Ņivas reduktors gaudo uzreiz, no rūpnīcas Agrāk sovhozā deva ik pa 3 gadiem jaunu, un arī tad tos 3 gadus novilkt bija knapi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ņivas reduktors gaudo uzreiz, no rūpnīcas Agrāk sovhozā deva ik pa 3 gadiem jaunu, un arī tad tos 3 gadus novilkt bija knapi.
Visu var kaut kur norakt. Bet vienmēr būs robeža, ko var fwd, rwd un dažādie pilnpiedziņas varianti. Kur nu vēl dziļi individuālās vadītāja prasmes
Jauda ir. Nav kā- JAUDAS
Tikko rautā nopirku pa 5.30 Ls laikam, kaut kāda noname, bet metāla (arī kāts metāla) ar asu galu nokrāsotu sarkanu , un palielu liekšķeri garumā. Nav smaga.
Bet vispār pēc gariem laikiem braucu ar rwd. Tempā braucot nav nekadu vainu, bet ja jāuzsāk un ir sniega kārta, baigi jāiespirngst, lai izkustētos.
redzēts, bet bija aizmirsts. Labs.
Pirms kada lika bija Vectra, pec ziemas kasīšanas pamanīju, ka stikls švīkains, paša darbi Skrāpejot ledu. Pēc kāda laika (tas bija pirms gadiem 4 ) tikko pirktajam Volvo S40 arī parādījās, arī no kasīšanas. Ar plastmassas kasāmajiem- it kā tie paši stiklu neskrāpē, bet tajos ieķēras smilšu graudiņi, kas pec tam sāk skrapēt vēl vairāk, kā metāla kasīklis. Tagad kombinēju visus variantus: pirms noolikšanas uz nakti, cenšos salonu atdzesēt+no rīta vienmēr ar smidzināmo atledotāju+uzmanīgi, kas palicis no ledus, ar skrāpi knibinu. Pagaidām izdodas nesašvīkāt
Es nemaz netirgoju. Atdodu tāpat, ka tikai paņem
Tad man Fordcluba mājas lapā jāreģistrējas
1.40. stāvēšana — transportlīdzekļa apturēšana, ja tā nav saistīta ar pasažieru iekāpšanu transportlīdzeklī vai izkāpšanu no tā, kravas iekraušanu transportlīdzeklī vai izkraušanu no tā, kā arī transportlīdzekļa apturēšana uz laiku, kas pārsniedz piecas minūtes, ja tā ir saistīta ar pasažieru iekāpšanu transportlīdzeklī vai izkāpšanu no tā, kravas iekraušanu transportlīdzeklī vai izkraušanu no tā;
Pēc šitā sanāk, ka jebkura auto apturēšana līdz 5 min, ja ārā nekāp un kravu nekrauj, ir stāvēšana Savukārt, ja kravu krauj, tad stāvēšana skaitās pēc 5 min
Kanibaals rakstīja:
ak rakstīja: Ja cilvēks ir piestājis, bet no auto ārā nekāpj (melnais G mersis), tad viņš pēc noteikumiem nemaz neskaitās apstājies, un var pabraukt nost jebkurā brīdī.
Palasi CSN, gudriniek, tā nav apstāšanās, bet uzreiz stāvēšana. Varbūt Krievijas likumi atšķiras nezinu. Tas pie krustojuma/sastrēgumā neskaitās stāvēšana/apstāšanās, bet gan apturēšana.
Pats palasi.
Bet tur ne jau visi ir noparkojusies neatļautās vietās. Ja cilvēks ir piestājis, bet no auto ārā nekāpj (melnais G mersis), tad viņš pēc noteikumiem nemaz neskaitās apstājies, un var pabraukt nost jebkurā brīdī.
Ja tāds spiediens, tad es teiktu, ka galvas blīve
Nav tur vietas atsperei, klucim otra puse gluda. tas tur vienkārši ir, starp disku un bremžu cilindru, un grab kā kastrolis.
Un ko lai cilvēks dara, pēc šāda raksta izlasīšanas
Es pats braucu arī ar velo, un cieņai pievienojos
Tā neko ātrumiņš un vel ar resnajām riepām
Uz Taro kārtīm nedrīkst likt priekš Forestera, bet tikai priekš VW Taro
Izskatās, ka autoru vairs neinteresē
Zinu, kur ir tas droseļvārsta ass potenciometru, ta rī ir, tur 2 kontaktlīnijas iet, bet vēl pārbaudījis neesmu. To laikam varētu izdarīt.
Vispirms paprasi pasi inspektoriņam, vai tiešām ir /nav 35. Ja nav, brauc pats uz estekādi
Esmu arī šito apsvēris, bet nezinu, kā lai pārbauda, izslēdzot no ķēdes tos brīvgājienus Protams, ka brīvgājieni ka tādi ir.
Pie jebkura. Tikai 4-5 robā izteiktāk. Ir jābūt kaut kādam dempferim vai ķipa togo, kas, kad atlaiž gāzes pedāli, to lietu palīdz darīt vienmērīgi. Bet tā nenotiek. Ir vēl vecāks eksemplārs zināmiem cilvēkiem, bet tas iet vienmerīgi. Te ir kaut kāda šaize. Krievu forumos (www.volkswagen.msk.ru) daudz stāsta par tukšgaitas regulatoru, kurš, kad sāk jukt, šitos pigorus taisot. Bet pričom te tukšgaita, es nevaru iebraukt? Tukšgaita stabila.
Ja ķertos kaut kas, tad vienreiz. Bet tā raustīšanās notiek svārstveidīgi, samazinoties. Bez tam ar roku uzgāzējot, neķeras nekas.
1)Paduškas tās nav. Iečekots, priekšējā apmainīta, bet ar tikai tāpēc, ka nebija dārga un nebija īsti skaidrs, vai kust, vai amortizē
2)Tā gumijas blīve nav ņemta nost. Pakustinot ar roku, apgriezieni nemainās, vajadzētu būt veselai. Te nav 100% sakidrības. Domā, piesūc gaisu? Bet kāpēc nometot apgriezienus?
Pazheeloja tevi tas bobiks, mieriigi bija tiesiibas saanaa bukti uztaisiit. ja staavi uz sliedeem, taatad grieziisies pa kreisi. Naakamreiz nestraadaa taadas dumiibas!
Nesapratu ?) Kas ar to domāts, ka tam, kas brauca pa 1 joslu un grib tikt joslā uz sliedēm ir tiesības braukt sānos tur jau esošajam auto, kurš brauc taisni? Jo pirmais taču kreiso netaisīja, bet brauca no sliedēm taisni, kas ir atļauts