Tu tak pats konkrēti mels par 3-4-5 auto limitu Vienības/Ulmaņa krusta šķērsošanai.
Tik daudzi tur pamanās veikt kreiso pagriezienu uz Jelgavas pusi no centra parasti.
Tu tak pats konkrēti mels par 3-4-5 auto limitu Vienības/Ulmaņa krusta šķērsošanai.
Tik daudzi tur pamanās veikt kreiso pagriezienu uz Jelgavas pusi no centra parasti.
Ja priekšā ir luksofors, kurā deg sarkanā gaisma. Vai stāvošu auto rindas gals. Tad pieripinoties šādai vietai ar 20km/h nekāda satiksme netiek traucēta. Jo tās (satiksmes) tur tālāk tāpat nav.
pārāk mazs ātrums nav tas pats kas nedrīkst braukt lēnāk par atļauto. Mums ir kaut kur definēts minimālais atļautais ātrums, no kura varētu sākt runāt par pārāk mazu?
" CSN, ka drīksti tikai tad braukt lēnāk par atļauto, ja nevienam netraucē." - konkrētu punktu iemetīsi, kur šitas rakstīts?
No 7 rītā līdz 19 vakarā darba dienās jānovāc 70 zīme O.Vacieša ielas un Ulmaņa krustā virzienā uz centru un tālāk Vienības un Ulmaņa krustā jāuzliek 2 fotoradari uz Ulmaņa gatves virzieniem.
Ja esi bijis ārzemēs, tad būsi pamanījis tur tādas elektroniskās zīmes. Vienu pašu tādu likt LV bezjēdzīgi. Kopā ar fotoradaru nostrādātu perfekti.
Nesaprātīgi garas distances ieturētājs nemaz neapstāsies pie luksofora, tikai būs līdz minimumam samazinājis ātrumu. Tā viņam atkrīt jāšanās pie luksofora un šis jau sen būs gabalā ar bariņu citu braucēju aiz viņa, kamēr blakus joslā saskrējušie jāsies.
Protams, vienmēr atradīsies 2 fiderasi, kas visu plūsmu arī tur sasipīs. Vienam vajadzēs pārkārtoties blakus joslā, otrs laipni nobremzēs šo palaist. Šitie feģiku pārīši ir vislielākie satiksmes čakarētāji pilsētā.
Kanibaals rakstīja: Ieturot šķirbas var panākt vienmērīgāku satiksmi, lai sastrēgumā nav jāapstājas. Protams ja katrs otrais ieturēs tad tam jēga zūd.
GB12 laikam neko nav dzirdējis par tādu lietu kā satiksmes plūsma.
Plūsma ir tāda lieta, kas kustas nepārtraukti. Nevis raustas nepārtraukti.
Es katru rītu pāri Akmens tiltam braucu ar tādu distanci no priekšējā, lai uz tilta ne reizi nebūtu jāapstājas.
Piebraukt priekšā un nobremzēt drīkst? Viņš nedrīkst tevi mācīt nepārkāpt ātrumu, bet tu drīksti viņu mācīt nelīst otrā joslā?
Tu mūs par bomāriem uzskati?
Man ir divreiz bijusi situācija. Aptur, pienāk pie loga, apsveicinās, palūr salonā un novēl laimīgu ceļu. Dokumentus pat nepaskatās.
Kamēr nopērku citu. Ilgāk ne.
sodos uzlikti 5M.
Nav nevienas ziņas, ka ceļa bloķēšana būtu kādam patraucējusi.
tie paši 13 auto, kas tur ikdienā pārvietojas? kam viņi to ceļu bloķēs?
Paņēmu priekš velo Marathon Winter - www.bike-discount.de/en/buy/schwalbe-marathon-winter-200-spikes-1%2C75-wired-67181/wg_id-10141
Atradu tikai vienu ķīniešu testu - www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-ADAC-Winter-Tyre-Test-225-45-R17.htm
īsumā - pabaiss sūds.
es jā, es tikai kūdītājs
Vajadzēja sadot pa muti.
www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzinas-negadijumi/agresivs-virietis-uzbruk-zenam-invalidam-209618
Pirmdienas pievakarē, 2. oktobrī, pašā Liepājas centrā 15 gadus vecam pusaudzim viņa piecgadīgā brālīša acu priekšā uzbrucis un pa seju iesitis kāds agresīvs taksometra pasažieris, kurš uzskatījis, ka puisis ar kustību traucējumiem un viņa mazais brālis pārāk lēni devušies pāri gājēju pārejai un aizkavējuši nepacietīgo vīrieti.
uupi tramvaju tēma ierūsējusi, to vajag kustināt. Dari, kas tev labāk sanāk.
Ja turi savā privātīpašumā, tad nekas nav jāmaksā. Ja turi uz ielas publiski pieejamā telpā, tad nāksies.
Gribi auto ar vismazāko iespēju iegrābties tehniskās problēmās - pērc Toyotu (ne Dcat).
Nu ja citādi auto ok, tā eļļa nekur netek redzami, tad jātirgo nost un jāņem cits.
Tev laikam dibenbrāļu (bampera ostītāju) varza tuvāka.
Neko darīt, ir arī jums, praidistiem, tiesības uz savu viedokli un tā pašaunu.