Visi komentāri - Agresīva braukšana ir signāls par dziļākām problēmām, ne tikai ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums

Agresīva braukšana ir signāls par dziļākām problēmām, ne tikai ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums 55

 

Foto: Publicitātes attēls

Miltton Latvia | 18.jūlijs 2025 12:49

Lai gan ceļu satiksmes noteikumi ir konkrēti un skaidri, daudziem autovadītājiem agresīva braukšana joprojām šķiet kā izņēmums, kas reizēm ir pieļaujams. Arī šī gada “Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa” dati liecina, ka 64% autovadītāju mēdz braukt agresīvi – 7% to dara bieži, bet 57% – reti.

Salīdzinot ar pērno gadu, situācija būtiski nav mainījusies un tas liecina par stabilu un satraucoši augstu toleranci pret agresīvu braukšanu mūsu sabiedrībā.

Agresīva braukšana var būt ļoti dažāda

Minētā pētījuma dati arī liecina, ka paši autovadītāji par agresīvu braukšanu uzskata ļoti dažādas izpausmes uz ceļa, piemēram, teju katrs domā, ka bieža joslu maiņa var tikt klasificēta kā agresīva braukšana, savukārt 4% min ātruma pārsniegšanu, 2% – distances neievērošanu, 6% – neadekvāti lēnu braukšanu, bet lielākā daļa – 68% – uzskata, ka agresīva braukšana ir visu minēto apvienojums. Salīdzinot ar pērnā gada rezultātiem, vērojamas nelielas izmaiņas, piemēram, pieaugusi to šoferu daļa, kuri izceļ joslu maiņu kā agresijas izpausmi, bet krities to autovadītāju īpatsvars, kuri agresiju saista tikai ar ātruma pārsniegšanu. Tas liecina, ka autovadītāji sāk apzināties, ka agresīva braukšana nozīmē ļoti plašu spektru.

Emocijas, spriedze un iekšējais līdzsvars

Lai arī vasara visbiežāk asociējas ar vieglumu, atvaļinājumiem un brīvību, realitātē vasaras satiksme ir viena no intensīvākajām un emocionāli saspringtākajām. Ceļi ir pārpildīti, daudz kur notiek ceļu remonti un pieaug mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku – velobraucēju, motociklistu, skrejriteņu lietotāju – skaits, bieži šādi pārvietojas arī bērni. Šādos apstākļos jebkura agresīva rīcība kļūst īpaši bīstama.

Nereti agresīva braukšana ir rezultāts nevis konkrētiem satiksmes vai ceļu apstākļiem, bet gan autovadītāja iekšējām sajūtām. Steiga, stress, vēlme “pierādīt sevi” vai nepacietība var būt iemesli, kāpēc cilvēks kļūst impulsīvs un riskē. Emocionāls līdzsvars ir galvenais faktors, kas nosaka braukšanas stilu – ja cilvēks jūtas labi un komfortabli, viņam nav vajadzības provocēt, neiecietīgi reaģēt vai demonstrēt pārākumu uz ceļa.

Sabiedrības tolerances ietekme

Arī sabiedrības tolerance pret agresīvu braukšanu joprojām ir problēma. Mēs bieži izvēlamies ignorēt agresīvu braukšanu, retāk ziņojam policijai, un, vēl ļaunāk, dažkārt pat attaisnojam to. Tikai sociālais nosodījums un kopīga izpratne par satiksmes kultūru var mazināt agresijas klātbūtni uz ceļiem. Rietumeiropā šādas uzvedības normas nav akceptējamas, un tas atspoguļojas arī drošības statistikā.

Skaidri noteikumi – skaidra satiksme

Vēl viena būtiska problēma ir t.s. pieļaujamā atkāpe ātruma ziņā – daudzi joprojām domā, ka ātruma pārsniegšana par 10km/h ir pilnīgi normāla. Tas rada nevienlīdzīgu izpratni par to, kā drīkst braukt, un bieži veicina sastrēgumus, pārgalvīgus manevrus un savstarpēju neiecietību. Noteikumiem jābūt skaidriem – 50 km/h nozīmē 50, nevis 60. Interpretācijas satiksmē izraisa konfliktus, nevis elastību.

Agresīva braukšana nav tikai pārkāpums – tas ir signāls par iekšējām problēmām un sabiedrības attieksmes atspoguļojums. Vasaras intensīvā satiksme pieprasa maksimālu uzmanību, cieņu un toleranci no ikviena autovadītāja. Miers un koncentrēšanās pie stūres liecina, ka autovadītājs ne tikai pārvalda savu auto, bet arī pats sevi.

 

 
Visi komentāri
 
uupis 18.jūlijs 2025 13:10
9 7 Atbildēt

Es par to pašu - un Gājēju nelaišana uz pārejas arī ir agresīvas braukšanas izpausme!

Bet visādi vernonveidīgie aizstāv agresīvu braukšanu! 😂

Vernons 18.jūlijs 2025 13:17
5 5 Atbildēt

Ūpis = noziedznieks!

650 18.jūlijs 2025 17:07
3 0 Atbildēt

Bandīts! Recidīvists!

uupis 18.jūlijs 2025 21:12
2 2 Atbildēt

Kas arī bija jāpierāda! vernonveidīgie aizstāv agresīvu braukšanu! 😂

Apokaplis 19.jūlijs 2025 21:26
1 0 Atbildēt

viņi pat neapzinās, ko aizstāv, un kādos veidos ar savu uzvedību traucē citiem atbildīgiem satiksmes dalībniekiem

Pūce 19.jūlijs 2025 22:42
4 2 Atbildēt

Un gājēju speciālā vilkšanas pa pāreju ir agresijas izpausme- vajag gājējus sodīt. Velkas kā govis. Likumā teikts- raitā solī nevis lēnā pastaigā šķērsot pāreju.

Apokaplis 19.jūlijs 2025 23:12
0 0 Atbildēt

ir vērts atcerēties, ka visas invaliditātes nav ārēji viegli pamanāmas, kā arī nevajadzētu katru rīcību tulkot kā ļaunprātību

Vernons 18.jūlijs 2025 13:16
7 3 Atbildēt

Gājēja iziešana uz brauktuves, bez pārliecības par Savu Drošību, ir agresija! Kuru pavada Strauja bremzēšana un sadursmes izraisīšana! CSL 19. pants "Pienākumi un tiesības" un CSN 15., 18. u.t.t. punkti!

Virzienrādītājs pēdējā brīdī, kad tik tiešām ir brīdis "pedējais"! Un stāvoklis joslā, manevram? Skats spogulī...

0pis 18.jūlijs 2025 13:21
4 4 Atbildēt

Strauja bremzēšana ir sekas bezatbildīgai braukšanai.

Vernons 18.jūlijs 2025 13:48
2 8 Atbildēt

Neaizmirsti "STOP" signālu parādīt ar augšup paceltu roku!

uupis 18.jūlijs 2025 21:14
3 1 Atbildēt

Mū-ū-ha-ha-ha-ha - gājējam jārāda virzienrādītājs! 😂

😂

Kuros sētas notekumos vernonam ir tāds pienākums? 😂

Apokaplis 19.jūlijs 2025 21:21
4 0 Atbildēt

strauja bremzēšana pirms gājēju pārejas ir šofera rupja nemākulība

Naudasmaiss 18.jūlijs 2025 13:33
10 2 Atbildēt

Atkal tas csdd nolobētais leprakons.

650 18.jūlijs 2025 13:37
0 0 Atbildēt

Kad diez mūsu dižais lisais Pr-nieks (tas Galvenaiss Preventātors) norīkos savus padotos ar spaiņiem un lupatām nomazgāt tās neskaitāmās uz assfalta sazīmētās "saules" un tamlīdzīgus acīmredzami tīši demonstratīvi radītos Nesodāmo (nenoķeramo) Bandītu mākslasdarbus.Kuri mums acīmredzami parāda, kurš te īstenībā ir tā dēvētais "Saimnieks".Praktiski mums NAV tāda ceļa vai virziena, uz kura šie suudi šobrīd nebūtu sazīmēti.

HE 18.jūlijs 2025 13:42
2 0 Atbildēt

Būs vēl sliktāk , valsts savus iedzīvotājus ir novedusi tik tālu , ka daudziem vairs NAV ko zaudēt, nebaidās braukt piedzērušies , bez tiesībām , pilnīgs po*ujs , reiz viens kadrs lielījās ka braucot jau 20mit gadus bez tiesībām , regulāri pālī un neko , kad uzjautāju cik viņs zin CSN , tad atbildēja , ka brauc kopā ar visiem plūsmā , uz jautājumu ko viņš darīs kad piebrauks pie vienādas nozīmes krustojuma , atbildēja pagaidīšu kamēr citi aizbrauks. Tie ''krāni'' no DDSC par velti saņem algu.

taaneko 18.jūlijs 2025 13:48
8 4 Atbildēt

Mans viedoklis ir, ka agresīvas braukšanas galvenā pazīme kā to definēt, ir fakts, ka aiz tevis braucošajam nākas bremzēt situācijā, kad tas nebūtu nepeciešams. Ja vari braukt, tā, ka citiem tevis dēļ nav jābremzē- tu nebrauc agresīvi. Distance, intervāls- tas viss ir pupu mizas. Kamēr transportalīdzekļi nav saskārušies- tie  nav vērā ņemami faktori. Ja tev teaucē- pieej kritiskāk savām autovadīšanas iemaņām.

Līdēji un nepacietīgie iespraukties gribētāji- jā tie ir patiesa sāpe.

650 18.jūlijs 2025 17:28
4 1 Atbildēt

-jautājums nopietns, daļēja atbilde apslēpta pirmās ridkopas beidzamajā teikumā.Taču otrās rindkopas vienīgais teikums visas cerības noslauka nost- izejas nav.

Kā tas ir, kad/ja citiem manis dēļ nav Jābremzē? Ko, es priekš viņiem "nekas neesmu", vai kā?

Ja tu brauc (stumdies) sasstrēgumā- Man tevis dēl noteikti Būs jābremzē.Ja tu pirms manis (man/priekšā) jebkādu savu (man neinteresējošu) iemeslu dēļ esi apstājies- tātad Man ir radušās reālas neērtības.Tu brauc agresīvi! 

Viņš grib iespraukties- nekādā gad nelaist to meergli.Labāk nosist visu to rindu (Kolonnu).

Kādi 8gab lohi brauc aiz smagā,kurš varētu pabraukt uz/ar 87(92).Bet smagajam priekšā brauc viens vieglais papuass ar 78. Skaidrs, ka te vismaz viens no desmit gab iesaistītajiem beigu beigās izrādīsies Nepacietīgs un vēl kādi pāris Neiecietīgi (vai Nepateicīgi).Jā.

Ps., jāpadomā, ko vēl tādu Varenu varētu te izdrirst..kamērt nava atnācis Lietotājs uupis un (visus) ispsisis

Apokaplis 19.jūlijs 2025 21:30
2 3 Atbildēt

kāpēc, tavuprāt, šoferus, kuri ievēro ātruma ierobežojumu būtu jādēvē par "lohiem"?

650 19.jūlijs 2025 22:39
1 0 Atbildēt

Iespējams, ka "es" vienkārši gribēju pafilozofēt/Par! Taču šajā filozofu kompānijā to īstenot būs ļoti grūti.Praktiski neiespējami.

Ir tāds sens/vecs universālais padoms- ja tev liekas, ka kāds priekšābraucošais tevi "traucē", pie tuvākās iespējas mēģini pabraukt viņam garām.Jo pie katras nākamās iespējas viņš tevi "patraucēs" atkal un atkal.

Mums te nesanāk normāla saruna.Katrs runātājs runā tikai "ar lohiem".Vai nu (labākajā gadījumā) vienkārši pats ar sevi.Pie kam, jo Augstāka ir tā attiecīgā Runatāja "runas tribīne", jo vairāk viņš ir Pārliecināts,ka (viņam) visapkārt ir tikai vieni vienīgi lohi.

Raksta titulattēlā attēlotais tas gludinoskūtais personāžs savā profesionālās karjeras laikā (gaitā) ir acīmredzami ietrenējies runāt "ar lohiem".Jo vairāk (tālāk) viņš runā, jo vairāk rodas to Lohu,nu riktīga mistika (mistērija)...

Apokaplis 19.jūlijs 2025 23:14
1 1 Atbildēt

no tiem vecajiem universālajiem padomiem ir arī tāds, ka ja liekās, tad sasitās

650 20.jūlijs 2025 0:25
0 0 Atbildēt

Tu, es tā skatos,arī nemaz nēēēsi uz mutes/kritis.Tīri tāds apķērīgs, vane,ko?

Apokaplis 20.jūlijs 2025 2:29
1 1 Atbildēt

ja tu gribētu vienkārši pafilosofēt/padiskutēt, tad tu koncentrētos uz pašu filosofiju/diskusiju, nevis filosofijas/diskusijas partnera personību/raksturu.

pieļauju, ka tāpēc šajā un citās filosofu kompānijās tev ir grūtības

650 20.jūlijs 2025 21:22
1 0 Atbildēt

Bet tu nemiisz un neko nekam nepieļauj, vienkārši pieraksties te šajā esošajā "pastāvīgo filozofetāju" ierindā.Paskatīsmies, cik diskusijreizēm (ar kādu tādu vienu/nemainīgu Literāro Pseidonīmu) tava filozofiskā sagatavotība te "pavilks" ;p

To, ka koncentrēties uz diskusiju un nevis uz Partnera personību- kāreiz TAS nodrāztais teiciens te ir nevienu vien desmitu reižu ir ticis atgādināts.Taču tā vietā šeit visu ceļu notiek gluži otrādi- tiek apspriestas gan klātesošo "partneru" medicīniskās diagnozes, gan polipolitiskās ievirzes (novirzes), gan vecums,gan tautība,gan materiālais,mentālais un pat ģimenes stāvoklis. Jā.

W12 20.jūlijs 2025 20:03
1 0 Atbildēt

->taaneko

Neviens tev nekur nelīdīs un nemēğinās iespraukties, ja vien tu pats n-tos kilometrus nevilksies aiz kāda smagā, kas brauc krietni zem atļautā ātruma. Ja tu pats nemāki vai nevari apdzīt to smago, tad nevaino citus, kuri izmanto iespējas un mēğina apdzīt gan tevi, gan arī to smago.

Furņiks 18.jūlijs 2025 14:01
3 0 Atbildēt

Kas ir tas lisijs tajā foto?

taaneko 18.jūlijs 2025 14:23
1 1 Atbildēt

Kāds, kam Tu maksā algu.

HE 18.jūlijs 2025 15:25
1 0 Atbildēt

Lisijs ir līdzīpašnieks sabiedrībā ar ierobežotu atbildību "DROŠAS BRAUKŠANAS SKOLA"

650 18.jūlijs 2025 17:06
1 0 Atbildēt

-a (bet) ko (par/ko) viņš atkal tik ņirdzīgi Smaida?

Beha 18.jūlijs 2025 17:19
2 0 Atbildēt

par tautu, ko uzskata par lohiem!

650 18.jūlijs 2025 17:46
0 0 Atbildēt

(c)... iepriekš pedagogi (demagogi?) strādniekiem teica, ka brīvība ir politiskās cīņas auglis. Bet šodien šāda cīņa ir cīņa starp varas šakāļiem par peļņas pārdali.... iepriekš (viņi) strādniekiem teica, ka brīvību nodrošina Darbs (izglītība?). Mūsdienās darbam ir maza nozīme, galvenais, lai paceltos sociālajā virsotnē, ir nepalaist garām savu iespēju. Iespēja ir svarīgāka par darbu, jums tikai jāatrodas īstajā vietā īstajā laikā un jābūt pirmajam, kas ielec sociālajā liftā, atstumjot malā konkurentus..

...lohi iedalās 3 pamat kategorijās..Visvairāk lohu (tie Trešie) nav ne veiksminieki, ne sapņotāji. Tie ir viduvēji lohi, kas cer pārstāt būt par lohiem un sapņo kļūt par lohu kultivētājiem. Viņi nevar apkrāpt citus, bet ļoti vēlas to darīt. Vidējais lohs tiecas pēc varas. Bet viņš vienmēr tai zaudē (jo viss tiek darīts uz viņa rēķina). Vidējais lohs ir ievērojams ar savu pielāgošanās spēju. Vidējā loha galvenais sapnis ir nokļūt (iekļūt?) krāpnieciskās varas sistēmā, saņemt no tās kādas privilēģijas personīgi sev (personīgi savam "biznesam"). Viņš ir pieradis lūgt varas iestādēm, izlūgties "savējo", bet galu galā saņemot tikai "neapskaužamu daļu". Viņš saprot, ka ar varas iestādēm strīdēties nevar, tāpēc rīkojas tikai kā lūdzējs. Vara šādam loham ir kā piesegšanas, patronāžas sistēma.(/c) (2006) ;p

Apokaplis 19.jūlijs 2025 23:09
1 0 Atbildēt

kurai kategorijai tu pieskaiti sevi?

650 20.jūlijs 2025 22:55
0 0 Atbildēt

-izlasi vispirms to Rokassgrāmatu, tad parunāsim

Pļurkt 18.jūlijs 2025 19:25
2 0 Atbildēt

Ar pimpi dirsā nevar mierīgi braukt...! To es no savas ikdienas varu teikt.

Xxx 19.jūlijs 2025 7:55
1 0 Atbildēt

Kā tā gadijies ka mūsu bāliņi Igaunijā kļūst likumpaklausīgi bet igauņi pie mums atļaujas pārkāpt to ko pie sevis neatļaujas

Speed 19.jūlijs 2025 12:58
4 3 Atbildēt

Visklajākā ņirgāšanās un agresija ir braukšana uz 70-80 pie atļautajiem 90km/h

Juris 19.jūlijs 2025 16:55
2 2 Atbildēt

Es pēdējā laikā piekopju metodi, ka neturu un neslāpēju savas emocijas, nekrāju sevī, nevedu mājās. Ja man kaut kas satiksmē kaitina vai ir uzvilcis, izraisījis dusmas, tad dodu uzreiz visu ārā. Tad visas izpausmes ir atkarīgas no situācijas, pīpinu, dodu ka riepas kauc, lienu un stājos kā pim..is. Sorry, ja kāds var atļauties neadekvātas darbības, tad arī man ir tādas tiesības būt tikpat neadekvātam.

Apokaplis 19.jūlijs 2025 21:20
5 1 Atbildēt

ja notikumi uz ielas izraisa tik spēcīgas emocijas, ka jāsāk eskalēt agresija, varbūt ir laiks vērsties pie terapeita

uupis 19.jūlijs 2025 22:15
1 1 Atbildēt

Atbalstīts! Nevari saturēt - TAD NAV KO DARĪT UZ CEĻA! Psihajiem ir jāviesojas Aptiekas ielā!

650 20.jūlijs 2025 0:22
2 0 Atbildēt

Psihos parasti var "nokonstatēt" tepat uz vietas,vadoties pēc viņu rakstītā.Nav nemaz uz ielas (ceļa) jāiet uz viņiem skatīties!

Apokaplis 20.jūlijs 2025 2:31
0 0 Atbildēt

ja kāds spētu precīzi diagnosticēt garīgās kaites pēc ierakstiem internetā, viņš kļūtu stāvus bagāts

iJuris 20.jūlijs 2025 12:42
2 0 Atbildēt

Vēl jau ir tas, ka ja loham neviens nepateiks, ka viņš ir lohs, tad lohs pats nekādi nespēj novērtēt to, ka ir lohs.

pieņemu, ka neviens, nekad nav atbraucis mājās ar domu, ka nu šodien gan baigi tizli braucu, vilkos, traucēju visiem, un vispār rādīju tādu apšaubāmu brauktprasmi.

650 20.jūlijs 2025 21:08
0 0 Atbildēt

Bija viena retā reize, kad pa rādio dzirdēju patiesu un vispārcilvēciski nesavtīgu ieteikumu.Kad draudīgā puteņa pēcpuZdienā viens piezvanīja uz "braucamlaiku" un mierīgi saprotamā valodā vērsās pie tā dēvētajiem "bailīgākajiem" braucējiem.Ka tomēr nevis visur demonstratīvi vilkties, bet gan pavērot tos pārējos "drusku labākos" braucējus un censties izprast to apkārtējo pasauli.Orientēties uz tiem, kuri (pagaidām) "māk" labāk par tevi.Pamazām attīstīt to savu "varēšanu".

Un nē, tas noteikti nebija nekāds Diplomētais Braukšanās Ass.Tie šādos apsstākļos (un bez attiecīgas Taisnīgas Atlīdzības) nekad nekur nekam nezvana.Gluži kā tie viņu tuvākie idejiskie kolēģi- ķīniešu suudakalošu tirgoņi ;p

uupis 21.jūlijs 2025 1:08
0 1 Atbildēt

Kas tie par murgiem? Kolonnas ātrums mērās pēc lēnākā dalībnieka nevis pēc rallija rezultātiem!

650 21.jūlijs 2025 2:11
0 0 Atbildēt

Ko tu ar to gribēji teikt (pateikt) ? Kas tev tur mērās? Tev vispār ir tiesības Mērīt? Ko?

ps.,- kurš katrs Lohs nedrīkst braukt kolonnā! Kolonnai jābūt īpaši aprīkotai, ar attiecīgu Pavadījumu (mūziku,gaismām). Rallijā kad brauc, vaig zobos iekost Zizli (lai Galva mazāk kratttās).

uupis 21.jūlijs 2025 10:08
0 2 Atbildēt

Pateikt to ka tu esi tūļa un nemākulīgi lēns braucējs! Nemāki kā Raikonens? Tad sēdi mājās un mācies bet netraucē normāliem pagāniem ar Biturbo motoriem! 

Es nesaprotu šitos zābakus kuri domā ka visiem ir jābrauc vienādi un visiem auto jābūt vienādiem ņūtonmetriem!

650 21.jūlijs 2025 17:22
0 0 Atbildēt

Tev ir BiTrubo motors? Tāds šodien ir gandrīz katram pusotrajam Loham, taču Tev acīmredzami Skauž.

Tas, ka Tu ar cilvēkiem runā kā ar lopiem un no sava (acīmredazmā Psihopāta) skatupunkta, vedina uz domām, ka ne mazums tādu lopu caur tavām gādīgajām rokām ir izgājuši šo "loPisko apmācību" un šodien tādā lopa stilā mēģina braukt pa ceļu.

braucēja 22.jūlijs 2025 9:21
0 0 Atbildēt

aizej pie psihiatra

Jančuks 20.jūlijs 2025 20:38
1 0 Atbildēt

Agresīva braukšana ir mentu izdomajums ja vajag kādu iz..st bet nav par ko!

Homo sapiens 21.jūlijs 2025 1:42
1 0 Atbildēt

Situācija Jelgavā, braucu ar 60km/h BMW iesēdies astē, samazinu uz 50km/h vēl tuvāk dirsai pielien, samazinu uz 45km/h viņš turpina sēdēt astē, uz ceļa ir 2 joslas katrā virzienā, BMW šoferi lūdzu neapvainoties.

650 21.jūlijs 2025 2:36
0 0 Atbildēt

-šādos gadījumos Latvijas likumdošana paredz tūlītēju transportlīdzekļa apturēšanu perpendikulāri brauktuvei un došanos uz bagāžas nodalījumu pēc bezdobola Nūjas. (Likums par Lohiem, 3šā panta 9tā punkta 6tais apakšpunkts)

Freijers 21.jūlijs 2025 8:38
1 0 Atbildēt

Satiksmei ir jābūt dinamiskai, ja tāda tā nav, rodas agresija. Ir protams indivīdi, kas savu iekšējo netīrību uz ceļa pārnes, bet tas ir retums mazākums - pie adekvātās plūsmas, piemēram, no rītiem, kad uz darbu visi dodās, nekādas agresijas pazīmes nemanu un reti arī esmu manījis, jo viss norit raiti un nevienam nav laika čakarēties. Cita lieta brīvdienās ar svētdienas braucējiem.

650 21.jūlijs 2025 17:24
0 0 Atbildēt

Pamēģini izbraukt darbadienā 5cos no rīta vai pus/sešos, tad polimilicija guļ un "noteikumus ievēro" labi ja katrs 5tais ;p

Tautas Labklajibai 21.jūlijs 2025 12:01
0 0 Atbildēt

Agresīva braukšana ir vienīgi tikai tad, ja cits satiksmes dalībnieks rada avārijas situāciju uz ceļa.

Valstī pastavigi pasliktinās dzīves kvalitāte.Riek velti nodokļi,sodi un izdomātas jaunas regulas,kas robežojas jau ar izspiešanu,un nav brīnums,ka cilvēki paliek agresīvi.Cilveki cīnās par izdzīvošanu.

www.antiglobalisti.org

braucēja ;) 22.jūlijs 2025 9:18
0 0 Atbildēt

Ja aizmugurē braucošais pielien tik tuvu, ka tūlīt pieskarsies manai mašīnai, un ir sajūta, ka grib mani stumt, tā ir agresīva braukšana, jo tas mani uztrauc un liek pārkāpt ātrumu, vai bieži, uzsist pa bremzēm

piemēram Vega braucēji Liepājā ;)

braucēja 22.jūlijs 2025 9:24
0 0 Atbildēt

agresīva praukšana ir arī pilsētas autobusiem, kuri nevis pieturā pagaida, ja ir par ātru, bet čunčina uz 40 km/h pa priekšu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs aizkūleņo grāvī (+ VIDEO) 9

Vieglā auto vadītājs mēģina apdzīt kravas auto, taču neaprēķina manevru un aizkūleņo grāvī. Smagā auto šoferis atzīst, ka nav skatījies spogulī, jo nebija domājis, ka kāds būs gatavs apdzīt tādā vietā. Policija par vainīgu atzinusi vieglā auto vadītāju. Lasīt vairāk

 

Auto īpašniekiem Latvijā jārēķinās ar vieniem no augstākajiem stāvvietu tarifiem Baltijā 10

Lai arī Tallina bieži tiek uzskatīta par dārgāko galvaspilsētu stāvvietu ziņā, salīdzinājumā ar Rīgas pašvaldības noteiktajiem tarifiem redzams, ka mūsu galvaspilsēta šo latiņu ir pārspējusi. Auto noma un pilna servisa līzings kļūst par arvien pievilcīgāku alternatīvu klasiskajai auto īpašumtiesībai - galvenokārt pieaugošo izmaksu dēļ, norāda Europcar vadītājs Latvijā Vilis Bērziņš. Lasīt vairāk

 

Krāslavas pagastā autovadītājs iebrauc kokā un iet bojā 3

Krāslavas novada Krāslavas pagastā svētdien kāds autovadītājs iebraucis kokā un gājis bojā, aģentūrai LETA pavēstīja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Drifta šovs, jaunākie auto Latvijā, veiklības braucieni - šo sestdien pie t/c “Mols” pasākumā “Pielaiko savu auto!”

Sestdien, 30. augustā, pie tirdzniecības centra “Mols” notiks tradicionālā brīvdabas auto izstāde “Pielaiko savu auto 2025” sadarbībā ar konkursu “Latvijas Gada auto”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti