iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
anonimikis 21.04.2017 13:32

pusotra josla domāta, lai tie, kas brauc jūtami lēnāk par plūsmu, varētu palaist garām pārējos.

Vidējais plūsmas ātrums tur varētu būt ap 90, tā kā pusotra josla sāk interesēt tos, kuri kustas ar 70km/h un lēnāk.

anonimikis 19.04.2017 13:10

kas tā ir par padumju iezīmi vai tikumu maksimu saukt par mahimu?

anonimikis 18.04.2017 17:39

Tajā pašā Mūkusalas aplī pagrieziens (kreisais) ir jārāda, kad turpina kustību pa apli, nevis aizbrauc taisni virzienā no krastmalas uz Vienības gatvi. Jo, izbraukšana no apļa sanāk pilnīgi taisni un tur tad pagrieziens atkal nav jārāda.

anonimikis 18.04.2017 15:01

Ja kustība turpinās taisni, bet galvenais ceļš maina virzienu, tad nekādos apstākļos pagrieziena signāls nav jārāda! Tas jārāda, ja auto maina kustības virzienu. Līdz ar to formāli iebraucot aplī ir jārāda. Cita lieta, ka tur nav iespējams braukt nekā savādāk (lai gan daži pamanās) un tāpēc nerādīšana neietekmē citus satiksmes dalībniekus.

anonimikis 18.04.2017 12:45

Aplī pie Jelgavas gadījās pamuļķis, kurš man aizmugurē mirkšķināja! Bija noprotams, ka vēlas apsteigt un es viņam traucēju. Braucu pa iekšējo joslu, jo neplānoju nogriezties pirmajā izbrauktuvē. Ārējā josla bija tukša.

anonimikis 18.04.2017 7:34

Kas ir G4?

anonimikis 29.03.2017 19:15

Auto pa servisiem vien dzīvoja un tāpēc sēdekļos praktiski nav sēdēts.

anonimikis 29.03.2017 10:02

un tad "laimīgajam" nākamajam īpašniekam daudz ātrāk gaidāmi dārgi degvielas sistēmas remonti. Dēļ kreisā dīzeļa izmantošanas pirkt Latvijā lietotu dīzeļauto ir liels risks.

anonimikis 28.03.2017 9:31

noskrūvē un paskaties.

anonimikis 21.03.2017 16:11

Tolmeta akcija ir kā reiz priekš tevis.

anonimikis 20.03.2017 16:04

beidz ņemties ar to lūzni - reku ir iespēja tikt no tā vaļā un dabūt jaunu auto.

Tolmets.lv/akcija

anonimikis 19.03.2017 16:23

Normālos forumos šādus deģenerātus izolē un tēmas ar aicinājumiem uz pretlikumīgām darbībām dzēš. Te laikam redaktors pagaidīs, kad parādīsies ierosinājums likt bumbas Nordekas autobusu bagāžā un DP savāks serverus.

anonimikis 15.03.2017 10:22

joprojām vakaros pilnas ielas ar šiem lauku zēniem un kundzītēm. Taxistiem arī populāra nodarbe turēt ieslēgtus migliniekus.

anonimikis 14.03.2017 17:26

Pirms 10 gadiem viens students stāstīja, kā šis uz lekcijām braucis un centrā pie ekonomikas faķa auto atstājis. Noliek auto, atver kapotu, izliek trijstūri un aiziet uz 3-4 stundām. Dažreiz trijstūris pazudis, bet tāpat iznācis lētāk kā par maksu.

anonimikis 14.03.2017 9:44

Autobusa šoferi, kuri brauc maršrutā Bauska – Rīga – Bauska nolēmuši neklusēt. Viņiem piegriezusies darba devēja (Nordeka) drastiskā attieksme,

apollo.tvnet.lv/zinas/autobusa-soferiem-piegriezusies-darba-deveja-drastiska-attieksme/788408

anonimikis 12.03.2017 16:22

Domājams, ka šis auto jau ir nopelnījis cieņas pilnu dzīves noslēgumu tolmetā. Ved vien prom, kamēr kust. Un nedomā atdot grupveida izvarošanai uz šrotu.

anonimikis 09.03.2017 13:22

Galvenais aplauziens ir subjektīvi pieņēmumi. Ļoti daudzi iedomājas, ka viņu hobijs ir monetizējams, jo cilvēkiem taču patīk .... bla bla bla.

Pirmais, kas ir jāzina - kas būs mani klienti, cik to vispār potenciāli ir un kāda ir to maksātspēja! Svarīgi ir visi 3 elementi. Jo var būt, ka potenciālo klientu ir daudz, bet tie nevar atļauties produktu/pakalpojumu par tā reālajām izmaksām. Tā visbiežāk ir dažādu hobijbiznesu problēma.

It kā tev liekas, ka visi apkārt par to vien interesējas un nu tik būs, bet kad esi uztaisījis kantori un sapratis reālās izmaksas, neviens to nevar nopirkt.

anonimikis 09.03.2017 11:06

sasitīsi bedrē disku, pasūtīs tevi nuhaj.

pagalmā braucot apskādēsi bamperi pret sētu, gan jau riepas nevienam neinteresēs.

anonimikis 06.03.2017 17:35

Neviens viņus nespiež dzīvot tur, kur nav ceļu. Komunisms ir beidzies.

Cienīgu izturēšanos pret oponentiem no tevis šajā diskusijā nemana.

Cik esi gatavs nomaksāt nodokļos vairāk katru gadu, lai katram lauku pāķim būtu ceļš līdz viņa mājai?

anonimikis 06.03.2017 15:58

Būtiskas nozīmes ceļš ir svarīgs būtiskam novada iedzīvotāju daudzumam. Būtisks parasti ir vairāk nekā 10% vismaz.

Vai tie Bauskas pāķu ceļi ir svarīgi vismaz 3000 iedzīvotājiem? Drīzāk pat mazāk kā 300 būs. Un auto skaits dienā būs mazāks par 100. Nekā būtiska tur nav.

anonimikis 06.03.2017 14:42

Samaziniet uz pusi to ceļu klāstu, kuri tiek uzturēti, un atlikušajiem paliks 2x vairāk naudas.

Daļu nododot pašvaldībām, tās arī būs daudz vairāk ieinteresētas, lai vietējos ceļus neizdangā neatbilstošs smagais transports.

anonimikis 06.03.2017 14:39

Tā kā vasarā daudz braukāju ar velo pa dažādiem lauku ceļiem, tad varu droši teikt ka to ir pa daudz! Un tas ir Zemgalē. Sen tās mājas ir likvidētas un palikusi viena/ divas, kurām var piebraukt no vairākām pusēm.

anonimikis 27.02.2017 10:57

Var pieskrūvēt saplākšņa gabalu. Un pēc tam zvērīgi nosmērēt ar piķi. Bet tas der tikai uz pirmo apskati, ja jau atkārtotā tad tikai metināt derēs.

anonimikis 23.02.2017 16:17

Labs ķeršanas variants - "vilkties" ar 110 uz spidometra pa Jelgavas šosejas otro joslu, kad pirmā iet uz 100. Tā izķers atsaldeņus, kas tādos gadījumos velk visiem garām pa nomali.

anonimikis 23.02.2017 10:30

Pagrieziena signāls jārāda mainot braukšanas virzienu vai pārkārtojoties.

Ir īpaša lohu suga, kas nerāda signālu, braucot pa galveno ceļu un veicot pagriezienu. Ja krustojumā galvenais ceļš maina virzienu, tad PAGRIEZIENS IR JĀRĀDA !!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti