nevis klikbait klišejās, topika autors varētu precizēt kādas tieši problēmas ar privātumu viņš paredz.
Vajag pakustināt atpakaļ tos štekerus.
Paskatoties ss, līdz 700 EUR reāli braukšanai ir derīgi uz vienas rokas skaitāmi eksemplāri no aužiem.
Viens uzskata, ka katram mājās šrots, cits atkal, ka katram pie rokas jurists. Atšķirības "gudrībā" starp piegājieniem nav.
Ļoti noderīga informācija autovadītājiem tiek pasniegta sūdīgi. Bilde ir drausmīgi sliktas kvalitātes.
GB12 Tu lohs vai izliecies?
Lielākā daļa cilvēku parasto ikdienā nesaskaras ar juridiskām problēmām un to tūkstoš niansēm. Un viņi tic, ka varas pārstāvji zina ko dara. IT īpaši, ja negadījumā iesaistīts bērns.
Šādam cilvēkam visi tie paziņojumi pēc tam šķiet vienkārša formalitāte, viņi nav tik samaitāti, lai katrā dzīves situācijā gaidītu uzmetienu vai nolaidīgu attieksmi no iesaistītajiem.
Jā, no advancētu juristu viedokļa viņi ir lohi. Un te sākas nākamais līmenis - vai tas, ka viņi ir lohi, dod tiesības tiem, kas labi zina šo cilvēku nesagatavotību tādām situācijām, iedzīvoties uz viņu rēķina? Pat, ja viss pēc papīriem ir pareizi? Pie tam situācijā, kur skaidri redzams, ka cietušajai pusei nebija ne ļauna nolūka, ne tika veiktas apzinātas darbības, kuras ar lielu varbūtību var novest pie slikta iznākuma.
Vispār šitā apdrošinātāju patērētājam ne pārāk draudzīgā prakse ir viens iemesls, kāpēc vajag pašam vienmēr pērkot jebkādu viņu produktu, paķert līdzi nākošo personisko CT apdrošināšanu. Ļoti bieži par dažiem eiro var dabūt klāt komplektā, vai ja ir izvēle starp tādu variantu kur ir vai nav, ņemam kur iekļauta.
Personiskā CT atbildības apdrošināšana iekļauj arī bērnu (ne)darbus. Lai tad pēc tam paši apdrošinātāji savā starpā ņemas kurš vainīgs un tērē naudu bezjēdzīgās tiesas prāvās.
Angļu valodā to sauc par common sense. Tur ir vajadzīgs ļoti nedaudz saprāta, ne tuvu ne zinātnieka līmenim, lai saprastu, ka bērns nevar ar plikām rokām nošķaidīt automobiļa spoguli un aiziet mierīgi mājās.
No policijas puses nolaidīga rīcība, lai tik mazāk darba.
No apdrošinātāja puses situācijas izmantošana.
Pēc likuma burta jau viss atbilst, pēc likuma gara abi kretīni.
Klikšķi vecīt, klikšķi. Emma ar tāpēc portālā jūtas kā mājās.
Vanga esot mirusi.
Zviedrijā nestrādā visas izglītības iestādes. Tikai pamatskolas, visas pārējās (ģimnāzijas, augstskolas, pieaugušo izglītība) attālināti.
Horeca tāpat kā LV - pie mums arī nav aizliegts strādāt kafejnīcām un bāriem. Ir noteikti ierobežojumi, kuri īpaši neatšķiras no Zviedrijas.
Un kas tad Zviedrijā ir tāds atšķirīgs? 50 cilvēku limits tikai faktiski. Reāli jau ierobežojumi tāpat ir noteikti. Kaut vai tiem pašiem restorāniem:
Restaurants, bars, and cafés around the country need to take special precaution regarding the risk of crowds of people in queues, around tables, and at buffets or bars. Visitors must be able to keep at a distance from each other.
All visitors should sit at tables when they eat or drink, rather than stand at a bar or similar. Staff should serve food and drinks at the tables. Unless it creates queues or crowding, guests may order and pick up their food at a counter. Take-outs can be handled as usual, as long as it does not lead to crowding or close contact between people.
The person in charge of the venue is responsible for maintaining routines that minimise the risk for disease transmission. This can for example include local guidelines about access to hand washing facilities (soap and running water) for staff and guests.
Tam hlamam ir 20 gadu un tirgus vērtība tik, cik dod metāllūžņu punktā. Ar tādiem brauc kamēr kust un tad, nečakarējot smadzenes, uz lūžņiem.
Ja jau viss notiek arī tāpat, tad varam secināt ka tie komandējumu lidojumi, braucieni uz kaimiņvalstīm, citu veikalu čekošana, ir bijis lielā mērā administratīvie overheadi bez reāla labuma, kurus mierīgi var cut off. Labi, ne visus, bet lielu daļu mierīgi.
GB12 gādā pierādījumus par sodu, kas uzlikts autobraucējiem covid dēļ. Citādi iekļūst Gopzema aurojošo duraku kopā.
šitie labi iemesli, lai kraviniekus pirmos pārliktu uz bezpilotiem.
Manam pavecajam hlamam ziemā ar parasto dīzeli dažreiz nepielec ar pirmo un ilgi jāzāģē. Kļūdu nav, aķis jauns, filtrs jauns. Ja ielej prodiesel tad vienmēr pielec ar pirmo.
Krieviem naftas cena 18 dolāri. Putleram būs pamatīgi jāpārliecina, ka šamo jāpārvēlē.
Atlaist var tikai zemākā līmeņa nekvalificēto personālu. Jo darbinieki ir problēma un šī īslaicīgā krīze tikai palielinās pieprasījumu pēc kvalificētiem darbiniekiem, kuri spēj adaptēties šādām situācijām.
Tādus atlaist ir riskanti, pēc tam nedabūs atpakaļ.
Tomēr, šiem darbiniekiem būtu jāizprot arī uzņēmumu situācija. To finanšu rezerves nav neizsmeļamas. Iespējas apmaksāt dīkstāves ir atkarīgas no naudas plūsmām.
Striķi piemirsi
Arī degvielu iepirkt garāžā kannās nav jēgas, braukt jau lielai daļai nebūs kur.
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
3
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
Man ir aizdomas, ka Tu nezini kā strādā BT un WiFi Tavā telefonā.