Visi komentāri - Ukrainā tehnisko apskati iziet «ZAZ» bez dzinēja

Ukrainā tehnisko apskati iziet «ZAZ» bez dzinēja 13

 
18.decembris 2009 12:01

Ukrainā sabiedriskā organizācija "Pilsoņu pozīcija" kopā ar laikraksta "Informators" žurnālistiem Ļvovas pilsētā sarīkoja akciju "Atcelsim tehnisko apskati - atcelsim nodevas!", kuras mērķis bija pierādīt valsts tehniskās apskates bezjēdzību.

Pirms akcijas rīkošanas organizācijas biedri kopā ar laikraksta "Informator" žurnālistiem veica eksperimentu, mēģinot iziet valsts tehniskās apskates procedūru un saņemt tehnikās apskates talonu ar 1985.gadā ražotu automobili ZAZ 968. Tikai pirms apskates aktīvisti izņēma no automobiļa dzinēju. "Zaporožecam" nedarbojās arī rokasbremze, bija sasisti lukturi un nolaistas riepas.

Taču visi šie trūkumi netraucēja automobilim iziet tehnisko apskati. Tehniskās apskates talons tika saņemts bez problēmām.

Šis "unikālais" automobilis sabiedrības pārstāvju un žurnālistu klātbūtnē tika uzdāvināts Ļvovas Valsts Autoinspekcijai.

 

 
Visi komentāri
 
273465. viesis 18.decembris 2009 12:44
1 0 Atbildēt

Neliels vēstures kursiņš: 90- to sākumā jau pie mums bija līdzīgas "iespējas" un prakse. Tolaik bija iespējas TA ekspertu uzaicināt uz darba vietām iestādēs,fabrikās un citos kantoros. Un tad tā TA izskatījās aptuveni tā: visas darbinieku mašinas novietotas rindā, TA eksperts "nosoļo" (kopā ar iestādes vadītājiem) auto rindai garām, izlases kārtībā kādam auto paskatās zem kapota, kādam citam liek iedarbināt gaismas, vēl kādam citam iesper ar kāju pa riteni....Ar to arī rindas galā TA veiksmīgi beidzas, visi interesenti saņem tolaik vēl nelipīgo TA apliecinošo lapiņu ar uzrakstu: "1992"... Reali jau kaut cik objektiva un stingra TA tika Latvijā izveidota tikai ap 1995. gadu. Kopš darbojas labi aprīkotās TUV TA , bīstamu un kūpošu braucošu šrotu skaits ielās ir ļoti minimāls. Krievijā TA jomā arī notikusi strauja augšupeja, bet ukrainā un baltkrievijā vēl viss kā padomjlaikos.

273466. viesis 18.decembris 2009 12:53
0 0 Atbildēt

TAS JAU KAUT KĀDS REKLĀMAS TRIKS

273468. viesis 18.decembris 2009 16:57
0 0 Atbildēt

nosmējos labi:)

tā turpināt

273471. viesis 18.decembris 2009 19:17
0 0 Atbildēt

paldies ikdienas viesim par stāstu ;)

273474. viesis 19.decembris 2009 9:19
0 0 Atbildēt

reala atpaliciba!

273477. viesis 21.decembris 2009 10:53
0 0 Atbildēt

tehniskā apskate ir viens no nodokļiem. Reāli pietiktu ar apskati reizi divos gados.

273478. viesis 21.decembris 2009 11:00
0 0 Atbildēt

nu nesaki vis - reizi divos gados pie prāvas daļas mūsu cilvēku vēlmes neieguldīt auto tehniskajā stāvoklī ne kapeikas - varētu bū visai bēdīgi...

un kas - ceļa nodokli kaut reizi divos gados, toties divreiz lielāku ir patīkamāk maksāt?

273494. viesis 21.decembris 2009 14:21
0 0 Atbildēt

IV, tu no kurienes iznaacis? Kuuposhu shrotu mums uz celjiem nav mazums, ipashi jo talak no lielajam pilsetaam. Kaa vini skati dabon, nezinu. Bet skate ir un viss ok.

273517. viesis 22.decembris 2009 10:25
2 0 Atbildēt

Interesanti būtu uzzināt, cik tad ir negadījumu dēļ auto tehniskā stāvokļa? Pie mums un tur. Tad arī varētu izdarīt secinājumus.

273521. viesis 22.decembris 2009 13:33
0 0 Atbildēt

pie mums tak visi negadījumi dēļ nepareizi izveleta ātruma :) kad būs tehniskā stāvokļa akcija, tad arī mainīsies statistika :)

273538. viesis 23.decembris 2009 20:41
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesa stāsts arī man patika, hehehē! :)

273550. viesis 25.decembris 2009 22:05
0 0 Atbildēt

Nu... zinot kā pie mums iet tewhnisko apskati....

Pats personīgi zinu cilvēkus, kuri uz TA AIZŅEMAS riepas, izpūtējus, dažādus lukturus. Nemaz nepieminēšu ugunsdzēšamo, trijstūri un aptieciņu.

Zinu arī cilvēkus, kas tūliņ pēc TA izņem labās puses lampas, jo tā braukt drīkst (izņem tās, bez kurām likumīgi drīkst braukāt). Paskaidroja man, ka tā mazāk lampas izdegot. Ekonomija.

Tā ka visa tā tehniskās apskates ideja ir diezgan nosacīta. :(

273551. viesis 25.decembris 2009 22:09
0 0 Atbildēt

Man pašam tek eļļa. Reizi gadā, pirms apskates nomazgāju motoru no visām pusēm (Rumbulas Lukoil benzīntankā to dara īpaši labi pa 10 naudiņām) un braucu uz skati. Nu iztek man tā eļļa apmēram litrs uz diviem mēnešiem. Man vienkāršāk ir pieliet klāt nekā pārjaukt pusmotoru, lai tiktu klāt ieplūdes kolektroa blīvei. Un tā jau 5 gadus. :)

Nelepojos ar to, bet minu kā piemēru.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas izaicinājums Eiropas SUV līderiem – “Tiggo 8” debitēs arī Latvijā (+ VIDEO) 15

Ķīnas auto ražotājs “Chery” izaicina konkurentus ar savu “Tiggo 8” modeli. Šogad tas debitējis vairākos Eiropas tirgos, tostarp Apvienotajā Karalistē, Polijā un Itālijā, un arī Latvijā drīz būs jauns “Chery” pārstāvis. Lasīt vairāk

 

Škoda Elroq – pieprasītākais Vācijas elektroauto tirgū 5

Čehu autobūves produkts oktobrī kļuvis par populārāko izvēli Eiropas lielākā automobiļu tirgus elektroautomobiļu sektorā, turklāt arī ceturtajā vietā redzam Škoda. Lasīt vairāk

 

Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO) 1

Novembra pirmajā nedēļas nogalē risinājās Latvijas Gada auto konkursa lielais un noslēdzošais testa brauciens. Taču pirms tam konkursa organizators Māris Ozoliņš sarīkoja pretendentu fotosesiju ar Vecrīgas panorāmu. Iepriekšējo reizi Gada auto pretendenti uz AB dambja tika izkārtoti pirms desmit gadiem. Lasīt vairāk

 

Elektrisku vai benzīna? Jānis Vanks salīdzina divas Cupras (+ VIDEO) 4

Cupra Tavascan ir jaunākais zīmola elektromobilis, savukārt Cupra Terramar ir kataloniešu pirmais mēģinājums ģimenes krosoveru tirgū kopš Ateca laikiem - turklāt uz pilnīgi jaunas Volkswagen grupas platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti