Visi komentāri - EP prasīs sasniegt ES mērķi līdz 2050.gadam pilnībā novērst nāves uz autoceļiem

EP prasīs sasniegt ES mērķi līdz 2050.gadam pilnībā novērst nāves uz autoceļiem 8

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 5.oktobris 2021 8:18

Eiropas Parlamenta (EP) deputāti šodien pieņems rezolūciju, ar kuru plānots pieprasīt stingrākus satiksmes drošības pasākumus, lai līdz 2050.gadam nāves gadījumu skaits uz Eiropas ceļiem saruktu gandrīz līdz nullei, aģentūru LETA informēja EP preses sekretārs Latvijā Jānis Krastiņš.

EP ierosinājumu vidū ir, piemēram, ātruma ierobežojums līdz 30 kilometriem stundā, kā arī pilnīga neiecietība pret transportlīdzekļu vadīšanu alkohola reibumā.

Rezolūcijas projektā atzīmēts, ka ik gadu aptuveni 22 700 cilvēku zaudē dzīvību uz Eiropas Savienības (ES) ceļiem un aptuveni 120 000 cilvēku gūst smagas traumas. Aizvadīto gadu laikā ir apstājies progress virzībā uz bojāgājušo skaita samazināšanu un nav sasniegts ES mērķis no 2010. līdz 2020.gadam uz pusi samazināt uz ES ceļiem bojāgājušo skaitu.

Lai labotu šo situāciju, deputāti aicinās vairāk ieguldīt ceļu satiksmes drošībā, noteikt maksimālo standarta ātrumu 30 kilometri stundā apdzīvotās vietās un teritorijās, kur ir liels riteņbraucēju un gājēju skaits, kā arī paredzēt paredzēt pilnīgu neiecietību pret transportlīdzekļu vadīšanu alkohola reibumā.

 
Visi komentāri
 
Vernons 5.oktobris 2021 9:34
2 2 Atbildēt

Pilnīga utopija!

vārds 5.oktobris 2021 9:38
3 2 Atbildēt

Tu jau būsi beigts, tā ka var arī izdoties.

Vernons 5.oktobris 2021 9:40
2 6 Atbildēt

Droši vien Tevi nobraukšu!

WALA 5.oktobris 2021 9:56
3 1 Atbildēt

Ņemot vērā faktu, ka alko tirgot neviens negrasās aizliegt, satiksmes drošību neviens skolās nemācīs, Policistus mēģina aizstāt ar elektroniskiem mēsliem + reāliem cilvēkiem cenšas maksāt arvien mazāk - to naudu var droši "izkaisīt citiem pasākumiem", uzlabojumi šajā jomā nav gaidāmi ...

anoagask 5.oktobris 2021 10:16
4 1 Atbildēt

Tūlīt pēc komunisma sasniegšanas izpildīsim arī šo mērķi.

ja grēta visus pārsēdinās uz pajūgiem, tad diezgan reālistiski - tik cik pālī no ratiem izkrīt un nositās

imzz 5.oktobris 2021 14:27
1 0 Atbildēt

Par ratiem ir veca zemnieku anekdote: pāris brauc ratos no svinībām un dzied, sieva pārbāž kāju malai, to iespiež starp riteni un ratu dēli; viņa brēc kāja ratā, kāja ratā, vīrs domā, ka tas piedziedājums un piebalso: rata rata ratata, un vēl uzšauj zirgam.

Pļurkt 5.oktobris 2021 17:00
2 0 Atbildēt

Šo stāstu ir jāstāsta ventiņ valodā! Oriģināls nāk no turienes.

nevis kāja ratā, bet kāj' ratā, kāj' ratā.

Gints 6.oktobris 2021 7:04
0 0 Atbildēt

Ko darīt pašnāvniekiem?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas izaicinājums Eiropas SUV līderiem – “Tiggo 8” debitēs arī Latvijā (+ VIDEO) 16

Ķīnas auto ražotājs “Chery” izaicina konkurentus ar savu “Tiggo 8” modeli. Šogad tas debitējis vairākos Eiropas tirgos, tostarp Apvienotajā Karalistē, Polijā un Itālijā, un arī Latvijā drīz būs jauns “Chery” pārstāvis. Lasīt vairāk

 

Škoda Elroq – pieprasītākais Vācijas elektroauto tirgū 5

Čehu autobūves produkts oktobrī kļuvis par populārāko izvēli Eiropas lielākā automobiļu tirgus elektroautomobiļu sektorā, turklāt arī ceturtajā vietā redzam Škoda. Lasīt vairāk

 

Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO) 1

Novembra pirmajā nedēļas nogalē risinājās Latvijas Gada auto konkursa lielais un noslēdzošais testa brauciens. Taču pirms tam konkursa organizators Māris Ozoliņš sarīkoja pretendentu fotosesiju ar Vecrīgas panorāmu. Iepriekšējo reizi Gada auto pretendenti uz AB dambja tika izkārtoti pirms desmit gadiem. Lasīt vairāk

 

Elektrisku vai benzīna? Jānis Vanks salīdzina divas Cupras (+ VIDEO) 4

Cupra Tavascan ir jaunākais zīmola elektromobilis, savukārt Cupra Terramar ir kataloniešu pirmais mēģinājums ģimenes krosoveru tirgū kopš Ateca laikiem - turklāt uz pilnīgi jaunas Volkswagen grupas platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti