Nevajag no skaļiem virsrakstiem cept raksteļus un zem tiem tad pašiem gudri spriedelēt.
Oriģinālā Ķuzis maku nekur nav pieminējis.
Nevajag no skaļiem virsrakstiem cept raksteļus un zem tiem tad pašiem gudri spriedelēt.
Oriģinālā Ķuzis maku nekur nav pieminējis.
Tagad līdz 110 braucu ar 5. ātrumu. EGR kļūdas vairs nemet, būs laikam izkurējies. Tur toyotām tas EGR mēdz vienkārši aizsērēt ar kvēpu un tad met kļūdu, nekas noplīsis reāli nav. Ziemā slinkums ņemt nost un tīrīt.
Patēriņš it kā nav palielinājies.
Dīzeli nācās ņemt, jo konkrētā modeļa auto ar benzīnu bija tik pāris varianti pieejami.
klau, eksperd, uztaisi sev topiku un tur filozofē. Te ir konkrēts jautājums par manuālo kārbu.
Lai serviss, kas ņēma galvu, tiek galā ar problēmu.
Automobiļa degvielas tvertnē parasti. Priekš pļaujamtraktoriņa 20L kannā.
Nu bet kāpēc tad tiek tirgots kuršos, cenuklubā? ja jābrauc un jāļauj profesionāļiem darīt?
Ja pats to hrenci T40 grib kaut kur uzpūst, tad kas virpirms jāizdara? Jānomazgā? Cik stipri? Ar parastu šļūteni vai augstspiedienu? Ja slieksnī pūš?
cenuklubā ir pūšamie.
Lietotāja rokasgrāmatā tas ir rakstīts.
šis ir ļoti interesants jautājums. Ja tu pārvietojies ar maksimālo atļauto ātrumu apdzīvotās vietas robežās, tad faktiski jau tev nav jāizskata gadījums, ka kāds tevi apdzīs. Tu vadies no pieņēmuma, ka pārējie ievēro noteikumus (kurš tur punkts bija CSN) un, beidzoties apdzīvotai vietai min grīdā. Ja sānā ir kāds pārkāpējs, tad tā ir viņa problēma tagad kur likties.
Pie tam šie pārkāpēji bieži ir smagie auto vai autobusi. Par kuriem ir skaidri zināms, ka nekādi ātrie braucēji pēc tam nebūs dēļ ierobežotāja.
Komentāri zem rakstiem - tur arī ļoti neoptimāla sistēma. Rādās tikai daži. Ja grib redzēt visus, tad tiek pārlādēts viss raksts. Ja tas ir garš ar daudz bildēm, tad pēc tam skrollējies. Būtu jābūt tikai komentāru lapai, lai rakstu vairs neielādē tad.
Pašreizējo sistēmu var atstāt tad, ja visa diskusija ir vienā lapā un foruma dzinējs nodrošina, ka tiek parādīti izcelti jaunie komentāri. Kā reddit, piemēram.
Ja to nevar nodrošināt, tad jātaisa kā pa vecam - viss garā rindā.
Vēl viens piemērs. Vai tas, kurš dzīvojamā zonā (piemēram, Dīķa iela) brauc ar 25km/h ir vai nav sēne?
Kā var dabūt tādu zīmi pie iebraukšanas daudzdzīvokļu mājas pagalmā Rīgā? Piegriezās šortkateri.
Vai tas, kurš brauc pa otro joslu Jelgavas šosejā Jaunolainē (apdzīvotās vietas robežās) ar ātrumu 55km/h un sāk paātrināties sasniedzot (nevis 100m pirms!) zīmi "Apdzīvotas vietas beigas", ir vai nav sēne? Pirmajā joslā ir apmēram tikpat ātri braucoši auto.
Par ko lēnāk? Mums nekur nav noteikts minimālais atļautais braukšanas ātrums.
Nortel teiktais nav pretrunā ar šo citātu. To varam apvienot šādi - izteikuma autora citādi nožēlojamā dzīve ļauj viņam vismaz vienā veidā gūt kaut kādu apmierinājumu
kurā punktā CSN ir ātrās joslas definīcija atrodama?
Un atkal neviens neko nav sapratis. Tik daudz pamuļķu pie Jūrmalas šosejas video komentāros.
telefons nav gadījumā turētājā pie vējstikla?
Rūsa apakšā ir sūds. Brauc, kamēr nav caurs. Tad lielumu nokasi, nopūt ar melno sūdu kārtīgi, nobrauc 10km pa putekļainu grants ceļu un uz pārdošanu.
Tur tās atļaujas nav nemaz tik vienlīdzīgas - www.dmv.org/washington-dc/teen-drivers.php
Ierobežots pārvietošanās laiks, pasažieru skaits.
msh ar laikam ir čipots, bet procesā noraustījusies elektrība un kaut kas nogājis greizi ...
izņemot Mazdas.
Dzinējs jā, tam teorētiski labāk mazāki apgriezieni. Bet dzinējs mūsdienās ir tikai maza daļa no tā visāda aprīkojuma kompleksa, kas atrodas zem pārsega. Un pārējām daļām (it īpaši dīzelim visam ekoaprīkojumam) mazi apgriezieni un lēna kurināšana ir kaitīga.
Pie tam dzinējs (mehāniskā daļa) parasti ir daudz izturīgāks un ilgtspējīgāks, nekā tas dārgais papildus aprīkojums.