Visi komentāri - 13 Latvijas motosportisti dodas uz „Red Bull 111 Megawatt 2017” Polijā

13 Latvijas motosportisti dodas uz „Red Bull 111 Megawatt 2017” Polijā

 

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 5.septembris 2017 14:41

Jau šajā nedēļas nogalē, 9.–10. septembrī Polijas pilsētā Kleszczów notiks ekstrēmais Enduro „Red Bull 111 Megawatt 2017”, kurā piedalīsies arī 13 sportisti no Latvijas.

„Red Bull 111 Megawatt 2017” ir viens no lielākajiem ekstrēmā Enduro pasākumiem Centrālajā Austrumeiropā. Šāda veida sacensības Polijā notiks ceturto reizi. Sacensību pirmā kārta notiks sestdien. Tajā piedalīsies 1200 sportistu no visas pasaules, kuri cīnīsies par iekļūšanu finālā. Tikai 500 ātrākajiem, spēcīgākajiem un izturīgāko tehniku īpašniekiem no visa liela dalībnieku pūļa, būs iespēja startēt otrajā kārtā svētdien. Šogad sportistus sagaida jauna, pārveidota trase ar visdažādākajiem ekstrēmajiem Enduro elementiem. Sacensības notiks akmeņogļu raktuvēs. Sportistiem būs jābrauc pa augstiem kalnu masīviem. Starpība starp augstāko un zemāko punktu būs teju 150 metri. Adrenalīna deva garantēta kā sportistiem tā skatītājiem.

No Latvijas sportistiem piedalīsies – Rolands Indriksons, Kalvis Kušķis, Jānis Mauriņš, Kaspars Bondars, Gunārs Kepe, Klāvs Manfelds, Aivars Kukojs, Agris Logins, Arturs Irbe, Raitis Kalniņš, Vitālijs Ovčinnikovs, Kristaps Manfelds, kā arī E1 klases sportists Edgars Siliņš (Motosports Racing Team) pirmo reizi savā sportista karjerā izmēģinās spēkus un piedalīsies „Red Bull 111 Megawatt 2017” ekstrēmajā Enduro posmā Polijā. „Mūsu latviešu sportisti tiešām ir drosmīgi, jo ir „izsituši” ceļu līdz šāda mēroga sacensībām. Lai gan kalni un ekstrēmie elementi man nav sveši, tomēr piedalīšanās šajās sacensībās rada gan prieku, gan uztraukumu.

Nezinu, ko gaidīt, kā būs un kā viss notiks. Zinu to, ka pirmajā dienā būs kvalifikācija, pēc kuras tālāk tiks ātrākie 500 sportisti. Grūtākais būs izvēlēties pareizo „špūri”, braucot augšā kalnā, kurā vienlaikus mēģinās uzbraukt 50 sportisti. Būs vajadzīga veiksme un spēks, lai sasniegtu finiša karogu. Sacensības notiks lielā kalnrūpniecības teritorijā, kur mūs var sagaidīt visneiedomājamākie pārsteigumi un šķēršļi. Trases garums ~8 km.”

Novēlam visiem mūsu sportistiem veiksmi un izturību!

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti