Vienīgais iemesls vispār Audi pirkšanai ir Q
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vienīgais iemesls vispār Audi pirkšanai ir Q
ArGr rakstīja:
bummerr rakstīja: tatad bez tam riepam, diksiem un sign utt ko ieliku savam komfortam un extraam
2ga laiak ielikti 1266Ls. wot i rekiniet pashi cik tur menesi vai kaa savadak, kam patiik tos santiimus p.i.s.t
Aga, gribi santiimu draazt - peerc golpu
jeb jaunu (2007 gada) BMW ![]()
Mana sniegtā pakalpojuma cena cēlusies precīzi kā degvielai, par 50% no 2003 gada ![]()
Bams rakstīja:
Viktos rakstīja:
Vārdu sakot es nez ko gribu... [zinu tik ka mašīnu]
Esu aprunājies ar n-tajiem pazīstamaiem cilvēkiem kas strāda servisos un katrs teica kaut ko savu...
Iesakat man tādam "idiotam", ko un kā labāk...
Es ieteiktu ņemt vācieti!
Apkope nedaudz dārgāka, bet līmenis 10-x augstāks!
Nekādi japuški, makaronņiki, svensoni un amurikāņi nav spējīgi radīt normālu auto!
Man jau liekas, ka šis ir pilnīgi nepamatots uzdirs....
Pērkot par šādu naudu auto, jāsaprot, ka viņš būs jāremontē, man radies prikšstats, ka A6 remontā lētāks.
deksters rakstīja:
amiz rakstīja:
Ja izstaade ir meerkjeeta jaunu klientu piesaistiisanai, kapeec netiek piedaavaata neviena iespeeja izmeeginat auto testa braucienaa turpat Kiipsalaa?
Kā tu to reāli esi iedomājies?? Ej uz saloniem parastās darba dienās un testē. Izstādē viņam , redz, testa braucienus nedod. Aizbrauc uz Frankfurti un tur paskaties vai dod. Atbilde-Nedod.
forši aizej uz izstādi, bet visas mašīnas pa Ķīpsalu braukā
Man nav tuvu radinieku nevienā partijā
Tā kā ir pilnīgi vienalga vai labi dzīvo Kalvītis, Jēkabsons, Šlesers, vai Marsietis un viņa draugi.
Piedodiet, bet Latvijā nav politisku partiju ir biznesa/draugu organizētas grupas un vienkāršam mirstīgam ir pielnīgi vienalga kura no viņām ir pie varas.
NEbalsoju un nebalsošu vismāz 30 gadus kamēr
1) visās partijās būs bijušie komunisti
2) visās partijās būs aizdomās turamie par neetisku darbību/korupciju
3) visās partijās būs ieprieksēo partiju biedri
4) visas partijas savstarpēji vienosies vienalga par ko, lai tikai tiktu pie pīrāga
Atmetīsim biznesa projektu, paskatīsimies uz šo objektu kā arhitektūras veidojumam.
Klasiski karavīru kapi, patiešām kāds grib, lai viņa vārds ierastīts tādos ?
Kamikadze rakstīja:
arba rakstīja: Rīgas robežās visi veikali bez maksas preci piegādā uz mājām
e??? neva buut buuvmateriaalu piegaade taapat pa maksu, meebeles - arii, utt ... dafiga kas ir ar maksas piegaadi ok, vaargiem un vientuljiem sievieshiem toch pofig, universaalis vai sedans
S....., klients esi, es neesmu maksājis par piegāadi jau nez cik gadus, ledusskapi man ne tikai piegādāja, bet pat veco aizvāca.
Rīgas robežās visi veikali bez maksas preci piegādā uz mājām ![]()
Ja no veikala kaut kas jāved 2 x gadā , tad pamata pirkt šo auto nav.
Pēc gada lietošanas viss auto mazos skrāpējumos, priekša mazos baltos punktiņos, abas durvis nodaudzītas no citu labvēļu durvīm.
IEpriekšējais auto tāds izskatījās pēs 3-4 gadiem.
Zoss rakstīja:
arba rakstīja:
- ziemā atverot pakaļu salonā sēdošiem aukstums nāk virsū
Toties vasarā var ātrāk izvēdināt salonu.
Normālā auto ir klimats iekšā.
Vēl viens mīnuss - atverot pakaļu pie strādājoša dzinēja , izplūdes gāzes nāk salonā ![]()
Auto domāts braukšanai nevis pētīšanai, bet jo jaunāks auto , jo labāk skrāpējas (tas pēc pieredzes) ![]()
Ir vajadzīgs avants, bērnu ratiņus, suņus, kartupēlus, u.t.t. pērk nost.
Nav vajadzīgs, nepērk, jo ir arī mīnusi
- skaļāks
- tas, kas ir bagāžniekā, vienmēr salonā būs dzirdams
- ziemā atverot pakaļu salonā sēdošiem aukstums nāk virsū
Man nevajag, man pat nolaižami sēdekļi nav vajadzīgi.
Autorizētajiem tirgotājiem/labotājiem ir vienotas datu bāzes.
Auto Riga var iegūt pilnu informāciju par jebkuru OOOO , kas remontēts autorizētos servisos
Kad cilvēks pārdod auto ?
1) kad ir jāsāk remontēt
2) kad apnicis
3) kad garantijas laiks beidzas
4) kad krāns jāstiepj garāks
Jāsāk remontēt un apnicis ir apmēram vienā laikā 150 000-200 000 km, NEATKARĪGI no auto vecuma, un tieši tādi arī lielākā daļa parādās tirgū.
Garantijas beidzas pie 100 000 , un atkal parādās tirgū ar nobraukumiem 70 000 -90 000 km, nedaudz pirms garantijas beigām
Kad krāns jāpagarina ? kad nobraukums ir kādi 20 000 - 30 000
Lūk tādi arī ir pamatā auto, kas nonāk tirgū.
Bez šaubām ir arī izņēmumi, bet pamatmasa ir šādi.
Es nobraucu gadā 18 000 , mans kolēģis 7000 km, pēc 2 gadiem būs nopērkami 2 auto ar nobraukumu 55 000 un 21 000 km !!!!!
Uz to ar 21 000 var pieteikties
Jāsaka paldies veikala pārdevējam, kas mani pierunāja ņemt izmēģināt auto ar automātisku kārbu. Man pat prātā nenāca pirkt auto ar automātu, jo biju pinīgi pārliecināts kloķa raustīšanas piekritējs un visi izmēģinātie auto ( līdz 2000 gada ražoti ) ar automātiem mani neapmierināja, bet izmēģinot jaunu 6 pakāpju automātu nekādas domas par kloķa raustīšanu vairs nebija.
Viss plūst viss mainās, tehnika attīstās, sastrēgumi kļūst lielāki un tagad esmu pilnīgi pārliecināts automātu piekritējs mašīnai, kas ir ikdienas lietošanai.
Yukki rakstīja:
Uggga rakstīja:
Yukki rakstīja: Arī jautājums līdzīgs, -cik ātri pie apgriešanās drīkst slēgt no atpakaļgaitas uz Drive un otrādi? kautkur lasīju, ka nevar kā manuālo kārbu uzreiz mest no R uz D, tas jādarot "lēnām"... ko nozīmē lēnām un vai šis ierobežojums ir spēkā arī moderniem automātiem?
Teorētiski, kad mašīna apstājusies, caur N (lai paspēj "ielikties") liekam D un otrādi. Bet praktiski var diezgan ātri, tikai nevajag īpaši bieži to praktizēt, jo kārba tam nav paredzēta un "izvalkājās" ir pieredzēts...
tātad automāti joprojām sux šis ir otrs iemesls, kāpēc joprojām vēl dodu priekšroku kloķa raustīšanai, pirmais iemesls ir aiztures laiks pirms kickdowna, kas parasti nedaudz krīt uz nerviem
Tas laiks nav garāks, kā izspiest sajūgu izņnemt no ātruma, ielikt ātrumā, atlaist sajūgu ![]()
VWfans rakstīja: Vakar iztaisīju ekobraucienu maršrutā Jugla - Sigulda - Gaujiena - Veclaicene - Viru - Pilva - Viru - Valga - Valmiera - Ragana - Jugla. Nobraucu pa šosejām 549 km, turot 70 km/h piektajā pārnesumā. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāca 3,91 litrs uz 100 km, jo iztērēju 21,46 litrus dīzeļdegvielas uz to minēto ceļa posmu.
Katrs baudu gūst savādāk.
Idiotu ir pilni Latvijas ceļi.
Gan tie, kas veido vilcienam līdzīgās neapdzenamās rindas aiz fūrēm ar saviem mazmotoriem + kartupeļu maisiem
gan arī pretējie
Sēdi fūrei astē, pieklājīgā distancē, noteikti kāds apdzīs un pats sēdēs fūrei astē, kaifu no tā laikam ķer.
Jo dārgākas riepas, jo lielāka cenu starpība.
Riepām, kas man interesē Rīgā cena - 212 Ls, tur - 108 Ls !!!!!!!!!
Uz komplektu starpība sastāda 416 Ls !!!!!!!!!!!!!!!!!
Piegādā norādītajā adresē, sarunā ar pazīstamu servisu, kur montēsi, lai ved uz turieni, kad atved piezvana.
Uz prasīto izmēru P6000 maksā 75 Eu - 53 Ls ar piegādi Rīgā norādītajā riepu servisā ![]()
Reifendirekt.de
Cenas ļoti draudzīgas, piegāde 1 ned. laikā norādītajā adresē, ir pārbaudīts.
Normāla dzīves loģika, bagāts vācietis pārdod A8, jo kļūst par dārgu un ķēpīgi uzturēt, nabaga latvietis nopērk un saka viss ir labi