Pāris sūda kulstītāju dēļ šī diskusija ir palikusi par nelasāmu un nebaudāmu visiem pārējiem neiesaistītajiem lietotājiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pāris sūda kulstītāju dēļ šī diskusija ir palikusi par nelasāmu un nebaudāmu visiem pārējiem neiesaistītajiem lietotājiem.
Ja nevar aizvilkt fēnu līdz auto, var sildīt ar lodlampu.
Kad beidzas apdzīvota vieta, ir jāmin grīdā. Jāgarantē aizmugurē braucošajam brīvs ceļš ieskrējienam.
Ja kāds neķerpila ir izdomājis tajā brīdī apdzīt, tad viņam jāspēj iekļauties ātrumā. Citādi viņš būs, kā saka 650, lohs.
Ja brauc gara auto rinda uz 80 ( iemeslu neapskatīsim) un pēkšņi viens grib skriet ātrāk, tad kuram ir problēmas ar iekļaušanos?
Vēl interesantāk paliek, kad tas agrākais skrējējs pie tā radara šādi velkas otrajā joslā un neprotas pavākties uz labo.
Nesapratu kur topika autoram problēma? Viņš nespēj iekļauties plūsmā, ja tā brauc uz 75? Un grib lai viņam noņem par to tiesības?
Kurā CSN punktā ir definēts minimālais atļautais ātrums?
Tolmetam tagad akcija
Nu tak saki diagnostiķiem lai saremontē.
Ja nevar atrast kameru, tad pameklē auto ar stūri kreisajā pusē. Tādiem pilni plači.
Pavasarī redzēju avāriju uz Vienības gatves. Dāma iespērusies vienam pakaļā. Skraida apkārt un vaimanā - tas nevar būt, tas nevar būt. Vīrs teica ka ar šitām radžu riepām vienmēr nobremzēšu.
Ar kaut ko jāsāk
www.la.lv/trieciens-bija-milzigs-tramvaja-kabine-liepaja-pilna-stikliem-pec-sadursmes-ar-autobusu
Kurš te bija priekšā braucošais?
Starteris kā reiz var būt pie vainas.
Visiem jāmācās ķīniešu valoda. Portāls drīz pāries tikai uz to.
kīniešiem arī apnika te redzēt visādu figņu un šie salika savus topikus.
Ar čuguna pannu var pārsniegt ražotāja noteikto pilno masu un būs neatļauta pārbūve. Tehnisko nevarēs iziet.
Tolmets. Nosver un uzreiz pasaka cik dos.
Bija līdzīga situācija. Puskrēslā velosipēdists manā joslā ārpus apdzīvotas vietas. Ceļš tur draņķīgs un brauc viņš tuvāk joslas vidum kā malai. Bez atstarotājiem gan un lukturiem. Tumšs vēl galīgi nav.
Pretī brauc auto un es redzu, ka samainīties sanāks tieši pie velobraucēja, tāpēc nometu ātrumu. Bez bremzēšanas. Līdz 75 apmēram. Aizmugurē cits auto, tas neko. Bet aiz tā, protams, ir bembists ar lodāmuru drisā. šim nu ir par lēnu un vajag maukt visiem garām. Velobraucēju viņš no savas pozīcijas neredz. Iemin grīdā, nu būs karalis un tad pamana velo blakus pretimbraucošām. Nu gan pa bremzēm jāmet šim ar. Un arī tad bīstami tuvu apbrauca velo.
Kurš šajā situācijā ir lielāks praiders?
Ziemai derīgu riepu var atpazīt ļoti vienkārši - pēc 3PMSF marķējuma. Tā ir atbilstoši testēta.
Būtu arī jānosaka minimālā drošā distance velosipēdistu apbraukšanai uz ceļa, kā tas ir Lietuvā.
Damn rakstīja: Bija reklāma- ja kaut kas der visam, tas neder nekam
Imo, labas ziemas riepas ziemā būs stipri labākas nekā vissezonas. Bet ar- ej un trāpi - skandināvu tipa vai Eiropas tipa. Pats pagājušogad paņēmu Eiropas tipa -> trāpīju, Jāskatās kāda šogad būs ziema
Tas pats ar vasaras riepām - labas vasaras riepas lietus apstākļos / vēsākos apstākļos būs labākas.
Jautājums vai esi tik agresīvs braucējs, ka esi ar mieru piemaksāt par tiem pāris metriem.
"Bija reklāma- ja kaut kas der visam, ....." - šitā laikam SUVi tiek pozicionēti tirgū.
Sadaļas nav, bet All season nu jau visiem lielajiem brendiem ir.
Reku apkopojums testā - www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-27-All-Season-Tyre-Shootout.htm
Nobraucu 3 gadus, 55k ar Alpin5. Vienreiz pārmontēju, diski drusku korodējuši, laida nost gaisu.
Tagad uzliku BF Goodrich Al season 2. Subjektīvi ir skaļākas, lai gan pēc cipariem tā nevajadzētu būt. Iespējams, kamēr nodils mati.
Iepriekšējām auto bija 2 komplekti. Tas tomēr ir čakars ar domkratu mainīt pa vienam. Un klimats tagad tāds, ka maijā sniegs var uzkrist, bet pa ziemu tā nav.
Conqueror rakstīja: Kā jau vens experc teica -p usotrstraktors un trīs mužiki tajā objektā, no kuriem divi sēž uz betona apmales un smēķē be t tas viens kaut ko stumj ar lāpstu, gružu kaudzi pārstūma vai? Tā viņi tur " strādā". Noguruši no sēdēšanas...
Tie strādnieki, kuri sēž un urbina degunu uz ielas, pie tā ir vismazāk vainīgi. Problēma ir darbu plānošanā un motivācijā. Menedžments ir sūds un tāpēc viņa padotais mierīgi pusi dienas kasa kājstarpi.
Ozolnieku gabala ņaudētāji arī neizmirstoši. Starpība būs 15 sekundes, bet šie īd un īd. Paši jau nemāk iekļauties tajā plūsmā.