Master_D rakstīja: mī zēr tū
Nu skaidrs.
Tātad esam domubhiedros jau 4. vai neviens vairs nevēlas piebiedroties?
Master_D rakstīja: mī zēr tū
Nu skaidrs.
Tātad esam domubhiedros jau 4. vai neviens vairs nevēlas piebiedroties?
osiss rakstīja: Pievienojos domubiedriem - "Iauto".
Malacis. Skatos vēl ir Mārtiņš Šmits pievienojies.
A nu atsaucas, kurš no forumistiem tas ir!!!!
ui, tiiko ieraudzīju, ka Dekstera vārdu tā kroplīgi esmu ierakstījis (piedod, Dekster). Aicinājums uz draugiem bija nosūtīts DEKSTERAM un Edzulim!
Ja kas, VWfans ir arī manos draugos!
Eksyer un Edzuli. Tikko arī es jūs abus uzaicināju savos draugos. Ja neesiet lepni, lūdzu pievienojaties.
BTW pie domubiedriem ir arī izveidota kategorija iauto. Pagaidām tur esam divi gab. - es un djgaca jeb spamers.
edzulis rakstīja: Savā ziņā arī tādēļ, bet principā garšs stāsts, kādēļ M5 Šā vai tā vajadzēja ///M, jo jāliek virsū BMWPOWER numurzīme, bet uz nemotora tādu nevar likt Anyway tie ir tikai daži no daudzajiem iemesliem...
Un M5 nav ideālāks par M3. M5 nav tik sportisks, lai arī jaudīgāks. Nav tas kartings, nav tā asuma, bet anyway ir ļoti, ļoti ok aparāts! No septembra būšu ar viņu ielās
Tātad, cik noprotu, tevi mēs varēsim atpazīt pēc numurzīmes BMWPOWER! Lābs i!
Vispār, Edzuli, vari vairs uz manu iepriekšējo postu neatbildēt. Tikko palūrēju tavā galerijā un secināju, ka savu ideālo M3 esi samainījis uz vēl ideālāku M5.
Vai šāds lēmums bija saistīts ar tava pēcnācēja nākšanu pasaulē?
Edzuli!
Skaidrības labad gribas noskaidrot, vai vakar pie Origo tas biji tu, ko VWfans novēroja, vai arī nē. Un vispār, tev pašlaik ir M3 vai M5???
VWfans apzvērējās, ka tas M3 esot bijis tas, kas tavā galerijā bija aplūkojams.
Aļo, narod!
This topic ir about new OPEL MERIVA!!!
ibio rakstīja:
pzdec ne auto, ka pat kondiška jāslēdz ārā, lai var apdzīt
ja kas, tad arī mana fāčuka Scenic II (taksis) ir tieši tāpat - ja eislēdz konišku, tad uzrāviens krietni sarūk. Tāpēc šamējais arī cenšas šādu opciju pilsētā neizmantot.
p.s. savam Picasso tādu parādību neesmu novērojis.
lusja rakstīja: Ražotāja raksturojumos rakstīts, ka tieši šim modelim maksimālais ātrums ir 180km/st, tāpēc arī meģinājam
Tas, ka manuālī rakstīts, ka max ātrums ir 180 km/h, nenozīmē to, ka šādu ātrumu ražotājs uzskata par drošu ātrumu. Vēl jo vairāk, braucot pa LV ceļiem.
Bet tā jau ir katra personīgā darīšana.
lusja rakstīja: ...pa šoseju braucam līdz pat 170km/st (auto tika izmeģināts), varbūt varēja arī ātrāk bet nemeģinājam...
Es gan ar mazauto neriskētu braukt pa LV ceļiem uz 170km/h.
Lada Niva.
1) īsts apvidus auto;
2) izmaksu ziņā nav problēmu iegādāties jaunu;
3) tikpat neskaists kā Defenders;
4) ceļot ar to var dajebkur, jo, ja kas salūzt, tad āmuru var dabūt katrā lauku sētā.
juha rakstīja:
_PN_ rakstīja: No "kabatas " aperātiem vislabākais ir canon ixus 55
Pilnībā piekrītu!
pašam gan ir IXUS 30, bet tas pēc būtības ir identisks, vienīgi atšķirās megapikseļu skaits (manm tik 3,2).
Lietošanā ir ļoti ērts, neliela izmēra, toteis ar lielu displeju. Tāpat arī bīlžu kvalitāte ir nevainojama!
Sunis rakstīja:
Rashns rakstīja: kura rajona ta fans dzivo,viena zila stav uz volguntes ielasbet patiesiba diezgan maz merivas ir manitas Rigas ielas,es domaju nefirmu autinji
Es gan kaut kā uzkrītoši daudz tās Merivas Rīgā redzu, bet ne zilā krāsā. Pateicoties VWfanam šos auto esmu sācis ievērot...
Es arī tieši pateicoties VWfanam pastiprināti pievēršu uzmanību ikvienai Merivai, īpaši tai, kura ir zilā krāsā!
osiss rakstīja: Meriva ir zila, ja???
To, ka VWfana Meriva ir zilā krāsā, var redzēt viņa galerijā.
Vispār Merivas zilā krāsā ir redzētas diezgan daudz.
Zinu arī kurā rajonā fans dzīvo, bet neteikšu, jo ja viņš pats gribētu to darīt zināmu citiem, tad jau sen būtu pateicis.
150zs rakstīja: Nevaru atrast iisto topiku, Bet VV Fans ir nodevis atklaatiiba savas bilde nu mees vinju varam apskatiit visaa godiibaa!
Bet bija velviens WW fans kuram galeriijaa ir divas bildes ar zivi rokaasd!
Vakar redzēju gan VWfana bildes, gan arī viņa Merivu ar visu valsts numuru. Varu teikt tikai to, ka VWfans ir pilnīgi normāls džeks. Es pat domāju, ka krietni normālāks par daudziem citiem šī portāla apmeklētājiem!
TDI
Man ir tikai viens jautājums: "Ja jau CV ir tik ļoti labs, kāpēc tu veselus trīs subjektus gribi notirgot?". Ja nu vienīgi tavs bizness ir tieši CV pirkšana - pārdošana...
Brālēnam bija CV (dīzelītis). tiesa gan ne paºāk jauns, bet 1997.gada ražojums. Braukšanas komforts patiešām bija lielisks - viss koža - roža, eļektroņi, parktroņik, bla, bla, bla. bet tad vienā skaistā vasaras dienā noklājās turbīna. akd to sataisīja, noklājās degvielas sūknis. Un tā tikai likstas sākas. Stāsts nav par to, ka CV ir sūds. nekādā gadījumā. Jebkuram LIETOTAM auto var gadīties tāda rakstura šaizes. Pie kam atbilstoši Mērfija likumam tas notiek tieši tajā brīdī, kad atrodies kaut kur ārpus Rīgas un vēl tad, kad ļoti steidzies.
tāpēc arī pieļauju, ka autors ir šajā cenu kategorijā izvēlējies divus subjektus, no kuriem vienu vēlas iegādāties JAUNU. Attiecīgi tādēļ arī tiek lūgts visugudro forumistu pieredze, viedokļi nevis lūgums izteikt piedāvājumus lietotu auto alternatīvām.
superb rakstīja: 2 nomiks
redz ja tu pabrauktu ar Touran (vai ari tikai pasedetu un uzmanigi paskatitos sev apkart) saprastu par ko jamaksa 1489 EUR vairak. Laikam jau sada iemesla delj pats esi C3 juzeris ko? )))
Ne tikai C3, bet arī Picasso.
Touran patiešām neeemu pat iekšā sēdējis, bet Zafirā gan. Man patika.
Savus Citroen iegādājos ne tikai patīkamās cenas dēļ, bet arī aprīkojuma un ļoti skaistā (tas, protams ir subjektīvi) izskata dēļ.
Kvalitāte un braukšanas komforts mani pilnībā apmierina.
Vot vecā Zafira man pēc izskata absolūti nepatika, bet jaunā patīk. Ko naverētu teikt par Touran. Sharan ir skaistāks.
Es ik pa laikam mēģinu pierunāt sievastēvu, lai šamējais savu Astra nomaina uz jauno Zafira nevis uz jauno Astra Caravan.
Sorry - Touran - 20 689 eiro (nevis 206889
)
Man personīgi vizuāli daudz labāk patīk Zafira ne Touran.
CV patiešām ir skaists auto, bet JAUNS tas maksā ievērojami dārgāk nekā topika autoa piedāvātie modeļi (lētākais dīzeļdzinējs maksā 28 601 eiro)
superb rakstīja: 1. buvets uz Golf V platformas - patreiz kompaktklase labaka
2. loti kvalitativi salikts, labi apdares materiali
3. TDI dizeli
4. izcila ergonomika, daudz vietas pasazieriem, dazadas ladites, kabatinas utt.
5. vismazakais vertibas zudums
6. loti laba vadamiba, turesanas uz cela un skanas izolacija
7. NCAP triecientestos 5 zvaigznes
Tiaki viena nianse - lētākais VW Touran ar 1,9 litru dīzeļdzinēju maksā 20 6889 eiro, bet Opel Zafira - 19 200 eiro!
Edgarpo rakstīja: Varbūt honda FR-V?
www.bensonsauto.lv/...
Nu vispār šitais man arī patīk daudz labāk, bet izvēle jau bija starp mazda 5 un Zafira.
Vai FRV gadījumā nav mazāka tilpuma bagažnieks?
Atvars rakstīja: Ko pirkt OPEL ZAFIRA 2vai MAZDA 5?? www.autonews.lv/... Esmu braucis gan ar vienu, gan otru, bet jaMazdai ir OK salons un dizains tad no teniskaa viedoklja man liekas labaaks OPELis. Kaas veel ir shai grpaa ( minivei) veeraa njemami a/m ???
Es ņemtu Zafira.
Par Mazda 5 ir nāces dzirdēt (lasīt) ne visai labas atsauksmes. Turpretī par Zafiru pagaidām neko sliktu neesmu dzirdējis. Manuprāt, Zafira ar dīzeļmotoru varētu būt ļoti labs pirkums.
CV vai Sharan ir čitas cenu kategorijas subjekti!
ibio rakstīja: nu un ko tu teiktu par to ka katrā postā vwfans ieraksta, cik viņa meriva ir nobraukusi km vai arī cik bendžu patērē.
tas vairāk velk uz debilitāti nekā dīvainību. par dīvainiem var uzskatīt praidistus
Skatīt mana iepriekšējā posta trešo rindkopu!
Ik gadu uz ielām aizdegas simtiem auto – kādi ir iemesli, un kā šādā situācijā rīkoties? (+ VIDEO)
15
Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO)
21
George rakstīja: Nepārmaksājot neko var dzīvot pie vecākiem.
Labais!