Uz telefona šitā lapa nav normāla. Tāpēc arī dlefos un feisī ir daudz komentu. Sēžot atejā tu vari tur ielūrēt un ietirst. iauto tikai no datora.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz telefona šitā lapa nav normāla. Tāpēc arī dlefos un feisī ir daudz komentu. Sēžot atejā tu vari tur ielūrēt un ietirst. iauto tikai no datora.
Katrs pats savas nelaimes kalējs.
Fufeļus nevajag publicēt. Nu kā tajā rakstā par elektroskūteriem, ka 30% Londonas iedzīvotāju jau ar tiem brauc.
www.db.lv/zinas/atklajot-pirmo-cng-staciju-latvija-rada-jaunu-tirgu-487206
Pirmā ir, būšot vēl.
Uz kā rēķina tu iedomājies, ka arkas malas izgriešana un iemetināšana varētu būt lētāka par spārna izgriešanu un iemetināšanu? Arkas malu kā tādu atsevišķi neviens tāpat netirgo, nedomā tak ka pa lēto no skārda gabala var izlocīt to apmali?
Kas mums sanāk? Tas, kā pēc CSN tev ir tiesības neko nenozīmē?
Gājējam ir tiesības uz pārejas, bet lai nemaz nelien.
Autobusam ir tiesības izbraukt no pieturas, bet lai vispirms nosūkā pāris kubikus ledus.
Automobilim ir tiesības uzsākt braukt pie zaļās gaismas, bet drošāk ir mazliet pagaidīt, lai džigiti aizskrien.
Xiaomi mi M365
Joslu mainītājiem ! Ir šāds punkts noteikumos:
97. Intensīvas ceļu satiksmes apstākļos, kad visas braukšanas joslas aizņemtas, mainīt joslu atļauts, tikai lai nogrieztos, apgrieztos braukšanai pretējā virzienā, apbrauktu vai apturētu transportlīdzekli.
Es pilsētā braucu pa kreiso joslu, lai ļautu labajā joslā iekļauties tiem, kas izbrauc no blakus teritorijas vai sānielām.
Laikā, kad Satversmi apstiprināja, tādu autovadītāja tiesību, ar obligātu eksāmenu, nemaz nebija.
Par uzbraukšanu gājējam uz pārejas vajag ņemt nost tiesības. Tagad reti kurš ievēro prasību pirms pārejas samazināt ātrumu.
Lai apstātos no 50 km/h vajag tikai 20m (tur ir iekšā sekunde situācijas pamanīšanai).
Satiksmes drošību radikāli var uzlabot bezpilota automobiļu ieviešana. Vienlaikus ar tiem varēs ieviest jaunu sodu - autovadītāja tiesību atņemšana uz visiem laikiem. Jebkuram, kas izraisījis avāriju ar cietušajiem, aizturēts par agresīvu braukšanu, vai savācis vajadzīgo punktu skaitu.
Uz to arī būtu jāvirzās satiksmes politikai valstī.
Tas ir tikai pārejas posms uz bezpilota auto. Pie tam autobusiem tāds ierobežotājs ir jau labu laiku un kaut kā braukt netraucē.
Nu un? ES plāno šādus ierobežotājus obligātus visiem auto.
Vajag izliet visu degvielu no bākas, tad vairs nesmirdēs.
Ko cilvēx iedomājas redzēt katalizatorā ar 5 eur endoskopu no ali? Tu šamo neiebāzīsi caur izpūtēja galu līdz katalizatoram. Vēl vajag pacēlāju un noskrūvēt pusi izpūtēja.
Ja avants, bagažniekā mierīgi varēs ielikt abus.
Nelegālā degviela ir nabadzīgu ļaužu daļa. Tie paši cilvēki maximā pērk nocenoto pārtiku, lētos bamšļus un apģērbu humpalbodēs.
97% pasaules zinātnieku, kuri ir pētījuši šo problēmu, piekrīt apgalvojumam, ka cilvēka darbības ietekmē pašreizējās klimata pārmaiņas.
Un jebkura no tām būs derīga. Izvēlies kurai nosaukums labāk patīk.
Problēma jau sākumā bija skaidra. Mainot akumulatoru, līkrocis pamanījās apraut vadus un gan jau kādu vakuumcauruli arī.
Jāizskrūvē un jāpažāvē drusku.
Pirms par kaut ko dirst, vēlams datus paskatīties:
Netirs! Ja ir līgava, tad sievasmātes tev nav.
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
3
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
6
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
msh ir priekšpēdējais useris, kura padomus klausīties.