Visi komentāri - Krapsis atzīst, ka šogad pasliktinājusies ceļu satiksmes drošības situācija

Krapsis atzīst, ka šogad pasliktinājusies ceļu satiksmes drošības situācija 36

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 27.augusts 2019 11:48

Satiksmes drošības situācija uz Latvijas ceļiem šogad ir pasliktinājusies, intervijā LTV "Rīta panorāmai" atzina Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

Krapsis atzīmēja, ka kopējais ceļu satiksmes negadījumu skaits ir nedaudz samazinājies, bet bojāgājušo un smagi cietušo skaits ir palielinājies, attiecīgi situācija vērtējama kā slikta.

Pēc policijas pārstāvja vārdiem, sliktā ceļu infrastruktūra ir viens no galvenajiem iemesliem lielajam avāriju skaitam. Tā kā nav cerību, ka tā ātri uzlabosies, autovadītājiem būtu jāpiedomā pie savu braukšanas paradumu maiņas, uzsvēra Krapsis.

Ceļu policijas vadītājs uzsvēra, ka arvien lielākas problēmas satiksmē rada skrejriteņi, kuri ir "iedzinuši stūrī" gājējus. Arī pagājušajā diennaktī smagas traumas guvis cilvēks, kurš braucis ar skrejriteni un bijis alkohola reibumā.

Krapsis cer, ka situāciju risinās valdībā topošie noteikumi, kas regulēs pārvietošanos ar skrejriteņiem. Viņš domā, ka pa ielu braucamo daļu skrejriteņiem nevajadzētu ļaut braukt, attiecīgi ar tiem varēs braukt pa ietvēm, bet respektējot gājējus. Krapsis cer, ka nākotnē pašvaldības uz ietvēm skaidri iezīmēs zonas, kas paredzētas katram no satiksmes dalībniekiem.
 

 
Visi komentāri
 
Zjebra 27.augusts 2019 12:05
4 2 Atbildēt

Vajag vairak foto radaru

Pļurkt 27.augusts 2019 18:11
3 0 Atbildēt

Pēc šīs dižās uzstāšanās gan sanāk ka jo vairāk fotoradaru, jo vairāk sūdu! Tik vien ir kā kādam bizness un valdībai prēmijas, kā arī algas pielikums!!!

eidis 28.augusts 2019 12:36
0 0 Atbildēt

paskaidrošu: Zjebra ironizē. Jo Krapsis vienmēr vainu noveļ uz ātrumu, un secīgi iesaka vairāk radaru.

Vernons 27.augusts 2019 12:17
199 9 Atbildēt

Krapsim jākļūst par diktatoru! Krapsim jānāk ar paziņojumiem, kas jāpilda bezierunu kārtībā!

Virzienrādītājs pilsētā piecas sekundes ilgs pirms manevra, ne īsāks!

Vienā virzienā braucošo sadursmēs pilsētā priekšā esošais vienmēr līdzvainīgs, ja nevar pierādīt pretējo!!!

Ārpus apdzīvotām vietām vienā virzienā braucošo sadursmē par negadījuma izraisītāju tiks atzīts priekšā esošais!

Ceļu būvētājiem nekavējoties jāizveido ātruma samazināšanas un ieskrējiena joslas!

CSDD jāatņem iespēja izstrādāt CSN! Viņi ar to ne tikai netiek galā, bet nodarbojas ar kaitniecību.

Par izglītību kustības drošības nozarē. Kuram tad ir atbilstoša izglītība? Kurš ir kaut ko beidzis ārzemēs šajā nozarē?

iciks 27.augusts 2019 16:00
6 69 Atbildēt

Dieva laime, ka Tu netiec par diktatoru. Šeit jau sasniegts vēl augstāks līmenis - ja nevar pierādīt pretējo... Par nevainīguma prezumpciju nav sanācis dzirdēt?

Pierādi, Vernon, ka neesi kamielis.

Vernons 27.augusts 2019 16:20
7 13 Atbildēt

LAPK 149. panta 4. punkts: "Agresīva braukšana"! Es varu trīs punktus vienlaicīgi pārkāpt un Tu atsities pret mana auto pēcpusi! Tu pierādi, kaneesi kamielis!

Pļurkt 27.augusts 2019 18:08
1 2 Atbildēt

A man pie pakaļas tavi spriedelējumi, vot ņem un pierādi, ka tu neesi stulbenis!

650 27.augusts 2019 22:27
0 0 Atbildēt

100+200, "pierādi" to kādam Trakroristam

uupis 27.augusts 2019 17:54
5 650 Atbildēt

Wow! Vernons aizmirsa vēl vienu lietu!

Pielīdzināt cilvēka dzīvības vērtību sabrauktai skārdenei!

P.S. Vernons nekad nav aizstāvējis cilvēka dzīvību, viņam vērtīgāki ir bleķi un slepkavas komforts!

650 27.augusts 2019 22:24
1 2 Atbildēt

Atkal Tu te dirst esi atnācis, vecais mērkaķi ?

Vernons 28.augusts 2019 8:31
2 5 Atbildēt

Tad kad pietrūkst prāts pateikt kaut ko jēdzīgu, nevajag pāriet uz personīgiem apvainojumiem melu līmenī! Tas Tev godu nedara un Tavas prāta spējas nevairo. Kā Tu kursantam kaut ko jēdzīgu vari iemācīt, ja CSN nav divu sadaļu, "ātruma samazināšana" un "brīdinājuma signāli un to lietošana"!

iJuris 27.augusts 2019 22:01
6 221 Atbildēt

šie trīs punkti nav juridiski vai prakstiski iespējami. "Virzienrādītājs pilsētā piecas sekundes ilgs pirms manevra, ne īsāks!"

Ja tu ikdienā piedalītos satiksmē, tad zinātu, ka ne vienmēr tik ilga signāla rādīšana, ir pareizais lēmums, ir reizes, kad tas var maldināt. Man 5as sekundes ir apm 60-70 metri, pa ceļam var būt citi krustojumi, iebrauktuves utt.

"Vienā virzienā braucošo sadursmēs pilsētā priekšā esošais vienmēr līdzvainīgs, ja nevar pierādīt pretējo!!!"

Tas jau darbojas tagad, tikai tu to nezini. Ja es uz ielas metīšu pa mēmajiem un nevarēšu paskaidrot/dot ticamu iemeslu, esmu vainīgs. Ja tur bija kaķis, bērns, man likās ka būs bērns uz ielas, es drīkstu bremzēt cik strauji vien spēju.

Modernas mašīnas pašas ieslēgs avārijas gaismas un bremžu gaismas mirgos. Atceries, distance jāmaina atkarībā no transporta līdzekļa un situācijas uz ceļa.

"Ārpus apdzīvotām vietām vienā virzienā braucošo sadursmē par negadījuma izraisītāju tiks atzīts priekšā esošais!"

Jā šo lūdzu, eksluzīvi tev, kopā ar lielu uzrakstu aizmugurē ka tu vadi šo transporta līdzekli, domāju ātri savāksi punktus un būsi bez vadītāja apliecības. Man nebūtu žēl tev uzraut.

Visādi citādi tas pats kas pilsētā....

Jei bogu nopērc e-talonu...

650 27.augusts 2019 22:26
0 4 Atbildēt

iebāz tak Pakaļā sev to virzienrādītāju, vēl viens pi-kandidāts...

650 27.augusts 2019 12:28
3 1 Atbildēt

Krapsis ir Godavīrs un mūsu (lohu) vienīgā atlikusī "cerība".Jānovēl viņam izturību un drosmi.Un biežāk par sevi "atgādināt".

Pārējiem, pirms "izlemt" ko atbalstīt un uz kuru pusi "noorientēties" sarežģītajā pasaules uzbuvē, OBLIGĀTI iepazīties ar šo Dokumentu.Kamēr vēl tas tur ir publiski pieejams.Domas mainīsies, izbrīnu gandrīz vai garantēju... www.lrvk.gov.lv/uploads/reviz...2018%20IeM.pdf

LMT 27.augusts 2019 13:53
1 2 Atbildēt

Vai ta nav gana līķu, nav laiks iet penzijā!

Ivars 27.augusts 2019 14:39
2 14 Atbildēt

Ja tu cilvēks brauc ar atļautajiem 90 km/h,tad tevi citi braucēji tīšu prāt dzen malā,brauc gar pašiem sāniem,vai apdzen kad pretim nāk cita a/m,līdz ar to veidojot avārijas situācijas.

Krapsim varētu ieteikt izvietot vairāk ceļu policijas ekipāžas uz galvenajiem ceļiem,kaut vai Rīgas HES,nekad neesmu tur redzejis CP,ja nu vienīgi brīvdienas rītos trubiņā pūst,vairak vajadzīgi fotoradari,tapat videonovērošanas kameras,varbūt tas varētu disciplinēt pārgalvīgos braucējus.

Novērojums 27.augusts 2019 14:51
2 0 Atbildēt

Es dzīvoju Vidzemē, braucu katru dienu uz darbu un savu pestīšanu neesmu manījis, ka CP dežūrētu, piem, uz ceļa - jā, pie kantora ir daudz mašīnu, bet, droši vien nav benzīna, naudas utt

... 27.augusts 2019 16:17
2 0 Atbildēt

skrejriteņi ir "iedzinuši stūrī" gājējus, pagājušajā diennaktī smagas traumas guvis cilvēks, kurš braucis ar skrejriteni un bijis alkohola reibumā. Vai no šī teksta loģiski izriet, ka kāds būdams pālī smagi atrāvās no gājējiem?

ezis71 28.augusts 2019 6:36
0 2 Atbildēt

Ik rītu braucu pa Salu tiltu,aiz fotoradara zīme 50,mans brauc uz 60,esmu viss lēnākais,visi mizo 70-80,lūk arī secinājums.

eidis 28.augusts 2019 12:47
4 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tā zīme tur ir kaitīga (jo vairo sastrēgumus) un nevajadzīga (jo josla ir pietiekami plata). Tur mierīgi var mizot uz 80. Attiecīgi minētās zīmes vienīgais rezultāts ir tiesiskā nihilisma veicināšana. Vienlaicīgi LV ir kāda saujiņa līkumu, kurus nevar izņemt braucot ar atļauto ātrumu, bet nav nevienas zīmes, kas par to liecinātu. To līko pirkstu neviens neņem vērā, jo to liek kur vajag un kur nevajag. Tātad pirmais darbs satiksmes drošībai - sakārtot zīmes tā, lai vairotu to UZTICAMĪBU.

msh 30.augusts 2019 1:42
0 0 Atbildēt

Pie mums jau tomēr cepisti ar savām fēnošanām ir panākuši kaut kādu zināmu samēru - lietuvā gan ir interesanti braukt pa divu joslu šosejām - labā josla bieži vien satur sēņotājus kas brauc zem atļautā - kreisajā joslā ne viens vien mauc tā, it kā tā būtu autostrāde, tas nekas ka atļautais labi ja 90, ja ne vēl mazāk.

Vernons 28.augusts 2019 8:23
4 7 Atbildēt

Vakar 27. augustā ap 16:15 uz Salu tilta, virzienā uz centru notika vairāku auto sadursme vienā virzienā. Balts kravas buss piebeidza visus, kas gadījās priekšā! Visvairāk cieta buss un kaut kāds balts parketnieks dzips, pārējie tur tā pa sīkumiem. Tā arī beidzās "sacensība" kurš ātrāks, kurš gudrāks, un kurš kuram nozags Distanci. Trīs poliči uz močiem laikam bija tie, kam tā putra jāsaliek pa plauktiem! Redzēju tikko notikušas sekas, grūti spriest par patiesiem cēloņiem, bet foto radaru vietā jābūt video novērošanas kamerām, tad nevarēs katrs stāstīt savu versiju, kad tas otrs nav izvēlējies Distanci! Termins "Distance" atceļ veselo saprātu, CSN un fizikas Likumus. Un ar to mēs vēl lepojamies.

650 28.augusts 2019 12:57
0 0 Atbildēt

Sadursmes tur drošvien notiks arī turpmāk.Īpaši tajās vietās, kur visu "šķiru" braucēji spiesti nokļūt kopējā katlā.Tur uz tā tilta ir fragments ,kur tagad viena josla priekš visiem. Paskatamies jau pašu tikko pirmsākumu - kā un kas notiek jau tajā "amatu sadales" burzmā.Kur vairākas joslas pārtop par vienu.

Un kas notiek šobrīd visur tajās daudzskaitlīgajās vietās, kur būtu laicīgi jāsamazina ātrums un smuki (PA MARĶĒJUMU, NEuzbraucot uz līnijām, vai vismaz cenšoties tur ierakstīties...) bez raustīšanās un kavēšanās jāturpina kustība.Tā vietā mums agad ir "mode" pie katras virāžas strauji bremzēt un bezmaz vai apstāties uz vietas.

Ja viens braucējs pieradis tā strauji bremzēt bez reāla pamatojuma- loģiski skaidrs, ka aiz viņa esošie būs spiesti bremzēt vēl straujāk.Ja tur astē ir desmit tādi- skaidrs, ka vismaz kāds no viņiem kādureiz kļūdīsies.

ps- tieši to pašu paskatamies attiecībā uz remontējamo jūrmalas šoseju ar šobrīd sazīmeto līkum-līkumaino pagaidu brauktuvi- tur praktiski NAV tāda precedenta, ka virāžu vietās kāds priekšābraucējs neuzbrauktu uz līnijas.

Vakar vakarā TUMSĀ mašīnu jūklī pa turieni brauca kretīns riteņbraucējs- acīmredzams "lietpratējs", ar šosejas velosipēdu- BEZ neviena ne atstarotāja, bez vispār kaut kādas gaismas.Šos meeslus vajadzētu turpat uz vietas sist ar seju pret zemi un viņu tiem "sporta" hlamiem izlauzt spieķus un saliekt barankā feļļas, - lai viņi tad raudādami stiepj tos savus suudus uz tuvējo dz-ceļa staciju un ved uz utilizācijas vietu.Sodu viņiem vajadzētu visbargāko- simtos mērāmu.Kas to "uzrauga"- parezi, neviens,pofig..

Soda neizbēgamība 28.augusts 2019 9:11
7 2 Atbildēt

Policijai vajadzētu preventīvi strādāt ar divriteņu un elektroskūteru vadītājiem! Neesmu redzējis, ka CP sodītu šo braucamrīku vadītājus par braukšanu pie sarkanās gaismas, vai jebkādiem citiem pārkāpumiem.

eidis 28.augusts 2019 12:50
1 2 Atbildēt

Vēl viens.... Kas jums sāp, ja velo brauc pie sarkanā? Esat kādu velo notriekšanu pie sarkanās redzējuši? Viņi tak zem riteņiem nelien? Masa maza, uzsākt un apstāties var ātri, tātad riski mazi. Liekiet mierā šos. Daudz lielāku risku rada gabarītus nejūtoši braucēji, kas vnk iestumj bortā velo braucējus

650 28.augusts 2019 13:02
0 0 Atbildēt

Attieksme mums "sāp".

eidis 28.augusts 2019 13:15
0 0 Atbildēt

Jādomā, ka man vairāk sāp, kad lieliskais Audi 100 vadītājs gaitā man vnk uzspiežas virsū.

iJuris 28.augusts 2019 21:32
1 0 Atbildēt

Man nesāp, noteikti arī nesāpēs, kad tāds reiz pakļūs zem mana auto riteņiem, nevajag domāt ka velorastu izdzīvošana, braucot šādā manierē, ir atkarīga no viņiem, tas ir visu auto vadītāju nopelns, kuri to muļķi ir pamanījuši un spēj rīkoties, lai nebūtu līķu.

Tā teikt izvēlies, vai nu visi ievēro CSN un rīkojas, lai nebūtu līķu, vai arī velobraucēji brauc ar notariāli apstiprinātu atļauju viņus nobraukt vai traumēt, neuzveļot nekādu atbildību citiem. Ne reizi vien esmu tādiem teicis ka viņa veselības stāvoklis nav viņa nopelns, bet mans, ka redzēju izvairījos, bremzēju un palaidu tad, kad man bija visas tiesības to nedarīt. Vakar vien no rīta viena jauna meitene izdomāja ka var lavierēt starp auto Valdemāra ielā, viņa neapstājās ne pie viena sarkanā, man bija iespēja viņu apgāzt/ traumēt, nepārkāpjot CSN, vai arī būt gudrākam un atstāt meiteni bez rētām.

Tā teikt DDD dai dorogu duraku,,,

Kanibaals 28.augusts 2019 21:11
0 0 Atbildēt

Elektroskūteru vadītāju nemaz nevar par to sodīt, jo nav paradzēts, ka gājējs var pāriet krustojumu pa brauktuves vidu.

Tieši tik nevarīga ir mūsu varonīgā policija:

m.facebook.com/groups/458288...30731767097992

haha 28.augusts 2019 23:46
3 0 Atbildēt

Vai esi redzējis kādu sodītu gājēju?Tie paši vēži vien ir.

bremžu disks 28.augusts 2019 23:40
1 0 Atbildēt

Saprata,ka prēmija un zvaigzne nespīd,tad vismaz iesit lētu politisko kapitālu.

kur CP-isti 28.augusts 2019 23:42
1 0 Atbildēt

Iekrituši par kukuļņemšanu.Nav ieskatįjuši IDB finanšu plūsmā.

Freijers 29.augusts 2019 9:06
2 1 Atbildēt

Pasliktinājusies tāpēc, ka radarizācija un ātruma piesaukšana priekšā un pakaļā ir novedusi pie tā, ka viena daļa, sevišķi brīvdienās brauc vnk tizli...spaida telefonus, nevar iekļauties plūsmā, nemāk ieņemt pareizos stāvokļus uz ceļa manevru veikšanai, nesaprot, kas ir dot ceļu un ieskrējiena/bremzēšanas joslas...kas viss protams pretī rada agresiju no tiem, kas nevēlās savu laiku uz ceļa čakarēt ar šādiem.

Pie situācijas, kad vieniem šķiet, ka lēna braukšana ir svēta un aboslūti droša, pierādās pretējais - bet tur jau ir drusku jāpamācās, skatiens jānovirza no vējstikla/spidometra un arī jāpadomā.

Protams arī vērojama nekaunība uz ceļa, kas neuzlabo kopējo situāciju.

Rexx 29.augusts 2019 15:52
1 0 Atbildēt

Par elektroskrejriteņiem. Tiem arī uz ietves nebūtu vietas. Tas ir kluss, ātrs, un tos bieži vada ne tie labākie un veiklākie. Te nevar gribēt, lai tante, kurā pat ielu normāli (paskatoties un pārliecinoties par manevra drošību)šķērsot nemāk, spētu izvairīties no elektroskrējējiem, un, nedod Dievs, tantei vēl mazbērns, kuru elektroskrējējs nemaz neredz, pie rokas.

Rexx 29.augusts 2019 16:09
1 1 Atbildēt

Par gājējiem un gājēju pārejām. Dažādas, arī policijas, pseidoaktivitātes n pseidopieklājība ir novedušas pie tā, kā gājējs dažkārt jūtas kā svētā govs, iet pāri pār gājēju pāreju, pat nepārliecinoties par manevra drošību. Jo tam tur, mašīnā, nav svarīgi, 1 tonnas, vai 40, esot jāapstājas un jāpalaiž. Bet CSNoteikumu 15. punktu ignorē, radot avārijas situācijas(straujā bremzēšanas pirms gājēju pārejas) braucējiem. Gājējs par savu vēlmi šķērsot brauktuvi paziņo ar transporta plūsmas virzienā vērstu skatienu, vienlaicīgi arī no vērtējot, ir viņš pamanīts, vai nav, kā arī- vai un kā autovadītājam ir iespēja normāli apstāties.

Kanibaals 30.augusts 2019 8:12
0 0 Atbildēt

To tu varēsi prasīt kad būs gājēju apkiecības. Principā neviens gājējs pie pārejas nenokrīt no gaisa, tā kā ievēro ko CSN prasa un spēsi apstāties. Gājēju pāreja ir guļošais policists, tai nevar lidot pāri.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 31

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Aptuveni 25 000 eiro - Škoda parāda elektrisko krosoveru Epic (+ FOTO) 2

IAA Mobility Minhenē Škoda parādījusi pilsētas SUV Epic konceptu, uzsverot, ka ražošanas versiju no tā atšķirsies minimāli. Lasīt vairāk

 

Kā tas ietekmēs cenas? - Jauni ES noteikumi par izstrādi, atkārtotu izmantošanu un pārstrādi autobūves nozarē 5

Otrdien EP deputāti apstiprināja savus priekšlikumus jauniem ES aprites noteikumiem, kas attiektos uz transportlīdzekļu dzīves ciklu, sākot no projektēšanas līdz kalpošanas laika beigām. Lasīt vairāk

 

Uzvedas agresīvi un izraisa avāriju (+ VIDEO) 10

Video autors raksta, ka vecākā BMW vadītājs uzvedies agresīvi, galu galā pazaudējot vadību un izraisot avāriju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti