Visi komentāri - Baumanis Eiropā trešais, Nitišam vēl jācinās.

Baumanis Eiropā trešais, Nitišam vēl jācinās.

 

Jānis Baumanis Foto: rallycross.com

Jānis Grīnhofs speciāli iauto | 29.septembris 2014 23:30

Itālijā noslēdzās Eiropas rallijkrosa čempionāts un tika aizvadīts Pasaules čempionāta 10 posms. Mainīgiem panākumiem sacensībās startēja Latvijas pārstāvji.

Itālijā braucēji sacentās jaunā trasē, kurā vēl ne viens sacīkšu režīmā nebija braucis. Tas nozīmēja, ka apstākļi visiem vienādi. Tuvojoties čempionāta izskaņai, cīņa kļuvusi daudz sīvāka. Tagad katram izcīnītam punktam ir liela nozīme. Tajā pašā laikā Eiropas čempionāta dalībnieki salika visus punktus uz  " i " un kāra kaklā medaļas.

Lieliski Eiropas ieskaitē sāka Jānis Baumanis pēc pirmās sacensību dienas izvirzoties pārliecinošā līderpozicijā. Pēdējo kvalifikācijas braucienu Jānis veica mierīgāk, taču iekrātais pārsvars nodrošināja pirmo starta vietu pusfinālā. Sīvā cīņā Jānis finišēja otrajā vietā, bet sīvākais sāncensis Ulriks Linnemans ar pārsistu riepu palika pēdējais. Ar to jau pietika, lai Jānis nosargātu trešo vietu. Finālā startējot no otrās rindas, pēc dramatiskas cīņas, Jānis spēja finišēt otrajā vietā aiz jaunā vicečempiona Ņikitas Misjuļa. Tātad Eiropas pjedestāls Zagumenovs, Misjuļa, Baumanis. Urā!

Smagāk gāja Reinim Nitišam. Pēc pirmās dienas dalītā 4/5 vieta. Svētdiena sākās ar pārsistu riepu un sabojātu braucienu. Pēc trešās kvalifikācijas sērijas 10 vieta. Ceturtais brauciens uzvarēts, taču laiks slikts. ilgi pa priekšu brauca lēnāks Endijs Skots. Pusfināls. Cerīgs starts no pēdējās rindas. Taču neatbilstoša komandas džokerapļa stratēģija neļāva Reinim finišēt starp pirmajiem trim. Šoreiz fināls izpalika. Kopvērtējumā trešā vieta vēl Reiņa īpašumā. Līdz otrajai vietai 8 punktu deficīts. Pietuvojies posma uzvarētājs Timmu Hansens. Timmu konta 15 punktu mazāk.  Taču čempions jau kronēts. Divus posmus līdz čempionāta beigām, izcīnot trešo vietu Itālijā, par pirmo Pasaules čempionu rallijkrosā kļuvis Petters Solbergs 

Reinis Nitišs Foto: publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti