Visi komentāri - Pirmdien uz Rīgas apvedceļa sāks darboties pirmais vidējā ātruma kontroles posms

Pirmdien uz Rīgas apvedceļa sāks darboties pirmais vidējā ātruma kontroles posms 36

 

Foto: iAuto.lv

LVC | 11.augusts 2023 10:05

No pirmdienas, 14. augusta, uz Rīgas apvedceļa (A5) posmā no Stūnīšiem līdz Jaunmārupei (23,1.–28,6. km) sāks darboties pirmais vidējā braukšanas ātruma kontroles posms.

Vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, CSNg skaits samazinās.

Kā darbojas vidējā ātruma kontroles sistēma

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma ir automātiska mērīšanas sistēma, kas  veic ātruma mērījumu, balstoties uz noteikta ceļa posma nobraukšanai patērēto laiku. Posma sākumā un beigās ir uzstādīts aprīkojums, kas fiksē laikus, kad transporta līdzeklis iebrauc ceļa posmā un izbrauc no tā, un aprēķina vidējo ātrumu, ar kādu šis posms ir šķērsots. Ja sistēmas reģistrētais transportlīdzekļa vidējais ātrums ir lielāks par šajā posmā maksimāli atļauto, tā īpašnieks saņems sodu.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma papildus veiks arī reģistrēto transporta līdzekļu tehniskās apskates (TA), autoceļu lietošanas nodevas samaksas un OCTA samaksas kontroli.

Nākamie posmi, kuros tiks veikta verifikācija un kuri sāks darboties, būs uz Vidzemes šosejas (A2) no tilta pār Vējupīti Siguldā līdz Augšlīgatnei (54,5.–62,3. km), uz Valmieras šosejas (A3) no tilta pār Līčupi līdz Stalbei (36,3.–38,7. km), kā arī uz Tallinas šosejas (A1) no Siguļiem līdz Lilastei (14,1.–20,1. km). Par vidējā ātruma kontroles sistēmas darbības uzsākšanu šajos posmos tiks sniegta papildu informācija.

Kuros posmos tiks kontrolēts vidējais ātrums

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma šogad tiks ieviesta 16 valsts ceļu posmos:

·         Tallinas šoseja (A1) no Siguļiem līdz Lilastei (14,1.–20,1. km);

·         Vidzemes šoseja (A2) no tilta pār Vējupīti Siguldā līdz Augšlīgatnei (54,5.–62,3. km);

·         Valmieras šoseja (A3) no tilta pār Līčupi līdz Stalbei (36,3.–38,7. km);

·         Rīgas apvedceļš (Salaspils–Babīte ) (A5) no Stūnīšiem līdz Jaunmārupei (23,1.–28,6. km);

·         Daugavpils šoseja (A6):

o   no Kokneses līdz Stukmaņiem (102,4.–116,0. km);

o   aiz tilta pār Aivieksti Pļaviņās līdz mājām Banderi (133,5.–139,2. km);

o   no Krustpils līdz Stūrniekiem (150,2.–159,7. km);

·         Bauskas šoseja (A7) no Tilderiem līdz Iecavai (25,3.–40,1. km);

·         Jelgavas šoseja (A8) no Spodrām līdz krustojumam ar Parka aleju Elejā (50,0.–69,2. km);

·         Liepājas šoseja (A9)

o   no pagrieziena uz Kalnciemu līdz krustojumam ar autoceļu Jelgava–Tušķi–Tukums (P98) (26,1.–38,0. km);

o   no krustojuma ar autoceļu Tebra–Kazdanga–Cildi (V1200) līdz Silkalniem (157,3.–169,7. km);

·         Ventspils šoseja (A10)

o   no Varkaļiem līdz Griķiem (24,1.–30,8. km);

o   no pagrieziena uz Tīreļu taku līdz pagriezienam uz Smārdi (44,9.–52,4. km);

o   no Gulbju ezera līdz pagriezienam uz Usmu (135,0.–140,8. km);

·         valsts galvenais autoceļš Krievijas robeža–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža no Kovališkiem līdz Rušeņicai (A13) (81,8.–88,5. km);

·         reģionālais autoceļš Cēsis–Vecpiebalga–Madona no Jaunkleķeriem līdz  Krustakrogam (P30) (22,1.–29,0. km).

 

Projektēšanas gaitā tika precizētas iekārtu uzstādīšanas vietas, kas mainījās no sākotnēji plānotajām, ņemot vērā dažādus tehniskos aspektus. Divos posmos šīs korekcijas bija būtiskākas:

-       Tallinas šosejas (A1) posma sākums tika mainīts no 13,44 km uz 14,1 km, lai visā posmā būtu vienāds atļautais braukšanas ātrums 90 km/h;

-       Bauskas šosejas (A7) posma sākums mainīts no 24,24 km uz 25,3 km sakarā ar Ķekavas apvedceļa būvdarbiem.

Atgādinām,  katram posmam atsevišķi tiks veikta verificēšana (mērījumu precizitātes pārbaude un kļūdas noteikšana). Tās gaitā katra posma garums tiks precīzi izmērīts, izmantojot Latvijas Nacionālā metroloģijas centra rīcībā esošās attāluma mērīšanas ierīces, un norādīts verificēšanas sertifikātā, lai vidējais braukšanas ātrums tiktu aprēķināts korekti un bez kļūdām.

Karte ar visiem vidējā ātruma posmiem ir pieejama ŠEIT

Kas izrakstīs sodus

Saskaņā ar Administratīvās atbildības likumu un likumu Par policiju, sodu par maksimāli atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu, tai skaitā vidējā ātruma kontroles posmos, piestāda un administrē Valsts policija.

Kā izvēlējās posmus kuros uzstādīt vidējā ātruma kontroli

Sistēmas ieviešanas mērķis ir kontrolēt transportlīdzekļu vidējo braukšanas ātrumu potenciāli bīstamos autoceļu posmos. Vidējā braukšanas ātruma kontroles posmi tika izvēlēti, ņemot vērā CSNg statistiku par pēdējiem trim gadiem, kā arī kopējo satiksmes intensitāti, kravas transporta īpatsvaru un satiksmes organizāciju (aizliegumu apdzīt).

Finansējums un ierīkošana

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēmu, atbilstoši iepirkuma rezultātiem, uzstādīja PS Fima Group par līgumcenu 1 261 155,87 eiro (bez PVN). No tās ap 900 000 eiro  (bez  PVN)  paredzēti vidējā ātruma kontroles sistēmas ierīkošanai 16 posmos, bet ap 360 000  eiro (bez  PVN) – sistēmas uzturēšanai triju gadu periodā 2023.–2025. gadā. Pēc līguma beigām sistēmas uzturēšana tiks īstenota par valsts budžeta līdzekļiem.

Projekta īstenošanai Ceļu satiksmes drošības padomē 2021. un 2022. gadā piešķirti līdzekļi 1 050 000 eiro apjomā. Realizējot projektu, pagājušajā gadā tika  ieguldīti 57 581,56  eiro (ar PVN): iepirkumu rezultātā izstrādāti elektrotīkla pieslēgumu būvprojekti par  36 118 eiro (ar PVN), ko veica SIA ELKO; AS Sadales tīkls veicis elektrotīkla pieslēgumu ierīkošana 26 vietās, kas izmaksāja 21 463 eiro (ar PVN).

PS Fima Group bija jāveic reģistrācijas iekārtu projektēšana, izbūve un aprīkojuma uzstādīšana, datu apmaiņas servisu izstrāde informācijas nodošanai Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD), kā arī visu iekārtu un sistēmas verificēšana. Lai veiktu iekārtu verificēšanu, SIA Latvijas Nacionālais Metroloģijas centrs bija jāizstrādā jauna metodika, kurai bija nepieciešams saņemt akreditāciju tiesību aktos noteiktajā kārtībā, jo līdz šim Latvijā vidējā ātruma kontroles sistēma nav darbojusies.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma tiek ieviesta ar kavējumu, tāpēc PS Fima Group tiks piemērots līgumsods par aptuveni piecu mēnešu kavējumu.

Lietuvas pieredze

Lietuvā patlaban darbojas 131 vidējā ātruma kontroles posms, un statistika liecina, ka tas ievērojami uzlabo satiksmes drošību. 28 no esošajiem vidējā ātruma kontroles posmiem Lietuvā darbojas kopš 2021. gada, un cietušo skaits šajos posmos ir samazinājies par 70%, salīdzinot ar periodu pirms vidējā ātruma kontroles ieviešanas. Līdz 2021. gadam šajos posmos vidēji ceļu satiksmes negadījumos bija 80 ievainotie un septiņi bojāgājušie, savukārt pēc vidējā ātruma sistēmas uzstādīšanas 2021. gadā – 26 cietušie un divi bojāgājušie.  Līdz 2024. gadam Lietuvā plānots ieviest vēl 27 vidējā ātruma kontroles posmus.

Lai iegūtu vai nodotu informāciju par notiekošo uz valsts autoceļiem, aicinām zvanīt uz VSIA Latvijas Valsts ceļi diennakts informatīvo bezmaksas tālruni 80005555.

 

 
Visi komentāri
 
Tiesnesis 11.augusts 2023 10:42
4 1 Atbildēt

Mēs ar uzņēmuma darbiniekiem jau sarunājām, ka pārsūdzēsim. 1 darbinieks iebrauks kontroles posmā, un otrs no tā izbrauks. Nu tā, ka viņi pusceļā apmainās. Tad 1 darbinieks būs braucis pusi un otrs pusi. 

APK nosaka, ka auto īpašnieks foto radara sodu drīkst pārsudzēt tikai tad, ja nostučī auto vadītājus.

5 kilometri ir gana liels attālums, lai vadītāji paspētu apmainīties.

WALA 11.augusts 2023 10:50
0 3 Atbildēt

Jums būs vajadzīgs reaktīvais verķis un tukšs ceļš, lai ar šādu "triku" vispār uz šī radara šajā posmā uzrautos ...

P.S. varu pateikt ka šo posmu tiem kam kaut kas darāms Mārupē vai Jelgavā nav obligāti braukt, ir taisnāki ceļi, tik protams tie lielākoties ir zemes ceļi ...

0pis 11.augusts 2023 14:08
0 2 Atbildēt

Ko jums dos tā maiņa? Sods uz auto īpašnieku.

Kraķim 11.augusts 2023 14:26
0 2 Atbildēt

Kā var būt sods uz īpašnieku ja piesakās tie kas vadīja automobili.

0pis 11.augusts 2023 14:30
0 2 Atbildēt

Neies klausīties lohu pasaciņas. Ir auto, ir auto īpašnieks. Iefiss tam sodu un lai pats domā, kuram no lohiem-šofferiem to deleģēt. Vai atstāt sev pašam.

Kraķim 11.augusts 2023 14:43
1 1 Atbildēt

Tu palasi AAL pirms gudri dirs.

0pis 11.augusts 2023 15:55
0 1 Atbildēt

Dirs labāk, nomas auto kam pienāk sodi?

Rr19 11.augusts 2023 18:50
0 1 Atbildēt

Cilvēki no bezdarbības nezina, ko darīt.

es 11.augusts 2023 12:37
3 2 Atbildēt

Vernonam nāksies ievērot CSN 105. punktu.

Vernons 11.augusts 2023 14:51
2 5 Atbildēt

Tu sāc gatavoties CSL 51. panta "uznācienam"! Tas paredz sodu no 70 līdz 280 Eiro un 6 soda punktus!

Jony 11.augusts 2023 13:35
2 4 Atbildēt

Skrējēji raud pārējiem vienalga

WALA 11.augusts 2023 13:41
6 0 Atbildēt

Patiesībā jau skrējējiem tas nekā netraucēs, būs tikai vairāk to kas brauc ~ 80 -85 km/h reālo ātrumu un kraviniekus kategoriski neapdzen. ;)

Jo praksē iebraucot šajā posmā aiz kravinieka uz ~ 80km/h, un nobraucot apmēram kilometru aiz tā ( un tur bieži tā sanāks no abām pusēm, tad vari kaut uz 180 km/h apdzīt, un turpināt ~ 90 km/h  atlikušo ceļa posmu - nevienam tu tur nebūsi interesants !!!

anoagask 11.augusts 2023 20:47
2 0 Atbildēt

Nē, vilksies ar reālo -10, nabaga fūres lēnučus mēģinās stumt ar 10cm intervālu, beigās būs vēlsliktāk kā tagad. Kravinieki parasti ar 89 uz ierobežotāja brauc

Freijers 14.augusts 2023 9:50
0 0 Atbildēt

Buļļa sūds, kāds pavilksies, bet pēc tam varēs apdzīt un palidot, jo tik viegli vidējo 100 km/h (kas ir 90+ brīdinājums) dabūt tur nevar, jo mūžudien kolonnas. 

Vispār smieklīgi - tā vietā, lai ASAP apvedceļu abos Daugavas galos padarītu tā plūsmām atbilstošus, to vēl pačakarēs ar kādiem vidējiem radariem....āmuri, nekas vairāk !

650 11.augusts 2023 14:20
4 0 Atbildēt

Eu, vai tie mahinatori 1reiz varbūt pateiks, cik liela (vai cik maza) būs šo te mēr-ierīču iespējamā kļūda? 

Vai (varbūt) šī ir pasaulē pirmā ierīce, kura ir (būs..) absolūti precīza? Ar kuru diez Ātompulksteni šī te jaunmārupes lohukase tiks sinhronizēta?

Konkrēti šajā "90" zonā- vai jāmaksā būs no (sākot/ar..) 90,0001 km/h ? Jeb varbūt no 93, vai apaļiem 103? Un CIK būs jāmaksā? Kur var iepazīties ar "taksi" attiecībā konkrēti uz VIDĒJĀ ĀTRUMA pārkāpumiem? 

Vai (varbūt) pārkāpumam ar nosaukumu "no 11 līdz 20" tagad būs vienāds izcenojums gan faktiskā, gan arī ViDdējā ātruma gadījumā?

Kā (un vai) v/vid zonā tiks kontrolēts iespējamo Bandītu (un/vai iespējamo lohu) faktiskais (momentālais) ātrums?

es 11.augusts 2023 14:47
0 1 Atbildēt

Aizbrauc uz LT un patrennējies.

650 11.augusts 2023 15:42
1 0 Atbildēt

Tu te man nekaisi/ventilātōrā, tev taču konkrēts (zinātniski/praktisks!) jautajums tika pajautāts.

Rr19 11.augusts 2023 18:46
0 0 Atbildēt

No pirmdienas varēs tepat trenēties.

m 11.augusts 2023 17:26
0 0 Atbildēt

Kāda starpība kāds ir kļūdas %, LV tāpat par +10km nekāds sods izņemot brīdinājumu nepienākas, tā ka mierīgi var braukt uz +9km/h, plus vēl man piemēram spidometrs "melo" par 5km/h jebkurā ātrumā, rāda 55 bet reāli braucu uz 50

katram autto tas spidometrs "melo" savādāk.

650 11.augusts 2023 18:17
0 0 Atbildēt

Nē, "mierīgi" braukt uz +9 tur diez vai sanāks.Tādā gadījumā tā farsa ieviesējus būtu jākar aiz olām un katru dienu pie cita tā staba.Par sabiedrības tīšu maldināšanu.Kad lohiem vieni noteikumi, bet "zinātājiem" un taukusiles piezīdējiem pavisam citi.Brīnumi, ka neviens nav piekārts/Par! to, ka jau tā šos 2 mēnešus sabiedrība tika vazāta aizvaigā.Vienīgi ka tas nabaga apakš/uzņēmējs bikiņ uz naudu tika uzmests, pārējie visi veseli un turpina rakstīt ierastos kapīpista reklāmrakstus.  

Tā dēvētajās "tiesiskajās" valstīs maksātājiem ir skaidri noteikumi, taču šeit un īpaši šajā klīniskajā gadījumā noteikums ir tikai viens- jebkurš tas pa ceļu braucošais "sabiedrības moceklis" ir vienkārši Lohs.

Katram un jebkuram mēraparātam ir iespējamā kļūda,kura būtu jārēķina par labu "apsūdzētajam".Sabiedrībai ir tiesības zināt, kādus un cik precīzus mēraparātus šaura izredzēto grupa ir pakārusi publiskā vietā.Taču "izredzētie" nekādi nejūtas atbildīgi un pat ij netaisās ar kaut kādiem te lohiem kko te runāt.Loham ir Jāmaksā, nevis jāuzdod liekus jautājumus.

Aparātus visus izverificēja visuvarenais LielVerifikakātors, tādējādi to iespējamā kļūda ir nulle.Interesanti vienīgi, ar ko tie ķeneri tik sasspringti nodarbojās šos 2mēn un kas īsti viņiem "patraucēja" šo fufeli "apgūt" sākotnēji ieplānotajos termiņos.

es 11.augusts 2023 18:27
0 1 Atbildēt

Kāda vēl braukšana plusā! CSN ir skaidri noteikti MAKSIMĀLĀ braukšanas ātruma limiti. Pieturies pie tiem un nevajadzēs stundām ilgi klabināt...

650 11.augusts 2023 19:02
1 0 Atbildēt

Stundām ilgi tev izdodas sēdēt ar sasspringušu dībenu.Taču neko tā arī nav sanācis izspiest.Neko nenāk ārā.

m 11.augusts 2023 22:08
0 0 Atbildēt

Jā, un tas pats CSN nosaka:

55. pants. Braukšanas ātruma, distances un intervāla neievērošana

(1) Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 10 kilometriem stundā ar mopēdiem, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, piemēro brīdinājumu transportlīdzekļa vadītājam

Respektīvi - neviens tevi nesodīs ja pārkāpsi līdz 10km/h, un 90% LV autobraucēju tas nozīmē ka var legāli braukt vismaz ar +10km/h. Tas vienkārši ir fakts

650 11.augusts 2023 23:45
0 0 Atbildēt

Jā,iedomājies- nesodīs Pārkāpēju! Kur tas redzēts un kā tas var būt, ka jebkuram visvienkāršākajam "noteikumam" mums ir vismaz 3 dažādi teorētiskie traktējumi un tad vēl ceturtais/praktiskais.Pie +10 ir jāpieskaita mēraparāta kļūda. Plus vēl daži km/h uz konkrētās situācijas vai pat uz amatpersonas(-u) slinkuma pamata.

Un tā šis pox/ujizms ir ticis kultivēts gadu no gada,līdz kamēr uzņēmīgi ļaudis tagad ir saredzējuši iespēju.Varbūt sākumā kāds lohs uzbrauks uz 101, plus vēl varbūt pamainīsim  ierasto to +10 suņa refleksu uz itin likumīgiem +1.Peļņa būs, par!/to šaibu nav. Kad/vairs nebūs, atdosim visus tos saspraustos stabus Valsts pārziņā.

Vācija 11.augusts 2023 14:30
2 0 Atbildēt

Arī gribēja šos uzstādīt bet ar tiesas lēmumu panāca ka nevar sodīt cilvēku aptuveni kaut kur kaut kādā vietā aptuveni par kaut ko. Gan jau kāds labdaris atradīsies kas so vidējā atruma huiņu aizvāks

0pis 11.augusts 2023 14:31
0 0 Atbildēt

Labdarim ar tiesas lēmuma liks atmaksāt sastrādātos zaudējumus un tad līdzjutēji būs aicināti samesties, lai Robinam Hudam nav jānakšņo patiltē. Paredzu, ka neviens viņu savā mājā nakšņot nelaidīs.

Dukāts 11.augusts 2023 19:24
1 0 Atbildēt

Tie radari fiksē numurus auto priekšā un aizmugurē, jeb tikai priekšā?

Tobiš ar moci tāpat varēs braukt uz grib, jeb būs jābrauc aiz saplākšņiem kuri nobijušies tur brauks uz 80km/h?

WALA 11.augusts 2023 20:03
0 0 Atbildēt

Kad un kur tev moči kādreiz ir raustíjušies lidot ???

Cik tur bija klasiski vismaz 70km/h pilsēta un vismaz 120 km/h ārpilsēta ... nemaz nerunāsim par tukšām ielām ...

Ir tikai daži pilsoņi kuri filozofiski 'neiespringst" un tad pa lielam brauc pēc CSN ...

Dukāts 11.augusts 2023 20:44
0 0 Atbildēt

Nu pag, Tu uzrakstiji standarta ātrumu automašīnām, tā nav nekāda lidošana!

Es pa Dienvidnieku esmu uz 299 vilcis, un arī tikai tādēļ, ka ātrāk vienkārši negāja, un Vantinieks kaut kādi ~250(bet tas bija ar nakedu), tagad esmu uz adventure baikiem un hārļa pārsēdies, nebraucu vairs tik ātri nu un viņi arī tā “neiet”.

Jautājums vairāk par to, kā tur īsti ir ar tiem vidējā ātruma radariem, laikam jau gan priekšu, gan aizmuguri “piefiksē”.

WALA 12.augusts 2023 8:41
1 0 Atbildēt

Nu pat max. ātruma radarus tak speciāli uz vasaru "priekš močiem" pagriež (kur var), un uz aci arí šķita ka šitie vai nu "šauj" abos virzienos, vai arí tikai "pakaļā" ... Vienígi ir baigi matemātiski intersanti par attālumu kādā tie ko fiksē ...

WALA 12.augusts 2023 8:42
0 0 Atbildēt

Te redz bildē redzams ka "šauj pakaļā" ... abiem virzieniem

topinamburs 12.augusts 2023 10:23
1 0 Atbildēt

Lietuvā, cik braukts pa tām vidējā ātruma kontroles zonām, nekāda katastrofa nav novērota, plūsma mierīgi brauc, apdzīšanu maz, bez stresa un panikas. 

Tas slikti?

WALA 13.augusts 2023 22:24
1 0 Atbildēt

Es neesmu redzējis LT tik dīvainu uzvedību kā pie mums, kad CP un radaru tuvumā ir pietiekoši (lai tos pamanītu un nereti tas būtu arī kaitinoši) daudz kadru kas nomet krietni zem atlautā ...

Ja jau visi brauktu +/- 90 km/h (pēc spidometra tātad visnaz 95) tad ar to varêtu dzīvot, bet kad brauc uz 85 pēc mana speedo (ar kuru radariem brívi braucu harām ar 102 vai 103) un tad vēl relatívi strauji bremzē ... sorry es labāk nerakstīšu ko par tādiem domāju ... un jā 2 x esmu max ātruma radara priekša dzinis garām  ... labi ka bija brívs ceļš ..

Ivars. 12.augusts 2023 10:51
0 0 Atbildēt

Nolādētie āksti.

0pis 13.augusts 2023 17:01
0 4 Atbildēt

Tie, kas neatļaujas aizbraukt uz trasi jo nav laika, bet galvenokārt jau naudas. Un sajēgas.

Riepa 14.augusts 2023 11:42
1 1 Atbildēt

Pilnīgas muļķības!

Kopš esmu sācis nodarboties ar autosportu un braukāt pa dažādām trasēm/posmiem, esmu palicis vel agresīvāks uz ielas, jo vienkārši saprotu, ka pašreizējie ātruma limiti ir dēļ mīkstajiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Dakota Nightfall – koncepts iezīmē ceļu sērijveida modelim (+ FOTO) 1

Ram Trucks, kas ir daļa no Stellantis Group komerctransporta nodaļas, nesen atklāja savu jauno konceptauto Dakota Nightfall, iezīmējot ceļu vidēja izmēra pikapam, kas paredzēts Dienvidamerikai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen elektrisko ID automobiļu jau 1,5 miljoni 4

Volkswagen Emdenas rūpnīcā no konveijera noripojis pusotrmiljonais elektriskās ID saimes eksemplārs, dodot iemeslu kārtējam ierakstam statistikas ailēs un uzņēmuma vadībai - ar lepnumu atskatīties uz paveikto. Lasīt vairāk

 

Jauns zīmols ienāk Latvijas tirgū - MG mājvieta būs Krasta iela Rīgā (+ VIDEO) 2

Iezīmējot nozīmīgu brīdi Latvijas auto tirgū, 14. augustā Rīgas Motormuzejā norisinājās britu auto zīmola MG oficiālā prezentācija, ko rīkoja “AUTOBRAVA Motors”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti