iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
juha 10.01.2008 15:20

Vispār man ar apsardzniekiem darīšana bijusi vienu reizi - Valdemāra ielas RIMI nopīkstēja kases vārti (viltus trauksme). Visu noskaidrojām ļoti korekti.

Bet viens mans izbijušaias klases biedrs studiju laikā piešancēja apsardzē. Viņam dikti patika zīmēties pa apsargājamā objekta apkārtni ar savu gumijas rundziņu. Tikmēr zīmējās, kamēr dabūja no vietējiem pacaniem pa ķobi ar paša steku.

juha 10.01.2008 15:10

Nortel rakstīja: No cilvēka, kurš riskē ar dzīvību par kapeikām, viedokļa, labāk lieku reizi nodrošināt sevi, nekā saņemt nazi ribās vai lodi pierē.

p.s. Pie katra normāla kluba ir novērošanas kameras. Tās ir arī policija iecirkņos. Vajag vienkārši apskatīties video. Tur būs redzams, kas ir kas.

Tev ir visas tiesības vērsties pie darba devēja, lai šis apgādā Tevi ar darba aizsardzības līdzekļiem. Noteikti Tavā darba vietā ir veikts darba vides risku izvērtējums (Tev ar to ir jābūt iepazīstinātam, gan jau, ka pats parakstījies neizlasījis), kur ir uzrādīti krimināla rakstura vardarbības draudi, tai skaitā nazis vai svins ribās. Līdz ar to darba devējam Tevi jānodrošina ar bruņu vesti. Ja darba devējs atsakās to darīt, tad dodies uz darba inspekciju, lai viņi noskaidro, kas un kā.

juha 09.01.2008 14:29

Ūpi!

Tev pie rubuldesmit ir 6 tūkstoši apgriezienu???

juha 09.01.2008 13:42

Kur Sviesta vadības bloka topiks pazuda (no rīta bija tāds ietaisīts). Neizturēja lingvistisko svaru?

juha 09.01.2008 13:39

Šis tas periodiski jāpārlasa būs pilnīgi jebkuram auto.

juha 08.01.2008 14:34

Kāds tur brīnums. D-korejieši un jopoškas taisa visu, ko vien nav slinkums uztaisīt. Man, piemēram, ir Hyundai eļļas radiators, bet vienai paziņai savulaik bija Mitsubishi mob. telefons.

juha 08.01.2008 11:15

Ho

He

Ha

Hu

Nav ne jausmas.

juha 08.01.2008 11:13

Bibliotēkā nav???

juha 07.01.2008 11:27

TDI rakstīja:

Zoo rakstīja: Un ir jaatceraas, ka šipenes uz gluda asfalta palielina bremzeesanas celju....

tas gan ir ljoti no svara - kaada ziimola shipenes un kaadas neshipenes , shitoo shtelli var pachekot riepu testos , tur var redzeet ka tas taa gluzji nava

Riepu testi vai netesti, bet šipenes samazina riepas un asfalta saķeres laukumu, tāpēc pat tīri teorētiski bremzēšanas ceļam ir jāpalielinās, it sevišķi, ja riteņi sabloķējas un sāk šļūkt.

juha 07.01.2008 10:52

Fiziku nepiemānīsi ne ar šipenēm, ne bezšipenēm. Ja galvā pelēkās vielas vietā sāk ieviesties brūnā viela, riepa nebūs glābējlīdzeklis.

juha 07.01.2008 8:20

amiz rakstīja: Parbaudiju drosinatajus. Itkaa peec visa rakstiitaa atbilst 4ais. Tas ir vesels.

Varbuut vaina ir reostatā, ka regulē spilgtumu?

Ja beigts reostats, tad vai nu nedeg nekas, vai viss deg kaut kādā konstantā spīdumā neatkarīgi no reostata grozīšanas. Reostatu vienkārši pārbaudīt - pagrozi un skaties, kas notiek. Pie tam ar paneļa reostatu regulējas arī pārējo priboru apgaismojuma intensitāte (pečkas kloķim, radio), tāpēc, ja vaina būtu reostatā, tad arī tur vai nu nebūtu apgaismojuma, vai arī tas neregulētos, grozot reostatu.

juha 07.01.2008 8:17

Lampu tur ir daudz. Katram pulkstenim bija laikam pa trijām, vēl ir pārējiem rādītājiem utt. Ja sadeg drošinātājs, tad pazūd viss paneļa apgaismojums, nevis tikai pulksteņu. Domāju, ka pušu plates celiņš.

juha 05.01.2008 16:12

Palaidniex rakstīja:

juha rakstīja:

Nu, nu! Canon imidžstabilaizera objektīvs (400 mm) manās rokās nokļuva kaut kad 2003. gadā. Man to aizdeva nedaudz paniekoties. Ikdienā to verķi kopā ar 2X telekonverteri lieto vīrs, kurš ļoti nopietnā līmenī nodarbojas ar putnu fotografēšanu. Kopš viņam ir šis stobrs, statīvs mierīgi atdusās tālākajā kaktā. Pats varu teikt tikai to, ka gribēdams nevarēju uztaisīt izsmērētu bildi.

Nu, nu - panaceja visām bēdām stabilizācijas sistēma? Jo garāks bibis, jo vairāk vajag statīvu. Protams - Pa dienas vidu vari bildēt ar dajebko°, kaut no rokas tupot helikopterā vai braucot ar auto, tikai dienas vidus smupām bildēm nav labākais laiks dēļ gaismēnām...

Pamēģini nobildēt ar to objektīvu bildi ļoti agrā rtīā, vai vēlā vakarā ar paprāvu asuma dziļumu.

Tā, lai bildē būtu arī putns un bilde būtu bez trokšņa - tātad pie salīdzinoši maziem ISO. Ja ir objektīvs bez IS, tad vēljoprojām spēkā ir aksioma, ka slēdža ātrums sekunes daļās nedrīkst būt mazāks par fokus attālumu, jebšu ja bildē ar 400 mm bibi, tad slēdža ātrums nevar būt mazāks par 1/400. Is pieļaus nobildēt 2-4 reizes lēnāku slēdža ātrumu, proti kaut kas ap 1/200. Un tad iet runa par mazkustīgu putnu...

Un treškārt - patiesi laba putna bilde netiek buldēta ar zemākā līmeņa spogulenēm, kā arī labs IS bibis uz 400 mm maksā pietiekamu astronomiju. jauns ebay (kur tas ir manāmi lēts) tas maksās ~Ls 2600 +transports un muita par F/4 versiju vai 3600 +transports un muita par F/2,8 versiju - pa lēto vai ne? TIci man par lietotu bibi arī gribēs visai apaļu summiņu...

Nu nav Tev acīmredzot liela prakse bijusi. Par stobriem bez IS teorija ir pareiza. Par pārējo gan gandrīz viss ir aplami. Un kas tās par zirga cenām? Manis minētais stobrs maksā ap 1000 latu (nav nekāds draņķis, bet Canon L sērija), ja pērk ASV. Neviens nav tik galvu saspiedis, lai to pasūtītu no veikala un pēc tam muitu maksātu. Priekš tā ir labi draugi, kuri regulāri peld pāri dīķim un to mantiņu tur nopērk un atved. Par ISO - dabas fotogrāfi ļoti retos gadījumos lieto ISO, kas lielāks par 100, bet vislabāk tomēr ir lietot 50 vai 25. Tie īpaši retie gadījumi ir tad, kad momenta vienreizīgums ir svarīgāks par attēla kvalitāti (piemēram, moments, kad pirmoreiz tika fiksēts kā klinšu ērglis plosa dzērvi, līdz tam tika uzskatīts, ka šīs sugas neatrodas vienā trofiskajā ķēdē).

juha 04.01.2008 21:54

Palaidniex rakstīja: juha

stabilizācijas sistēmas tikai mazliet piepalīdz - tās nav nekādas brīnumdares... un labs statīvs arī labi maksā - tas statīvs kas derēs ziepim nekādi nederēs spogulim...

KKTK - labas bildes neaprobežojas ar 50mm F/1,8, un kāpēc ne F/1,4?

Un vēl zooms ar kājā ātri piegriezīsies...

Nu, nu! Canon imidžstabilaizera objektīvs (400 mm) manās rokās nokļuva kaut kad 2003. gadā. Man to aizdeva nedaudz paniekoties. Ikdienā to verķi kopā ar 2X telekonverteri lieto vīrs, kurš ļoti nopietnā līmenī nodarbojas ar putnu fotografēšanu. Kopš viņam ir šis stobrs, statīvs mierīgi atdusās tālākajā kaktā. Pats varu teikt tikai to, ka gribēdams nevarēju uztaisīt izsmērētu bildi.

juha 04.01.2008 12:49

Marx rakstīja:

juha rakstīja: Sāc ar šķidruma pieliešanu. Ja, pret kalnu braucot, iedegas brīdinājuma lampiņa, tad līmenis ir krietni par zemu. Aukstam motoram līmeni uzlej līdz minimālajai atzīmei, tad arī siltums atradīsies.

Bet vispār - ja zūd šķidrums, mēģini pameklēt, kur tas pazūd, jo atsevišķos gadījumos šķidruma zušana ir pirmais solis uz lielākām problēmām par siltuma izbeigšanos salonā.

"

škidrais jau īpaši nezūd, ir dažreiz piles pie ūdesūkņa, jo tam ir "samaduj" blīve, varbūt vēl kāds savienojums trubām pilinās (tas viss pēc motora maiņas operācijas), vai iztvaiko caur vāciņu, pus gadā kāds 1L šikdrais ir jāuzlej..

motorā cerams ka nezūd, kā nekā "jauns" motors (jau gadu, ~20t km) ar jaunām galvas blīvēm (galvas slīpētas utt), šķ. zudumi identiski vecajam motoram..

Caur vāciņu šķidrums netvaiko, tosolu vispār ir ļoti grūti iztvaicēt. Ja pusgadā jāpielej ap 1 l šķidruma un skaidri zini, ka sūces ir tikai gar patrubokiem un sūkņa blīvi, tad nav pamata panikai. Vienkārši pielej līdz līmenim un viss.

juha 04.01.2008 12:43

Statīvs nebūs vajadzīgs, ja:

1) pirksi objektīvus, kuriem iebūvēta attēla stabilizācijas uzparikte (tādus piedāvā Canon, Sigma, gan jau, ka vēl kāds brends);

2) pirksi kameru, kurai pašai ir uzstādīta attēla stabilizācijas uzparikte, tādas ir divām Pentax kamerām (noteikti K10D, kā arī un K100D vai arī K110D - īsti neatceros, kurai tieši). Par citiem zīmoliem informācijas nav, jo esmu iecienījis tieši šos aparātus jau kopš pagājušās tūkstošgades.

Taču statīvs foto ekipējumā nebūt nav dārgākā manta. Vislielāko cenu sastāda stikli.

juha 04.01.2008 12:33

Sāc ar šķidruma pieliešanu. Ja, pret kalnu braucot, iedegas brīdinājuma lampiņa, tad līmenis ir krietni par zemu. Aukstam motoram līmeni uzlej līdz minimālajai atzīmei, tad arī siltums atradīsies.

Bet vispār - ja zūd šķidrums, mēģini pameklēt, kur tas pazūd, jo atsevišķos gadījumos šķidruma zušana ir pirmais solis uz lielākām problēmām par siltuma izbeigšanos salonā.

juha 28.12.2007 11:16

Dorisa rakstīja:

juha rakstīja: , zems spiediens bremžu sistēmā utt.).

nu tu gan salaidi.....

Var jau būt. Es tak no auto neko nesajēdzu, tik kā finieri lobīt.

juha 28.12.2007 11:09

Ja iedegas ABS lampiņa, tas nozīmē, ka ABS ir atslēdzies (bojāts kāds devējs, kaut kur aukstais lodējums vai pušu vads, ABS kompis izdomājis sajukt prātā utt.). Ja iedegas bremžu lampa, tas nozīmē, ka var būt noticis ļoti daudz kas (nodiluši kluči, slikti kontakti, zems bremžu škidruma līmenis, zems spiediens bremžu sistēmā utt.).

juha 21.12.2007 11:31

pozitiivais rakstīja: vajag busu 2 stūra dīvānu transportēšanai....vai ir kādi varianti??????????

www.balticlines.lv/...

juha 19.12.2007 17:26

Zoo rakstīja:

andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri

muaaaaahaaaahaaaaa.....

pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...

kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas

golf2, plee

nu tad sameklee sev kaadu 740 volvo...

+

labi bamperi

cieti dzelzhi

motors nenaak salonaa

RWD

tik aatri nemaz neiet

Pēdējais iemesls ir ļoti pārliecinošs.

juha 07.12.2007 12:00

cps2 rakstīja:

juha rakstīja: Kādā sausā un siltā vietā. Ņem no mašīnas ārā un izkarini, lai žūst. Pie reizes novērs cēloni, kāpēc vispār tās palika mitras, jo savādāk pēc pāris nedēļām žāvēšanas procedūru varēsi atkārtot.

cēloņa novēršana bija pirmais par ko domāju savādak vispār nebutu jauci ārā! ja žāvēšu mājās tad līdz vasarai neizžus!

Tad piestutē viņām blakus siltā gaisa pūtēju (elektrisko sildītāju, kuru nedrīkst atstāt bez uzraudzības). Es šādā veidā pirms 1,5 mēnešiem žāvēju bagāžnieka paklāju. Izžuva pāris stundās.

juha 07.12.2007 11:12

Ideots rakstīja: koa

ļoti daiļrunīga teksta, nika un avatara kombinācija.

juha 07.12.2007 11:11

Kādā sausā un siltā vietā. Ņem no mašīnas ārā un izkarini, lai žūst. Pie reizes novērs cēloni, kāpēc vispār tās palika mitras, jo savādāk pēc pāris nedēļām žāvēšanas procedūru varēsi atkārtot.

juha 06.12.2007 15:39

Sviestc rakstīja:

Ozz rakstīja: man te naff skanjas, bet izskataas, ka šim kungam kaut kas pie USPS Priority Mail International tomeer iisti nepatiik

Jā..bez skaņas ir pagrūti izprast Pamatdomu tam stāstas..

īsumā izsakoties, Kungam nepatīk dažas nianses sadarbības procesā, bet kopumā ir samērā laimīgs...

nu kaut kā tā....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti