Visi komentāri - Ceļa remontu vietas - vai tās tiešām ir labi pamanāmas? (+ FOTO)

Ceļa remontu vietas - vai tās tiešām ir labi pamanāmas? (+ FOTO) 4

 
iAuto | 23.septembris 2020 17:52

Aculiecinieks iesūtījis foto attēlus no divām ceļa remontdarbu vietām uz A10 šosejas, ar jautājumu, vai tās vienmēr ir labi atdalītas, pamanāmas un tātad drošas gan pašiem darbu veicējiem, gan autobraucējiem, kam tās gadās ceļā.

Vakardienas ceļa negadījumu statistika un iAuto.lv lietotāju pievienotie komentāri liek apšaubīt, ka viss ir kārtībā. Jā, ceļa remontu vietās parasti redzamas ceļa zīmes ar maksimālā ātruma ierobežojumu, nereti uz tiem norāda arī speciāla automašīna ar mirgojošām signālgaismām, taču, vai vienmēr tas ir pietiekami? Ir gadījumi, kad zīmju un informatīvo plakātu skaits ir nepietiekams, lai laicīgi norādītu uz briesmām.

Nereti gadās situācijas, kad divas braukšanas joslas pāriet vienā, jo uz vienas no tām notiek remontdarbi. Ja par šādiem darbiem nav laicīgi vai pietiekami saprotami izvietota informācija, autobraucēji var nokļūt nepatīkamā situācijā, kā šovasar pie Vangažiem, kur skatu uz automobili ar mirgojošo brīdinājuma vairogu aizsedza kravinieks (sk.pēdējos trīs attēlus). Šādu situāciju varēja novērst, piemēram, krāsainie konusi, kas jau laicīgi novirzītu autovadītājus vienā joslā.

iAuto redakcija vērtē redzamo situāciju uz A10 šosejas kā bīstamu, jo būtībā par bīstamo situāciju uz ceļa autovadītāji uzzina tikai tad, kad to ierauga. Lai uzlabotu situāciju:

  1. Satiksmes ministrijai vajadzētu vienoties un Latvijas Valsts standartā iestrādāt, ka pagaidu zīmes ir uz dzeltana fona - tās ir pamanāmas un norāda uzskatāmi uz īslaicīgām ceļu satiksmes izmaiņām.
  2. Ja pat pirms salūzuša automobiļa ceļa malā ir jāuzstāda avārijas trijstūris autovadītājam, tad kāpēc nobloķējot pat vairāk kā veselu joslu uz valsts galvenā ceļa, nav pat prasība izvietot brīdinājumu pirms šķēršļa.

Redzamā situācija, kad priekšā brauc smagā mašīna, uzskatāmi parāda, ka skaistās mirgojošās bultas un zīmes uz pašiem transporta līdzekļiem var būt novēlotas.

Aculiecinieka foto. Remontvieta uz A10 šosejas Nr:1 Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta uz A10 šosejas Nr:1 Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto, Remontvieta uz A10 šosejas Nr:1 Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta uz A10 šosejas Nr:2 Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta uz A10 šosejas Nr:2 Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta uz A10 šosejas Nr:2 Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta pie Vangažiem Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta pie Vangažiem Foto: iAuto.lv

Aculiecinieka foto. Remontvieta pie Vangažiem Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
dubis 23.septembris 2020 20:28
5 0 Atbildēt

Ir tādi Ministru Kabineta noteikumi nr.421 nu apskatiet, salīdziniet ar tām shēmām kas piemēros dotas. Var piekrist, ka ja, tur redzamās shēmas nav uzliktas pilnā apjomā, darbu vieta ir bīstama, taču, ja viss ir salikts, bīstami ir autovadītāji, kas neskatās uz zīmēm. Piem., Par to kravinieku, viņš jau labu laiku iepriekš redzēja, ka tur stāv remontdarbu auto ar visiem vairogiem, kāda velna pēc bija jāapsteidz pa kreiso joslu, droši vien manevrs arī nebija pāris sekunžu jautājums, tādējādi aizsedza skatu tiem kas aiz muguras. Tie kas aiz muguras, neievērojot distanci, bliež pakaļā smagajam un droši vien nekādas iepriekš uzstādītās zīmes neredz. Tam passātam bremžu arī nav ne, vajag obligāti 2m no vairoga pabeigt manevru.. Es protams nesaku, kā vienmēr tā satiksmes organizācija ir perfekta, bet nu ja mūsu pašu mīļie ļautiņi brauktu ar galvu uz pleciem, kaut vienu gājienu uz priekšu cenšoties paredzēt, situācijas no bīstamām kļūtu par iepriekš paredzamām un viegli apbraucamām...

anoagask 24.septembris 2020 1:08
3 1 Atbildēt

Tie, kuri sūdzas par ceļinieku zīmēm - vispirms sāciet ar sevi, kurš brauc uz precīzi ar atļauto ātrumu?

Ja redzi tālumā remontus - atlaid gāzi. Uz vidzemes šosejas remonti - pārsteigums??? Pļeģ visa latvija zin, ka tur jau 2.gadu stroika, un foto visticamāk no laika, kad tur bija 70.

Var pie mums uz max90 šosejas likt brīdinājumus kā uz autobāņa - 10km pirms tam samazināt plūsmas ātrumu, tad 2km pirms remonta saspiest 2 joslas vienā ar konusiem, tad piekabe ar betona klučiem drošībai, un tad paši remontdarbi. Bet cik tas viss maksā, to atļaujas tur, kur brauc ar pilnu pulksteni

Hmm 24.septembris 2020 5:27
3 0 Atbildēt

Vācieši sūdzas, ka reizēm nelīdz arī tas, remontnieka darbs ir bīstams!

eseris 24.septembris 2020 8:28
1 0 Atbildēt

bilde Nr.1 Vakar tā viņš bija.

Jāapbrauc remontnieki "uz aklo", neko neredz vai pretī nāk auto vai ne. Man paveicās - nenāca.

p.s. CP arī tur vizinājās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)

Labas ziņas no Jūrmalas - ja remonti būs veikti kvalitatīvi, Mūzikas ielā vairs nekrāsies lietus ūdeņi, bet Mellužu estrādes apkaime izskatīsies pievilcīgāk. Lasīt vairāk

 

Šonedēļ Salacgrīvā atklās jauno tiltu pār Salacu (+ VIDEO)

Trešdien, 12. novembrī, plkst. 11 Salacgrīvā svinīgi tiks atklāts Tallinas šosejas jaunais tilts pār Salacu, kas uzbūvēts vecā tilta vietā, aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Škoda Elroq – pieprasītākais Vācijas elektroauto tirgū 5

Čehu autobūves produkts oktobrī kļuvis par populārāko izvēli Eiropas lielākā automobiļu tirgus elektroautomobiļu sektorā, turklāt arī ceturtajā vietā redzam Škoda. Lasīt vairāk

 

Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO) 1

Novembra pirmajā nedēļas nogalē risinājās Latvijas Gada auto konkursa lielais un noslēdzošais testa brauciens. Taču pirms tam konkursa organizators Māris Ozoliņš sarīkoja pretendentu fotosesiju ar Vecrīgas panorāmu. Iepriekšējo reizi Gada auto pretendenti uz AB dambja tika izkārtoti pirms desmit gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti