Visi komentāri - Cepurītis: Gaisa kvalitātes uzlabošanai Rīgā automašīnu skaitam centrā būtu jāsamazinās par 20%

Cepurītis: Gaisa kvalitātes uzlabošanai Rīgā automašīnu skaitam centrā būtu jāsamazinās par 20% 52

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 10.janvāris 2022 15:18

Gaisa kvalitātes uzlabošanai Rīgā automašīnu skaitam pilsēta centrā būtu jāsamazinās par 20%, šorīt intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas priekšsēdētājs Edmunds Cepurītis (PP).

Viņš skaidroja, ka sarunas par iespējamajiem gaisa kvalitātes uzlabošanas risinājumiem galvaspilsētā ir tikai sākušās un tiek apskatīti vairāki scenāriji, kā samazināt gaisa piesārņojumu. Par iebraukšanas maksu saruna sākta, jo tas ir viens no risinājumiem, kā gaisa kvalitātes uzlabošanas vārdā rīkojas citas pilsētas pasaulē.

"Lai samazinātu gaisa kvalitātes ietekmi uz veselību, būtu nepieciešams tikai par 20% samazināt auto skaitu pilsētas centrā. Ja izdotos pietiekami uzlabot sabiedrisko transportu un velojoslas, domāju, ka jaut tagad 20% autovadītāju labprāt atteiktos no autotransporta izmaksu dēļ, piemēram," pieļāva domes deputāts.

Politiķis gan piekodināja, ka lēmums par iespējamajiem risinājumiem tiks pieņemts pēc tam, kad tik pabeigts pētījums. Savukārt iebraukšanas maksas ieviešana pilsētas centrā sastrēgumu laikā ir viens no "tālākā gala" risinājumiem. "Galvenais mērķis ir uzlabot gaisa kvalitāti galvaspilsētā," apgalvoja Cepurītis.

Kā ziņots, Rīgas zemo emisiju zonas satiksmes pārkārtošanas plāns tiks izstrādāts līdz šī gada beigām. Zemo emisiju zona ir pilsētas teritorija, kurā tiek īstenots noteiktu pasākumu kopums, lai samazinātu autotransporta radītās emisijas, kas ietekmē ne tikai gaisa kvalitāti, bet arī atstāj negatīvas sekas uz sabiedrības veselību.

Pagaidām neizskanēja neviens iespējamais risinājums, kurā galvaspilsētas teritorijā varētu ieviest zemo emisiju zonu un kādi varētu būt šīs zonas ieviešanas nosacījumi.

Tikmēr Pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētāja Inese Andersone (JV) iepriekš intervijā Latvijas Radio norādīja, ka viens no iespējamiem emisiju ierobežošanas pasākumiem Rīgas centrā varētu būt privātā transporta iebraukšanas maksas noteikšana sastrēgumu laikā.

Viņa skaidroja, ka zemu emisiju zonu galvaspilsētas vēsturiskajā centrā plānots noteikt, lai motivētu cilvēku pārsēšanos uz sabiedrisko transportu un pārvietošanos ar videi draudzīgākiem transportlīdzekļiem, tādā veidā mazinot gaisa piesārņojumu un padarot vidi veselīgāku un patīkamāku dzīvošanai un strādāšanai.

 
Visi komentāri
 
WALA 10.janvāris 2022 15:41
5 2 Atbildēt

Kad visa valsts beigs tiražēt stulbumu, auto kurš stāv, nav gaisa piesārņotājs, taču visi "zaļie" nodokļi organizēti tā lai maksimāli daudz brauktu, jo īpaši tie kam lielmotori ...

uupis 10.janvāris 2022 21:35
3 2 Atbildēt

Noteikumus kad pēdējo reizi lasīji?

Cik ilgi drīkst stāvēt auto ar ieslēgtu dzinēju DZĪVOJAMĀ ZONĀ?

Cik tagad ir tādu, kuri pa pusstundai rūcina auto DZĪVOJAMĀ ZONĀ?

Jo 11.janvāris 2022 0:07
2 0 Atbildēt

Vai tad neesi manījis ieradumu cilvēkus? Tie ir tādi daudzdzīvokļu namu iemītnieki, kuri savu veco golfu noliek tieši ar izpūtēju pret logiem, ziemā tad nu skrien laukā to padarbināt ik pa 3;6;12;24 stundām ( kā nu kurš), kaut nekur pat nebrauc, tik vien kā pēc degvielas un vasarā uz TA!

WALA 11.janvāris 2022 0:57
1 1 Atbildēt

Vai nu tu esi burta kalps vai absolūts lohs, bet jebkas kas ir zem 5 min. pirmkārt nav stāvēšana, un kādam būs īpaši jāpacenšas pierādīt ka tas tā nav, neatkarīgi no visiem citiem apstākļiem.

Un otrkārt vadītājiem ir pienākums nodrošināt drošību uz ceļa, tātad ja logu atkausēšanai un sniega notīrīšanai ir vajadzīgs vairāk par 5. min. tad tas ir vajadzīgs neatkarīgi no tā ko iedomājies uupis, ja nepatīk var motoru darbināt līdz 5 min. izslēgt un to darīt no jauna, ja tā gribas lai burtam atbilstu. CSN nenosaka laika sprīdi kādā tā 5. min. darbināšana ir jāmēra ...

Kaut gan no mana viedokļa ar stāvēšanu saprotu auto ar kur nekur un nekas darīts netiek, bet katram savas problēmas "tuvākas"...

Mjā 11.janvāris 2022 8:54
4 4 Atbildēt

Kad tādam gudrajam kvēpinātājam, kas ir sadomājies ka var argumentēti indēt apkārtējos, salies ventilācijā siļķu sālījumu vai vispār izbliezīs naher visus stiklus ar zīmīti "pateicīgie garāmgējēji par dīzeļhirosimu", tad arī domās, kas un kā.

WALA 11.janvāris 2022 10:02
4 1 Atbildēt

Ar sava stulbuma izpausmēm nav obligāti lielīties, atradīs tevi un samaksāsi asariņas liedams ...

Un vēl astē vilksies ierakstiņš VP datu bāzē!

3 darba vietās no 6 ko esmu strādājis man šāda izziņa no VP ir bijusi jāiesniedz ;).

Un viena darba vieta vēl pat cītīgāk manu "uzvedības vēsturi" ir pētījusi, bija jāparaksta atļauja par šādu datu iegūšanu. ;)

P.S. be man Rīgā vajag, ne man man prikols kādam smirdināt zem loga, es ciest nevaru stulbumu kas tiek izplatīts un audzināts tautā. Ja valsts un valdība izliekas esam zaļi tad es ar māku/spēju izdomāt kā piečakarēt lohus ...

rzapizdajs 11.janvāris 2022 10:18
0 1 Atbildēt

Neviens neko nemeklēs. Nu tā ka galīgi un pavisam ne. paziņam nepaveicās, auto stāvēja blakus kādam, kuru hulīši nodedzināja. gads pagājis, neesot nekādas virzības šajā lietā.

Tā ka vari te nebiedēt ar VP bāzēm un vēl ko lohus.

WALA 11.janvāris 2022 10:54
0 0 Atbildēt

protams ka ja runā par VP neviens neko vairāk kā papīru neuzrakstīs, bet man tas netraucētu aizsūtīt tā gudrinieka bildi, lai pievieno lietai ... tiesa man nav daudzīvokļu māja ... un ir arī idejas kā ātri iegūt loha adresi ...

Lohs 11.janvāris 2022 12:19
0 1 Atbildēt

Un tevi uzrautu par valsts reģistru izmantošanu privātai vajadzībai, hehe. Ar ierakstu privātajā failā

WALA 11.janvāris 2022 16:00
0 0 Atbildēt

Man nevajag valsts reģistrus, kaut potenciāli es zinu kurus striķus varētu paraustīt (taču nedomāju ka tam nespētu atrast juridisku pamatojumu, lai vēl vajadzētu labus paziņas likt zem "lupas"), kur nu vēl privātām vajadzībām, lielākā daļa lohu stiepj līdz sev vienu labi detektējamu mantiņu, kura visticamāk lien pie katra hot-spot kur nav slinkums ...

Mjā 11.janvāris 2022 16:15
0 0 Atbildēt

Pilicija paprasīs datus operatoriem un izrādīsies, ka pie auto bija....babalis. Vienkārši tik lēni gāja, ka gaāmiešanas laiks bija pusminūte, ar ko pietiek lai samaitātu dienu (nedēļu) kūpinātājam. Un ko, uzraus babuli stabā? Bet negantnieks būs atnācis bez telefona.....

WALA 11.janvāris 2022 16:21
0 0 Atbildēt

Tici man, ja kāds ir tik dumjš ka līdz tam auto būs atvilcies, tad cerēt ka būs tik gudrs labi pēdas slēptu ir mazākais naivums. Cits jautājums ka VP katru lohu negrasās ķerstīt - pats "atskries" agri vai vēlu ...

Pat sēdējuši un pieredzējuši recidīvisti lohojas tā ka maz neliekas ... un vienu tādu iepriekšējā darba vietā drošības džeks kopā ar apsardzi ar deguntiņu "rudens sniedziņā" mazliet paturēja, jo bija tik stulbs ka 3 reizi atvilkās tur kur, bija skaidri redzamas kameras ....

Un 11.janvāris 2022 8:56
0 0 Atbildēt

Lai nokasītu ledu no stikla, nav taču jādarbina smirdoņas ģenerators, kas sakrit\ibas pēc ir arī dzinējs. Nokasi, piešķil un brauc.

A 11.janvāris 2022 11:49
1 0 Atbildēt

Kasīšana bojā vējstiklu. Pēc tam nevar naktī redzēt, kur braukt, dēļ pretīmbraucošajiem.

... 11.janvāris 2022 12:13
0 1 Atbildēt

To "Un" - Tu esi pinīgs āksts, kurš nekad nav lietojis mašīnu ziemas periodā un tev nav nemazākās nojausmas kas ir apledojums uz stikla, tā ka piever savu pāksti un izvairies no debiliem padomiem!

Pākstej 11.janvāris 2022 12:22
0 1 Atbildēt

Visu es zinu un arī tādus kūpinātājus esmu lietojis. Ja tu nespēj braukt nesildot auto, tad liec webasto pečku, nevis kurbulē savu gāzvāgenu kā publisko nāves nometni. Neviens tev nav parādā elpot izplūdi. Ja nav naudas salona pečkai - skrien uz pieturu, nevis indē puspasauli.

... 11.janvāris 2022 14:59
4 0 Atbildēt

Ja Tu domā webesto netērē degvielu un nesmird, tad Tu esi vēl stulbāks nekā es domāju.

Skaidrs, ka normālās dienās nav vajdzīga ilga sildīšana, bet ir apstākļu sagadīšanās, kad pēc mitra laika nāk auktums, kad ar 5 min var neietikt. Un pļūtīt ka pareizākais ir kasīt ledu no auksta stikla var tikai pilnīgs nejēga auto lietās - TU....

Dumiķim 11.janvāris 2022 18:07
2 2 Atbildēt

Jā, webaste kurina degvielu, bet salīdzini - cik noēd pečka un cik - tavs vecais kūpošais dranduļets....

... 12.janvāris 2022 8:35
0 1 Atbildēt

Ne tādam mēslam kātu irtiuesības saukt mani par dumkju!

Mans auto nav ne vecs ne kūpošs.

Ja Tev nepatīk veci kūpoši dranduļeti, tad ej prasi CSDD kā tādi saņemt TA, bet neraksti atklāti debilus padomus par webasto un stiklu kasīšanu...

Tu 11.janvāris 2022 16:17
1 2 Atbildēt

Man auto ir tikai auto, bet tev - dārgums, ko tu gribi atstāt mantojumā bērniem. Un tāpēc tu to kūpini bērniem pie deguna un neapjaut, ka tāpēc viņi nodzīvos īsāku mūžu nekā bez tava riteņotā ešafota.

Slinkais 11.janvāris 2022 11:14
1 1 Atbildēt

izskatās ka Wala ir no rūcinātāju rindām sniega notīrīšanai un logu nokasīšanai nav vajadzīgs rūcošs dzinējs

WALA 11.janvāris 2022 11:16
1 0 Atbildēt

Ko ta tu vēl te raudi, ne es Rīgā dzīvoju, ne man stāvvieta kādam pie loga

Slinkais 11.janvāris 2022 11:27
1 1 Atbildēt

aa, nu lab. tad laikam esi kā Kurzemes jātnieks, viens pret visiem)))

man kaimiņos ir šitādi rūcinātāji. situāciju vēl pasliktina ka viņu xc60 volgas D5 sprauslas jau kādu gadu prasās uz miskasti. tad nu tas lops pielec uz 3 stobriem. pēc kādām 20sek pieslēdzas 4-ais, bet piektais parasti pamostas vēl pēc minūtes. viss tas kopumā tiek arī atbilstoši pavadīts gan akustiski gan vizuāli gan arī degunam ziņojot

WALA 11.janvāris 2022 11:36
1 0 Atbildēt

Nu pirmā štelle būtu sadot pa galvu tirgoņiem kas uz vidējo lohu ir nopelnījuši iesučījot sūdu ar iespējami lielu nobraukumu. Tad tiem kas tehnisko piešķir katram lūznim utt.

Mana vecā FR-V vienīgais ko bija jādara jāpārmetina visa, bet citādi tai ne aukstums nekas cits nerada problēmas ... nu jā un man auto stāv garažā un FR-V zem jumta, tā ka pat īsti tīrīt nav ko ...

Ble 11.janvāris 2022 12:25
0 0 Atbildēt

Nu tu jau kā komunists runā - atbildību no šrota īpašnieka pārcelsim uz tirgotājiem. A tas nekas, ka lohhs jau 5 gadus brauc ar savu ddddranduļetu un vienīgais, kam sekojis - izbēris pelnutrauku pa logu, stāvot pie sarkanās. Un tagad ble vainīgi tirgotāji. Nudien, ja?

WALA 11.janvāris 2022 16:06
0 0 Atbildēt

Varu pastāstīt gadījumu iz dzīves, kad ģimenē nopirkās itkā labs auto, bet ar smagiem rūsas caurumiem apakšā un avīzēm metāla vietā, kāds sameklēja paziņas, vai kā citādi samaksāja, lai nepareizās vietās attiecīgs mehs nepaskatās, kaut paceļot auto, tam visam bija acīs jāduras ...

Tā ka kriminālā prakse kapitālismā arī ir krimināla prakse, pat pieņemot ka man kāds sakars ar komunistiem ...

Un ja tirgotājs mēģina izlikties ja ir lohs, un ja iepriekšējais pārdevējs vai īpašnieks ir "suka" - tās pasakas lai stāsta pirmskolas vecuma bērniem.

Ģimene 11.janvāris 2022 16:19
0 0 Atbildēt

Kurai bija žēl pārdesmit eiro un stundas laika aizdzīt sapņu auto uz apskati uzticamā servisā? Turīgi cilvēki, ko lai saka, ja var tā mētāties ar naudu.....

WALA 11.janvāris 2022 16:22
0 0 Atbildēt

Serviss bija autorizētais un pat man kasjaku tyr ar savu auto nebija bijuši ...

,,, 11.janvāris 2022 20:05
0 0 Atbildēt

Autorizēto lohuzmetēju servīze. Nudien.

Khe 10.janvāris 2022 16:09
7 6 Atbildēt

Manuprāt, ja mērķis tiešām ir samazināt izmešu apjomu, tad ir jāaizliedz iebraukt vecākiem (ar lielākiem izmešiem) auto centrā. Un nav svarīgi, kurā diennakts stundā. Tas veicinātu cilvēkus izmantot dabai draudzīgāku transportu.

Ko dos, ja pieprasīs tikai maksāt sastregumu laikā? Jā, daļa, kam tiešām nevajag uz centru, brauks apkārt, vai izvēlēsies atstāt auto kur citur, vai varbūt brauks citos laikos, bet daļa vienkārši samaksās un brauks tāpat piesārņot gaisu. Bez tam, tad, iespējams, tieši brauks ar vecākiem auto, jo jaunāka iegādei vienkārši būs mazāk līdzekļu.

Slinkais 11.janvāris 2022 11:19
3 2 Atbildēt

manuprāt, tavs manuprāt neko nerubī. lai KRASI uzlabotu situāciju, pietiktu ar sodu ieviešanu visiem kam nav dzinēja izplūde rūpnīcas stāvoklī. kamēr pie mums var iziet apskati bez katalizātoriem un filtriem, kko smilkstēt par zaļo domāšanu ir vnk debīli

MZ 10.janvāris 2022 16:36
6 1 Atbildēt

To pašu efektu varētu panākt vienkārši sakārtojot izplūdes sistēmas un stingrāk kontrolējot kas nāk laukā pa izpūtējiem. Bet šajā valstī pieņemts amatpersonu neizdarības dēļ problēmas uzkraut visiem, arī godprātīgiem ne jaunu auto īpašniekiem.

Hmmm 10.janvāris 2022 17:17
4 0 Atbildēt

Cien. Cepurīša kungs un visa pārējā RD blice!

Ja visus tik ļoti satrauc gaisa kvalitāte pilsētā, varbūt sāciet ar remontdarbu vecējiem, kuri griež materiālus bez ūdens un visi putekļi iet pa gaisu. Nemaz nerunājot par bedrīšu lāpītājiem, pēc kuriem netiek vispār nekas savākts, gan vecais izlūzušais materiāls, gan jaunā seguma atlikumi un smiltis! Protams''staķīšu'' izvietošana arī ir radijusi papildus problēmu ar ielu tīrību un parāda patieso ainu!

Beidziet visu darīt caur vienu vietu, tendējoties tikai uz naudas ieguvi!!!

Apdāvinātajam cepurnieka kungam 10.janvāris 2022 19:05
0 0 Atbildēt

Nav svarīgi cik daudz mašīnu ir centrā, bet gan cik ilgu laiku tās pavada centrā. Jo lielākus korķus organizē gudrīši, jo lielāks piesārņojums rezultātā...

K 10.janvāris 2022 19:19
3 3 Atbildēt

Korķus lielākoties organizē paši autovadītāji. Jo vienkāršāk ir iebraukt pilsētā, jo ilgāki un garāki ir korķi. To pierādas tas, ka Rīga nebūt nav vienīgā pilsēta ar sastrēgumiem.

imzz 10.janvāris 2022 20:58
3 1 Atbildēt

Nevar pieprasīt neiebraukt tādā pilsētā, kuru nav iespējams apbraukt. Attiecībā uz Dienvidu tiltu un apvedceļu, ja visu satiksmi virzīs uz turieni, tie arī aizrīsies.

Krotow 10.janvāris 2022 23:25
1 1 Atbildēt

Braucot uz vietām Daugavas labajā krastā uz ziemeļiem no centra, pamēģini tur tikt pa Dienvidu tiltu. Bet pamēģini.

Koa 11.janvāris 2022 18:08
0 2 Atbildēt

Vairs ceļu nav? Neviena paša? Uz ziemeļiem?

samazināt 11.janvāris 2022 1:33
0 0 Atbildēt

arī par vienu cepurīti.

tā bija un būs 11.janvāris 2022 1:37
1 0 Atbildēt

Brauc darbaļaudis saspiesti 13.trolejbusā,stāv kājās un trolejs arī stāv.Bet,blakus sēž Kargins Maybach-ā un skatās TV,un arī puse no trolejā ieslodzītajiem ari var skatīties TV,bez skaņas.Cepurīša sapnis.

priekšlikums 11.janvāris 2022 1:40
0 0 Atbildēt

Uzspridzināt Stacijas laukumu!Kad tur būs bedre,neviens nebrauks pa Čaka ielu uz Akmenstiltu.

iJuris 11.janvāris 2022 11:14
4 2 Atbildēt

Jūtu ka būs jāpieprasa aizliegums izbraukt no šī super eko šmeko centra tiem kas tur dzīvo. Būs eksluzīva supernaturāla šādža pilsētas centrā, nogriest visu ko var nogriest, ūdeni, kanalizāciju, elektrību un gāzi, loģiski arī nauda tikai iekšējā. Jebkādas piegādes un arī promvešanu. Pilnībā izolēta vide. Tā teikt, lai pasēž savā sulā. Ja viņi to spēj, tad ok, maksa par iebraukšanu, ja zaļais centrs spēj pastāvet tikai uz blakus rajonu nezaļumu, tad piedodiet, bet tā ir tukša diršana.

Viss centrs dzīvo uz piegādēm un apkalpošanu no ārpuses, neviens no pakalpojuma sniedzējiem nedzīvo centrā, nevar atļauties.

Vai būs izņēmumi piegādes un komunālajiem dienestiem, vai viņi ir gatavi atkritumus nest līdz savai eko robežai kur lielā auto tos samest, jeb tomēr drīkstēs iebraukt kravas auto?

Vai iedzīvotāji ir gatavi maksāt 5 kāršu summu par katru sīkumu?

Lūk jautājumi kuri jāatbild.

Tādu sīkumu, kā satiksmes plūsmas analīze es jau nepieminu, viņi tāpat nesaprot ko tas nozīme.

Un vēl, 20% cik tas ir skaitļos, no kādiem aprēķiniem šis ņemts, nu jābūt taču kkādai uzskaitei. Jeb atkal naktī nosapņoja kāds?

iAuto varētu izradīt inicatīvu un uzdot šos un daudzus citus jautājumus oficiāli, un nelikties mierā līdzir precīza atbildes, kas kur kā cik un kāpēc.

Aifonjurim 11.janvāris 2022 12:28
1 3 Atbildēt

Tu kaut būtu palasījis pirms komentēt. Drāzīs privāto transportu, jo tas rada 98% korķu un piesārņojuma. Piegādes transports ir peles pirdiens uz pārējā fona.

A 11.janvāris 2022 13:10
2 0 Atbildēt

Paskaties cik degvielas nodedzina privātie un cik komerctransports. Noteikti nav 2%.

iJuris 11.janvāris 2022 13:21
2 0 Atbildēt

izlasīju, un pieķēros pie šī teikuma. Ja izdotos pietiekami uzlabot sabiedrisko transportu un velojoslas, domāju, ka jaut tagad 20% autovadītāju labprāt atteiktos no autotransporta izmaksu dēļ, piemēram," pieļāva domes deputāts.

Tātad pie nosacījuma, ja izdotos, un ko darīt ja neizdodas?

ko darīt tiem kam velo vai sabiedriskais nav kā opcija ikdienas darbu veikšanai? RD deputātiem noteikti nevajag auto, lai darītu savus NE darbus. ieteiktu sākt ar viņiem, aizliegt izmantot autotransportu, tikai ar kājām, velo vai sabiedrisko. Uzreiz sāktu raudāt, ka nevar nekur paspēt un tā taču nevar utt, bet jūs pārējie gan varat.

650 11.janvāris 2022 19:52
1 0 Atbildēt

Nu taču prottams, sen jau vajadzēja.Pilnīg ta ka vārdus izrāvi.Visiem, kam jebkāds sakakars ar Centru,liegumu būt par jebkāda tr-līdzekļa īpašnieku, turētāju un/vai lietotāju! Čipu ciskā unt miers mājās! Atved dīvānu vai cita nepamatota iemeesla dēl apstājas pie savas dekl.dz/v vārtiem- momentā pieslēdzas gps/prokurors un noskaita vismaz 3minimālās direktora algas per katru mēn/reizi! Atkritumus vākt tikai ar elektrokāriem pa 30eur/maisiņš.Vajag.Jā.Jeb lai ved ar sabtransu uz Rumubullas pļavām, kā nesenaiss spožais priekakšālikums privātpersonām "izvest sniegu". Jawohl.

gunbox 11.janvāris 2022 11:29
4 1 Atbildēt

Es gan domāju, ka centrs vispār būtu jānobloķē ar betonu, lai neviens neiebrauktu. Jo vēl vairāk - deputātiem pēdējais laiks savu autoparku atstāt pie iebraukšanas Rīgā un jāpārvietojas ar sabiedrisko. Un par mūsu nodokļu naudu pirktais transports jāizmanto tikai, lai brauktu runāt ar tautu, tobiš sāktu strādāt.

650 11.janvāris 2022 20:03
0 0 Atbildēt

Jā.Nē, vispār nekādu transportu, ta kur nu vēl kādus tur "tr-ta izdevumus" kompensēt.Svarīgā Krēslā ja reiz iesēdies- lai visus 4g sēž uz vietas 24/8.Katrs paliekam savā/vietā.Jā.Zuppa c/o BoltWolt,toi-tuaOlette ar turpat, katrreiz uzraksta iesniegumu/tautai (pašapkakaliecinājumu) un 3x dienā lai iet.Jā.

Haha 11.janvāris 2022 12:52
0 0 Atbildēt

Runa taču tikai par 20% - tā ir 1/5, nevis centrs iet un iekšā netiek. 20% atsijāt ir špicka, ir gana tādu kas brauc ieraduma ne vajadzības pēc.

20% 12.janvāris 2022 8:39
0 0 Atbildēt

Pēc pēdējā laikā veiktajiem "uzlabojumiem" laiks, kas jāpavada lai nokļūtu līdz vajadzīgajai vietai pir pieaudzis vairāk kā par 20%

Rīdzinieks 11.janvāris 2022 15:49
3 0 Atbildēt

Man visa palodze melna no ogļu termināļa Rīgā, bet šiem redz dīzeļi vainīgi! Klapējiet ciet to Rīgas ostu un mirstiet badā, bet toties gaiss būs labs!

Un tad vēl tie Rīgas TEC kurina smirdīgo krievu gāzi.

650 11.janvāris 2022 20:16
0 0 Atbildēt

Ogles nedrīkst dedzināt.Bet kur ir rakstīts, ka tās nedrīkstētu kraut?? Palodzei 1kārt ir jābūt sertificētai, sazin kādu ķīmiju tur esi pienaglojis!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autoražotājiem nāksies padomāt: ES pieprasa ilgtspējīgākus risinājumus 22

Eiropas Savienībā šobrīd top jauns likums, kas varētu būtiski mainīt to, kā ražojam, lietojam un pēc tam atvadāmies no saviem transportlīdzekļiem. Lasīt vairāk

 

Vai tā būs Fiat lielā atgriešanās? Uzlabojam omu ar jauno Grande Panda (+ VIDEO)

Pagājušā gadsimta 80. un 90. gados Fiat Panda bija kantaina un lēta budžeta automašīna ar neticami plašu pielietojumu un neskaitāmām modifikācijām. Pēc gadsimtu mijas Panda tika pie jaunas virsbūves, četrām durvīm un Polijas pieraksta, līdz 2011. gada “feislifts” to repatriēja atpakaļ Fiat dzimtenē. Kāds gan varētu būt šī stāsta turpinājums? Lasīt vairāk

 

Eiropā kļūst pieejams jaunais Nissan Micra 2

Vācijas tirgū par elektrisko Nissan prasa nepilnus 28 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tās patika ķīniešiem - BMW attaisno “milzīgo nāsu” periodu 9

BMW galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks attaisnojis daudz kritizēto stilistisko risinājumu, kas pēdējos gados tika izvēlēts vairākiem bavāriešu modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti