iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ak 28.03.2014 12:06

Ir turbīnas spiediena devējs, kolektorā ieskrūvēts. Pēc tā dotajiem rādījumiem tad arī tiek regulēts turbo spiediens. Es tikai nezinu, ka to pārbauda, jāprasa kādam, kas prot

ak 28.03.2014 8:08

Vai tad no atpakaļejošās var ieraut gaisu augstspiediena sūknī? Es domāju, ka tikai aizsūtīt uz bāku atpakaļ, un viss.

ak 28.03.2014 8:03

Vispār te izskanējušai viedoklis, ka tāpēc, ka fanam ir lētā škodiņa, nevar gaidīt tādu pašu attieksmi kā gadījumā, kad servisos griežas ar mazlietotu dārgākas klases auto-tas ir tipisks uzpūtīgums, kurš piemīt arī dīleru servisiem piemēram, tam pašam Volvo kantorim Mūsa motors, ar kuru saskāros, kad man bija Volvo. Acīmredzot dīleri pārāk labi dzīvo, ka klientu apkalpošanas ētika, un sava uzņēmuma prestižs nav svarīgs. Es arī domāju, kādu auto un pie kā pirkt, kad apniks remontēt lielo, komfortablo, bet ar lielu nobraukumu, vācieti. Un pēc šādas VWfana pieredzes, un Karlo es diezi vai iešu. Vajadzētu būt vienādai dīlera attieksmei attiecībā pret garantiju, vai klients ir pircis Fabiju, vai SuperB. Karlo izteikums, ka sīkā graboņa norma ir ielas huligānu līmenī, jaunam auto nekam un nekur nav jāgrab. Fan, turies, es un mani kolēģi jūtam līdzi un ceram, ka Tu panāksi, lai Škoda izlabo savas kļūdas.

ak 27.03.2014 20:50

Ja tā graboņa ir reāli dzirdama arī citiem, nevis tikai Tev, tad, ja Karlo motors kaut vai goda pēc netaisās neko darīt, tad dodies uz PTAC un raksti čhiem vēstuli. Gan jau ir kāds pazīstams, kurš to var angliski izdarīt, varbūt pats proti? Tur nevajag nekādu diplomātisko stilu, pietiks, ka īsi un lietišķi aprakstīsi situāciju

ak 27.03.2014 20:38

Tāpēc jau arī noklājās, ka pārspiediens. Es varu pastāstīt savu pieredzi ar atjaunošanu. Opeļa 2,2 DTH Garett turbīna. Atjaunoju turbomotors.lv, kopā ar uzlikšanu un noņemšanu ap 400 Ls. Pēc 10 000 braukšanas turbīna atkal noklājās. Atjaunoja vēreiz, pa garantiju. Līdz šim brīdim ir nobraukti 1.5 gadi jeb 50 000 ar šo atjaunoto versiju. Jauda auto ir, bet jau no paša sākuma turbīna gaudo, t.i. kad motors nav uzsilis, tad skaņa tāda, it kā ātrā palīdzība kaut kur netālu būtu dzirdama. Kad atrādījos turbotomorā, šie teica, ka spiediens un balanss esot uzregulēts ideāli, un, ja vēl kas notiek, tad tā esot tikai mana auto vaina. Tā es līdz šim braucu, turbīna vēl iet, gaudo, bet eļļu uz 10 000 noēd tikai līdz litram. Ar oriģinālo vispār nebija jāpielej Cilvēks, pie kā parasti remontēju citas dīzeļa pamatlietas teica, ka bija jāņem vai nu jauna , vai laba lietota. Laba lietota 120 Ls pirms 1,5 gadiem. Tagad šim modelim pat nav piedāvājumā lietotas. Tikai dalos pieredzē, pats tagad laikam ņemtu lietotu, kuras ass nekustas uz pirkšanas brīdi, un brauktu

ak 27.03.2014 10:01

K442 piesārās vienam aspektam, kuram nebiiju pievērsis uzmanību. Vairākas dzīves. Agrāk nebija datorspēļu, bet tagad daudzi jaunieši tās spēlē, un tik ļoti attālinās no realitātes, ka sāk domāt, ka dzīves tiešām ir vairākas, un, ka ielidošana grāvī vai stumbrā nekas liels nav, "spēle iedos jaunu dzīvi". Vārdu sakot-virtuālā realitāte, kurā daudzi dzīvo, traucē reālajai uztverei. Cilvēks brauc ralliju datorā kā ērglis, tad kādā brīdī iekāpj īstā auto, ar datora pieredzi, un .........

ak 27.03.2014 8:31

Skaidrs, tas ir spēļu veikals. Pirmkārt, atļauj savam telefonam (uzstādījumos, uz ekrāna velkot no pasas augšas uz leju) veikt jebkādus downloadus tikai caur Wi-Fi, nevis caur mobilo tīklu. Otrkārt, cik saprotu, pašu spēles neinteresē, tad vispār tas mobogenie Tev nav vajadzīgs

ak 27.03.2014 8:27

Tu te kaut ko muldi. Sakumā saki, ka velk failus nepārtraukti, tad saki, ka kancelē... Ko tad galu galā viņš dara? Tad atslēdzies no interneta, nu viss, ja negribi, lai kaut ko downloado. Androīds?

ak 27.03.2014 8:21

Vajag panāk caur audzināšanu to, ka, ja kaimiņa Jānis ar tēta auto skaisti (pieņemsim skaisti, tas ir atbrauca atpakaļ bez avārijas) pavizinājās, tad pārējie jaunieši apkārtnē domātu, ka tas ir slikti, šmigā ar tēta auto braukt, nevis, ka kaimiņu Jānis tagad ir 'baigais džeks", un tagad katram ir gods kaut ko tamlīdzīgu atkārtot. Lai jaunieši spētu šīs lietas atšķirt ir jābūt daudziem grūti sabiedrībā izpildāmiem nosacījumiem: kā jau iepriekš teicu-audzināšanai ģimenē un sabiedrībā, izglītošanai par auto jautājumiem, un vēl, lai jaunietis ir psiholoģiski stabils un aug labvēlīgā ģimenē. Labvēlīgā nozīmē nevis tikai materiāli nodrošinātā, bet kur ir abi vecāki, nestrīdās, ir mājās, pavada laiku kopā ar bērniem. No šādas ģimenes var izaugt jaunietis, kurš jūtot, ka situācija iet uz greizo pusi, var pacelt balsi un teikt- "stop, ko jūs darat ? Tas ir stulbi un bīstami". Bet es te laikam pasakas rakstu, tā "ņe bivajet". Agrāk bija viens ierobežojošs faktors-visādi auto bija tomēr grūtāk pieejami, tagad katram var atrasties dzelzis, ar ko test pa laukiem.

ak 26.03.2014 19:55

Jā, pasažiera līdzatbildība varētu būt variants, kurš strādātu, kad ir vismaz pāris potenciālie pasažieri, kuri vēl ir pie prāta. Bieži vien tomēr visi ir uz viļņa, un pasažieri ir tādi paši, kā vadītājs, t.i. visiem jau pie kājas, ka tikai laist dzīvē un tad vairs nedomā. Man ir personīga alkoholiķa pieredze, bīstamajā manas dzīves posmā ir paveicies līdzīgās situācijās, bet es labi atceros, kāds noskaņojums valdīja kompānijā, kurā jau visi bija šmigā, un kopēji nolēma laist uz rajona lauku diskotēku. Ka tikai kāds ved.

ak 26.03.2014 16:12

Visos laikos, šad un tad, ir notikušas avārijas, kurā apdzērušies jaunieši ar lieliem ātrumiem nositas, masveidā, visi pasažieri, vai vairāki vienā reizē. Arī padomju laikā tā notika. Šos ne pārāk biežos gadījumus nekā nevar noregulēt ar sodiem, vai CSN izmaiņām, jo tur nekas netiek ne tuvu ievērots. Pie kam kā likums tas notiek naktīs kādā no lauku rajoniem, kur parasti maz brauc, un CP uzraudzība nenotiek, arī fotoradarus tur neviens nekad neliks Šis lietas ir atkarīgas no situācijas ģimenē, no ģimenes locekļu un sabiedrības kopumā attieksmes, ko bērns mācās no zīdaiņa vecuma līdz brīdim, kad apsēžas pie stūres.

ak 26.03.2014 10:47

Es, piemēram, nesaprotu, kā Slinkais mēra vietu automašīnā. Esmu braucis ar 2 Chrysler, vienu 1999. gada, otru pavisam jaunu, šī gada. Tur ir milzīgi daudz vietas pilnīgi visam, izņemot vadītāju. Man ir augums 190, bet kājas īpaši garas. Tajos Chrysleros vadītājam kāju garumam ir mazāk vietas, nekā tai pašai Lagūnai. Jaunajā pat mazāk, kā tajā vecajā. Vispār nesaprotu, kā var pirkt tādu šķūni, ar tik neērtu vadītāja vietu. Vienīgi džekiem ar īsām kājelēm tur ir vietas pietiekami pie stūres. p.s. Espaisā nav labāk, tas pats ar vadītāja vietu tieši kājām

ak 24.03.2014 20:46

Apsveicau VWfan, ka vismaz lieta pavirzījās, un ir kaut kāda skaidrība

ak 21.03.2014 9:48

Nortel, un kur nu vēl mazgāšana.... sedanu mierīgi 5 minūtēs nomazgā, jumtu var mierīgi aizsniegt. Bet minivenam pat es ar saviem 190 cm visu aizsniegt nevaru

ak 20.03.2014 12:07

Šeit arī piekrītu Bet lasot šo komentāru visu laiku domāju- vai autors ir īstais, oriģinālais Ivars Caune, vai kāds ir šādu nikname izvēlējies

ak 19.03.2014 11:21

Ka tad Tu tos bērnus vari aizvest, ja visu laiku vai nu pa ceļam noklājies, vai stāvi servisā mēnešiem

ak 19.03.2014 10:52

Šeit varu izteikt tikai līdzjūtību par notiekošo, un apbrīnu, par pacietību Bet vispār nesaprotu-kam Tev tas mēsls ir vajadzīgs? 2003. gada espaiss maksā apmēram 3000 eiro. Tak par to naudu ir arī mašīnas ar ko braukt

ak 13.03.2014 13:37

Interesanti, kas tas par cauruļvadu pie sūkņa, ar kuru nepareizi pievienotu auto vēl kustas uz priekšu

ak 10.03.2014 8:32

Jā, VW fan. Es te neko ieteikt nevaru, bet pašam līdzīgas graboņas ļoti kaitina, vienmēr meklēju un ložņāju apkārt, līdz atrodu. Tāpēc tikai jūtu līdzi, un gaidu, kā tad beidzot atrisināsies

ak 07.03.2014 14:50

Es vismaz, mēģinātu parādīt citam servisam, tas nekas, ka tur nav garantijas atbildīgā. Bet varbūt tur ir mehāniķis ar labāku pieredzi. Esmu dzīvē saskāries ar to, ka serviss ir liels, pazīstams, bet mehāniķis lohs. Tev jau citā servisā nav jāremontē, lai tikai nosaka no kurienes nāk tā graboņa

ak 05.03.2014 8:37

Diezgan jocīgi, ka tik ilgi čakarē ar tādu sīkumu.

ak 28.02.2014 14:50

VW fan, kā gāja pie dīlera? Atrada beidzot, kas Tev tur grab?

ak 25.02.2014 15:53

Vispār, VWfan, tas ir vāks. Tev ir liela pacietība. Grabēt nedrīkst piekarē ne jaunam, ne vecam auto. Neslavēju savu veco auto, ir citas vecuma vainas, bet piekare negrab nekur. Darbā kolēģei ir jauns Ceed, tam arī grab priekšā kaut kur vai piekare, vai stikā kaut kas, un ofic. serviss saka, ka nekas neesot, viss normā, neesot bīstami

ak 20.02.2014 15:36

Šeit Tev, Aansi, ir taisnība. Jābūt ar ļoti stipru savu stāju, un vēl erudītam cilvēkam, lai spētu kritiski pieiet MIL sniegtajai informācijai. Tieši tas arī ir MIL spēks, un tāpēc partijas grib iegūt kādu no masu informācijas līdzekļa veidiem savā pakļautībā. Puse Latvijas pensionāru skatās visu dienu tikai tv, pietiek kādam žurnālistam kādu nosaukt par zagli, vai arī minēt, pievienoto vārdu-iespējams, un viss, visa tauta tā arī domā-zaglis. Fakti vairs nevienu neinteresē. Kaut gan, piemēram, zagšanu valsts līmenī tautai piemīt apbrīnojama spēja ātri aizmirst

ak 20.02.2014 9:43

Aansi, visi viedokļi ir subjektīvi, tikko kāds apraksta kaut ko, un ja rakstītājs nav robots, bet cilvēks, žurnālists, vai speciālists, tāpat tur klāt ir personīgā attieksme Labums no tā ir, ka mēs dalāmies tajā dažādajā pieredzē, un nonākam pie kaut kāda, vismaz ģenerāli, kopīga secinājuma. Un varbūt arī uzzinam kaut ko derīgu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti