Jāgādā līdz koka klucītis, ko pabāzt zem riteņa
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāgādā līdz koka klucītis, ko pabāzt zem riteņa
Nu reālākais variants ir meklēt Tolmeta telefonu. Nomirušiem dzelžiem tur īstā vieta.
izdevīgāk būs aizlīmēt ar plēvi.
Par kādu naudu taisies mašīnu pirkt, ja nesanāk pat etalonam?
Vajag paātrināties lēnām. Nav tas pegijs nekāds bmw
Vai nu serviss. Vai, ja servisu nevar atļauties, tad tolmets.
Tev jānes uz CSDD nodot autovadītāja apliecība. Noteikumus nezini, tātad braukt nedrīkst!
Nez kādam tas tiešām baigi rūp?
maina visus rindas kārtībā.
pakaļējās labās durvis nav aizsalušas?
Skaņas izolācija sūdīga, ja var dzirdēt to gaudošanu. Vajag nopakot auto.
Poltergeists būs iemitinājies. Jābrauc uz Ragaciemu.
Marsu nevienam nevajag kā vietu, kur iet un dzīvot cilvēkiem. Tas ir vajadzīgs kā vieta, kur ņemties ar dažādām interesantām lietām prom no šīs planētas konservatīvā vairākuma. Gēnu inženierija, cilvēku klonēšana, modificēšana un kiborgi, citas biotehnoloģijas. Dažādu ieroču izmēģinājumi, kādus uz Zemes nevar risku dēļ. U.c.
Lai tie zinātnieki sameklē sponsoru un būs viņiem aparāts kosmosā.
Nez kāpēc pie jebkāda notikuma sarodas kaudzēm diedelnieku-pasaules lāpītāju un sāk savu gaudu dziesmu - labāk būtu izdarījis to vai šito, vai pabarojis badacietējus, vai noziedojies slimiem bērneļiem.
Nu tak ņem un dari un būs tev.
Masks dara to, kas viņam patīk un kur redz iespējas sasniegt kaut ko.
Vienā citā forumā ir nonākuši pie secinājuma, ka ekonomiskākais auto ir Audi80 ar gāzi. Tas atbilst visiem kritērijiem. Jebkurš cits variants jau būs smagi kompromisi.
Viens pants. Precizēju:
47. pants. Videonovērošanas nosacījumi
(1) Šā likuma prasības neattiecas uz personu veikto datu apstrādi, izmantojot automatizētas datu ieraksta ierīces ceļu satiksmē. Ceļu satiksmē iegūtos ierakstus ir aizliegts izpaust trešajām personām, izņemot valsts institūcijām, normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildei, un pārziņiem likumisko interešu aizsardzībai.
(2) Šā likuma prasības neattiecas uz fizisko personu veikto datu apstrādi, izmantojot automatizētas videonovērošanas ierīces personiskajām un mājsaimniecības vajadzībām, izņemot gadījumus, kad tiek veikta publiskās telpas novērošana.
Likuma projektā ir 2 panti tieši par videonovērošanu ceļu satiksmē.
Ir mums platforma, kur visādi trakie var savas idejas ierosināt - manabalss.lv
Cep augšā un skaties cik tev līdzskrējēju. Pagaidām šitā vāvuļošana komentāros vairāk pēc tupas troļļošanas izskatās.
Es runāju par likumu, nevis regulu.
Pakārt tuvākajā ceļmalas stabā neder?
Ja tiek apskatīts minoritāšu viedoklis par tuvojošos civilizācijas sabrukumu, jo mazāka jēga būvēt šosejas.
Īpaši apdāvinātiem varu atkārtot - civilizētajā pasaulē ir skaidra virzība uz bezpilota automašīnām. Tās savstarpēji sadarbojoties un dinamiski reaģējot uz ceļa apstākļiem, spēs nodrošināt daudz efektīvāku un drošāku transporta plūsmu.
Esošās satiksmes infrastruktūras caurlaidība ievērojami pieaugs.
Tāpēc tādai nabadzīgai valstij kā Latvijai nav ne mazākās jēgas sākt būvēt ātrgaitas ceļus. Jo pēc 10 gadiem, kad pirmie būs gatavi, vajadzība pēc tiem sāks zust un tie būs bezjēdzīgi izniekoti simtiem miljonu eiro.
Viens no iemesliem varētu būt, kā CSDD datubāzē nav paredzēta iespēja šādu opciju atzīmēt atsevišķi. Bet apdrošinātājiem tas vajadzīgs, jo ievērojami pieaug risks un polise maksās 2x dārgāk.
Nestreso. Tas viss būs ar bezpilota auto ienākšanu. Dinamiskās plūsmas, luksofori, raita un ātra satiksme.
Pats galvenais - tie auto bez iemesla nevilksies un nekavēs satiksmi!
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Gan jau lūžņos. Tas jau bija nojāts līdz kliņķim.