Visi komentāri - Vai autovadītāji var paļauties uz pašvaldības un LMT sodiem, ka tie ir pareizi un saskaņā ar likumu?

Vai autovadītāji var paļauties uz pašvaldības un LMT sodiem, ka tie ir pareizi un saskaņā ar likumu? 26

 
iAuto.lv | 17.jūlijs 2025 17:31

iAuto.lv aculiecinieks piedzīvo brīdi, kad luksofors Jomas ielā, Jūrmalā pārslēdzas uz dzelteno signālu un nākas diezgan strauji bremzēt. Saskaņā ar noteikumiem, to varētu nedarīt, taču, kur ir garantija, ka LMT uzliktās kameras kustības turpināšanu pie "dzeltenā" netraktēs kā pārkāpumu?

54. Ja, iedegoties dzeltenajam signālam vai brīdī, kad satiksmes regulētājs paceļ roku augšā, transportlīdzekļa vadītājs transportlīdzekli šo noteikumu 53. punktā minētajās vietās var apturēt, tikai strauji bremzējot, šā transport­līdzekļa vadītājs drīkst ceļu turpināt, neapturot transportlīdzekli. Gājējiem, kuri šajā brīdī atrodas uz brauktuves, jāpabeidz to šķērsot vai jāapstājas uz "drošības saliņas".

 
Visi komentāri
 
0pis 17.jūlijs 2025 18:17
10 0 Atbildēt

Nav ko minēt, kā būs. Jābrauc tā, kā uzskati par pareizu un drošu veidu. Ja pienāks sods, tad iesi un apstrīdēsi. Tagad, strauji bremzējot, drīzāk tiksi pie "soda sitiena" pa pakkaļējo bamperi.

Vernons 17.jūlijs 2025 18:33
2 2 Atbildēt

Beidzot arī apskaidrība radusies!

a13 17.jūlijs 2025 19:24
28 0 Atbildēt

Kur pazudis mirgojošais "zaļais" pirms dzeltenā??? Noņēma sakarā ar sarkanās gaismas kameru ieviešanu, laI varētu vairāk sodus salikt un vēl avārijas situācijas radīt?

iAuto 17.jūlijs 2025 20:17
0 0 Atbildēt

Noņēma gan mirgojošo zaļo re: 

 

uupis 17.jūlijs 2025 22:10
0 0 Atbildēt

Tad kad Ūpis nebalsī bļava ka izsvītrojot morgojošo zaļo no satiksmes neuzlabosies satiksmes drošība, tad visādi vernonveidīgie un 650-veidīgie plēsa kreklus televīzorā, ka jenoti pie stūres, redzot mirgojošo, spiež gāzi grīdā un dara visu slikti. Uz jautājumu - bet kas notiks ar likumpaklausīgajiem šoferiem - tika saņemta atbilde ka pārkāpumu policisti izvērtēs un ja Metri būs pareizie, tad lēmuma par sodu nebūs - kāds secinājums? Secinājums ir tāds ka vernonveidīgie idioti neredz problēmu un CSN kā veslemu, bet brēc ka atsevišķi punkti ir nepareizi taāpēc ka ietekmē viņus kā indivīdus!

Saņemiet ko pasūtījāt - neklausījāt Ūpi - saņemiet vernona noteikumus! Un nepārsūdzēsiet! Foto ir statisks! 😂

uupis 17.jūlijs 2025 22:22
0 1 Atbildēt

Te var palasīt idejas...

iauto.lv/zinas/5075-mi...ceresimies-csn

Uz gadu apskatamies! 😂

uupis 17.jūlijs 2025 22:38
0 1 Atbildēt

Komentārus palasam... Cik daudz idiotu bija PAR???

650 18.jūlijs 2025 3:33
3 1 Atbildēt

Labdien,cien.Galvenaiss (morgojošais,neizsvītrotais) iĀpist! Kāda ppja sakarā tu mani te tagad zākā,ja neesmu šeit 2 diennaktis bijis? Un "es" te nekam nekādu kreklu neplēsu un nekur nekādā televisorā neemu kāPis.

Dzeltenaiss bez savulaik pašsaprotamās zaļās mirgošanas - tas taču acīmredzmi nepārprotami ir šarlataānu izgudrojums! Tieši tāpat, kā "atļauja" veloassiem šķērsot gp, nenokāpjot no sava tā hlama.Tādā veidā (un katrreiz ar  noderīgo idiotu ikreizējo kvēlo atbalstu) tie suuda maisītāji nemanot "ievelk" sev tos potenciālos maksātājus.Es viņu vietā tagad ieviestu uzreiz no zaļā uz sarkano.Vai vispār pārslēgties randomā,uz loterijas/nejaušības principa.

Jūrmalā karina kases aparātus, taču MARĶĒJUMU uz gp te parasti "zīmē" apm Kūrortsezonas trešajā menesī.Labi ka ne 9tajā.Jā.

Cien.Lohiem vēl varēji "atgādināt", ka tur tajā Mažoru kasses pildināšanas "sakrustojumā" daždesmit metru garā ielas fragmentā īstenībā ir DIVI tie lohsafori.Tāpēc,ja no Rix puses traucošais lohs pārtrauks pa paradumam to pirmo suudu jau pie pussrakanā, tad viņš samaksās par to otro.Jo tie abi "strādā" sinhroni un pie tā otrā ir stopzīme. Diez vai atradīsies kāds tāds faķīrs, kurš pirms tā otrā apķersies noreaģēt, ja tieši Viņa piebraukšanas laikā tas pirmais pēkšņi pārslēgsies.Šādu variantu te vēl neviens nav apskatījis.

Sakarā ar jauno kameru UlmaņVienības lohgatvju Xpunktā- nu tur vēl vajadzētu saīsināt jau tā saīsināto kreisā pagrieziena laiku,tad tā ārtelpas yenotu kAsse pildīsies burtiski 7jā ātrumā.

Sergejs 18.jūlijs 2025 12:45
0 1 Atbildēt

Tai laikā Mordora, Smoļenskas pilsēta (drīzāk ģerevņa mordora mērogu ņemot vērā, esmu to pamanijis skatoties tur filmētu seriālu): luksofors rāda cik sekundes vēl degs zaļais, katrs var saprast kad mainīs krāsu tas luksofors un vai nu braukt mierīgi vai arī sākt bremzēt.

650 18.jūlijs 2025 13:30
1 0 Atbildēt

Tur taču krievos jau sen ir digitālie "līmeņrāži/tālummēri", kuri visu to krustojuma platību ar virtuālām līnijām iedala zaļajās/dzeltenājās/srakanajās zonās.Tikko mašīnas korpuss kaut pa 10cm kur nevajag, tā uzreiz sods.

Bet kurš gan LV lohs vispār ir spējīgs apstāties korekti PIRMS jebkuras stoplīnijas.Kaut vai "plānotā" gadījumā, nerunājot ja tā ir kāda pēkšņa bremzēšana.

Hronometrs/taimeris, cik sek vēl būs ''zaļais''- nu kur ta tev kāds ies tērēties par šādu (loģisku, lētu,acīmredzami noderīgu!) konkrētu "drošibas" uzlabojumu.Vējā izmesta nauda, idejas autoriem nekādu ienākumu.

Gluži kā tas 45g vecais labais informatīvais ātruma tablo pie Assaru veikala- lai katrs Lohs varētu precīzi "izmērīt", par cik km/h viņa speezdometrs viņam melo.Turklāt vēl krietna daļa tur samazina ātrumu,jau kuro pus/gadsimtu domājot, ka tas tablo viņus gatavojas Sodīt  ;p

Jūrmalnieks 18.jūlijs 2025 8:48
6 2 Atbildēt

Ir sanācis dažas reizes braukt tur pa dzelteno. Jo JĀ pazudis ir brīdinājuma posms un sobrīd pārslēdzas uzreiz, brīdī, ka esi ~15-20m no luksofora, lai nebūtu jāmet pa nažiem kur aizmugurē kāds telefona spaidītājs(vai dirsā līdējs) varētu nenoreaģēt, papildus negāzejot savā kruīza kontroles iestatītajā 50km/h ātrumā tā arī turpinu ceļu. 

pa laimi man nav sodiņš atnācis no šīs vietas. Varbūt kvītis sūta tad kad kāds aizmāršis rupji pārkāpj - ka sarkanais ir iededzies un aizbrauc. 

Bet nu jā... Kameras vietā labāk tur tās abas majoru stacijas pārejas būtu jāpaceļ uz guļošā un viss būtu droši, saprotami un racionāli.

Vispār lai jūrmalā izskaustu tos pontot gribētājus-gan auto gan moto skrejējus, visus esošos luksofora krustojumus sākot no Turaidas ielas līdz Jūrmalas domei vajadzetu pacelt, tādā pacēluma lēzenumā ka ja brauc ātrāk par 45-50km/h tev ir iespēja pārsist savu karteri.... Nu un lieta atrisināta! 👍

hue 18.jūlijs 2025 8:51
2 0 Atbildēt

Ir kāds standarts, kas nosaka kā luksoforam jāpārslēdzas uz zaļo? Vai katrā ielā var likt savu versiju ar vai bez mirgošanām?

Ābols 18.jūlijs 2025 10:33
1 0 Atbildēt

Cik norpotu ir 'eiropas vadlīniju' standarts, tā pat ka ar zīmēm vai ceļu horizontalām līnijam u.t.t. pēc kā javadās. Bet obligāti laikam nekas nav. Liec, krāso un organizē satiksmi, kā gribi ja vien uz papīra vari pierādīt, ka tā ir ''drošāk''

P.S. šeit animatizets attelojums par šo tēmu:

preview.redd.it/2gk9yxv26aw31...c9a5bbb37a3592

ZZZZ 18.jūlijs 2025 10:59
0 0 Atbildēt

Tas Ābols tik uz papīra...Ir EU valstis kur šits ir kā pie cilvēkiem. Un vēl papildus tablo ar sekundēm taimerī...

Gaidām melno iĀ ledu...

Sergejs 18.jūlijs 2025 12:52
0 1 Atbildēt

maps.app.goo.gl/P9vwsxjBMhtwLi3Q6

Reku paraugs no vienas ģerevņas kā jāizzskatās ja negrib ar zaļo mirgot. "Vatņiki" var, bet mūsu urīngalvas neko nevar, tik sačakarēt visu un visiem

:-) 18.jūlijs 2025 11:13
3 1 Atbildēt

Par kādu negadīju te var būt runa? Filmētājs sapņo, reaģē par vēlu, ja kāds ieliek "pakaļā", pats vainīgs. Šai situācijā nebija ne mazākās nepieciešamības stresot. Tas, ka šim puisim saule spīd acīs ir viņa problēma. Pieļauju, ka autovadītājs ir no to tiem personāžiem, kuri gar fotoradaru brauc - 10 km/h, bet pirms un aiz tā virs atļautā.

650 18.jūlijs 2025 13:13
4 0 Atbildēt

Kāds (noderīgais) idiots varētu vēl kaut/ko izdomāt (priekšlikt priekšlikumu, iepirkt iepirkumu) un ieviest digitāli datorizēto kontroli vēl kādās citās dzīves (un sadzīves) jomās.Vispār jebkurai ielas šķērsošanai un/vai iekāpkšanai plūdmalē te būtu jānotiek par maksu.

Ne tur kādi īpaši pārkāpumi pie tās Mažoru stacijas "agrāk" tika novēroti, ne arī kādi līķi tur bija.Vistīrākā mākslīgi radītā slauktuve.Protams, ka izmantojot vispārējo digitālās eiforijas vilni, tā tika organiski noorganizēta par pilsētas budžeta līdzekļiem.Lai nestu individuālu (taustāmu) ieguvumu (baudījumu) ikkatram Kūrortpilsētas iedzīvotājam un kuramkatram tās (nelūgtajam) Viesim.

Pilsētā MĒNEŠIEM ilgi (kalendārā gada lielāko daļu!) gājēju pārejas ir ar totāli nodilušu horizontālo "marķējumu" un tas tiek "atjaunots reizi gadā. Uzkrāsots (atkal..) ar vislētāko suuuuda nitrokrāsu, kura nodils pēc pāris mēnešiem vai jau pēc pirmās/tuvākās lietusgāzes.

Varbūt dome ar LmT palīdzību varētu uzbūvēt turpat pie tās stacijas kādu Kūrorta cienīgu sabiedrisko tOleti.Protams,ar digitālo drššānas laika uzskaiti.

Sencis 18.jūlijs 2025 13:48
5 1 Atbildēt

Var kļūst arvien naidīgāka populācijai, bezkaislīgi liek lamatas, lai cilvēks kļūdījos un viņam nosauktu ādu! Pasmieties, kādas algas ir pašvaldību pirmajiem cilvēkiem, tiem gribas rīt, rīt un rīt!!!!

650 18.jūlijs 2025 14:09
4 0 Atbildēt

Izliktās lamatas ir ne tikai naudas slaukšanai.Ir svarīgi kultivēt arī pazemojuma,nolemtības un Bezspēcības sajūtu.

Algas ir ne tikai pirmajiem- katram Pirmajam ir vismaz trīs vicePirmie (katrs no tiem ar vismaz trijiem Vietniekiem),zem kuriem ir vismaz 3x3 Vadītāji un apm 63 vidēji/zemākā līmeņa tiešie un netiešie izpildītāji.

Varas varenumu nosaka tas, kādā pakāpē viņi ir spējuši "attālināties" (pacelties/Virs) saviem tiem pārvaldāmajiem (lohiem/nožēlojamajiem). Te jau ir runa par nepārvaramu (un nākotnē nekad vairs neatgriezenisku) bezddibeni.

Pinkainis 18.jūlijs 2025 17:31
0 0 Atbildēt

Nekas nekur nav jāpaceļ. Mums vajag naidu. Iekasēsim sodos!

Ja arī kādam ieskries aizmugurē un sdauzīs auto, tad tik un tā, mums caur nodokļiem kāda kapeika iekritīs. Un servisiem būs darbs, bet tas, ka kādam sarežģīnjumi, kurus varētu novērst, tas nav izdevīgi.

uupis 18.jūlijs 2025 21:10
0 0 Atbildēt

Ņefig bija atbalstīt mirgojošā aizliegšanu!

Tikai nevajag... 18.jūlijs 2025 22:20
0 0 Atbildēt

Nav ko parspīlēt. Šajā krustojumā braucu bieži, un ik palaikam sanāk pie dzeltenā. Neviens sods nav atnācis.

650 19.jūlijs 2025 15:12
0 0 Atbildēt

Bieži braucu, bet (tomēr) "sanāk pie dzeltenā"- nu tātad būtu beidzamais laiks izdarīt kādus "secinājumus" un/vai "pakoriģēt tos (savus) braukšanas paradumus".

0pis 19.jūlijs 2025 15:33
0 0 Atbildēt

Nu ja, ies nu kautko izdarīt vai seccināt, ja nav bijis ne Sods un  pat ne Brīdinājums.

650 19.jūlijs 2025 21:50
0 0 Atbildēt

Bet taču skaidri apzinās (atzinās), ka ir braucis (šķērsojis) pie dzeltenā.Būtu jāiet pašam/Pieteikties, nevis te jāplātās! Mazibērni,skolnieki, un/vai Lohi šo lasa,- ko viņi padomās un kādus secinājumus izdarīs (vai kādus neizdarīs)?

No otras puses- tas LTmnT suuds taču ar savu to visuredzošo šokolādes smaragda aci labi redz- ka te ir Gandrīz noticis pārkāpums.Kapc tas (viņš?) neko nekur nebrīdina? Ko mēs gaidām, vai kamēr/kad jau reāli kas (Tas) jau notiks? Kur te kāda prevencija? Ja?

Nu 19.jūlijs 2025 21:45
0 0 Atbildēt

Varbūt vieglāk pajautā LMT , vai kas tur šo administrē  ?  Savādāk atkal bezjēdzīgā vaimanāšana . Tak iestādes vēl runā ar žurnālistiem  ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Korejietis ar elektrisko Hyundai Ioniq 5 nobrauc 666 255 km, turklāt tikai 3 gados! 7

Tikai trīs gadi bija nepieciešami kādam Dienvidkorejas iedzīvotājam, lai ar elektrisko Hyundai Ioniq 5 nobrauktu vairāk par 600 000 kilometriem. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: KIA Sportage pret KIA Sportage.Vērtē Jānis Vanks(+ VIDEO) 3

KIA Sportage ir viens no svarīgākajiem korejiešu ražotāja modeļiem Eiropā, tostarp Latvijā, attiecīgi uzlabotā Sportage izmaiņas ir veiktas ļoti rūpīgi un pārdomāti, bet cik daudz tas atšķiras no sava vecākā brāļa. Lasīt vairāk

 

Tesla pārdošanas apjomi Eiropā krītas; BYD uzņem tempu 32

Tesla problēmas Eiropā turpina pieaugt, izjūtot arvien lielāku spiedienu no Ķīnas ražotāja BYD puses. Lasīt vairāk

 

Grūts laiks Lotus – jāatlaiž gandrīz puse darbinieku 5

Vājie pārdošanas apjomi, apgrūtinājumi muitas dēļ un pieaugošie zaudējumi liek britu ražotājam Lotus pieņemt nepatīkamus lēmumus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti