Visi komentāri - Salaspilī gatavojas prettrokšņu barjeras izveidei gar Daugavpils šoseju

Salaspilī gatavojas prettrokšņu barjeras izveidei gar Daugavpils šoseju 8

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 6.februāris 2022 9:56

Salaspilī ir sākta sabiedriskā apspriešana par trokšņu samazināšanas pasākumiem gar Daugavpils šoseju, aģentūra LETA uzzināja pašvaldībā.

Projekta īstenotājs ir valsts SIA "Latvijas Valsts ceļi". Projekta mērķis ir samazināt lielceļa satiksmes radītā trokšņa ietekmi uz dzīvojamo apbūvi Salaspilī. 

Projektētā trokšņu siena sastāvēs no trīs posmiem. Divos posmos trokšņu barjeru plānots veidot uz mainīga augstuma grunts vaļņa, kura augstums pret esošo zemes virsmu būs 2,7 līdz 4,1 m. Virs vaļņa tiks izbūvēta aizsargsiena, kuras augstums būs no 4 līdz 4,5 metriem.

Posmos no Nometņu ielas līdz Enerģētiķu ielai un no Rīgas ielas līdz Kalnu ielai trokšņu barjeras kopējais augstums virs autoceļa līmeņa plānots no 6 līdz 6,5 metriem.

Posmā no Enerģētiķu ielas līdz Rīgas ielai barjeras augstums paredzēts 4,5 metri. Šajā posmā paredzēts uzstādīt tikai trokšņu aizsargsienu, kas veidota no betona konstrukcijām un krāsainiem akrila paneļiem bez grunts vaļņa izbūves.

Trokšņu sienas izbūves zonā aug 126 koki, kurus paredzēts nocirst. Turklāt pašvaldībai pašlaik nav informācijas, cik kokus vēl ietekmēs būvdarbu process, jo tieši blakus plānotajam valnim atrodas bērzu birzs.

Projektā paredzēti nepieciešamie nosusināšanas risinājumi, lai nepieļautu mitruma režīma izmaiņas un koku stāvokļa pasliktināšanos bērzu birzī, jo esošos meliorācijas grāvjus plānots aizbērt.

Publiskā apspriešana notiks līdz 1.maijam. Iedzīvotāji savus viedokļus var izteikt iesniedzot pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā vai sūtot pa pastu vai elektroniski.

Kā ziņots, prettrokšņu barjeras būvniecības izmaksas sākotnēji tika lēstas 1,37 miljonu eiro apmērā. Būvniecību bija plānots īstenot 2022.gadā.
 

 
Visi komentāri
 
650 6.februāris 2022 16:13
1 2 Atbildēt

Cerams, ka tiks pieņemti adekvāti atbildes pretpassākumi un atbilstoša barjera taps arī gar Salaspils šoseju Daugavpilī.Jā.

Laikam "sākotnēji plānotie" 1.37miljrd vairs neierakstās mūsdienu realitātē, tapc Lohi jau laicīgi (svētdienas dienā) tiek iepazīstināti/ar .

Vēl (lohiem) kāds varētu pastāstīt, kad ta tiks rehabilitēta zaļā caurā "drošībass" sēta slavenajā Uļmanna Gatvē.Kuras aizaizpagagājušgada rudens vētras izlauztos fragmentus aizpagagājušajajā vassarā kāds gādīgs zālespļāvēja trakstorists varonīgi iesprauda/atpakakaļ..Jā.

Kanibaals 6.februāris 2022 17:46
1 2 Atbildēt

》Trokšņu sienas izbūves zonā aug 126 koki, kurus paredzēts nocirst.

Ģeniāls plāns. Tās sienas tāpat par zemu tiem kas dzīvo daudzstāvenēs. Lai iestāda cieši egles ar šauru vainagu un būs siena.

msh 6.februāris 2022 23:25
2 1 Atbildēt

Es ceru ka šitas pasāciens ir nevis vienkārši naudas apgūšanai bet ar mērķi palielināt atļauto braukšanas ātrumu uz vismaz 70?

Kanibaals 7.februāris 2022 11:10
1 1 Atbildēt

Tad jālikvidē bezjēdzīgi ieviestais luksofors, jo turpat netālu ir estakāde kur apgriezties. Jāveido gājēju tunelis. Kad prasa par tuneli tad raud ka naudas nav, bet 1,5milj izmest par nejēdzīgu uzbērumu un sienu gan atrodās. Tās prioritātes ir pilnīgi ačgārnas, tilti brūk kopā, bet būvēsim sienu.

topinamburs 7.februāris 2022 9:17
1 0 Atbildēt

Prettrokšņa sienas 'pārceļ' troksni tālāk no šosejas. Tie, kas dzīvo tuvāk, būs apmierināti, tie, kas dzīvo tālāk - tiem būs trokšņa vairāk. Egles? 30-40 gadus kamēr izaugs

Šur tur ārzemēs (Austrijā laikam) ir redzēti ātruma ierobežojumi naktīs, uz 70 un pat 50 kmh vietās, kur šosejas ar visām prettrokšņa sienām iet cauri vai tuvu ciematiem.

Kanibaals 7.februāris 2022 11:14
0 1 Atbildēt

》 30-40 gadus kamēr izaugs

Pacietīsies, līdz šim izdzīvoja. Var ņemt lielākus stādus vai koka žogu kā pagaidu līdz paaugas. Turpat netālu ir botāniskais dārzs, speciālistu netrūkst.

nja 7.februāris 2022 10:07
3 0 Atbildēt

Tur ir tikai viens pareizs risinājums, tunelis un aizmirstam, ka tur vispār ir kāda pilsēta.

Krotow 7.februāris 2022 10:14
2 0 Atbildēt

Pie reizes lai krustojumu vietā ar šoseju uztaisa viaduktus un šosejai noņem pilsētas ātruma limitu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas izaicinājums Eiropas SUV līderiem – “Tiggo 8” debitēs arī Latvijā (+ VIDEO) 13

Ķīnas auto ražotājs “Chery” izaicina konkurentus ar savu “Tiggo 8” modeli. Šogad tas debitējis vairākos Eiropas tirgos, tostarp Apvienotajā Karalistē, Polijā un Itālijā, un arī Latvijā drīz būs jauns “Chery” pārstāvis. Lasīt vairāk

 

Vairāk kā 500 testa braucienu, lai noteiktu “Latvijas Gada auto 2026” uzvarētājus (+ VIDEO) 4

Aizvadītajā nedēļas nogalē, pēc konkursa “Latvijas Gada auto 2026” pretendentu kopējās fotografēšanas uz AB dambja, tikai jaunākās Latvijas tirgū pieejamās automašīnas, kas pieteiktas konkursam, tika nodotas auto žurnālistu un auto nozares ekspertu vērtēšanai konkursa nozīmīgākajā pasākumā – “Lielajā testa braucienā”. Lasīt vairāk

 

Fiat Doblo īpašais modelis 25. gadskārtai 1

Fiat Doblo svin savu 25. gadadienu, un, par godu šim nozīmīgajam notikumam, itāļu autoražotājs ir sagatavojis īpašu pārsteigumu — jubilejas izlaidumu ar nosaukumu 25 Years Doblo. Lasīt vairāk

 

Kūleņu kūleņiem (+ VIDEO) 29

Priekšā braucošais transportlīdzeklis nogriežas no galvenā ceļa, bet aizmugurē braucošie šo situāciju "nenolasa" un cenšas izvairīties, "raujot" pretējā joslā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti