Visi komentāri - Rallijā "Kurzeme 2015" uzvar igaunis Sīms Plangi

Rallijā "Kurzeme 2015" uzvar igaunis Sīms Plangi

 

Igaunijas ekipāža Sīms Plangi/Mareks Sarapū Foto: Mareks Seleņa

30.augusts 2015 10:12

Jubilejas rallijā "Kurzeme" uzvaru izcīnījusi Igaunijas ekipāža Sīms Plangi/Mareks Sarapū, kuri sacensību vadībā izvirzījās jau pirmajā ātrumposmā, un ne uz brīdi neatdeva konkurentiem rallija vadību.

Vienlaikus, S.Plangi izvērtās ļoti sīva cīņa ar patlaban ātrāko Latvijas ekipāžu Jāni Vorobjovu/Andri Mālnieku, kuri uzvarēja četros no 12 ātrumposmiem, turklāt abās rallija dienās demonstrēja ļoti stabilu sniegumu, un finišā no uzvarētājiem atpalika vien 11,34 sekundes.

"Sacensību pirmajā dienā iekrājām labu pārsvaru, ko rallija turpinājumā izdevās noturēt. Protams, braucām ļoti ātri, un vēlos pateikties Jānim Vorobjovam par skaisto cīņu abās rallija dienās," pēc finiša sacīja S.Plangi.

S.Plangi uzvarēja sešos ātrumposmos, savukārt divos pēdējos ātrumposmos uzvarēja viņa pārstāvētās ASRT komandas vadītājs Mārcis Ķenavs ar stūrmani Gati Cimdiņu, kuri sacensību pirmo dienu nepabeidza, jo trešajā ātrumposmā avarēja. Naktī automašīna tika salabota, un M.Ķenavs spēja priecēt līdzjutējus ar ļoti ātru un atraktīvu braukšanu.

3.vietu rallija kopvērtējumā un 1.vietu LRC1 klasē izcīnīja Jānis Berķis/Edgars Čeporjus, kuri no uzvarētāja atpalika 51,52 sekundes. Jāatzīmē, ka S. Plangi un J. Vorobjovs startēja LRC2 ieskaitē.

LRC1 ieskaitē 2. un 3.vietā ierindojās attiecīgi Guntis Lielkājis/Vilnis Miķelsons un Staņislavs Travņikovs/Aleksejs Bašmakovs, savukārt uz LRC2 klases goda pjedestāla trešā augstākā pakāpiena kāpa Mārtiņš Svilis/Ivo Pūķis, kuri rallija trasēs atgriezās pēc pusgadu ilga pārtraukuma.

LRC3 klasē, kur sportisti startē ar priekšējās piedziņas automašīnām, uzvarēja ar Latvijas karogu startējošais krievu sportists Nikolajs Grjazins, kuram visā rallija garumā bija ārkārtīgi sīva spēkošanās ar šī rallija jaunāko dalībnieku – talantīgo somu braucēju Kalli Rovanperu. Pēc rallija pirmās dienas vadībā bija K. Rovanpera, taču otrās dienas pirmajā ātrumposmā N.Grjazinam savu konkurentu izdevās apsteigt un uzvarēt sešos no septiņiem sestdien notikušajiem ātrumposmiem.

Foto: Mareks Seleņa

Finišā K. Rovanperam gan tikai 3.vieta, jo sacensību noslēgumā viņam garām aizsteidzās arī Emīls Blūms – abus sportistus rallija noslēgumā šķīra mazāk par septiņām sekundēm.

Īsi pirms rallija vienpadsmitā ātrumposma finiša smagu avāriju piedzīvoja Ukrainas ekipāža Jurijs Kočmars/Sergijs Kovals, un sportisti tika nogādāti slimnīcā. Braucēju veselības stāvoklis ir stabils un viņi atrodas mediķu uzraudzībā.

Ātruma festivālu - ralliju "Kurzeme 2015" atbalsta: iAuto.lv, "LDZ Cargo", Liepājas pilsēta, "Lauma Fabrics", "Vega 1", "Canon Biznesa Centrs", "LDC Datortehnika", "Cēsu alus", "If apdrošināšana", oficiālais auto – "Nissan" no "Skandi Motors".

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atļauts 120 km/h, traucās ar 321 km/h – Vācijā pieķer ātruma pārkāpēju ar Porsche 2

Satiksmes kontroles laikā Vācijā, uz autoceļa A2 pieķerts īpaši steidzīgs autovadītājs, kurš ar Porsche Panamera S E-Hybrid traucies ar ātrumu 321 km/h vietā, kur atļautais ātrums bijis 120 km/h. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Polestar 3 ar jaunu Ginesa rekordu – 935 kilometri ar vienu uzlādi 7

Veicot 935 kilometrus bez papildu uzlādes, Polestar 3 uzstādījis jaunu rekordu elektriskajiem SUV. Lasīt vairāk

 

Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 ražošanu 4

Ķīnā uzsākta uzlādējamā Plug-in hibrīda Volvo XC70 ražošana. Ar trīs elektromotoriem apveltītais SUV pirmizrādi svinēs 27. augustā un uzreiz kļūs pieejams pasūtīšanai. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 5

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti