Visi komentāri - Baumanis trešais, Nitišs ar domām jau Hokenheimā

Baumanis trešais, Nitišs ar domām jau Hokenheimā

 

Reinis Nitišs Foto: Olsbergs/MSE

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 26.aprīlis 2015 18:00

25.un 26.aprīlī Portugālē noslēdzās Pasaules un Eiropas čempionātu pirmais posms. Sacensībās ar mainīgām sekmēm startēja arī latvieši Jānis Baumanis un Reinis Nitišs.

Pasaules čempionāts uzsācis savu otro sezonu ar jaunām komandām un daudz ātriem braucējiem. To pilnībā apliecināja sacensību gaita. Sezonas pirmais posms, mainīgi laika apstākļi, konkurentu spēku samēri bija galvenie nezināmie pirms sacensībām.

Pasaules čempionāta ieskaitē Super Car klasē smagi cīņu uzsāka Reinis Nitišs, lai gan treniņi tika aizvadīti labi - ceturtais laiks. Pirmais kvalivikācijas brauciens bija ne pārāk veiksmīgs. Otrajā līkumā par platu ieiets un konkurenti priekšā. Lai gan Reinim ātrums bija labs, Portugāles trase ir ļoti nelabvēlīga apdzīšanai. Tā arī finišēts. Starp sancenšiem serījā 9 laiks. Otrā braucienu sērija sākas neveiksmīgi. jau startā tehnisks defekts un Reinis aizbrauc trasē pēdējais. Likumsakarīgi sērijā 11 rezultāts. Pirmā diena noslēdzas kopvērtējumā 9 pozīcijā. Otrā sacensība diena sākas ar jaunām cerībām. Pirmā starta vieta braucienā. Pēc starta pirmajā līkumā mazliet par platu iebraukts un Reinis otrais. Tā arī līdz finišam atkarot pirmo vietu neizdodas. Pēdējā braucienā gan skaista uzvara, tomēr sērijā 9 rezultāts. Tas kopvērtējumā dod pēdējo starta rindu pusfinālā.

Pusfināls nekādas brīnumus nesagādā, arī konkurenti ir apņēmības pilni un neko nevienam nedāvina. Šoreiz Reinis finālā netiek. Sacensību kopvērtējumā jēkabpilietis tiek klasificēts 11 vietā un izcīna 8.punktus. Kā atzīst Reinis, nekas šausmīgs neesot noticis, ir daudz jaunu konkurentu un cīņa trasē ir ļoti spraiga. Jāizanalizē kļūdas un kārtīgi jāsagatavojas nākošajam posmam, kurš jau pēc nedēļas notiks Hokenheimā. Bet uzvaru pirmajā posmā izcīnīja Johans Kristofferssons, aiz sevis atstājot čempionu Petteru Solbergu.

Savukārt Super 1600 klasē Eiropas ieskaitē latvietim Jānim Baumanim klājās daudz labāk. Jānis visu nedēļas nogali aizvadīja cīnoties par vietu labāko trijniekā katrā braucienā. Pusfinālā Jānis sīvā cīņā izcīnija trešo vietu un tiesības finālā startēt no trešās starta rindas. Smags uzdevums cīņai par pjedestālu. Taču veiksmīga stratēģija un perfekti veikts džoker aplis dod Jānim trešo vietu. Lai kā arī Jānis centās pakāpties augstāk līdz finišam tas neizdevās. Jānis Baumanis Portugālē trešais, bet uzvaru izcīnija pārsteiguma autors, Kristians Sabo.

Jānis Baumanis Foto: Rihards Baumanis

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti