iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
nomiks 08.08.2023 10:29

Ar Renault Austral (Esprit Alpine) man bija tā iespēja iepazīties nedaudz vairāk kā ar pārējiem tajā dienā testētajiem auto.

Pirmais iespaids, ieraugot to stāvvietā, bija ļoti labs. No ārpuses glīts, nav nekā no ierastā franču īpašā dizaina (kāds tas bija, piemēram, Peugeot 408). Konkrētajam Austral bija tumši pelēka matēta krāsa, kas pilnīgi noteikti pat pavisam ikdienišķu auto padara īpašāku, skaistāku.

Iekāpjot salonā, jūtama premium klātbūtne, kaut Austral par premium nebūtu jāuzskata. Abi priekšējie krēsli ērti atbīdās atpakaļ pie iekāpšanas un tad nostājas iepriekš saglabātajās krēslu pozīcijās. Ja pamaina krēsla pozīciju, uzreiz displejā parādās iespēja saglabāt jauno pozīciju. Patiešām ērti.

Nospiežot Start pogu, Austral sveicina ar nelielu džinglu ļoti labā skaņas kvalitātē. Droši vien šo var deaktivizēt, jo pieņemu, ka pēc kāda laika šis varētu sākt kaitināt. Par audio skaņu – testā bija pieejams ļoti labi aprīkots Austral, visdrīzāk arī skandas attiecīgi ir citādākas kā bāzes komplektācijā piedāvātās. Šim bija harman / kardon. Pagūglējot, izdevās noskaidrot, ka šīs ir premium skandas. Un to patiešām varēja just. Man kā melomānam šis ļoti palika atmiņā.

Salona apdare ļoti patīkama gan uz tausti, gan vizuāli. Šim bija kvalitatīva plastmasa apvienojumā ar ādu, vietām arī zamšādu. Melnie (drīzāk gan tumši pelēkie) griesti izskatās ļoti  pat ok. Sēdekļi gan bija bez ādas apšuves, taču manā gadījumā tas pat ir drīzāk pluss nekā mīnuss. Ideālo sēdpozīciju atrast viegli, paldies elektriskajai regulēšanai visvisādos aspektos un leņķos. Vadītāja krēslam pat pieejama masāžas funkcija (trīs režīmi). Krēsli nav izteikti profilēti, taču arī straujākos līkumos no tiem ārā nav jāveļas.

nomiks 08.08.2023 8:21

Aizmirsu pieminēt fantastiski mazo apgriešanās radiusu. Gluži kā senos laikos Volvo 740.

nomiks 07.08.2023 16:17

Škoda, Škoda, Škoda... Prātā nāk Citu zēnu dziesma par lieku štuku. Te gan štuka jāpareizina vismaz ar 60, bet jā, viennozīmīgi mans dienas favorīts. Šajā auto ir viss - komforts, dinamika, viss tik ērts un parocīgs, liels un informatīvs displejs un pats galvenais - ļoti pat saprātīgs range, kas elektroauto ir ļoti būtiski. 500 km nav nekādas pasakas. Pārsteidz patiešām zemais elektroenerģijas patēriņš. Pat pēc dinamiskas braukšanas, pie tam pārsvarā ārpus pildētas, vidējais elektroenerģijas patēriņš nepārsniedz 16,5 kWh/100 km. Šajā rādītājā apsteidz manu Mokka-e, kas gan cenā ir gandrīz divreiz lētāka, bet arī ar ievērojami mazāku bateriju un attiecīgi arī pilno masu.

Ja šobrīd lūkotos pēc elektroauto cenā līdz 60 000 km, Škoda Enyaq (neesmu drošs, ka tieši Coupe versijā) būtu mana izvēle.

nomiks 07.08.2023 16:11

Diemžēl nesanāca ar šo izbraukt tik daudz, cik gribētu, jo ļoti interesanti būtu salīdzīnāt ar savu Honda CR-V. Abi ir līdzīgos izmēros, ar līdzīgu aprīkojumu, hibrīdi (ar viena ātruma pārnesumkārbu).

X-trail ļoti patika. Ļoti. Droši vien iespaidi atškiras, ja salīdzina bāzes komplektāciju ar top komplektāciju (testa bija TOP, protams), bet šim bija viss - skaists (šis gan subjektīvi) divkrāsu ādas salons, stikla jumts/lūka, bagātīgs aprīkojums, dinamika, komforts, un vēl un vēl.

Cena ir līdzīga kā Honda CR-V, Toyota RAV-4, līdz ar to jārēķinās ar spēcīgu konkurenci. Salīdzinājumā ar šiem diviem minētajiem Nissan droši vien zaudē aftermarket vērtībā, bet citādi - noteikti ir vērts nopietni izskatīt šo kā variantu, jair vēlme pēc šādas klases un cenu kategorijas auto.

nomiks 07.08.2023 16:02

Vizuāli glīts arī uz citu dārgāku konkurentu fona, salons salīdzinoši askētisks, bet joprojām funkcināls. Kracas kastes pārsegu tā arī neizdevās atvērt. Gan jau kaut ko darīju nepareizi vai neizdarīju līdz galam.

Dinamika pieņemama, bet trokšņi salonā ir jūtami lielāki, kā, piemēram, Toyota Hilux, nemaz nerunājot par VW Amarok.

Lai arī nebija tādas vajadzības, pamēģināju, kāda ir starpība, ja brauc ar 4x4. Un starpību jūt. Nejau braukšanas ziņā, bet skaļuma gan. Uzreiz jūtama pastiprināta gaudošana (kardāns?) un arī vibrācijas uz stūres. Varbūt 4x4 nav paredzēts, braucot ar lielāku ātrumu? To gan tā arī neuzzināju, jo i-netā meklēt nebija ne vēlmes ne laika.

Ja mērķauditorija ir zemnieki, tad es domāju, ka mērķis netiks sasniegts, jo zemnieki ir daudz turīgāki kā mums mēdz likties un zemnieks nekad nepirks auto, ar kuru ir problēmas. 

Ir lielas izredzes uzvarēt uzņmēmumu iepirkumos, ja izvēli nosaka cena. Citādi, nu nez, nez...

Lai SsangYong izdodas atrast Latvijā savu tirgus nišu!

nomiks 07.08.2023 15:54

Lielā mērā sajūtas bija līdzīgas kā Dacia Jogger, kas, protams, nav nekas neparasts.

Ar liekvārdību te nevar izplūst - manuprāt, par to cenu, kādu Duster var nopirkt pat vispilnākajā komplektācijā, nekādu citu līdzvērtīgu alternatīvu nav.

Manuālā kārba, benzīns + rūpnīcas LPG, augsts klīrenss. Patālāk no metropoles dzīvojošajiem lieliska izvēle.

nomiks 07.08.2023 15:49

Mans pirmais iespaids, redzot Hyundai Ioniq 6, bija tāds, ka kaut kur esmu redzējis šo auto. Un jā. Pie tam nevis vienu reizi, bet vismaz 3 un visas - dažādi auto.

Priekšpuse man atgādina savulaik diezgan populāro Hyundai Coupe (2006 -2009). Tikai mūsdienīgāki lukturi.

No sāniem - Mercedes CLS(1.paaudze), tautā saukts par banānu. Aizmugure - Porsche Taycan. Sanāk, ka par nepilniem 70 tūkst. EUR uzreiz var nopirkt trīs dažādus auto.

Jau pašā sākumā mums dalījās viedokļi par to, vai šis auto ir skaists vai nē. Es biju viens no retajiem, kam likās pievilcīgs.

No ārpuses likās tāds kosmisks, skaidrs, ka salonā jabūt vēl lielākam kosmosam Bet te bija man dienas lielākā vilšanās - Interjeres pavisam noteikti atpaliek no kārtu lētākiem auto, piemēram Renault Austral, AndroidAuto savienojas tikai ar vadu, displejs nav intuitīvs, t.i., jāpiedomā, kur ko var atrast. Ļoti kaitināka, ka katru reizi pie ātruma pārsnieguma un pat pie nepārsnieguma brīdina skaņas signāls, ka pārsniedz. Piemēram, pilsētā brauc 55 km/h, uzreiz pīkst. Vaiu ārpus, kur zīme 70, bet pēc krustojuma tā vairs nav spēkām tik un tā Ionic uzskata, ka pārkāpju.

Protams, sēdēšana ir ērta, dinamika pēc sajūtām ir sliktāka kā Škoda Eniaq. Ar hronometru gan nemērīju.

Īsais spriedums, es noteikti neesmu šī visnotaļ specifiskā auto mērķauditorija. Tajā cenu kategorijā ir pieejams diezgan plašs piedāvājums. Es ar savu maku balsotu par citu auto.

nomiks 07.08.2023 11:07

Vidēji 16 kWh/100 km. Vasarā ir drusku mazāk (īpaši pilsētā). Var pat 13 kWh/100 km iekļauties, braucot pietiekami dinamiski. Ziemā patēriņš ir 22-23 kWh/100 km. Ir bijušas reizes, ka pat vairāk.

Range vasarā ir ap 300 km, kas ir tuvu ražotāja solītajam. Arī tad, ja brauc pa šoseju, bet atļautā maksimālā ātruma ietvaros.

Ziemā, kad sniegs, auksts - domāju, ka max range ir kādi 180 km. Neesmu mēģinājis braukt līdz pilnīgi tukšam. Iesējams, ka range ir drusku lielāks.

nomiks 06.08.2023 19:35

Bija iespēja mazliet izbraukt ar šo. Par to cenu patiešām lielisks un ekonomisks auto. Interesanto, ka top komplektācija bija ar LPG un manuālo kārbu. Pārslēgšanās gan tāda vecmodīga - ar tādu nelielu "djorgāšanos". Tā arī neizdevās eleganti pārslēgt. Dinamika nav tā labākā, bet ir gana pietiekama LV apstākļiem. Braucienam uz Alpiem šo labāk neizvēlēties.

Interesanta papildaprīkojuma opcija - guļamais dīvāns, ka saliekas no finiera kastes (saliekama) un matracis virsū. Gulēt var pilnā augumā, apsēsties gan nevar. Jocīgi, ka no iekšpuses nevar aizvērt bagažnieku, tas nozīmē, ka gulēt jālien caur sānu durvīm.

Var just, ka priekšējā paneļa displejs ir zemākas kvalitātes kā citiem testētajiem, bet funkcijas pilda labi.

Atšķirībā no citiem daudz premiumīgākiem auto Android Auto savienojas arī bez vada. Piemēram, Peugeot 408 tikai ar vadu. 

Par to plato soli noteikti varu piekrist. Arī salona pogu un slēdžu izvietojums vairs nav tik neparocīgs kā savulaik tas bija Dacia Logan.

nomiks 06.08.2023 8:39

Tātad īsais info update par manu Mokka-e, kurai nupat apritējis 1 gads.

Nobraukti 17 500 km, elektroenerģijas (degvielas) izmaksas pavisam 249,45 EUR. Jāpiebilst, ka maksas publiskajās uzlādēs neesmu lādējis auto ne reizi, tā kā ir uzlādes iespēja savā mājā (protams, arī saules paneļi dod savu iegildījumu).

Nav grūti sarēķināt, ka līdz ar to degvielas izmakas ir nepilnas 21 EUR mēnesī pie vidējā nobraukuma 1460 km mēnesī.

Ziemas riepas (noderēs vairākām sezonām) - 564,00 EUR

Apkope (12 000 km) (īsti gan nav skaidrības, priekš kam un ko tur darīja) - 95,00 EUR

Riepu nomaiņa (2 x) - 50 EUR

Riepas remonts - 15,00 EUR

Mazgāšana (PUTO) - 43,00 EUR

Logu šķidrums - 13,86 EUR.

nomiks 03.08.2023 12:52

Vai papildsekcija deg atsevišķi vai kopā ar pamata zaļo gaismu?

Tam varētu būt izšķiroša nozīme

nomiks 02.08.2023 12:53

Piedalos

nomiks 02.08.2023 11:42

Es labprāt pieteiktos, bet skaidru atbildi varētu dot rīt, jo var gadīties, ka 6dien viens bēdīgs pasākums jāapmeklē.

nomiks 30.07.2023 19:43

wons rakstīja: Kādas atsauksmes par lietotu Porsche Panamera 4S Diesel ?

Es domāju, ka te svarīgs tikai viens viedoklis, proti, ko par šo teiks Iautofans.

nomiks 28.07.2023 13:01

te nav tāds gadījums. Māja zem, kamerām. Notika pašaizdegšanās. Šobrīd darbojas apdrošinātāja piesaistītā ekspertīze

nomiks 28.07.2023 10:20

Redz, cik lietotāju, tik dažādas pieredzes.

Savukārt, šonedēļ manam kaimiņam naktī aizdegās VW Passat (8 gadi, nobraukums ap 200 tūkst., vienīgais lietotājs, visas apkopes atbilstoši noteiktajam). Vienkārši tāpat. 3 h pēc tam, kad bija atbraucis ar šo auto mājās. Kamēr atbrauca VUGD, kopā visiem kaimiņiem ar saviem mazajiem ugunsdzēšamajiem aparātiem (pavisam 7 gab.) izdevās ugunsgrēku likvidēt.

Vai tāpēc tagad ir jāsecina, ka visi VW Passat ir mēsli ar lielu potenciālu aizdegties?

nomiks 28.07.2023 9:30

MMX

Es pa daudziem iauto lietošanas gadiem jau esmu iemācījies bezauglīgas diskusijas laikā apstāties. Katra Tava atbilde Iautofanam viņu tikai vēl vairāk uzvelk. Pieņem to kā dogmu, ka viņa viedoklis Tevi neinteresē un dodies poēc viedokļiem tālāk.

Ja par Opel, tad manam radiniekam ir Opel Astra 2015. (vai varbūt arī 2016) gada ražojums, 2.0 l dīzelis (ZS nezinu). Iegādājas mazlietotu (trīsgadīgu). Tātad brauc jau kadus 4 vai 5. Izņemot apkopes un bremžu disku maiņu, šim auto nav darīts pilnīgi nekas. PILNĪGI NEKAS! Rūsas (vismaz ārpusē) pazīmju nav. Viņš ir ļoti apmierināts ar šo auto.

Man pašam reiz bija Opel Zafira Tourer (2013.gads, 2.0 CDTI). Izcils auto bija. Konkrētajs auto šobrīd nobraucis 248 tūkst.km un jūnijā ir izgājis TA bez neviena aizrādījuma.

nomiks 28.07.2023 9:21

mefisto rakstīja: MMX, neņem viņu vērā. Tesla viņam visticamāk ir uz firmu, kur netiek maksāti nodokļi.

Vai no kāršēringa

nomiks 25.07.2023 17:35

MMX rakstīja: Ok, tad jautājums - kādi ir papildus izdevumi, kas jāparedz un cik tas gadā maksā un kāds man sanāk mēneša kopējais maksājums ar šiem papildizdevumiem par jaunu auto? Vai arī uz jaunu auto neattiecas ne apdrošināšanas ne nodokļi ne riepu iegāde? Paņemu, braucu 7 gadus un maksāju tikai kredītu?

Reiz biju jau par šo gatavojis divus rakstus. Raksti seni, bet domāju, ka joprojām +/- aktuāli. Te būs linki:

iauto.lv/zinas/testi/20981-iauto-vai-jauna-automasina-tikai-par-275-eur-menesi-ir-mits-kadas-ir-realas-izmaksas

iauto.lv/zinas/testi/28200-iauto-vai-jauna-automasina-tikai-par-275-eur-menesi-ir-mits-kadas-ir-realas-izmaksas-2-dala-petijums

nomiks 18.07.2023 8:46

Par citiem nezinu. Es, izvēloties sev jaunu auto, vados pēc vajadzībām, iespējām un patīk/nepatīk. Premium esamība galīgi nav svarīga. Kopš 2007. gada esmu pircis jaunas Hondas un pērn arī Opel Mokka-e, jo Hondām elektroauto piedāvājums mani neapmierināja. Visi pārējie auto, kas pa vidu, bija mazlietoti  - gan Opel Zafira, gan Opel Corsa, gan VW Multivan. Neviens no tiem nebija premium, bet tie tāpat bija lieliski auto.

Šogad iegādājos jaunu CR-V (pēc skaita nu jau trešo). Citu šīs klases marku pat neizskatīju kā iespējamo variantu. Neviens neuzrunāja attiecīgajā cenas kategorijā.

nomiks 01.07.2023 15:22

GB12 rakstīja: Ko lai saka - katrs pats sava grābekļa kāpējs. 

Ja par to nobrarukumu - 9 tūkstoši gadā var būt arī visai normāls nobraukums, ja kāds pensis lietojis vai kā ģimenes otrs auto, ja tikai sīčus uz bērnudārzu u.tml. Ja auto ir jauns pirkts EE, tad varētu arī tīri reāli būt.

Manam Jazz, kuru iegādājos jaunu LV 2017.gadā, pa sešiem gadiem nobraukums ir 39 000 km, pirmajos gados bija ap 7000 km gadā, pēdējos divos - mazāk par 5000 km gadā.

Tā kā šādi auto eksistē.

nomiks 30.06.2023 10:28

arba rakstīja: Baigi kaitina, ka dsg sauc par automatu

Tas ir pilnigi atskirigas karbas gan uzbuve, gan uzvediba, gan lietosana, gan apkope, gan remontos, gan ilgdzive

Tad jau pēc Tavas loģikas sanāk, ka ja vadītāja apliecībā ir atzīme, ka atļauts vadīt tikai ar automātisko ātrumkārbu, tad ar DSG braukt aizliegts

nomiks 20.06.2023 18:04

Oplīzē esmu iegādājies 6 auto. Visus izpirku pats. Nekad nskādu problēmu ar šo nav bijis. 

Man arī aizdomas, ka konkrētais gadījums ir pilna servisa līzinga nevis oplīzes gadījums.

nomiks 24.05.2023 9:53

Nu jā. Tās ir bija dienas biļetes uz 3 spēlēm, Trešajā stāvā (at ne pirmajā), bet vietas tik un tā labas. Ja pirktu atsevišķi, tad tajā vietā cena bija 135 EUR. Kosmoss.

Patiesībā no 300-iem sektoriem redzamība daudz labāka

nomiks 22.05.2023 17:54

Esmu bijis kādos 7 PČ. Nekad biļetes nav bijušas tik dārgas. Lai redzētu vismaz vienu spēli, jau ļoti sen nopirku dienas biļetes uz diwnu, kad spēle pret Kazahstānu (dienā 3 spēles). Par divām dienas biļetēm samaksāju 450 EUR.

Kad izmeta akcijas kodu arī uz LV spēlēm, nopirku biļetes vēl uz spēli ar Slovēniju. Katra biļete 45 EUR. Šāda cena jau ir adekvāta un atbilst tai, kā bijis iepriekšējos PČ.

Ar kodiņu varēja nopirkt biļetes par 10 EUR, bet uz spēlēm, kir nepiedalās LV.

Kad biju uz maču Kanāda vs Šveice, priekšā sēdošie Šveices fani piedāvāja nopirkt 6 biļetes u LV vs KZ par 30 EUR gab. Paņēmu un vismaz draugi tika pie iespējas un pa lēto redzēt vēsturisko maču klātienē.

Tagad tik jāgaida, kurā pilsētā spēlēsim nākamgad - Prāgā vai Ostravā, un tad tik jābuko viesnīca, kamēr vēl pa lēto! Biļetes tur stabili būs lētākas!

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti