Visi komentāri - Baļķvedēji grēko un saņem brangu sodu (+ FOTO)

Baļķvedēji grēko un saņem brangu sodu (+ FOTO) 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 12.jūnijs 2020 15:32

Vakar, veicot kontroli kravas automašīnām, nepilnas stundas laikā Rīgas apkārtnē tika apturēti un nogādāti faktiskās masas kontrolei četri Lietuvā reģistrēti kravas transportlīdzekļi. Pārbaudes veikšanas laikā likumsargi trim no šiem transportlīdzekļiem konstatēja pārkāpumus.

Visiem transportlīdzekļiem bija izsniegtas lielgabarīta un smagsvara pārvadājuma atļaujas, kas atļauj transportlīdzekļa kopējam sastāvam sasniegt 52 tonnas. Vienam baļķvedējam tilta maksimālā pieļaujamā slodze pārsniedza 612 kilogramus, savukārt otram Lietuvā reģistrētajam transportlīdzeklim kopējā sastāva maksimālā pieļaujamā faktiskā masa tika pārsniegta par 4 240 kilogramiem. Trešajai kravas automašīnai kopējā sastāva maksimālā pieļaujamā masa tika pārsniegta par 2 102 kilogramiem.

Par pieļaujamās faktiskās masas pārsniegšanu transportlīdzekļa vadītājiem un pārvadātājam piemērots naudas sods 2800 eiro apmērā, kas uz vietas bija arī jāsamaksā. Tāpat kravas pārvadātājam bija jāatslogo transportlīdzeklis līdz atļautajam svaram. Pēc tam, kad tika nomaksāti sodi un novērsti pārkāpumi, transportlīdzekļiem tika atļauta tālāka kustība.

Kontroles laikā tika pārbaudīta un nosvērta arī viena puspiekabe, kas bija piekrauta pilna ar bērza apaļkokiem. Lai arī šķietami transportlīdzekļa sastāvs izskatījās pārkrauts, pārbaudes rezultātā tika noskaidrots, ka minētajam transportlīdzekļa sastāvam kopējā faktiskā masa bija 49 tonnas, kā arī izsniegta Latvijas Valsts ceļu smagsvara pārvadājuma atļauja.

Ja iedzīvotāji mana, iespējams, pārkrautu kravas transportlīdzekli, Valsts policija aicina par to ziņot, zvanot pa tālruņa numuru 110.

Likumā ir paredzēts, ka par autopārvadājuma veikšanu, pārsniedzot noteikto transportlīdzekļa (transportlīdzekļu sastāva) pieļaujamo faktisko masu no 2 līdz 5 tonnām vai ass slodzi no 0,5 līdz 2 tonnām, vai tilta slodzi, ja atsevišķi nav noteikta katras tilta ass pieļaujamā slodze, no 1 tonnas līdz 3 tonnām, uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no 70 līdz 780 eiro, kravas pārvadātājam — no 570 līdz 1400 eiro vai nosūtītājam — fiziskajai personai — no 140 līdz 350 eiro, bet juridiskajai personai — no 570 līdz 1400 četrsimt eiro.

 

 
Visi komentāri
 
Pats 12.jūnijs 2020 23:03
5 3 Atbildēt

Varėja taču tos pārkāpumus izteikt gramos nevis kilogramos . Izklausītos vėl briesmīgāk ! % neviens no šiem pārkāpumiem nesasniedza pat 8 % .

WALA 12.jūnijs 2020 23:53
1 0 Atbildēt

Otra lieta, ir tā par to svaru precizitāti, cerams tagad ir tikusi ar to galā, jo uzbraucot stacionāros svaros, kaut kā tas pārsnieguma fakts vairs nebija konstatējams.

gunbox 13.jūnijs 2020 10:05
2 0 Atbildēt

Minēšu. Moš uz asfalta seguma un tiltu būvi Latvijas purvā būtu jāpalielina prasības specenē kādas 3x uz kvalitāti? Varbūt tad 4tajā gadā uz betona seguma uzlietā asfaltā kārta nesadruptu?

uupis 13.jūnijs 2020 11:25
4 1 Atbildēt

Kur Vernons, kurš ar putām uz lūpām stāsta ka kravas auto šoferi ir likumpaklausīgi jēriņi un nekad neko nepārkāpj?

Vernons 13.jūnijs 2020 11:37
0 7 Atbildēt

Melo! Tā es nestāstu! Bet par tiem sajātiem ceļiem viņiem "paldies"!

Rekords Latvijā ir 110 tonnas kopējā massa!

gunbox 13.jūnijs 2020 14:12
4 1 Atbildēt

Ceļus sajāj tas auto, kurš aiz asfalta licēja ved asfaltu. Pēc tam olveidīgais ceļa rullis tikai sadzen atpakaļ kūdrā to, kas jau sajāts. ;)

Rexx 13.jūnijs 2020 13:38
1 0 Atbildēt

Ha, šie vienkārši nezināja, kur svari uzlikti. Īstie puiši jau to zin laicīgi, un apbauc.

Pļurkt 14.jūnijs 2020 8:16
0 0 Atbildēt

... un tad brīnās kāpēc tilti ielūzt!

Kanibaals 14.jūnijs 2020 11:36
1 0 Atbildēt

Tā tie kolekas ir noveduši savu profesiju līdz vergu līmenim, tahogrāfus apjāj, stundas pārbrauc, kravas pārkrauj, bremzes apiet un tad brīnās ka godīgi vairs nevar. Pēc RailBaltica uzbūvēšanas iekšējie ES kravinieku reisi jāaizliedz.

WALA 15.jūnijs 2020 11:29
0 0 Atbildēt

Nevajag arī pārspīlēt, ja auto ir pārāk liela masa uz vienu asi, tad protams tā ir neveiksmīga uzkraušana, un piemēram štatos tādēļ ir ļoti garas piekabes, kur var vairāku metru diapazonā padzīt asu papildrāmi. LV pāris kociniekiem ar 4 asīm piekabēm, arī tādu joku esmu redzējis, un IMO mežiniekiem tas vispār nav nekāds retums.

Atšķirība tikai tā kā ASV ir kur aizbraukt un pašam nosvērties, pirms policija ir paņēmuši pie dziesmas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 23

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plāno aizliegt ievelkamos durvju rokturus 5

Vēl viens modernais dizaineru izgudrojums varētu tikt atzīts par bīstamu – Ķīnā apsver iespēju aizliegt pilnībā ievelkamus durvju rokturus. Lasīt vairāk

 

Elektrisks mazauto ar 221 Zs: Cupra piesaka sportisko Raval

Modelis Raval VZ, ko Cupra uz konveijera liks 2026. gadā, varēs lepoties ar 226 Zs. Lasīt vairāk

 

No 71 900 eiro: Volvo uzsāk elektriskā ES90 ražošanu 6

Čendu rūpnīcā Ķīnā no konveijera noripojis pirmais pilnībā jaunā ES90 eksemplārs. Šāds modelis būs pieejams arī Eiropā un, piemēram, Vācijas tirgū tas maksās nepilnus 72 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti